26 - Andy Robertson

Her kan man løbende diskutere de enkelte spilleres præstationer, nyheder og historier. Transfer diskussioner hører fortsat under transfer nyt.
Scherwin
Indlæg: 6635
Tilmeldt: tirsdag, 29. nov, 2011 22:22

Re: 26 - Andy Robertson

Indlæg af Scherwin » onsdag, 11. apr, 2018 00:30

7 mil pund, han får "næsten" salah til at se dyr ud :D


kæft et køb af klopp!

må ærligt indrømme at jeg tænkte, at det var virkelig et underligt køb og han nok skulle være 2/3 valg på positionen og reelt set kun vil komme i spil ved skader..

Manden har godt nok vundet mit hjerte.
Han er så god at modstanderne spiller 90 % i trents side. og det har givet ham hår på brystet hvor en 19 årig back nu ligner en senior spiller.
Klopp “Defend like a soldier, attack like a scouser.”

Hr. Drejer
Indlæg: 13666
Tilmeldt: søndag, 07. okt, 2007 21:52
Geografisk sted: Skee

Re: 26 - Andy Robertson

Indlæg af Hr. Drejer » onsdag, 11. apr, 2018 00:48

Ingen forstod det køb. Det gør vi nu.
"Giving absolutely everything doesn't mean you get anything... but it’s the only chance to get something!”
Jurgen Klopp

Brugeravatar
Thommo
Indlæg: 10260
Tilmeldt: lørdag, 02. jun, 2007 14:54
Geografisk sted: Randers
Alder: 48

Re: 26 - Andy Robertson

Indlæg af Thommo » onsdag, 11. apr, 2018 15:57

Wormie skrev:7 mil pund, han får "næsten" salah til at se dyr ud :D


kæft et køb af klopp!

må ærligt indrømme at jeg tænkte, at det var virkelig et underligt køb og han nok skulle være 2/3 valg på positionen og reelt set kun vil komme i spil ved skader..

Manden har godt nok vundet mit hjerte.
Han er så god at modstanderne spiller 90 % i trents side. og det har givet ham hår på brystet hvor en 19 årig back nu ligner en senior spiller.
Han er senior, 24 år. Personligt synes jeg at det er dejligt vi har 2 gode vb, jeg har altid været vild med Moreno og hans hurtige raids, ham beholder jeg hjertens gerne lige så.
Verden er smask fuld af hyklere....

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: 26 - Andy Robertson

Indlæg af Niels K » onsdag, 25. apr, 2018 16:27

Robertson kommer snart i et fornemt skotsk selskab inkl. en del prominente Liverpool spillere, når vi skal spille finalen:

http://www.eveningtimes.co.uk/sport/cel ... lite_club/

Brugeravatar
ThunderZtorm
Indlæg: 3933
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 16:40
Geografisk sted: Haderslev
Alder: 44
Kontakt:

Re: 26 - Andy Robertson

Indlæg af ThunderZtorm » søndag, 06. maj, 2018 00:08

Hr. Drejer skrev:Ingen forstod det køb. Det gør vi nu.
Tal for dig selv. Robertson har været en fast del af mine Liverpool-indkøb i Football Manager siden 2016-udgaven ;)

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: 26 - Andy Robertson

Indlæg af Niels K » søndag, 06. maj, 2018 07:48

ThunderZtorm skrev:
Hr. Drejer skrev:Ingen forstod det køb. Det gør vi nu.
Tal for dig selv. Robertson har været en fast del af mine Liverpool-indkøb i Football Manager siden 2016-udgaven ;)
Jeg vil nu heller ikke lige frem sige, at jeg ikke forstod det, men at gå fra et nedryksningshold, der forsvarer sig til at vise sig at være en allround, fuldblodsback med den helt rette indstilling til tingene, det overgik i dén grad mine forventninger, og det understreger scoutingapparatet's og Klopp's næse for kvalitet, der passer ind.

Brugeravatar
nikand
Indlæg: 2434
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 16:14
Alder: 44

Re: 26 - Andy Robertson

Indlæg af nikand » mandag, 07. maj, 2018 16:09

Robertson har været dygtig, men har han nu været så god mange gør ham til. Jeg er selv i tvivl. Måske hypen skyldes at meget får havde store forventninger.

Ser en spiller med stabilitet som ved hvad han kan og formår at holde sig til dette.
We need a new Fowler...

Bojangles
Indlæg: 2205
Tilmeldt: mandag, 23. apr, 2012 14:14
Alder: 45

Re: 26 - Andy Robertson

Indlæg af Bojangles » mandag, 07. maj, 2018 16:45

nikand skrev:Robertson har været dygtig, men har han nu været så god mange gør ham til. Jeg er selv i tvivl. Måske hypen skyldes at meget får havde store forventninger.

Ser en spiller med stabilitet som ved hvad han kan og formår at holde sig til dette.
Eller måske skyldes hypen, at der er noget om det. Han er flere gange på rundens hold i PL og også i CL. Der er mange - også uden for Liverpool - der ser ham som ligaens bedste VB.

Personligt har jeg altid været pjattet med Moreno - og har godt kunne se igennem fingre med hans manglende defensive evner, fordi hans offensive spil har givet så meget. Og i denne sæson før hans skade, var han fantastisk (også defensivt) - men Robertson har leveret så højt et niveau, at selv det topniveau som Moreno viste inden hans skade, ligner det rene amatørniveau.

texy
Indlæg: 9729
Tilmeldt: onsdag, 27. jun, 2007 14:49
Geografisk sted: København
Alder: 48

Re: 26 - Andy Robertson

Indlæg af texy » mandag, 07. maj, 2018 19:25

nikand skrev:Robertson har været dygtig, men har han nu været så god mange gør ham til. Jeg er selv i tvivl. Måske hypen skyldes at meget får havde store forventninger.

Ser en spiller med stabilitet som ved hvad han kan og formår at holde sig til dette.
Jeg synes at hypen er velbegrundet. Robbo har i mine øjne leveret på et niveau, som vel kun Alonso i Chelsea (lidt anden position) kan matche. Og det er vel uanset forventninger.

Personligt tror jeg, at Robbo's helt store styrke er, at han er bevidst om sit held og sine få begrænsninger. Jeg tror godt, at han ved, at han var utrolig heldig at få muligheden for at komme fra en meget lidt eksotisk klub som Hull og til Liverpool. Og jeg tror også, at han er bevidst om, at skotske fodboldspillere ikke per automatik nyder samme respekt, som spillere der kommer fra Spanien, Brasilien og Argentina. Og så tror jeg, at Robbo ved, at han ikke mestrer alt i fodbold. Hans teknik kan blive bedre. Hans driblinger kan bliver skarpere. Og hans indlæg kan bliver mere præcise. Han er god på alle de områder, uden kunne sammenlignes med eksempelvis Marcelo. Men det betyder (som jeg tolker det), at han er klar over, at han skal æde sig selv i hver eneste kamp. Og det kan man se. Han spiller til lungerne hænger ud af halsen. Noget Marcelo eksempelvis ikke gør. Og derfor er han blevet en verdensklasse back. I mine øjne.
Kloppite

mawope
Indlæg: 1203
Tilmeldt: lørdag, 08. jan, 2011 16:24

Re: 26 - Andy Robertson

Indlæg af mawope » mandag, 07. maj, 2018 20:35

Han kan helt sikkert arbejde med de offensive aktioner, men så dårligt er det nu heller ikke, og jeg elsker den der britiske vildskab og arbejdsmani. Defensivt er han meget køligere og klogere end en spiller som Moreno. Meget mere velovervejet i sine indgreb. Se f.eks. på episoden hvor han perfekt skærmer Moses af i vores felt i går, selvom Moses er retvendt mod ham. En stor chance hvor Robertson ikke går i panik og kaster sig ned i en aggressiv tackling og giver Moses muligheden for det hurtige træk, han gerne vil lave.

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: 26 - Andy Robertson

Indlæg af Niels K » tirsdag, 08. maj, 2018 07:40

Og det fed ved Robnboe er jo hele den rejse, han har været på på utrolig kort tid, dvs. den sygeste udviklingskurve.

Med hans alder og indstilling til tingene og helt givet også et stort talent, selvom teknikken aldrig bliver som Marcelo, så er han jo slet ikke færdigudviklet. Han kan jo blive for alvor god. Det samme vil jeg egentlig sige om Trent - særligt hvis han bliver på backen. Hans talent er åbenlyst opdaget noget tidligere af en stor klub som Liverpool, men byggematerialet og indstillingen til det at være en prof fodboldspiller, tror jeg flugter Robbo meget godt.

Jeg synes, vi skal holde fast i Karius og bedste 4-back kæde næste sæson, hvor jeg gerne vil have Gomez og Matip i gang igen, og så ville jeg gerne have Sessegnon til at bytte med Robbo.

Brugeravatar
nikand
Indlæg: 2434
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 16:14
Alder: 44

Re: 26 - Andy Robertson

Indlæg af nikand » torsdag, 10. maj, 2018 17:07

texy skrev:
nikand skrev:Robertson har været dygtig, men har han nu været så god mange gør ham til. Jeg er selv i tvivl. Måske hypen skyldes at meget får havde store forventninger.

Ser en spiller med stabilitet som ved hvad han kan og formår at holde sig til dette.
Jeg synes at hypen er velbegrundet. Robbo har i mine øjne leveret på et niveau, som vel kun Alonso i Chelsea (lidt anden position) kan matche. Og det er vel uanset forventninger.

Personligt tror jeg, at Robbo's helt store styrke er, at han er bevidst om sit held og sine få begrænsninger. Jeg tror godt, at han ved, at han var utrolig heldig at få muligheden for at komme fra en meget lidt eksotisk klub som Hull og til Liverpool. Og jeg tror også, at han er bevidst om, at skotske fodboldspillere ikke per automatik nyder samme respekt, som spillere der kommer fra Spanien, Brasilien og Argentina. Og så tror jeg, at Robbo ved, at han ikke mestrer alt i fodbold. Hans teknik kan blive bedre. Hans driblinger kan bliver skarpere. Og hans indlæg kan bliver mere præcise. Han er god på alle de områder, uden kunne sammenlignes med eksempelvis Marcelo. Men det betyder (som jeg tolker det), at han er klar over, at han skal æde sig selv i hver eneste kamp. Og det kan man se. Han spiller til lungerne hænger ud af halsen. Noget Marcelo eksempelvis ikke gør. Og derfor er han blevet en verdensklasse back. I mine øjne.
Jeg hæfter mig ved at du anser Robertson som en verdensklasseback. Det vil jeg tillade mig at udfordre, da egenskaber som:
Løber til lungerne hænger ud af halsen.
Indlæg kan blive mere præcise
Driblinger kan blive skarpere.
Kender sine begrænsninger.

Ikke gør en verdensklasseback. Måske på sigt, men ikke pt.

Jeg er dog lydhør over de mange indlæg der bekræfter hypen om Robertson.
We need a new Fowler...

AJJ
Indlæg: 2361
Tilmeldt: torsdag, 23. jan, 2014 15:04

Re: 26 - Andy Robertson

Indlæg af AJJ » torsdag, 10. maj, 2018 19:49

Verdensklasse...er nok lige at tage munden fuld. Men kan i den forbindelse godt lide at tænke på, at City gav 45 af de helt helt lange for Walker :shock:

Brugeravatar
nikand
Indlæg: 2434
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 16:14
Alder: 44

Re: 26 - Andy Robertson

Indlæg af nikand » lørdag, 12. maj, 2018 15:25

AJJ skrev:Verdensklasse...er nok lige at tage munden fuld. Men kan i den forbindelse godt lide at tænke på, at City gav 45 af de helt helt lange for Walker :shock:
Jeg ville gerne have Walker på mit hold.
Hellere end Robertson.

Robertson er ikke verdensklasse.

Derudover er jeg ked af at City betalte 45 af de lange, da det styrker Spurs økonomi og City er lidt mere velpolstret.
We need a new Fowler...

Brugeravatar
Emmy
Indlæg: 14340
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 18:59
Geografisk sted: Legoland
Alder: 46

Re: 26 - Andy Robertson

Indlæg af Emmy » lørdag, 12. maj, 2018 16:27

Pis med Walker. Han er vel en af de mest overvurderede engelske spillere pt. Og det siger ikke så lidt...
"We're not racist, we only hate the mancs"

Besvar