15 - Alex Oxlade-Chamberlain

Her kan man løbende diskutere de enkelte spilleres præstationer, nyheder og historier. Transfer diskussioner hører fortsat under transfer nyt.
Brugeravatar
YNWA!
Indlæg: 3889
Tilmeldt: tirsdag, 29. nov, 2011 22:03
Alder: 27

Re: 21 - Alex Oxlade-Chamberlain

Indlæg af YNWA! » fredag, 16. nov, 2018 19:04



Glæder mig virkelig til at se ham her tilbage i aktion!
You cannot have an impartial Football Association when members of that board are also executives at Manchester United football club! - Rafael Benitez.

Oomph242
Indlæg: 5649
Tilmeldt: torsdag, 01. sep, 2011 00:14

Re: 21 - Alex Oxlade-Chamberlain

Indlæg af Oomph242 » lørdag, 17. nov, 2018 12:10

YNWA! skrev:


Glæder mig virkelig til at se ham her tilbage i aktion!

Desværre er der bare et års tid til, at han er nogenlunde oppe i gear igen....

Brugeravatar
F1rm1no
Indlæg: 455
Tilmeldt: lørdag, 02. aug, 2008 12:40
Geografisk sted: Holstebro
Alder: 44

Re: 21 - Alex Oxlade-Chamberlain

Indlæg af F1rm1no » lørdag, 17. nov, 2018 13:12

Oomph242 skrev:
YNWA! skrev:


Glæder mig virkelig til at se ham her tilbage i aktion!

Desværre er der bare et års tid til, at han er nogenlunde oppe i gear igen....
Ah det kan der vel ikke blive ved med at være.. Han har da trods alt været ude i 7-8 måneder efterhånden

Sendt fra min SM-G965F med Tapatalk
Liverpool er min religion og anfield mit mekka

Oomph242
Indlæg: 5649
Tilmeldt: torsdag, 01. sep, 2011 00:14

Re: 21 - Alex Oxlade-Chamberlain

Indlæg af Oomph242 » lørdag, 17. nov, 2018 14:27

F1rm1no skrev:
Oomph242 skrev:
YNWA! skrev:


Glæder mig virkelig til at se ham her tilbage i aktion!

Desværre er der bare et års tid til, at han er nogenlunde oppe i gear igen....
Ah det kan der vel ikke blive ved med at være.. Han har da trods alt været ude i 7-8 måneder efterhånden

Sendt fra min SM-G965F med Tapatalk
Han er eftersigende tilbage fra skaden i starten af næste sæson. Men det tager tid at komme op i gear efter sådan en skade. Så mon ikke han omkring jul vil være nogenlunde eller helt oppe igen. Hvis altså han kommer sig helt over skaden...

Brugeravatar
F1rm1no
Indlæg: 455
Tilmeldt: lørdag, 02. aug, 2008 12:40
Geografisk sted: Holstebro
Alder: 44

Re: 21 - Alex Oxlade-Chamberlain

Indlæg af F1rm1no » lørdag, 17. nov, 2018 14:30

Oomph242 skrev:
F1rm1no skrev:
Oomph242 skrev:
YNWA! skrev:


Glæder mig virkelig til at se ham her tilbage i aktion!

Desværre er der bare et års tid til, at han er nogenlunde oppe i gear igen....
Ah det kan der vel ikke blive ved med at være.. Han har da trods alt været ude i 7-8 måneder efterhånden

Sendt fra min SM-G965F med Tapatalk
Han er eftersigende tilbage fra skaden i starten af næste sæson. Men det tager tid at komme op i gear efter sådan en skade. Så mon ikke han omkring jul vil være nogenlunde eller helt oppe igen. Hvis altså han kommer sig helt over skaden...
Jeg tror han er tilbage i foråret.. Men hvis du har ret i han først er klar i efteråret så jo så går der jo et år.. Men så har han jo været ude med skaden i 1 1/2 år det har jeg aldrig oplevet før

Sendt fra min SM-G965F med Tapatalk
Liverpool er min religion og anfield mit mekka

Brugeravatar
YNWA!
Indlæg: 3889
Tilmeldt: tirsdag, 29. nov, 2011 22:03
Alder: 27

Re: 21 - Alex Oxlade-Chamberlain

Indlæg af YNWA! » mandag, 24. dec, 2018 20:33




Tapatalk : After a long and difficult rehabilitation period, Alex Oxlade-Chamberlain has returned to running on grass for the first time since he sustained the knee injury against AS Roma back in April.
You cannot have an impartial Football Association when members of that board are also executives at Manchester United football club! - Rafael Benitez.

Filos of Isk
Indlæg: 4768
Tilmeldt: fredag, 06. mar, 2015 08:17
Geografisk sted: Hillerød
Alder: 36

21 - Alex Oxlade-Chamberlain

Indlæg af Filos of Isk » tirsdag, 25. dec, 2018 22:06

YNWA! skrev:


Tapatalk : After a long and difficult rehabilitation period, Alex Oxlade-Chamberlain has returned to running on grass for the first time since he sustained the knee injury against AS Roma back in April.
Yeah!
Det er gode nyheder. Ikke at jeg tror at et comeback er lige rundt om hjørnet, men gode nyheder ikke destomindre!


Sent from my iPhone using Tapatalk
Senest rettet af Filos of Isk onsdag, 26. dec, 2018 21:42, rettet i alt 1 gang.

lunderskov
Indlæg: 77
Tilmeldt: mandag, 05. jan, 2015 09:39

Re: 21 - Alex Oxlade-Chamberlain

Indlæg af lunderskov » onsdag, 26. dec, 2018 10:15

dem der har haft slemme knæ skader, ved at bare fordi man kommer ud på græs til en lunte tur, går der altså stadig måneder før man er 100% tilbage, selvfølgelig er alt her 100% professionelt og det har jo en indvirkning, men jeg tror ikke på ham før næste sæson. måske sent på sæsonen han kan få et par indhop :)

Brugeravatar
YNWA!
Indlæg: 3889
Tilmeldt: tirsdag, 29. nov, 2011 22:03
Alder: 27

Re: 21 - Alex Oxlade-Chamberlain

Indlæg af YNWA! » fredag, 28. dec, 2018 15:06




Tapatalk : Klopp on Oxlade-Chamberlain: "Best news, he has started outside. There was no reaction which is even nicer. No pressure on him but it looks like maybe February/March he could be back in normal training." #LFC


Fremragende nyhed!
You cannot have an impartial Football Association when members of that board are also executives at Manchester United football club! - Rafael Benitez.

Brugeravatar
Sledgehammer
Indlæg: 5545
Tilmeldt: onsdag, 07. sep, 2011 14:38
Geografisk sted: The Klopp

Re: 21 - Alex Oxlade-Chamberlain

Indlæg af Sledgehammer » fredag, 28. dec, 2018 15:36

YNWA! skrev:


Tapatalk : Klopp on Oxlade-Chamberlain: "Best news, he has started outside. There was no reaction which is even nicer. No pressure on him but it looks like maybe February/March he could be back in normal training." #LFC


Fremragende nyhed!
Nu jinx'er jeg lige: Måske han lige kan nå at være med i de sidste kampe inden vi løfter trofæet i maj. Det ville være ren HC Andersen :love3:
Anfield Iron

Liverpool Football Klopp

Brugeravatar
YNWA!
Indlæg: 3889
Tilmeldt: tirsdag, 29. nov, 2011 22:03
Alder: 27

Re: 21 - Alex Oxlade-Chamberlain

Indlæg af YNWA! » torsdag, 17. jan, 2019 16:43




Great News: Alex Oxlade-Chamberlain is expected to be back in full training next month! [@JamesPearceEcho]
You cannot have an impartial Football Association when members of that board are also executives at Manchester United football club! - Rafael Benitez.

Brugeravatar
Sledgehammer
Indlæg: 5545
Tilmeldt: onsdag, 07. sep, 2011 14:38
Geografisk sted: The Klopp

Re: 21 - Alex Oxlade-Chamberlain

Indlæg af Sledgehammer » tirsdag, 05. feb, 2019 23:27

Fantastisk! Dejlig nyhed på et tidspunkt hvor det mest ellers mest handler om at nu har den-og-den også pådraget sig en skade...
Anfield Iron

Liverpool Football Klopp

Brugeravatar
Jesper
Indlæg: 7429
Tilmeldt: onsdag, 14. mar, 2012 07:39

Re: 21 - Alex Oxlade-Chamberlain

Indlæg af Jesper » onsdag, 06. feb, 2019 08:36

Sledgehammer skrev:
Fantastisk! Dejlig nyhed på et tidspunkt hvor det mest ellers mest handler om at nu har den-og-den også pådraget sig en skade...
Helt igennem fantastisk nyhed. Det er utopi at tro at han fra dag et kan levere det niveau han havde før skaden, men han kan tilføre noget tiltrængt energi. Og finder han bare lidt niveau, så er han en markant forstærkning.


Sent from my iPad using Tapatalk
Hvis man da bare én gang kunne stå i spillertunnellen, altså som spiller!

Brugeravatar
Sledgehammer
Indlæg: 5545
Tilmeldt: onsdag, 07. sep, 2011 14:38
Geografisk sted: The Klopp

Re: 21 - Alex Oxlade-Chamberlain

Indlæg af Sledgehammer » onsdag, 06. feb, 2019 13:20

Jesper skrev:
Sledgehammer skrev:
Fantastisk! Dejlig nyhed på et tidspunkt hvor det mest ellers mest handler om at nu har den-og-den også pådraget sig en skade...
Helt igennem fantastisk nyhed. Det er utopi at tro at han fra dag et kan levere det niveau han havde før skaden, men han kan tilføre noget tiltrængt energi. Og finder han bare lidt niveau, så er han en markant forstærkning.


Sent from my iPad using Tapatalk
Netop. Alene den power og fanden-i-voldskhed han kommer med vil være en saltvandsindsprøjtning til et hold der har set træt ud på det seneste.
Anfield Iron

Liverpool Football Klopp

Brugeravatar
Hekkem
Indlæg: 10394
Tilmeldt: onsdag, 30. maj, 2007 20:22
Alder: 50

Re: 21 - Alex Oxlade-Chamberlain

Indlæg af Hekkem » onsdag, 06. feb, 2019 14:00

Tror det vil være en god ide ikke lade ham starte som central midt, men stille og roligt kunne finde sig tilrette ved at være kant, som han kender fra tidligere. Her kan han også bruge energien mere eksplosivt end som central midtbane, hvor der er mindre tid og plads.

Det bliver som et nyindkøb midt i sæsonen :)
Stupidity now - Insanaty later
If people are trying to bring you down it only means that you are above them

Besvar