15 - Alex Oxlade-Chamberlain

Her kan man løbende diskutere de enkelte spilleres præstationer, nyheder og historier. Transfer diskussioner hører fortsat under transfer nyt.
Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: 15 - Alex Oxlade-Chamberlain

Indlæg af Niels K » fredag, 23. aug, 2019 13:45

AJJ skrev:
fredag, 23. aug, 2019 13:07
Thommo skrev:
fredag, 23. aug, 2019 12:57

Meget mystisk forlængelse, og bryder mig ikke om at stange forlængelser ud bare fordi man svinger godt med Klopp, som jeg fornemmer er status pt.
Ja, det er virkeligt underligt, at FSG ikke har gennemskuet det endnu?? At Klopp foretrækker spillere, han svinger godt med personligt - og ser bort fra kompetencer.

Tænk, hvor vi ville have været, hvis vi havde haft en træner, der i stedet havde bygget et hold op af spillere med de rette kompetencer og det rette mindset, som passede til trænerens filosofi.
:D

@ Thommo, du mener simpelthen, at du kan vurdere hans chancer for at komme helt på toppen til 30-70% ? Skal vi så ikke bare fyre sundhedssektoren i klubben, og så klarer du den over mail'en ?

Du var i øvrigt ikke den eneste, som synes den handel var rigtig god både pga. Oxlade's kvaliteter, og at prisen var rimelig. Den var jeg også med på og sikkert andre, selvom vi vist var delt i 2 herinde. Du ser imidlertid ud til at have fortrudt, og det har jeg så ikke.

Brugeravatar
Sledgehammer
Indlæg: 5545
Tilmeldt: onsdag, 07. sep, 2011 14:38
Geografisk sted: The Klopp

Re: 15 - Alex Oxlade-Chamberlain

Indlæg af Sledgehammer » fredag, 23. aug, 2019 17:36

Som Thommo ville jeg gerne have set hvilket niveau Oxen kommer tlbage til inden han fik en ny kontrakt. Jeg kan dog ikke sætte procenter på hans chancer, og jeg håber da, at klubben ved/har set noget som vi andre kun kan gisne om. Jeg er ikke i tvivl om at Ox er en sympatisk fyr som giver en god stemning i truppen, men det bør imo ikke være tilstrækkelig begrundelse for at forlænge hans kontrakt. LFC er en professionel fodboldklub, og det bør være præstationen på banen der er alfa og omega for om man er i klubben.

Så jeg antager at Klopp & Co. forventer Ox tilbage på niveauet fra før skaden.

Jeg var også pro-Ox da vi hentede ham, selv om han var gået lidt i stå hos Gooners syntes jeg ikke der var tvivl om hans potentiale som et fart-og-tempo kraftværk.
Anfield Iron

Liverpool Football Klopp

Oomph242
Indlæg: 5649
Tilmeldt: torsdag, 01. sep, 2011 00:14

Re: 15 - Alex Oxlade-Chamberlain

Indlæg af Oomph242 » fredag, 23. aug, 2019 21:46

Sledgehammer skrev:
fredag, 23. aug, 2019 17:36
Som Thommo ville jeg gerne have set hvilket niveau Oxen kommer tlbage til inden han fik en ny kontrakt. Jeg kan dog ikke sætte procenter på hans chancer, og jeg håber da, at klubben ved/har set noget som vi andre kun kan gisne om. Jeg er ikke i tvivl om at Ox er en sympatisk fyr som giver en god stemning i truppen, men det bør imo ikke være tilstrækkelig begrundelse for at forlænge hans kontrakt. LFC er en professionel fodboldklub, og det bør være præstationen på banen der er alfa og omega for om man er i klubben.

Så jeg antager at Klopp & Co. forventer Ox tilbage på niveauet fra før skaden.

Jeg var også pro-Ox da vi hentede ham, selv om han var gået lidt i stå hos Gooners syntes jeg ikke der var tvivl om hans potentiale som et fart-og-tempo kraftværk.
Lallana forlængede man også med i samme tro. Jeg tror desværre ikke Oxlade kommer 100% tilbage og kan blive fast starter...

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: 15 - Alex Oxlade-Chamberlain

Indlæg af Niels K » tirsdag, 17. sep, 2019 09:13


Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: 15 - Alex Oxlade-Chamberlain

Indlæg af Niels K » mandag, 07. okt, 2019 22:02

Alex Oxlade-Chamberlain reveals his ongoing battle toward full fitness

Karl Matchett
Liverpool FC News
7 October 2019

Alex Oxlade-Chamberlain has done remarkably well to return to first-team football after a terrible knee injury, but by his own admission still has some way to go to reach 100 per cent.

https://www.thisisanfield.com/2019/10/a ... l-fitness/

Filos of Isk
Indlæg: 4768
Tilmeldt: fredag, 06. mar, 2015 08:17
Geografisk sted: Hillerød
Alder: 36

Re: 15 - Alex Oxlade-Chamberlain

Indlæg af Filos of Isk » tirsdag, 08. okt, 2019 07:41

Ja det er jo lidt bekymrende. Men omvendt så har vi allerede set ham levere på et fornuftigt niveau, især imod Soton, så der er da håb forude.

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: 15 - Alex Oxlade-Chamberlain

Indlæg af Niels K » fredag, 08. nov, 2019 23:39

Oxlade-Chamberlain er månedens spiller

– Jeg er fortsatt et stykke unna mitt beste

Midtbanespilleren er kåret til den beste røde i oktober.

https://www.liverpool.no/nyheter/2019/1 ... itt-beste/

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: 15 - Alex Oxlade-Chamberlain

Indlæg af Niels K » søndag, 22. dec, 2019 16:57

Skaden til Oxlade-Chamberlain forhåpentligvis mindre alvorlig enn det så ut

Ifølge Jürgen Klopp følte midtbanespilleren seg OK.

https://www.liverpool.no/nyheter/2019/1 ... et-saa-ut/

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: 15 - Alex Oxlade-Chamberlain

Indlæg af Niels K » torsdag, 02. jan, 2020 12:16

Alex Oxlade-Chamberlain’s ankle injury: Expert analysis of recovery and return dates

Dr. Rajpal Brar
@3cbPerformance
Opinion
1 January 2020

Alex Oxlade-Chamberlain suffered another setback with Liverpool in the form of an ankle injury at the Club World Cup. Here’s the expert analysis.

https://www.thisisanfield.com/2020/01/a ... urn-dates/

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: 15 - Alex Oxlade-Chamberlain

Indlæg af Niels K » lørdag, 01. feb, 2020 23:13

It’s seven goals for the season now for Ox—in 17 starts, a quite formidable strike rate considering he has played precisely one entire 90-minute match

texy
Indlæg: 9729
Tilmeldt: onsdag, 27. jun, 2007 14:49
Geografisk sted: København
Alder: 48

Re: 15 - Alex Oxlade-Chamberlain

Indlæg af texy » søndag, 02. feb, 2020 10:22

Niels K skrev:
lørdag, 01. feb, 2020 23:13
It’s seven goals for the season now for Ox—in 17 starts, a quite formidable strike rate considering he has played precisely one entire 90-minute match
Og så er han indskiftet i yderligere 11 kampe.

Jeg synes igen i går, at det var en lidt besynderlig oplevelse med Ox. I mine øjne leverede han en totalt anonym første halvleg. Faktisk meget i stil med den oplevelse jeg har, af hans tidligere præstationer, når han placeres på kanten. Men så scorer han tidligt i anden halvleg og spiller derfra en fremragende kamp.

For mig fungerer han bedst med udgangspunkt centralt. Men selv når han får den position, så er jeg aldrig helt overbevist om, at han hører til i vores absolut stærkeste start 11. Men det er måske styrken ved den midtbane vi har lige nu. For man kan sige det samme om ALLE de andre. Fabinho mente vi nok inden skaden, at han var sikker mand derinde. Men efter han blev skadet steppede Hendo op, og vi begyndte at holde buret rent. Og Gini har i lang tid leveret et konstant højt niveau, men samtidig et niveau, hvor jeg personligt ofte tænker, at der godt kunne lægges 5-10% på. Og så kommer Keita af og til ind i billedet. Og Milner. Og nu måske også Minamino (er stadig ret usikker på, hvilken position Klopp helst vil spille ham på, da han kastes meget rundt).

Øjebliksbilledet for mig er, at ingen er over Hendo. Men at vores midtbane i nærmest en hvilken som helst konstellation er uhyre konkurrencedygtig. Jeg tror ikke, at nogen kommer til at "eje" en startplads. Men fedt, at Ox får scoret mål og tanket op på selvtilliden.
Kloppite

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: 15 - Alex Oxlade-Chamberlain

Indlæg af Niels K » søndag, 02. feb, 2020 12:39

Det er da også dejligt, at vi heller ikke behøver at frygte en skade til Mané, som mange ellers mente ville kunne gøre det onde ved os. Vi har jo været ramt af en del skader denne sæson, men når verdens bedste målmad er ude, så har vi en super sub i Adrian. Når verdens bedste 6'er er ude, så har vi Kaptajnen, der brillerer. Matip spillede nærmest bedre end Virgil, da han bliver skadet, og her kommer Big Joe bare ind og sørger for clean sheets hele vejen. Nu er Mané, som vel af mange betegnes som sæsonen's spiller ude, og så kommer Chambo og sætter den 4. kasse i sæsonen ind udenfor feltet, som ingen andre gør ham efter.

Det lader altså ikke til, at det volder os nævneværdige problemer, når verdens bedste spillere på deres positioner er ude kortere eller længere tid.

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: 15 - Alex Oxlade-Chamberlain

Indlæg af Niels K » lørdag, 12. dec, 2020 10:08

Det er da dejligt, at Ox kommer med et skud humørvitaminer til alle de andre her i corona/vintertiden:

Jürgen Klopp:

– Ox påvirker alle på treningsfeltet positivt

Klopp snakker varmt om Oxlade-Chamberlain, som endelig kan bidra for Liverpool igjen.

https://www.liverpool.no/nyheter/2020/1 ... -positivt/

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: 15 - Alex Oxlade-Chamberlain

Indlæg af Niels K » onsdag, 09. jun, 2021 18:33

Alex Oxlade-Chamberlain's great Liverpool misconception is why he won't be sold this summer

Alex Oxlade-Chamberlain is commonly labelled as 'injury prone', but his availability record over the past two seasons is better than most of Liverpool's other midfielders.

https://www.liverpool.com/liverpool-fc- ... r-20736097

Filos of Isk
Indlæg: 4768
Tilmeldt: fredag, 06. mar, 2015 08:17
Geografisk sted: Hillerød
Alder: 36

Re: 15 - Alex Oxlade-Chamberlain

Indlæg af Filos of Isk » torsdag, 10. jun, 2021 09:06

Niels K skrev:
onsdag, 09. jun, 2021 18:33
Alex Oxlade-Chamberlain's great Liverpool misconception is why he won't be sold this summer

Alex Oxlade-Chamberlain is commonly labelled as 'injury prone', but his availability record over the past two seasons is better than most of Liverpool's other midfielders.

https://www.liverpool.com/liverpool-fc- ... r-20736097
ja, han har bare været i dårlig form.
Men det kan man jo rette op på.

Besvar