26 - Andy Robertson

Her kan man løbende diskutere de enkelte spilleres præstationer, nyheder og historier. Transfer diskussioner hører fortsat under transfer nyt.
YNWA96
Indlæg: 357
Tilmeldt: tirsdag, 21. mar, 2017 18:08

Re: 26 - Andy Robertson

Indlæg af YNWA96 » søndag, 19. aug, 2018 09:52

Her er artiklen fra Mirror omkring Robbo, om en evt. forlængelse :

https://t.co/ETmLJgQ6Lr?amp=1

Bojangles
Indlæg: 2205
Tilmeldt: mandag, 23. apr, 2012 14:14
Alder: 45

Re: 26 - Andy Robertson

Indlæg af Bojangles » søndag, 19. aug, 2018 13:26

YNWA96 skrev:Her er artiklen fra Mirror omkring Robbo, om en evt. forlængelse :

https://t.co/ETmLJgQ6Lr?amp=1
Ja. Pl-bold.dk har læst den forkert og fordoblede hans fordobling - ikke at han ikke har fortjent det, men der er trods alt lidt forskel på 60 og 120K £ om ugen

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: 26 - Andy Robertson

Indlæg af Niels K » onsdag, 05. sep, 2018 12:13

McCoist tror, at Robertson kan blive en Scotland Great på linje med nogle af vores tidligere koryfæer:

https://talksport.com/football/419054/a ... e-souness/

Lad os håbe, at fortsætter kurven og bare tilnærmer sig vore skotske helte, for så er vi altså temmelig godt kørene på venstre back i mange år, og mon ikke vi kan have de samme forhåbninger på højre back ;)

Filos of Isk
Indlæg: 4768
Tilmeldt: fredag, 06. mar, 2015 08:17
Geografisk sted: Hillerød
Alder: 36

Re: 26 - Andy Robertson

Indlæg af Filos of Isk » onsdag, 05. sep, 2018 13:06

Niels K skrev:McCoist tror, at Robertson kan blive en Scotland Great på linje med nogle af vores tidligere koryfæer:

https://talksport.com/football/419054/a ... e-souness/

Lad os håbe, at fortsætter kurven og bare tilnærmer sig vore skotske helte, for så er vi altså temmelig godt kørene på venstre back i mange år, og mon ikke vi kan have de samme forhåbninger på højre back ;)
Jeg ved ikke om Trent bliver en skotsk helt :aliboronz5:

Hvis Trent gør karriere ude på HB, så bør den jo være sikret i mange år frem, og når man ser på hvor stor en stjerne Dani Alves kunne blive som HB, så tror jeg da ikke at Trent behøver at rykke ind i midten for at forfølge stjerne drømmen. Men det må han og Klopp afgøre i de kommende år.

Men det er vildt med Robertson, også i disse tider hvor alle skal tale om net-spend at man så hiver sådan en kanin op for 8 millioner.

Brugeravatar
Sledgehammer
Indlæg: 5545
Tilmeldt: onsdag, 07. sep, 2011 14:38
Geografisk sted: The Klopp

Re: 26 - Andy Robertson

Indlæg af Sledgehammer » onsdag, 05. sep, 2018 14:41

Filos of Isk skrev:
Niels K skrev:McCoist tror, at Robertson kan blive en Scotland Great på linje med nogle af vores tidligere koryfæer:

https://talksport.com/football/419054/a ... e-souness/

Lad os håbe, at fortsætter kurven og bare tilnærmer sig vore skotske helte, for så er vi altså temmelig godt kørene på venstre back i mange år, og mon ikke vi kan have de samme forhåbninger på højre back ;)
Jeg ved ikke om Trent bliver en skotsk helt :aliboronz5:

Hvis Trent gør karriere ude på HB, så bør den jo være sikret i mange år frem, og når man ser på hvor stor en stjerne Dani Alves kunne blive som HB, så tror jeg da ikke at Trent behøver at rykke ind i midten for at forfølge stjerne drømmen. Men det må han og Klopp afgøre i de kommende år.

Men det er vildt med Robertson, også i disse tider hvor alle skal tale om net-spend at man så hiver sådan en kanin op for 8 millioner.
Konge kommentar fra James Milner på Twitter i anledning af at Robertson er blevet anfører for skotterne:

"Congratulations Robbo ... better get in the gym to make sure that arm band doesn´t fall off ..."

Ikke første gang Milner er ude med den slags; tror han er en rigtig hyggefætter som det ville være sjovt at dele et par pints med på den lokale pub :aliboronz8:
Anfield Iron

Liverpool Football Klopp

Filos of Isk
Indlæg: 4768
Tilmeldt: fredag, 06. mar, 2015 08:17
Geografisk sted: Hillerød
Alder: 36

Re: 26 - Andy Robertson

Indlæg af Filos of Isk » onsdag, 05. sep, 2018 16:34

Ja. Milner er den vilde boss på twitter. Jeg overvejer lidt rent faktisk at bruge min twitter konto bare for at følge Milner.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: 26 - Andy Robertson

Indlæg af Niels K » torsdag, 13. sep, 2018 20:44

Robertson har leveret flere "big chances created" end Özil og Pogba tilsammen indtil videre :D

https://www.caughtoffside.com/2018/09/1 ... s-created/

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: 26 - Andy Robertson

Indlæg af Niels K » fredag, 28. sep, 2018 17:31

Robbo fører assistkonkurrencen mod Trent 3-1:

https://www.liverpool.no/nyheter/2018/9 ... nkurranse/

Det ser ud som om, at han vandt konkurrencen sidste sæson med 5-3, så de er da kommet temmelig godt fra start...

Trent scorede til gengæld 3 og Robbo 1, så den må være endt uafgjort :D

Fowler89
Indlæg: 1212
Tilmeldt: mandag, 28. maj, 2018 22:09
Geografisk sted: Frederiksberg
Alder: 34

Re: 26 - Andy Robertson

Indlæg af Fowler89 » mandag, 17. dec, 2018 00:52

Han var vanvittig mod United idag, selv Mourinho roser ham. Jeg husker tydeligt da vi købte ham at rivalerne gjorde nar med det fordi han blev set som en 'endnu en lorte britisk spiller som Charlie Adam, Downing osv' og at han fik #26 som var store sko at fylde pga Spearing, Ilori Adam osv. Må indrømme at jeg også var meget skeptisk og jeg troede også at han ville forsvinde og vi stadig ville have problemer på venstreback fordi han ikke var god nok og fordi Moreno aldrig har været god nok. Jeg har aldrig fejl bedømt så meget, hold op en determination, en arbejdsvilje som er blandet sammen med talent. Han er verdens bedste venstreback lige nu sammen med Alaba, han er bedre end Marcelo, Alba og Alex Sandro synes jeg og jeg ville ikke bytte ham for en anden.

Men han skal fandeme ikke tage hjørnespark igen.

Brugeravatar
Ponzac
Indlæg: 268
Tilmeldt: søndag, 02. okt, 2011 21:34
Geografisk sted: Danmark
Alder: 35

Re: 26 - Andy Robertson

Indlæg af Ponzac » mandag, 17. dec, 2018 08:30

Robbo er uden tvivl en af verdens bedste venstre backs lige nu, men Marcelo ser jeg stadig som verdens bedste, hvilket han i flere år har været.

Fowler89
Indlæg: 1212
Tilmeldt: mandag, 28. maj, 2018 22:09
Geografisk sted: Frederiksberg
Alder: 34

Re: 26 - Andy Robertson

Indlæg af Fowler89 » mandag, 17. dec, 2018 09:20

Ponzac skrev:Robbo er uden tvivl en af verdens bedste venstre backs lige nu, men Marcelo ser jeg stadig som verdens bedste, hvilket han i flere år har været.
Til det offensive ja, jeg mener ikke at han er bedre end mange andre defensivt.

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: 26 - Andy Robertson

Indlæg af Niels K » søndag, 23. dec, 2018 11:47

Robbo om vigtigheden af at have ledere i omklædningsrummet, kommunikation og respekt for hinanden på banen samt, at alle har den samme indædte vilje til at nå deres mål:

https://www.liverpoolecho.co.uk/sport/f ... m-15588024

Fowler89
Indlæg: 1212
Tilmeldt: mandag, 28. maj, 2018 22:09
Geografisk sted: Frederiksberg
Alder: 34

Re: 26 - Andy Robertson

Indlæg af Fowler89 » mandag, 14. jan, 2019 09:16



Var han ikke lige blevet far?

Andy Robbo never stops running, robbooo never stops f*cking.

Brugeravatar
Sledgehammer
Indlæg: 5545
Tilmeldt: onsdag, 07. sep, 2011 14:38
Geografisk sted: The Klopp

Re: 26 - Andy Robertson

Indlæg af Sledgehammer » mandag, 14. jan, 2019 15:22

Fowler89 skrev:

Var han ikke lige blevet far?

Andy Robbo never stops running, robbooo never stops f*cking.
Sq ikke så sært at han af og til ser lidt slidt, for ikke at sige udtæret ud.... :lol:
Anfield Iron

Liverpool Football Klopp

Filos of Isk
Indlæg: 4768
Tilmeldt: fredag, 06. mar, 2015 08:17
Geografisk sted: Hillerød
Alder: 36

Re: 26 - Andy Robertson

Indlæg af Filos of Isk » mandag, 14. jan, 2019 16:01

Tillykke til Robbo og partner!

Men hvad sker der for navnene?

Rocco og Aria :shock:

anyways i det mindste er Aria stavet anderledes end hende fra Game of Thrones.

Besvar