15 - Alex Oxlade-Chamberlain

Her kan man løbende diskutere de enkelte spilleres præstationer, nyheder og historier. Transfer diskussioner hører fortsat under transfer nyt.
Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: 21 - Alex Oxlade-Chamberlain

Indlæg af Niels K » lørdag, 09. sep, 2017 09:51

Meget godt fodarbejde af Hendo i 5 år !

http://www.mirror.co.uk/sport/football/ ... n-11137721

Klopp mener, at han passer ind på 4 pladser.

Brugeravatar
Surf
Indlæg: 6340
Tilmeldt: fredag, 31. dec, 2010 12:47
Geografisk sted: København
Alder: 33

Re: 21 - Alex Oxlade-Chamberlain

Indlæg af Surf » lørdag, 09. sep, 2017 11:19

Så kan vi vist godt begrave al diskussion om, at Oxlade er blevet lovet en startplads på den centrale midt. Læs hele citatet herunder. Vil i øvrigt anbefale at læse hele interviewet. Han siger, at han valgte Liverpool fordi han var imponeret af Klopps arbejde i Liverpool, og havde lyst til at spille under ham som manager. Han mener, at Klopp kan udvikle ham.
The main reason I came here was the understanding I’d be playing further up the pitch and in a more attacking role, and more opportunities centrally to express that. I wouldn’t say central midfield, I’d say an attacking midfielder.

That’s the beauty of this Liverpool team: you can be one of four attacking positions, everywhere except striker, and have that attacking-midfielder influence. The wingers tend to not be so wide all the time, they start inside to go out or out to come in, similar to England at the moment. But I have to find my feet — and there’s a lot of competition for places.
https://www.thetimes.co.uk/article/alex ... 42ece34596
"Anybody who plays for me should be a bad loser."

Hr. Drejer
Indlæg: 13666
Tilmeldt: søndag, 07. okt, 2007 21:52
Geografisk sted: Skee

Re: 21 - Alex Oxlade-Chamberlain

Indlæg af Hr. Drejer » søndag, 10. sep, 2017 09:51

Oxen fik sin debut i en 5-0 afklapsning. Av!
"Giving absolutely everything doesn't mean you get anything... but it’s the only chance to get something!”
Jurgen Klopp

Brugeravatar
Surf
Indlæg: 6340
Tilmeldt: fredag, 31. dec, 2010 12:47
Geografisk sted: København
Alder: 33

Re: 21 - Alex Oxlade-Chamberlain

Indlæg af Surf » søndag, 10. sep, 2017 10:00

Hr. Drejer skrev:Oxen fik sin debut i en 5-0 afklapsning. Av!
Ja hans to seneste kampe i PL er to nederlag med en målscore på 0-9. Av.
"Anybody who plays for me should be a bad loser."

Brugeravatar
Belloni
Indlæg: 3354
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 21:13
Geografisk sted: Sønderborg

Re: 21 - Alex Oxlade-Chamberlain

Indlæg af Belloni » søndag, 10. sep, 2017 10:59

Ikke den fedeste kamp at få debut, men samtidigt var det også en "gratis" kamp. Nede med 0-2 og et rødt kort var der vel ikke nogen der havde nogle forventninger til at han skulle ind og udrette en masse.

Hr. Drejer
Indlæg: 13666
Tilmeldt: søndag, 07. okt, 2007 21:52
Geografisk sted: Skee

Re: 21 - Alex Oxlade-Chamberlain

Indlæg af Hr. Drejer » søndag, 10. sep, 2017 11:23

Surf skrev:
Hr. Drejer skrev:Oxen fik sin debut i en 5-0 afklapsning. Av!
Ja hans to seneste kampe i PL er to nederlag med en målscore på 0-9. Av.
Ja, det sq uheldigt for ham. Det positive er, at det kun kan gå fremad herfra.
"Giving absolutely everything doesn't mean you get anything... but it’s the only chance to get something!”
Jurgen Klopp

Brugeravatar
Valdemax
Indlæg: 488
Tilmeldt: lørdag, 10. mar, 2012 18:21
Alder: 51

Re: 21 - Alex Oxlade-Chamberlain

Indlæg af Valdemax » søndag, 10. sep, 2017 16:59

Jeg må sige at jeg blev positiv overraske over ham igår. Han var en af de meget få positiv ting igår.

Filos of Isk
Indlæg: 4768
Tilmeldt: fredag, 06. mar, 2015 08:17
Geografisk sted: Hillerød
Alder: 36

Re: 21 - Alex Oxlade-Chamberlain

Indlæg af Filos of Isk » tirsdag, 12. sep, 2017 13:31

"On 28 August 2011, he made his Arsenal debut in the 8–2 defeat away to Manchester United"

Fra: https://en.m.wikipedia.org/wiki/Alex_Oxlade-Chamberlain

Det er lidt synd for ham, men det er ikke hans værste debutkamp.
Jeg syntes også han så okay ud. Ham og Milner lavede gode indhop.




Sent from my iPhone using Tapatalk

Brugeravatar
Thommo
Indlæg: 10260
Tilmeldt: lørdag, 02. jun, 2007 14:54
Geografisk sted: Randers
Alder: 48

Re: 21 - Alex Oxlade-Chamberlain

Indlæg af Thommo » lørdag, 14. okt, 2017 16:01

Håber snart på Ox, istedet for Hendo,Can,Gini kombi´en, som jeg synes bliver mere og mere dårlig jo mere de spiller sammen
Verden er smask fuld af hyklere....

Mazter81
Indlæg: 936
Tilmeldt: fredag, 18. jun, 2010 10:55
Geografisk sted: Paphos
Alder: 42
Kontakt:

Re: 21 - Alex Oxlade-Chamberlain

Indlæg af Mazter81 » lørdag, 14. okt, 2017 16:10

Thommo skrev:Håber snart på Ox, istedet for Hendo,Can,Gini kombi´en, som jeg synes bliver mere og mere dårlig jo mere de spiller sammen
Jeg tror også at Ox'en vil være et hit som den mest defensive midtbanespiller [/irony]

Brugeravatar
Thommo
Indlæg: 10260
Tilmeldt: lørdag, 02. jun, 2007 14:54
Geografisk sted: Randers
Alder: 48

Re: 21 - Alex Oxlade-Chamberlain

Indlæg af Thommo » lørdag, 14. okt, 2017 16:59

Ok. Fatter dog ikke meningen, trods din "irony"
Verden er smask fuld af hyklere....

Mazter81
Indlæg: 936
Tilmeldt: fredag, 18. jun, 2010 10:55
Geografisk sted: Paphos
Alder: 42
Kontakt:

Re: 21 - Alex Oxlade-Chamberlain

Indlæg af Mazter81 » lørdag, 14. okt, 2017 21:13

Thommo skrev:Ok. Fatter dog ikke meningen, trods din "irony"
Hendo spiller den mest defensive midt. Hvordan vil du forvente det går, hvis vil sætter en offensiv midt ned lige foran forsvaret?

jensemand
Indlæg: 1567
Tilmeldt: mandag, 05. dec, 2011 22:59
Geografisk sted: København S
Alder: 33

Re: 21 - Alex Oxlade-Chamberlain

Indlæg af jensemand » lørdag, 14. okt, 2017 21:49

Han kunne jo spille i stedet for Gino eller Can. Thommo foreslog jo bare han skulle spille i stedet for en af de tre da han ikke mener kombinationen af de tre fungerer? Så han behøver jo ikke spille defensiv midt. Kunne godt tænke mig at se ham på midtbanen fra start imod Maribor på tirsdag. Om det så bliver for den ene eller anden betyder ikke så meget, men nok helst ikke som defensiv midt :)
Det er ingen kunst at holde med en fodboldklub, men en lykke at finde en fodboldklub der er værd at holde med.

Brugeravatar
Thommo
Indlæg: 10260
Tilmeldt: lørdag, 02. jun, 2007 14:54
Geografisk sted: Randers
Alder: 48

Re: 21 - Alex Oxlade-Chamberlain

Indlæg af Thommo » lørdag, 14. okt, 2017 22:18

Præcis som jensemand skriver :army7: Jeg fatter ikke vores boss, bliver ved med at gå tilbage til en fuser, bare vi havde en midtbane der var på 70% af kvaliteten af Xabi-Masch-Ste G, for det mener jeg ikke den er, men tror fanden når de ikke bliver truet af bænken, det er åbenbart kun på målmandsposten der skal rokeres, for at presse spilleren. Milner-Grujic-Ox mod Maribor, og gerne mod Spurs, for udfaldet er alligevel givet på forhånd, med de stationære 3!
Verden er smask fuld af hyklere....

Filos of Isk
Indlæg: 4768
Tilmeldt: fredag, 06. mar, 2015 08:17
Geografisk sted: Hillerød
Alder: 36

Re: 21 - Alex Oxlade-Chamberlain

Indlæg af Filos of Isk » søndag, 15. okt, 2017 11:45

Thommo skrev:Præcis som jensemand skriver :army7: Jeg fatter ikke vores boss, bliver ved med at gå tilbage til en fuser, bare vi havde en midtbane der var på 70% af kvaliteten af Xabi-Masch-Ste G, for det mener jeg ikke den er, men tror fanden når de ikke bliver truet af bænken, det er åbenbart kun på målmandsposten der skal rokeres, for at presse spilleren. Milner-Grujic-Ox mod Maribor, og gerne mod Spurs, for udfaldet er alligevel givet på forhånd, med de stationære 3!
Jeg tænker egentlig at Oxen skal erstatte Mané imod Maribor, men han kan lige så vel komme ind på midten og lade Coutinho blive oppe på Manés plads. Uanset hvad så skal han have spilletid ellers må vi sige til Arsenal at de må tage ham retur da vi endnu ikke har brudt plomberingen.

De tre gjorde det godt i går og de gør det sikkert også storartet imod Spurs, men imod Maribor og Huddersfield skal der noget andet ind på midten. Og lige nu er det Ox og Coutinho der kan øge kreativiteten på midten.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Besvar