11 - Mohamed Salah

Her kan man løbende diskutere de enkelte spilleres præstationer, nyheder og historier. Transfer diskussioner hører fortsat under transfer nyt.
Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: 11 - Mohamed Salah

Indlæg af Niels K » lørdag, 26. maj, 2018 08:54

#UCLfinal

@ChampionsLeague

Fastest speeds registered this season

Kph
33.8 MOHAMED SALAH
33.5 Marcus Rashford
33.3 Kyle Walker
33.3 Ousmane Dembélé
33.1 Kostas Manolas

YNWA96
Indlæg: 357
Tilmeldt: tirsdag, 21. mar, 2017 18:08

Re: 11 - Mohamed Salah

Indlæg af YNWA96 » lørdag, 26. maj, 2018 09:12

Lidt “opvarmning” ....-:)

https://youtu.be/lMB4iXxJAB0

athomsen
Indlæg: 2756
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 14:20
Geografisk sted: Aalborg

Re: 11 - Mohamed Salah

Indlæg af athomsen » lørdag, 26. maj, 2018 10:07

Oomph242 skrev:
Sledgehammer skrev:Man må håbe, at han ikke blot er sulten, men også målsulten på lørdag ... ;)

https://www.tipsbladet.dk/nyhed/champio ... nale-dagen

Han har i hvertfald lagt røven i klaskehøjde, hvis han spiller en dårlig kamp. Måske burde han bare have holdt mund omkring det. Den slags får Inger typer op i det røde felt:)
Næh det har han ikke. Der er alle mulige historier om han faster eller ej. Jeg tror nu nok, der er styr på det. Religionen er en del af ham - han har været fremragende for os. Vinder vi ikke kampen, er det sikkert ikke pga. ramadanen - vi skal også have det med, at vi ikke havde stået i en finale uden ham. Jeg tror han afgør finalen til vores fordel.

Oomph242
Indlæg: 5649
Tilmeldt: torsdag, 01. sep, 2011 00:14

Re: 11 - Mohamed Salah

Indlæg af Oomph242 » lørdag, 26. maj, 2018 14:15

athomsen skrev:
Oomph242 skrev:
Sledgehammer skrev:Man må håbe, at han ikke blot er sulten, men også målsulten på lørdag ... ;)

https://www.tipsbladet.dk/nyhed/champio ... nale-dagen

Han har i hvertfald lagt røven i klaskehøjde, hvis han spiller en dårlig kamp. Måske burde han bare have holdt mund omkring det. Den slags får Inger typer op i det røde felt:)
Næh det har han ikke. Der er alle mulige historier om han faster eller ej. Jeg tror nu nok, der er styr på det. Religionen er en del af ham - han har været fremragende for os. Vinder vi ikke kampen, er det sikkert ikke pga. ramadanen - vi skal også have det med, at vi ikke havde stået i en finale uden ham. Jeg tror han afgør finalen til vores fordel.
Skal det forstås sådan at du ikke mener, hverken dele af pressen eller fans vil bebrejde ham det hvis han spiller en uoplagt kamp?

Brugeravatar
nikand
Indlæg: 2434
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 16:14
Alder: 44

Re: 11 - Mohamed Salah

Indlæg af nikand » lørdag, 26. maj, 2018 23:41

YNWA Salah.
We need a new Fowler...

YNWA96
Indlæg: 357
Tilmeldt: tirsdag, 21. mar, 2017 18:08

Re: 11 - Mohamed Salah

Indlæg af YNWA96 » tirsdag, 05. jun, 2018 21:17

The Egyptian King har givet “lyd” fra sig ...-:) !

https://t.co/bKMQcmHd3k?amp=1

Brugeravatar
jørgen lk
Indlæg: 2933
Tilmeldt: tirsdag, 05. jun, 2007 17:55
Geografisk sted: silkeborg

Re: 11 - Mohamed Salah

Indlæg af jørgen lk » tirsdag, 26. jun, 2018 11:31

Jeg synes at det er lidt besynderligt at Salah-tråden har været inaktiv i en periode, der har da vel været nok at skrive om...

Nå, men jeg hørte i P1 radio et indslag med Puk Damsgaard om det egyptiske landshold og dets indkvartering i Tetjenien.
Der verserer fx et billede hvor Salah står med knyttede hænder sammen med Kadyrov (jeg fandt et andet, da billedet var for stort)
Udover diverse omklamringer af Salah af Kadyrov, da har Salah accepteret æresstatsborgerskab i Tetjenien.
Det synes jeg er problematisk da Tetjenien er en autonom republik der har kæmpet med Rusland i de sidste 20 år.
Tetjenien er fx ikke anerkendt af FN (Georgien har anerkendt Tetjenien).

Udover et møgbeskidt politisk spil og spin ulmer utilfredsheden og vreden, specielt i Egypten.

Egypterne er dog mest vrede på fodboldforbundet, som efter sigende skulle have stukket FIFA godtgørelsen i egen lomme.
Prisen har så været at de egyptiske spillere og i særdeleshed Salah har været en del af Kadyrovs propaganda-maskine.
Det er altsammen en meget speget affære, og ikke flatterende for hverken det egyptiske fodboldforbund og Salah

https://www.plbold.dk/nyhed/cnn-salah-o ... andsholdet
Billede
Jack Nicholson - on how he knows women so well:
I think of a man. And then I take away reason and accountability.

Brugeravatar
Bellamy_fever
Indlæg: 1991
Tilmeldt: mandag, 02. jan, 2012 21:00

Re: 11 - Mohamed Salah

Indlæg af Bellamy_fever » tirsdag, 26. jun, 2018 12:48

Mon ikke netop tråden har været inaktiv idet det er hulens svært for os at 'have en holdning' til noget vi ved så uendelgt lidt om ?

Der er mange forskellige teorier, forskellige krydsende forklaringer osv. Så når jeg ikke er hoved eller hale i sagen, foretrækker jeg at holde mig neutral
"Often in error, never en doubt!"
"I reject the reality, and substitute it with my own"

Brugeravatar
zalcos
Indlæg: 2465
Tilmeldt: fredag, 01. jun, 2007 07:04
Geografisk sted: Udlandet
Alder: 33

Re: 11 - Mohamed Salah

Indlæg af zalcos » tirsdag, 26. jun, 2018 13:48

Bare han spiller godt for os og ellers har det nogenlunde godt, så er jeg ligeglad med alt andet. De lande der er jo fyldt med lort, intriger og korruption - det kan vi ikke lave om på og det vil være spild af tid at have en holdning til en konkret sag.
Bill Shankly:
"At a football club, there's a holy trinity - the players, the manager and the supporters. Directors don't come into it.

Brugeravatar
Emmy
Indlæg: 14340
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 18:59
Geografisk sted: Legoland
Alder: 46

Re: 11 - Mohamed Salah

Indlæg af Emmy » tirsdag, 26. jun, 2018 13:57

Det lader til at han stopper på landsholdet efter VM. Pga forbundet og alt det pis i remser op her. Samt noget uenighed omkring markedsføring mm
"We're not racist, we only hate the mancs"

Fowler89
Indlæg: 1212
Tilmeldt: mandag, 28. maj, 2018 22:09
Geografisk sted: Frederiksberg
Alder: 34

Re: 11 - Mohamed Salah

Indlæg af Fowler89 » tirsdag, 26. jun, 2018 18:31

Håber for vores skyld at han stopper med at spille for Egypten. Generelt et problem med de afrikanske spillere pga Africa Cup osv.

Brugeravatar
zalcos
Indlæg: 2465
Tilmeldt: fredag, 01. jun, 2007 07:04
Geografisk sted: Udlandet
Alder: 33

Re: 11 - Mohamed Salah

Indlæg af zalcos » tirsdag, 26. jun, 2018 20:31

^Africa cup er blevet rykket til som sommeren :clap:
Bill Shankly:
"At a football club, there's a holy trinity - the players, the manager and the supporters. Directors don't come into it.

Brugeravatar
YNWA!
Indlæg: 3889
Tilmeldt: tirsdag, 29. nov, 2011 22:03
Alder: 27

Re: 11 - Mohamed Salah

Indlæg af YNWA! » tirsdag, 26. jun, 2018 20:41

zalcos skrev:^Africa cup er blevet rykket til som sommeren :clap:
Ellers ville vi aldrig kunne stille hold :lol:
You cannot have an impartial Football Association when members of that board are also executives at Manchester United football club! - Rafael Benitez.

Fowler89
Indlæg: 1212
Tilmeldt: mandag, 28. maj, 2018 22:09
Geografisk sted: Frederiksberg
Alder: 34

Re: 11 - Mohamed Salah

Indlæg af Fowler89 » tirsdag, 26. jun, 2018 21:04

zalcos skrev:^Africa cup er blevet rykket til som sommeren :clap:
Wtf det vidste jeg fandeme ikke. :D

Det må godt nok være varmt for spillerne, tæt på ækvator.

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: 11 - Mohamed Salah

Indlæg af Niels K » onsdag, 27. jun, 2018 09:06

En taler for, at vi bør cashe ind på Salah nu:

http://www.espn.com/espn/feature/story/ ... n-possible

Mon ikke, at Salah netop har fundet den rigtige klub, den rigtige træner og et system og medspillere, der får Salah til at blomstre, og der muliggør at netop hans spidskompetencer frit kan folde sig ud i fuldt flor ?

Besvar