15 - Alex Oxlade-Chamberlain

Her kan man løbende diskutere de enkelte spilleres præstationer, nyheder og historier. Transfer diskussioner hører fortsat under transfer nyt.
Xick
Indlæg: 140
Tilmeldt: tirsdag, 20. mar, 2018 08:24

Re: 21 - Alex Oxlade-Chamberlain

Indlæg af Xick » onsdag, 25. apr, 2018 15:00

Sledgehammer skrev:
Leth15 skrev:Jeg har et lille håb om at det kun var et slag på knæskallen - men er sgu også bange for både korsbåndet da overstrækker knæet i selve sammenstødet, og ledbånd og mensisk da han efterfølgende lander med vægten over knæet.

Kom nu med det første!!!!!
Jeg er bange for, at hvis det kun havde været et slag el. lign., så ville det allerede have været meldt ud :(
Jeg er også meget bange for, at han er ude for sæsonen. Men vi har heller ikke været heldige på det sidste. Matip, Can, Lallana og nu Ox.

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: 21 - Alex Oxlade-Chamberlain

Indlæg af Niels K » onsdag, 25. apr, 2018 16:38

Xick skrev:
Sledgehammer skrev:
Leth15 skrev:Jeg har et lille håb om at det kun var et slag på knæskallen - men er sgu også bange for både korsbåndet da overstrækker knæet i selve sammenstødet, og ledbånd og mensisk da han efterfølgende lander med vægten over knæet.

Kom nu med det første!!!!!
Jeg er bange for, at hvis det kun havde været et slag el. lign., så ville det allerede have været meldt ud :(
Jeg er også meget bange for, at han er ude for sæsonen. Men vi har heller ikke været heldige på det sidste. Matip, Can, Lallana og nu Ox.
Han har desværre en dum historik, hvad angår knæskader:

http://dailycannon.com/2018/04/oxlade-c ... s-worried/

Oomph242
Indlæg: 5649
Tilmeldt: torsdag, 01. sep, 2011 00:14

Re: 21 - Alex Oxlade-Chamberlain

Indlæg af Oomph242 » onsdag, 25. apr, 2018 16:59

Niels K skrev:
Xick skrev:
Sledgehammer skrev:
Leth15 skrev:Jeg har et lille håb om at det kun var et slag på knæskallen - men er sgu også bange for både korsbåndet da overstrækker knæet i selve sammenstødet, og ledbånd og mensisk da han efterfølgende lander med vægten over knæet.

Kom nu med det første!!!!!
Jeg er bange for, at hvis det kun havde været et slag el. lign., så ville det allerede have været meldt ud :(
Jeg er også meget bange for, at han er ude for sæsonen. Men vi har heller ikke været heldige på det sidste. Matip, Can, Lallana og nu Ox.
Han har desværre en dum historik, hvad angår knæskader:

http://dailycannon.com/2018/04/oxlade-c ... s-worried/
Men det vidste klubben jo allerede da han blev købt. Så han er nok ikke en spiller der kan forventes at spille hele sæsoner fast.

Brugeravatar
YNWA!
Indlæg: 3889
Tilmeldt: tirsdag, 29. nov, 2011 22:03
Alder: 27

Re: 21 - Alex Oxlade-Chamberlain

Indlæg af YNWA! » onsdag, 25. apr, 2018 17:36



God nyhed hvis det passer!
You cannot have an impartial Football Association when members of that board are also executives at Manchester United football club! - Rafael Benitez.

Brugeravatar
Sledgehammer
Indlæg: 5545
Tilmeldt: onsdag, 07. sep, 2011 14:38
Geografisk sted: The Klopp

Re: 21 - Alex Oxlade-Chamberlain

Indlæg af Sledgehammer » onsdag, 25. apr, 2018 21:05

Niels K skrev:
Xick skrev:
Sledgehammer skrev:
Leth15 skrev:Jeg har et lille håb om at det kun var et slag på knæskallen - men er sgu også bange for både korsbåndet da overstrækker knæet i selve sammenstødet, og ledbånd og mensisk da han efterfølgende lander med vægten over knæet.

Kom nu med det første!!!!!
Jeg er bange for, at hvis det kun havde været et slag el. lign., så ville det allerede have været meldt ud :(
Jeg er også meget bange for, at han er ude for sæsonen. Men vi har heller ikke været heldige på det sidste. Matip, Can, Lallana og nu Ox.
Han har desværre en dum historik, hvad angår knæskader:

http://dailycannon.com/2018/04/oxlade-c ... s-worried/
Historik eller ej, der er nok ikke mange knæ der ville kunne holde til den behandling, Oxens fik i aftes. Så det handlede mere om uheld end om historik.
Anfield Iron

Liverpool Football Klopp

Brugeravatar
Jesper
Indlæg: 7429
Tilmeldt: onsdag, 14. mar, 2012 07:39

Re: 21 - Alex Oxlade-Chamberlain

Indlæg af Jesper » onsdag, 25. apr, 2018 21:12

Det lyder i første omgang på det er en ledbåndsskade. Det har jeg faktisk selv haft, det tager tid, men ikke nær så lang tid som korsbåndsskader.
Men mon ikke det tager et par dage før hævelsen er fortaget før man reelt ved hvor galt det står til?

Sendt fra min SM-G925F med Tapatalk
Hvis man da bare én gang kunne stå i spillertunnellen, altså som spiller!

AJJ
Indlæg: 2361
Tilmeldt: torsdag, 23. jan, 2014 15:04

Re: 21 - Alex Oxlade-Chamberlain

Indlæg af AJJ » onsdag, 25. apr, 2018 22:06



EDIT
Senest rettet af AJJ onsdag, 25. apr, 2018 22:23, rettet i alt 1 gang.

Hr. Drejer
Indlæg: 13666
Tilmeldt: søndag, 07. okt, 2007 21:52
Geografisk sted: Skee

Re: 21 - Alex Oxlade-Chamberlain

Indlæg af Hr. Drejer » onsdag, 25. apr, 2018 22:11

Op til 9 måneder, det kan jo betyde at han kan være ude i 6 måneder.
"Giving absolutely everything doesn't mean you get anything... but it’s the only chance to get something!”
Jurgen Klopp

Brugeravatar
Mads T.
Indlæg: 4630
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 14:44
Geografisk sted: Nørrebro
Alder: 39

Re: 21 - Alex Oxlade-Chamberlain

Indlæg af Mads T. » onsdag, 25. apr, 2018 22:26

AJJ skrev:

EDIT
Det der er jo bare et estimat på skadesperioden, såfremt der skulle være tale om en ACL-skade. Der er mig bekendt ikke kommet et resultat af en scanning endnu, hvilket ikke sker før hævelsen er faldet.

AJJ
Indlæg: 2361
Tilmeldt: torsdag, 23. jan, 2014 15:04

Re: 21 - Alex Oxlade-Chamberlain

Indlæg af AJJ » onsdag, 25. apr, 2018 22:29

Anfield express hævder, at det er ACL. Mirror hævder noget andet, eftersom de skriver, han forventes klar til start næste sæson. Ifølge Mirror gennemgik han initial scanning i dag

Brugeravatar
YNWA!
Indlæg: 3889
Tilmeldt: tirsdag, 29. nov, 2011 22:03
Alder: 27

Re: 21 - Alex Oxlade-Chamberlain

Indlæg af YNWA! » torsdag, 26. apr, 2018 09:01

You cannot have an impartial Football Association when members of that board are also executives at Manchester United football club! - Rafael Benitez.

Hr. Drejer
Indlæg: 13666
Tilmeldt: søndag, 07. okt, 2007 21:52
Geografisk sted: Skee

Re: 21 - Alex Oxlade-Chamberlain

Indlæg af Hr. Drejer » torsdag, 26. apr, 2018 09:31

Det er IKKE en korsbåndsskade, men ledbåndsskade.

https://www.liverpool.no/nyheter/2018/4 ... de-for-ox/
"Giving absolutely everything doesn't mean you get anything... but it’s the only chance to get something!”
Jurgen Klopp

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: 21 - Alex Oxlade-Chamberlain

Indlæg af Niels K » torsdag, 26. apr, 2018 09:56

Det var da det bedste af 2 onder, men det er fanme synd for Oxlade personligt med ikke at kunne være med i vores spændende afslutning på sæsonen og til VM - ØV.
Det er også kæmpe ØV for alle os andre, at vi ikke kan have ham med, og at vi er så papirstyndt besat på midten efterhånden... Man er jo et helt nervevrag ift frygten for, at endnu en spiller fra 6'eren og frem går i stykker.
Der skal for den sags skyld heller ikke ske noget med vores foretrukne 4 back-kæde, men vi kan dog rotere lidt dernede :shock:

Filos of Isk
Indlæg: 4768
Tilmeldt: fredag, 06. mar, 2015 08:17
Geografisk sted: Hillerød
Alder: 36

Re: 21 - Alex Oxlade-Chamberlain

Indlæg af Filos of Isk » torsdag, 26. apr, 2018 10:16

Niels K skrev:Det var da det bedste af 2 onder, men det er fanme synd for Oxlade personligt med ikke at kunne være med i vores spændende afslutning på sæsonen og til VM - ØV.
Det er også kæmpe ØV for alle os andre, at vi ikke kan have ham med, og at vi er så papirstyndt besat på midten efterhånden... Man er jo et helt nervevrag ift frygten for, at endnu en spiller fra 6'eren og frem går i stykker.
Der skal for den sags skyld heller ikke ske noget med vores foretrukne 4 back-kæde, men vi kan dog rotere lidt dernede :shock:
ja med lidt god vilje har vi 2 mand til hver plads i 4-back-kæden, men ingen af de 4 reserver er i topform, men de er der da.

Brugeravatar
YNWA!
Indlæg: 3889
Tilmeldt: tirsdag, 29. nov, 2011 22:03
Alder: 27

Re: 21 - Alex Oxlade-Chamberlain

Indlæg af YNWA! » onsdag, 09. maj, 2018 13:03

De der såkaldte ITK folk skriver lidt løst på twitter at det er mere alvorligt med Ox end hvad medierne beretter om. At han muligvis er ude længere end 9 måneder.
You cannot have an impartial Football Association when members of that board are also executives at Manchester United football club! - Rafael Benitez.

Besvar