11 - Mohamed Salah

Her kan man løbende diskutere de enkelte spilleres præstationer, nyheder og historier. Transfer diskussioner hører fortsat under transfer nyt.
texy
Indlæg: 9729
Tilmeldt: onsdag, 27. jun, 2007 14:49
Geografisk sted: København
Alder: 48

Re: 11 - Mohamed Salah

Indlæg af texy » lørdag, 03. mar, 2018 21:19

Mads T. skrev:Luis Suarez har 12 assist på Premierleague.com. Det er de offcielle og gældende tal. Transfermarkts egen udlægning af, hvad en assist er, kan jeg ærligt talt ikke bruge til ret meget.

Jeg bruger selv primært Premier League og whoscored.com til stats.
Det må du jo helt selvom. Jeg synes, at det giver langt mere mening, den måde transfermarkt gør det på. Straffespark kommer jo ikke af sig selv. Og heller ikke selvmål. Det giver ikke mening for mig at ignorere den slags assist. Vigtigheden af handlingen er for mig lige stor, uanset om du sparker bolden ind på en medspiller og i mål eller ind på en modspiller og i mål.

Jeg ser stats for assists som et beskrivelse af en spillers evne til at være ophavsmand til mål. Og det er transfermarkts fortolkning klart den bedste til i mine øjne.
Kloppite

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: 11 - Mohamed Salah

Indlæg af Niels K » søndag, 04. mar, 2018 14:10

Hvilken spiller...

Fortsætter han stilen, slår han jo alle rekorder:

https://www.liverpool.no/nyheter/2018/3 ... spilleren/

YNWA96
Indlæg: 357
Tilmeldt: tirsdag, 21. mar, 2017 18:08

Re: 11 - Mohamed Salah

Indlæg af YNWA96 » torsdag, 08. mar, 2018 22:43


Hr. Drejer
Indlæg: 13666
Tilmeldt: søndag, 07. okt, 2007 21:52
Geografisk sted: Skee

Re: 11 - Mohamed Salah

Indlæg af Hr. Drejer » lørdag, 17. mar, 2018 22:39

Fuldstændig uvirkelig debut sæson.
"Giving absolutely everything doesn't mean you get anything... but it’s the only chance to get something!”
Jurgen Klopp

Brugeravatar
Thommo
Indlæg: 10260
Tilmeldt: lørdag, 02. jun, 2007 14:54
Geografisk sted: Randers
Alder: 48

Re: 11 - Mohamed Salah

Indlæg af Thommo » lørdag, 17. mar, 2018 23:16

Ikke meget aktivitet, når man tænker på det er verdens bedste på sin position. Jeg føler reelt heller ikke meget grund til diskussion, for jeg er måbende. Guld næste sæson, Mo 30+ pl mål. Hiv bare denne påstand frem. 28 mål og guld kan til nød gå an.
Verden er smask fuld af hyklere....

Brugeravatar
Emmy
Indlæg: 14340
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 18:59
Geografisk sted: Legoland
Alder: 46

Re: 11 - Mohamed Salah

Indlæg af Emmy » lørdag, 17. mar, 2018 23:22

Ballon d'Or 2018?
"We're not racist, we only hate the mancs"

Brugeravatar
Mads T.
Indlæg: 4630
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 14:44
Geografisk sted: Nørrebro
Alder: 39

Re: 11 - Mohamed Salah

Indlæg af Mads T. » lørdag, 17. mar, 2018 23:52

Emmy skrev:Ballon d'Or 2018?
Det kræver at vi vinder Champions League ellers går den til Messi.

athomsen
Indlæg: 2756
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 14:20
Geografisk sted: Aalborg

Re: 11 - Mohamed Salah

Indlæg af athomsen » søndag, 18. mar, 2018 08:16

Uden at være for negativ - men som konen sagde imorges: ham har i ikke længe. Det er jeg også bekymret for. Tror Real vil smide crazy mange penge efter ham til sommer. Håber selvfølgelig han bliver. Men kommer de med et 2 mia. bud - så er det svært at takke nej

athomsen
Indlæg: 2756
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 14:20
Geografisk sted: Aalborg

Re: 11 - Mohamed Salah

Indlæg af athomsen » søndag, 18. mar, 2018 08:17

Mads T. skrev:
Emmy skrev:Ballon d'Or 2018?
Det kræver at vi vinder Champions League ellers går den til Messi.
Jeps det vil kræve CL trofæet - men så tager vi da bare det med

Filos of Isk
Indlæg: 4768
Tilmeldt: fredag, 06. mar, 2015 08:17
Geografisk sted: Hillerød
Alder: 36

Re: 11 - Mohamed Salah

Indlæg af Filos of Isk » søndag, 18. mar, 2018 11:14

athomsen skrev:Uden at være for negativ - men som konen sagde imorges: ham har i ikke længe. Det er jeg også bekymret for. Tror Real vil smide crazy mange penge efter ham til sommer. Håber selvfølgelig han bliver. Men kommer de med et 2 mia. bud - så er det svært at takke nej
Real går ud og bruger alle pengene på spillere der ser godt ud til VM og ender påny med en James Rodriguez situation.

Jeg tror egentlig gerne Real vil vente en sæson mere og se om Salah kan gentage bedriften inden de smider crazy Money efter ham.

De går nok mest efter Hazard og/eller Neymar til sommer. Og så venter de og ser med Salah.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Oomph242
Indlæg: 5649
Tilmeldt: torsdag, 01. sep, 2011 00:14

Re: 11 - Mohamed Salah

Indlæg af Oomph242 » søndag, 18. mar, 2018 11:37

Filos of Isk skrev:
athomsen skrev:Uden at være for negativ - men som konen sagde imorges: ham har i ikke længe. Det er jeg også bekymret for. Tror Real vil smide crazy mange penge efter ham til sommer. Håber selvfølgelig han bliver. Men kommer de med et 2 mia. bud - så er det svært at takke nej
Real går ud og bruger alle pengene på spillere der ser godt ud til VM og ender påny med en James Rodriguez situation.

Jeg tror egentlig gerne Real vil vente en sæson mere og se om Salah kan gentage bedriften inden de smider crazy Money efter ham.

De går nok mest efter Hazard og/eller Neymar til sommer. Og så venter de og ser med Salah.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Real ser nok Neymar som en bedre merchandise forretning end Salah. Jeg tror ikke de vil gå efter ham til den høje pris vi sætter. PSG tror jeg på sigt vil være en større trussel.

Brugeravatar
Emmy
Indlæg: 14340
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 18:59
Geografisk sted: Legoland
Alder: 46

Re: 11 - Mohamed Salah

Indlæg af Emmy » søndag, 18. mar, 2018 12:01

Real kommer til at købe Lewandowski og Hazard samt gå efter Neymar.
"We're not racist, we only hate the mancs"

Brugeravatar
nikand
Indlæg: 2434
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 16:14
Alder: 44

Re: 11 - Mohamed Salah

Indlæg af nikand » søndag, 18. mar, 2018 19:29

Boom. Boom. Boom. Boom.
Hold da kæft en speed, driblinger, overblik, touch og afslutninger. Boom.
We need a new Fowler...

Filos of Isk
Indlæg: 4768
Tilmeldt: fredag, 06. mar, 2015 08:17
Geografisk sted: Hillerød
Alder: 36

Re: 11 - Mohamed Salah

Indlæg af Filos of Isk » mandag, 19. mar, 2018 07:49

Oomph242 skrev:
Filos of Isk skrev:
athomsen skrev:Uden at være for negativ - men som konen sagde imorges: ham har i ikke længe. Det er jeg også bekymret for. Tror Real vil smide crazy mange penge efter ham til sommer. Håber selvfølgelig han bliver. Men kommer de med et 2 mia. bud - så er det svært at takke nej
Real går ud og bruger alle pengene på spillere der ser godt ud til VM og ender påny med en James Rodriguez situation.

Jeg tror egentlig gerne Real vil vente en sæson mere og se om Salah kan gentage bedriften inden de smider crazy Money efter ham.

De går nok mest efter Hazard og/eller Neymar til sommer. Og så venter de og ser med Salah.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Real ser nok Neymar som en bedre merchandise forretning end Salah. Jeg tror ikke de vil gå efter ham til den høje pris vi sætter. PSG tror jeg på sigt vil være en større trussel.
Det er også bedre PSG har ikke den samme tiltrækningskraft som Real Madrid

Brugeravatar
Sledgehammer
Indlæg: 5545
Tilmeldt: onsdag, 07. sep, 2011 14:38
Geografisk sted: The Klopp

Re: 11 - Mohamed Salah

Indlæg af Sledgehammer » mandag, 19. mar, 2018 11:38

Jeg tror - dvs jeg nok snarere håber - at en enkelt supersæson ikke er nok til for alvor at gøre Real, Barca m.fl. klar til at kaste crazy money efter Salah. Men klart, at fortsætter han næste år, som han har leveret i år, så bliver det svært at holde på ham. Medmindre vi selv begynder at vinde nogle store pokaler, i så fald kan han vel ligeså godt fortsætte med at være en superstjerne hos os fremfor at løbe risikoen for at floppe i en anden klub.
Anfield Iron

Liverpool Football Klopp

Besvar