15 - Alex Oxlade-Chamberlain

Her kan man løbende diskutere de enkelte spilleres præstationer, nyheder og historier. Transfer diskussioner hører fortsat under transfer nyt.
Kasper88
Indlæg: 1715
Tilmeldt: lørdag, 19. nov, 2016 18:13

Re: Ind: Alex Oxlade-Chamberlain fra Arsenal

Indlæg af Kasper88 » onsdag, 30. aug, 2017 20:55

Gode gamle "Milner":

Corner taken quickly...

mawope
Indlæg: 1203
Tilmeldt: lørdag, 08. jan, 2011 16:24

Re: Ind: Alex Oxlade-Chamberlain fra Arsenal

Indlæg af mawope » onsdag, 30. aug, 2017 20:56

Robbie_God_Fowler skrev: De bekymringer forstår jeg godt. Der er klare mangler i pasningsspillet og generel taktisk forståelse.

Der kan dog skabes balance på midtbanen ved at inkludere en spillertyper som Lallana eller Coutinho, som påtager sig rollen som spilfordeler og bindeled mellem midtbane og angreb.

Sælges Coutinho og hentes denne spiller ikke ind, bliver Chamberlain's mangler mere udtalte. Vi må vente og se hvad der sker.
Ja, man kan selvfølgelig fjerne en del af playmaker-ansvaret ved at have enten Coutinho eller Lallana med. Men jeg har nok svært ved at se, hvad Chamberlain lige nu skal tilføre vores midtbane ift. Wijnaldum og Can, som vel må være dem der skal ofres? Men der skal selvfølgelig heller ikke meget andet end lidt skader eller formdyk til, før han så er i spil. Måske det er nok udsigt for ham, og så er han jo et ganske fint supplement for os.

mawope
Indlæg: 1203
Tilmeldt: lørdag, 08. jan, 2011 16:24

Re: Ind: Alex Oxlade-Chamberlain fra Arsenal

Indlæg af mawope » onsdag, 30. aug, 2017 21:02

Der er lidt rod i fan-historien (-:


Oomph242
Indlæg: 5659
Tilmeldt: torsdag, 01. sep, 2011 00:14

Re: Ind: Alex Oxlade-Chamberlain fra Arsenal

Indlæg af Oomph242 » onsdag, 30. aug, 2017 21:08

mawope skrev:Der er lidt rod i fan-historien (-:

Damn. Den skide PR afdeling...

Kasper88
Indlæg: 1715
Tilmeldt: lørdag, 19. nov, 2016 18:13

Re: Ind: Alex Oxlade-Chamberlain fra Arsenal

Indlæg af Kasper88 » onsdag, 30. aug, 2017 22:28

En reminder om, at Ox selv har udtalt, han ønsker at spille central midt og så lidt altid velkommen leflen for Gerrard. Vidste han allerede der, at han snart ville blive LFC'er?

Corner taken quickly...

Aggerdoo
Indlæg: 3156
Tilmeldt: mandag, 28. maj, 2012 14:53

Re: Ind: Alex Oxlade-Chamberlain fra Arsenal

Indlæg af Aggerdoo » onsdag, 30. aug, 2017 22:43

Jeg er lidt rystet over, at vi tilsyneladende giver mindst 35 mio pund for Oxlade. Arsenal og deres fans må grine deres røv i laser over den geniale aftale for dem. Jeg ser ham som en begrænset spiller med skadesproblemer, som ikke forstærker os på topniveauet men er en fin breddespiller. Hvis prisen var 15-20 mio pund kunne jeg leve med det, men jeg synes det er en vild handel.

Sidder med en lidt bitter smag i munden.

Niche
Indlæg: 1302
Tilmeldt: onsdag, 06. jun, 2012 21:24
Geografisk sted: Frederikssund
Alder: 51

Re: Ind: Alex Oxlade-Chamberlain fra Arsenal

Indlæg af Niche » onsdag, 30. aug, 2017 23:01

sjampen skrev:Forfærdeligt hvis det er sandt. Forhåbenligt kommer VvD, samt at Lemar stadigvæk er på blokken, så kan vi placere Ox nede hos ungdomsspillere hvor han hører til, for han lever stadig på det potentiale han havde da han var 18, for siden da har han været middelmådig og ordinær at best. Men PL proven!!!!

Havde det været en fri transfer, så fair nok at tage chancen på at Klopp kan fortsætte sin grænsende alkymiske magi ved spillere der er temmelig middelmådige. Vi henter ham så til en pris der for 1 måned siden havde matched Salah som vores dyreste indkøb nogensinde, hvilket uagtet et vanvittigt transfervindue, er håbløst. Så mangler vi bare han er erstatningen for Coutinho, så er fiaskoen total. Mon ikke også vi ret faktisk giver ham den kontrakt der er rygter omkring at han søger. Jeg gætter på omkring £150.000 om ugen og at det pisser Emre Can af at vi ikke giver ham samme beløb, hvilket jeg så godt kan forstå og ønske ham held og lykke i Juventus.
Du må trænge forfærdeligt til en kiks og en kop varm mælk med honning...

mortenbak
Indlæg: 3067
Tilmeldt: torsdag, 22. mar, 2012 01:43

Re: Ind: Alex Oxlade-Chamberlain fra Arsenal

Indlæg af mortenbak » onsdag, 30. aug, 2017 23:15

Han bliver et hit og tager os alle med storm!
Klopp har fortalt ham at han bliver en del af et hold!
Et hold som spiller for holdet og klubben.
Her er ingen større end holdet eller klubben.
Ox har lyttet og valgt pengene fra for at blive en del af Jürgens Kult.
Han løfter sit spil med flere niveuaer fordi Jürgen fortæller ham hvor god han kan blive.
Ynwa


Sent from my iPhone using Tapatalk

Aggerdoo
Indlæg: 3156
Tilmeldt: mandag, 28. maj, 2012 14:53

Re: Ind: Alex Oxlade-Chamberlain fra Arsenal

Indlæg af Aggerdoo » onsdag, 30. aug, 2017 23:17

mortenbak skrev:Han bliver et hit og tager os alle med storm!
Klopp har fortalt ham at han bliver en del af et hold!
Et hold som spiller for holdet og klubben.
Her er ingen større end holdet eller klubben.
Ox har lyttet og valgt pengene fra for at blive en del af Jürgens Kult.
Han løfter sit spil med flere niveuaer fordi Jürgen fortæller ham hvor god han kan blive.
Ynwa


Sent from my iPhone using Tapatalk
Haha :D

sjampen
Indlæg: 1734
Tilmeldt: fredag, 14. aug, 2009 01:13
Alder: 33

Re: Ind: Alex Oxlade-Chamberlain fra Arsenal

Indlæg af sjampen » onsdag, 30. aug, 2017 23:26

Niche skrev: Du må trænge forfærdeligt til en kiks og en kop varm mælk med honning...
Ellers tak, jeg har lige nydt en kop te med lidt god rom i, døjer lidt med en forkølelse. Hvis du kan klare et fejlet lægetjek fra Oxlade Chamberlain så kunne det gå hen og blive en helt fremragende aften, men ellers går det jo nok også. Trapperne på Anfield skal jo vaskes og det er heldigvis ikke mine penge.

Hvis du derimod har mod på det, så ville jeg da gerne have nogle af de psykedeliske sager nogle af jer herinde tilsynelande vælter sig i, for det ser sq ud til at være både stærke løjer og nogle kraftige rus. Tænk at være så langt ude at man rent faktisk har overbeviset sig om at Ox er en god fodboldspiller. Jeg har sq aldrig set nogle med så meget brug for en afvænning.
Jürgen Klopp - Forlad os aldrig!

pingel
Indlæg: 1002
Tilmeldt: lørdag, 27. nov, 2010 21:22

Re: Ind: Alex Oxlade-Chamberlain fra Arsenal

Indlæg af pingel » torsdag, 31. aug, 2017 07:30

sjampen skrev:
Niche skrev: Du må trænge forfærdeligt til en kiks og en kop varm mælk med honning...
Ellers tak, jeg har lige nydt en kop te med lidt god rom i, døjer lidt med en forkølelse. Hvis du kan klare et fejlet lægetjek fra Oxlade Chamberlain så kunne det gå hen og blive en helt fremragende aften, men ellers går det jo nok også. Trapperne på Anfield skal jo vaskes og det er heldigvis ikke mine penge.

Hvis du derimod har mod på det, så ville jeg da gerne have nogle af de psykedeliske sager nogle af jer herinde tilsynelande vælter sig i, for det ser sq ud til at være både stærke løjer og nogle kraftige rus. Tænk at være så langt ude at man rent faktisk har overbeviset sig om at Ox er en god fodboldspiller. Jeg har sq aldrig set nogle med så meget brug for en afvænning.
Jeg siger ikke at du ikke får ret i dine dystre forudsigelser, men du har malet dig godt og grundigt op i et hjørne. Og jeg håber at vi kommer i en situation hvor du kommer til at æde en endog meget gammel hat ;-)

Det er ihvertfald en spiller der vil klubben, og så må jo se hvor og hvor meget han kommer på banen...

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: Ind: Alex Oxlade-Chamberlain fra Arsenal

Indlæg af Niels K » torsdag, 31. aug, 2017 08:27

Et rigtig godt køb. Masser af PL-erfaring i så ung en alder, en som kender vores øvrige engelske landsholdsspillere, og som virkelig gerne vil spille for os og under Klopp.
Han har efter sigende takket nej til en 200.000 £ om ugen aftale med Arsenal, og chelsea ville også meget gerne have haft fingrene i ham. Det må jo borge for en vis kvalitet, og hans skadeshistorik kan ikke være et stort problem. Fedt at spillere endeligt foretrækker os over chelsea.
Han bliver rigtig spændende at følge, og der skal nok være en del kampe både på midten og på kanten.
Velkommen til en forrygende trup :hello1:

Hr. Drejer
Indlæg: 13718
Tilmeldt: søndag, 07. okt, 2007 21:52
Geografisk sted: Skee

Re: Ind: Alex Oxlade-Chamberlain fra Arsenal

Indlæg af Hr. Drejer » torsdag, 31. aug, 2017 08:38

Bare fornemmelsen af at vi for en enkelt gang skyld, slår Chelsea i transfervinduet er fantastisk. Det er skønt, at vi snuppede Oxen foran næsen på dem.

De snuppede Willian, Salah og Costa for næsen af os. Men denne gang vandt vi :lol:
"Giving absolutely everything doesn't mean you get anything... but it’s the only chance to get something!”
Jurgen Klopp

Niche
Indlæg: 1302
Tilmeldt: onsdag, 06. jun, 2012 21:24
Geografisk sted: Frederikssund
Alder: 51

Re: Ind: Alex Oxlade-Chamberlain fra Arsenal

Indlæg af Niche » torsdag, 31. aug, 2017 08:39

sjampen skrev:
Niche skrev: Du må trænge forfærdeligt til en kiks og en kop varm mælk med honning...
Ellers tak, jeg har lige nydt en kop te med lidt god rom i, døjer lidt med en forkølelse. Hvis du kan klare et fejlet lægetjek fra Oxlade Chamberlain så kunne det gå hen og blive en helt fremragende aften, men ellers går det jo nok også. Trapperne på Anfield skal jo vaskes og det er heldigvis ikke mine penge.

Hvis du derimod har mod på det, så ville jeg da gerne have nogle af de psykedeliske sager nogle af jer herinde tilsynelande vælter sig i, for det ser sq ud til at være både stærke løjer og nogle kraftige rus. Tænk at være så langt ude at man rent faktisk har overbeviset sig om at Ox er en god fodboldspiller. Jeg har sq aldrig set nogle med så meget brug for en afvænning.
Imø er Ox'en en udmærket spiller at få ind. Han er stadig ung, har spillet knap 200 kampe for Arsenal og er engelsk landsholdsspiller. Han er ikke nogen Messi, men mindre kan også gøre det imø. Ox er hurtig, har et godt drive med bolden og er god i kombinationsspillet. Han er stærk i nærkampe, og arbejder (som regel) hårdt for holdet. Han er alsidig og kan være backup til vores kanter (positioner, der for nuværende ikke er mange alternativer til i truppen), og han kan desuden spille på midten. Jeg er sikker på, at man henter Ox for at aflaste de øvrige spillere, og for at have flere muligheder med det taktiske set up. Mit håb er, at Klopp kan få ham op i omdrejninger igen, og at han kan få indfriet sit potentiale hos os. Jeg er fortrøstningsfuld, for potentialet er der, og at han har valgt en løncheck, der efter sigende er knap 100.000 £ mindre om ugen, end han kunne have fået hos Chelsea, tyder i den grad på dedikation, og at han har valgt med hjertet. Jeg er ikke 100% overbevist om at han bliver en succes, men jeg afskriver ham på ingen måde på forhånd, ligesom du gør. Og ellers tak - jeg bruger ikke stoffer, og kommer aldrig til det, men min kommentar gik ikke på realisme eller mangel på samme, men på at du konsekvent er super negativ, og jeg tænkte, at en tudekiks ville hjælpe lidt på humøret. ;)

Niche
Indlæg: 1302
Tilmeldt: onsdag, 06. jun, 2012 21:24
Geografisk sted: Frederikssund
Alder: 51

Re: Ind: Alex Oxlade-Chamberlain fra Arsenal

Indlæg af Niche » torsdag, 31. aug, 2017 08:40

Hr. Drejer skrev:Bare fornemmelsen af at vi for en enkelt gang skyld, slår Chelsea i transfervinduet er fantastisk. Det er skønt, at vi snuppede Oxen foran næsen på dem.

De snuppede Willian, Salah og Costa for næsen af os. Men denne gang vandt vi :lol:
Jeg er meget enig. Og så har du ikke engang nævnt, at de tyv stjal Torres fra os på deadline day. Håber Ox'en bliver en kæmpe succes, for så vil hævnen være så meget desto sødere.. :D

Besvar