11 - Mohamed Salah

Her kan man løbende diskutere de enkelte spilleres præstationer, nyheder og historier. Transfer diskussioner hører fortsat under transfer nyt.
Oomph242
Indlæg: 5649
Tilmeldt: torsdag, 01. sep, 2011 00:14

Re: 11 - Mohamed Salah

Indlæg af Oomph242 » torsdag, 25. okt, 2018 15:48

Fowler89 skrev:
richs skrev:Tror hans manglende jubel tager afsæt i de konflikter han har/er indblandet i.

Den manglende jubel er nok desværre ikke ligefrem en fordel for ham selv og holdet.
Nu score han i dag igen , men kritikken kommer hurtigt tilbage hvis han spiller nogle dårlige kampe - måske en mand der er kommet dertil at han snart gerne vil til Real eller Barca ?
Det var da en interessant konklusion, bare udfra at han ikke har jublet.
Hvilke konflikter er han indblandet i Liverpool.

Brugeravatar
richs
Indlæg: 1368
Tilmeldt: fredag, 01. jun, 2007 21:58
Geografisk sted: Hinnerup

Re: 11 - Mohamed Salah

Indlæg af richs » torsdag, 25. okt, 2018 16:39

Oomph242 skrev:
Fowler89 skrev:
richs skrev:Tror hans manglende jubel tager afsæt i de konflikter han har/er indblandet i.

Den manglende jubel er nok desværre ikke ligefrem en fordel for ham selv og holdet.
Nu score han i dag igen , men kritikken kommer hurtigt tilbage hvis han spiller nogle dårlige kampe - måske en mand der er kommet dertil at han snart gerne vil til Real eller Barca ?
Det var da en interessant konklusion, bare udfra at han ikke har jublet.
Hvilke konflikter er han indblandet i Liverpool.
Et måske betyder ikke det er en konklusion, men han virker ihvertfald noget humør forladt og ligner lidt en der gerne vil være et andet sted. Han spiller men ser ikke ud som han nyder det på samme måde som før sommer.

Ikke noget direkte i Liverpool , men han havde lidt problemer under VM.

Brugeravatar
Jesper
Indlæg: 7429
Tilmeldt: onsdag, 14. mar, 2012 07:39

Re: 11 - Mohamed Salah

Indlæg af Jesper » fredag, 26. okt, 2018 09:02

Salah forklarer/puster til ilden via egne opslag på sociale medier. Her kan man bla se ham i bar overkrop, hvor skulderen stadigvæk er tapet til. Og han ser sådan lidt surmulende ud. Han har helt klart et statement, han vil ud med. Jeg køber ikke de analyser blandt eksperter, der totalt afskriver hændelsen. Han ved skam godt hvad han har gang i.

Sendt fra min SM-G925F med Tapatalk
Hvis man da bare én gang kunne stå i spillertunnellen, altså som spiller!

Brugeravatar
F1rm1no
Indlæg: 455
Tilmeldt: lørdag, 02. aug, 2008 12:40
Geografisk sted: Holstebro
Alder: 44

Re: 11 - Mohamed Salah

Indlæg af F1rm1no » fredag, 26. okt, 2018 09:06

Og han har lige slået et billede op hvor han laver sjov med lovren.. Åh nej mon det betyder han tager lovren med til Barcelona.. Anyway bliver godt at komme af med ham, hvem gider have sådan en surmule rendene rundt Liverpool.. Det er jo tydeligt han ikke gider være her så sur som han er. Det er et klart come and get me plea til barca. No doubt about it...

Sendt fra min SM-G965F med Tapatalk
Liverpool er min religion og anfield mit mekka

Brugeravatar
Jesper
Indlæg: 7429
Tilmeldt: onsdag, 14. mar, 2012 07:39

Re: 11 - Mohamed Salah

Indlæg af Jesper » fredag, 26. okt, 2018 09:24

F1rm1no skrev:Og han har lige slået et billede op hvor han laver sjov med lovren.. Åh nej mon det betyder han tager lovren med til Barcelona.. Anyway bliver godt at komme af med ham, hvem gider have sådan en surmule rendene rundt Liverpool.. Det er jo tydeligt han ikke gider være her så sur som han er. Det er et klart come and get me plea til barca. No doubt about it...

Sendt fra min SM-G965F med Tapatalk
Jeg kan jo godt læse sarkasmen og det er fint nok. Jeg har så vidt jeg ved ikke frembragt konspirationsteorier etc, men bare, i lighed med meget andet vi nørder, diskuteret emnet.
Og ja, man skal nødvendigvis ikke lægge så meget i det. Jeg vil dog stadigvæk med en vis vægt kunne påstå, at den udskyldsrene fodboldspiller ikke længere findes, hvorfor man faktisk godt kan tolke både sociale medier og opførsel på banen, af den simple grund at det en en meget bevidst kommunikationsform. Og fordi klubberne og sponsorer låser dem i et jerngreb, således at de ofte ikke har andre muligheder. I Spanien tolkes der således på stort set alt - og ofte med god grund - fordi der gives små "beskeder" via gestik og hints. Noget som ikke direkte kan bruges mod dem (spillerne), hvis de er kontraktligt forpligtet til en ren sti.


Sendt fra min SM-G925F med Tapatalk
Hvis man da bare én gang kunne stå i spillertunnellen, altså som spiller!

Brugeravatar
F1rm1no
Indlæg: 455
Tilmeldt: lørdag, 02. aug, 2008 12:40
Geografisk sted: Holstebro
Alder: 44

Re: 11 - Mohamed Salah

Indlæg af F1rm1no » fredag, 26. okt, 2018 09:29

Nu var det ikke ment specifikt til dig Jesper langt fra har bare læst sså mange kommentarer både her og på Facebook hvor folk koger så meget i hvorfor dit og hvorfor dat. Hvorfor skal der absolut være noget galt, og hvis der er noget der nager ham kunne det så ikke være hans problemer med det egyptiske fa osv.

Det irreteret mig lidt at vi skal lede efter problemer, kan vi ikke bare nyde vi rent faktisk er i spil til premier league mv. Jeg er med på at vi ikke har spillet helt fantastisk endnu, men mon ikke det kommer.

Og som nævnt i starten det var ikke en kommentar til dit opslag Jesper

Sendt fra min SM-G965F med Tapatalk
Liverpool er min religion og anfield mit mekka

Brugeravatar
Jesper
Indlæg: 7429
Tilmeldt: onsdag, 14. mar, 2012 07:39

Re: 11 - Mohamed Salah

Indlæg af Jesper » onsdag, 14. nov, 2018 12:22

https://www.facebook.com/35624576118738 ... 466862064/
Han er sgu en spøjs fætter, sådan med antydninger hist og her

Sendt fra min SM-G925F med Tapatalk
Hvis man da bare én gang kunne stå i spillertunnellen, altså som spiller!

Brugeravatar
Thommo
Indlæg: 10260
Tilmeldt: lørdag, 02. jun, 2007 14:54
Geografisk sted: Randers
Alder: 48

Re: 11 - Mohamed Salah

Indlæg af Thommo » lørdag, 08. dec, 2018 19:52

Nu har jeg lige set 1. halvleg forskudt, 2. kommer senere for mit vedkommende. 3max viser så han nåede 40 PL mål på 52 kampe, Torres som næsthurtigste tog 60 kampe, det er sgu da vildt. Men som det er sædvane for mig, er jeg sjældent helt tossede med målscorere i LFC, Salah med nul glæde, torres ligeså i sin sidste lange tid. Nøj det pisser mig af, fans sang endda Salah sangen efter ingen jubel ved scoringen, jeg havde ikke sunget med, for støtte går begge veje. Og er ligeglad med om jeg er en god fan på satdion, for det er jo et tænkt eksempel, og jeg havde måske sunget lidt alligevel :dontknow: ....Men jeg håber bare ikke jeg havde sunget, da det er imod mit princip, han behandler LFC fans som shite, derfor skal jeg jo ikke hylde ham, han ved alt analyseres og tolkes. Jeg tænker bare griezmann medieliderlighed, når jeg tænker Salah.

Og jeg tolker det som han pisser på LFC fans og klubben generelt, andre tolker anderledes, fair nok. Bare lige for at præcisere.
Verden er smask fuld af hyklere....

YNWA96
Indlæg: 357
Tilmeldt: tirsdag, 21. mar, 2017 18:08

Re: 11 - Mohamed Salah

Indlæg af YNWA96 » fredag, 14. dec, 2018 20:07

Vores guldfugl får skravet nogle priser til sig, nok meget godt han skiftede til den smukkeste klub i verden ..:-)

Fastgjort tweet
Liverpool FC
Liverpool FC
@LFC
·
1 t
YES MO!!

@MoSalah
has won the 2018 BBC African Footballer of the Year award.

Brugeravatar
Thommo
Indlæg: 10260
Tilmeldt: lørdag, 02. jun, 2007 14:54
Geografisk sted: Randers
Alder: 48

Re: 11 - Mohamed Salah

Indlæg af Thommo » fredag, 14. dec, 2018 21:56

Jublede han mon, da han fik den pris :D
Verden er smask fuld af hyklere....

Brugeravatar
Bellamy_fever
Indlæg: 1991
Tilmeldt: mandag, 02. jan, 2012 21:00

Re: 11 - Mohamed Salah

Indlæg af Bellamy_fever » fredag, 14. dec, 2018 22:17

Thommo skrev:Nu har jeg lige set 1. halvleg forskudt, 2. kommer senere for mit vedkommende. 3max viser så han nåede 40 PL mål på 52 kampe, Torres som næsthurtigste tog 60 kampe, det er sgu da vildt. Men som det er sædvane for mig, er jeg sjældent helt tossede med målscorere i LFC, Salah med nul glæde, torres ligeså i sin sidste lange tid. Nøj det pisser mig af, fans sang endda Salah sangen efter ingen jubel ved scoringen, jeg havde ikke sunget med, for støtte går begge veje. Og er ligeglad med om jeg er en god fan på satdion, for det er jo et tænkt eksempel, og jeg havde måske sunget lidt alligevel :dontknow: ....Men jeg håber bare ikke jeg havde sunget, da det er imod mit princip, han behandler LFC fans som shite, derfor skal jeg jo ikke hylde ham, han ved alt analyseres og tolkes. Jeg tænker bare griezmann medieliderlighed, når jeg tænker Salah.

Og jeg tolker det som han pisser på LFC fans og klubben generelt, andre tolker anderledes, fair nok. Bare lige for at præcisere.
Thommo skrev:Jublede han mon, da han fik den pris :D
du og jeg ser vidt på mange punkter livet meget anderledes og vægter givetvis også forskellige tig anderledes - men syns godt nok det er vanvittige ting at skrive om Salah fordi han ikk slår vejrmøller og for tatoveret Liverpool i panden når han score ? Jeg er en ret passioneret fan på pubben og fejre målene i vildskab - min far er NOGET mere afdæmpet .. det er, for mig, simpelthen for dumt at gå så meget op i Salahs jubel er god nok ?? Han knyttede næven og smilte ud mod publikum mod Valencia mener jeg det var .. Jeg ved ikke om hvem det siger mest om: Salah for ikke at juble nok - eller en danser over nettet der kalder ham medieliderlig - fordi hans jubel ikke er god nok til din bedømmelse.
"Often in error, never en doubt!"
"I reject the reality, and substitute it with my own"

Brugeravatar
Thommo
Indlæg: 10260
Tilmeldt: lørdag, 02. jun, 2007 14:54
Geografisk sted: Randers
Alder: 48

Re: 11 - Mohamed Salah

Indlæg af Thommo » lørdag, 15. dec, 2018 00:56

Fodbold er følelser siger man jo, Salah viser ikke følelser, eller det gør han vel, en kold skulder er jo også at sende følelser....Så forventer det udelukkende er grunker der tæller, og det har jeg ikke respekt for, længere er den ikke. Et er at han er pisse ligeglad med hvem som betaler hans løn, men han kan vel fake bare lidt, han virker som tidligere skrevet, som griezmann light(medieluder). Det er fuldstændigt naturligt at juble over mål, så han lægger jo en dæmper på sig bevidst, som en tøsefornærmet franskmand. Derfor er jeg er fløjtende ligeglad med hans personlige hæder, for han er som jeg ser det ligeglad med LFC fans. Hvis han er utilfreds med klubben så gør da i det mindste som Xabi/Masch/Coutinho/Suarez eksempelvis, og bekend kulør.....Eller hvis ikke det er klubben/fans som er problemet, så jubel, længere er den ikke i min verden.
Som din far er jeg også noget mere afdæmpet, når danmark scorer...i håndbold finalen, eller vinder guld i brydning, så ved ikke hvad der argument skal frem for?

Og lige til slut, jeg er reelt ligeglad med om han smutter. Jeg var vist også ene mand der håbede da Torres smuttede, på dette forum. Suarez håbede jeg også smuttede, men det svingede dog lidt, da gode præstationer non stop er svært at ignorere. Jeg synes Suarez er den bedste front 3, LFC har haft i 25 år, med længder. Men anerkender dog naturligvis Salah har slået ham på mål, og jo også når det kommer til arrogance og irritation.

Det med rødt er kernen i mit problem med. Så kan du synes det er dumt nok så meget, men det statement rammer ofte som en boomerang....Hvis man er intelligent nok til at fange den.
Verden er smask fuld af hyklere....

Brugeravatar
Bellamy_fever
Indlæg: 1991
Tilmeldt: mandag, 02. jan, 2012 21:00

Re: 11 - Mohamed Salah

Indlæg af Bellamy_fever » lørdag, 15. dec, 2018 08:52

I hvilke situationer har Salah, foruden dem du i de sene, berusede, nattetimer selv har psyko analyseret dig frem til hans holdninger, været respektløs overfor klub og fans ? Salah har ALDRIG fejret sine mål i vildskab , de har stort set altid været rimelig lavmælte - shaquiri ligeså står med armene over kors og smiler bare med et 'jeg er manden' udtryk.

Salah gav for nylig sin trøje til en ung knægt og reddede hans dag, han sender masser af penge tilbage til Egypten, han har aldrig udtalt sig respektløst om hverken klubben eller fans eller andre spillere , han besvarede en lille pige med en sød besked på Twitter, han arbejder hårdt og deltager i spillet selvom han har en dårlig dag.

Jeg bliver sku bare harm over at du synes det er okay at sidder og snakke et andet menneskes person ned, ud fra ting du selv tænker dig frem til at 'han skider på Liverpool fans' fordi han ikke fejre sine mål ?

Salah er for mig noget nær en drømme spiller, Af ovenstående årsager; dygtig fodbold spiller som ikke har glemt sine rødder, og som virker til at være en gennemført god person der hjælpe hvor han kan , og iøvrigt ikke snyder voldsomt i kampene med dives og lignende. mere Forlanger jeg ikke af ham - om Liverpool er hans drømme klub eller han på sigt måske gerne vil til Barca eller gud forbyde det Real Madrid gør ham sku da ikke til et dårligt menneske ! Men indtil jeg ser ham rent faktisk løbe over mod the kop med to midterfingre fremme syngende Barca sange - så gider jeg simpelthen ikke hisse mig over en fodboldspillers mål jubel, men istedet nyde (ligesom jeg gjorde med suarez og Coutinho) at se denne fantastiske fodboldspiller på banen, samt følger lidt med i den glæde han spreder så mange steder i verden og glædes over hvilken repræsentant han er for klubben og, for mig, forbillede for unge drenge hvordan man skal være hvis man bliver en stor fodbold spiller - istedet for pogba, Ronaldo osv. - og bedst af det hele så spiller han i min yndlingsklub.
"Often in error, never en doubt!"
"I reject the reality, and substitute it with my own"

Brugeravatar
Emmy
Indlæg: 14340
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 18:59
Geografisk sted: Legoland
Alder: 46

Re: 11 - Mohamed Salah

Indlæg af Emmy » lørdag, 15. dec, 2018 09:09

Det er spild af energi Bellamy

Når Thommo sidder derhjemme i tågerne og konspirerer, er der ingen fornuft overhovedet. Bare glem det.
"We're not racist, we only hate the mancs"

Bøgvad
Indlæg: 421
Tilmeldt: torsdag, 02. aug, 2012 20:31

Re: 11 - Mohamed Salah

Indlæg af Bøgvad » lørdag, 15. dec, 2018 09:57

Heldigvis har vi ytringsfrihed her på forummet og man må næsten skriver hvad man har lyst til. Normalt er Thommos indlæg fornuftige nok, men denne gang er det helt væk.. Helsigvis er det synsninger og ikke baseret på fakta, hvilket mit også er, og så kan man selv bestemme hvor meget man vil lægge i det..

Besvar