26 - Andy Robertson

Her kan man løbende diskutere de enkelte spilleres præstationer, nyheder og historier. Transfer diskussioner hører fortsat under transfer nyt.
Brugeravatar
YNWA!
Indlæg: 3889
Tilmeldt: tirsdag, 29. nov, 2011 22:03
Alder: 27

26 - Andy Robertson

Indlæg af YNWA! » fredag, 14. jul, 2017 19:46






Pålidelige Andy Hunter har lige skrevet dette på Twitter. Så tænker et topic til ham ville være på plads.
Senest rettet af YNWA! mandag, 24. jul, 2017 14:13, rettet i alt 1 gang.
You cannot have an impartial Football Association when members of that board are also executives at Manchester United football club! - Rafael Benitez.

Liverbird
Indlæg: 1433
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 18:47

Re: Ind: Andy Robertson fra Hull City.

Indlæg af Liverbird » fredag, 14. jul, 2017 19:48

Fantastisk spiller! Køb!
YNWA

Brugeravatar
Surf
Indlæg: 6340
Tilmeldt: fredag, 31. dec, 2010 12:47
Geografisk sted: København
Alder: 33

Re: Ind: Andy Robertson fra Hull City.

Indlæg af Surf » fredag, 14. jul, 2017 19:52

Helt klart fornuftigt. Enten bliver han god nok til at spille for os (eller som back-up hvis noget bedre dukker op næste sommer), eller også kan han sælges videre uden tab om et par år.
"Anybody who plays for me should be a bad loser."

Aggerdoo
Indlæg: 3156
Tilmeldt: mandag, 28. maj, 2012 14:53

Re: Ind: Andy Robertson fra Hull City.

Indlæg af Aggerdoo » fredag, 14. jul, 2017 19:59

Kender ikke det store til ham. Men altså... Det et sgu lidt en flad fornemmelse, kan vi virkelig ikke finde noget, der er mere spændende?

Det lugter langt væk af, at Milner fortsætter på backen.

Hr. Drejer
Indlæg: 13666
Tilmeldt: søndag, 07. okt, 2007 21:52
Geografisk sted: Skee

Re: Ind: Andy Robertson fra Hull City.

Indlæg af Hr. Drejer » fredag, 14. jul, 2017 20:27

Jeg kender ham ikke. Men jeg håbede på ham fra Celtic.
"Giving absolutely everything doesn't mean you get anything... but it’s the only chance to get something!”
Jurgen Klopp

AJJ
Indlæg: 2361
Tilmeldt: torsdag, 23. jan, 2014 15:04

Re: Ind: Andy Robertson fra Hull City.

Indlæg af AJJ » fredag, 14. jul, 2017 20:33

Det kommer jo ikke som en overraskelse, at der ikke bliver brugt store summer på VB. Alle pålidelige kilder har netop betonet, at der nok ville blive købt en udfordrer til Milner - men ikke en spiller direkte til start 11'eren. Udmærket køb tænker jeg også. Milner og Robertson - så er vi godt dækket ind for nu.

Brugeravatar
Jesper
Indlæg: 7429
Tilmeldt: onsdag, 14. mar, 2012 07:39

Re: Ind: Andy Robertson fra Hull City.

Indlæg af Jesper » fredag, 14. jul, 2017 21:27

Jeg kender ham ikke. Overhovedet. Kan man få en valid beskrivelse?
Hvis man da bare én gang kunne stå i spillertunnellen, altså som spiller!

sjampen
Indlæg: 1724
Tilmeldt: fredag, 14. aug, 2009 01:13
Alder: 33

Re: Ind: Andy Robertson fra Hull City.

Indlæg af sjampen » fredag, 14. jul, 2017 22:36

Jesper skrev:Jeg kender ham ikke. Overhovedet. Kan man få en valid beskrivelse?
Jeg tager forbehold for at jeg reelt ikke synes det er en specielt godt handel. Jeg synes ikke han er specielt godt, faktisk har jeg svært ved at se ham konkurrere med James Milner specielt effektivt. Til gengæld synes jeg heller ikke at han ligefrem oser af potentiale og at jeg ser ham kunne blive en top-3 VB i fremtiden, som man f.eks. kunne sige om ham Sessegnon, hvilket jeg dog ikke ved om er korrekt.

Robertson er ikke langsom, det ville være forkert at sige, men han er ved gud heller ingen raket, hvilket personligt er en egenskab jeg sætter stor fokus på ved en back. Navnligt i vores system, hvor fart kan redde hvis de bliver fanget langt fremme. Jeg synes faktisk heller ikke at han har virket specielt fysisk imponerende på trods af at han har spillet for Hull og trods alt har OK størrelse for en back. Arbejder dog hårdt både defensivt og fremadrettet, og kan give os noget bredde offensivt som han har gjort for Hull.

Han har lidt et ry for at være god fremadrettet. Det synes jeg egentligt ikke han er. Jeg synes ikke han er ser specielt skarp ud på bolden eller til at indgå i kombinationsspillet, omend han da ikke er uduelig. Det mest positive jeg kan sige, er at han slår gode indlæg, hvilket naturligvis er rigtig brugbart i vores spil der selvfølgelig består 99% af at slå høje bolde ind til en stor angriber... Men han slår rigtig gode indlæg.

Havde han så bare været et monster defensivt, men jeg synes faktisk at han har været en ret afgørende faktor i at Hull var dem der lukkede flest mål ind sidste sæson. Det er ikke fordi han laver graverende fejl som sådan og det er det der koster, jeg synes bare ikke han er specielt stærk defensivt. Let at komme forbi, halvdårlige placeringer, dårlige taklinger og underlige beslutninger og aktioner.

Omstændighederne på markedet taget i betragtning, er der vel tale om en relativt billigt indkøb. Det er vel også en god taktik at raide en nedrykker, hvor man ved pengene bliver stramme, for deres bedre spillere. Jeg ser ikke Robertson værende vores fremtidige VB, men en spiller der kontinuerligt kan være backup også kan man håbe på at han mirakuløst udvikler sig. I bedste tilfælde tror jeg han loft er en Danny Rose, bare dårlige defensivt, offensivt og uden samme fysisk.

Alt i alt tror jeg at vi om et par år vil sende ham videre til et bundhold for langt mindre end 8 millioner pund, for jeg synes reelt ikke talentet er stort nok til Liverpool. Større end Hull muligvis, men ikke til os.
Jürgen Klopp - Forlad os aldrig!

Brugeravatar
YNWA!
Indlæg: 3889
Tilmeldt: tirsdag, 29. nov, 2011 22:03
Alder: 27

Re: Ind: Andy Robertson fra Hull City.

Indlæg af YNWA! » fredag, 14. jul, 2017 22:57



Nu tror jeg kun det er et mislykket lægetjek der gør at Robertson ikke bliver vores næste spiller.
You cannot have an impartial Football Association when members of that board are also executives at Manchester United football club! - Rafael Benitez.

Aggerdoo
Indlæg: 3156
Tilmeldt: mandag, 28. maj, 2012 14:53

Re: Ind: Andy Robertson fra Hull City.

Indlæg af Aggerdoo » fredag, 14. jul, 2017 22:58

sjampen skrev:
Jesper skrev:Jeg kender ham ikke. Overhovedet. Kan man få en valid beskrivelse?
Jeg tager forbehold for at jeg reelt ikke synes det er en specielt godt handel. Jeg synes ikke han er specielt godt, faktisk har jeg svært ved at se ham konkurrere med James Milner specielt effektivt. Til gengæld synes jeg heller ikke at han ligefrem oser af potentiale og at jeg ser ham kunne blive en top-3 VB i fremtiden, som man f.eks. kunne sige om ham Sessegnon, hvilket jeg dog ikke ved om er korrekt.

Robertson er ikke langsom, det ville være forkert at sige, men han er ved gud heller ingen raket, hvilket personligt er en egenskab jeg sætter stor fokus på ved en back. Navnligt i vores system, hvor fart kan redde hvis de bliver fanget langt fremme. Jeg synes faktisk heller ikke at han har virket specielt fysisk imponerende på trods af at han har spillet for Hull og trods alt har OK størrelse for en back. Arbejder dog hårdt både defensivt og fremadrettet, og kan give os noget bredde offensivt som han har gjort for Hull.

Han har lidt et ry for at være god fremadrettet. Det synes jeg egentligt ikke han er. Jeg synes ikke han er ser specielt skarp ud på bolden eller til at indgå i kombinationsspillet, omend han da ikke er uduelig. Det mest positive jeg kan sige, er at han slår gode indlæg, hvilket naturligvis er rigtig brugbart i vores spil der selvfølgelig består 99% af at slå høje bolde ind til en stor angriber... Men han slår rigtig gode indlæg.

Havde han så bare været et monster defensivt, men jeg synes faktisk at han har været en ret afgørende faktor i at Hull var dem der lukkede flest mål ind sidste sæson. Det er ikke fordi han laver graverende fejl som sådan og det er det der koster, jeg synes bare ikke han er specielt stærk defensivt. Let at komme forbi, halvdårlige placeringer, dårlige taklinger og underlige beslutninger og aktioner.

Omstændighederne på markedet taget i betragtning, er der vel tale om en relativt billigt indkøb. Det er vel også en god taktik at raide en nedrykker, hvor man ved pengene bliver stramme, for deres bedre spillere. Jeg ser ikke Robertson værende vores fremtidige VB, men en spiller der kontinuerligt kan være backup også kan man håbe på at han mirakuløst udvikler sig. I bedste tilfælde tror jeg han loft er en Danny Rose, bare dårlige defensivt, offensivt og uden samme fysisk.

Alt i alt tror jeg at vi om et par år vil sende ham videre til et bundhold for langt mindre end 8 millioner pund, for jeg synes reelt ikke talentet er stort nok til Liverpool. Større end Hull muligvis, men ikke til os.
Tak for ordene. Det bekræfter egentlig meget godt den opfattelse jeg, med mit begrænsede kendskab til manden, har. Jeg kan ganske enkelt ikke se det gode ved denne transfer.

Niche
Indlæg: 1302
Tilmeldt: onsdag, 06. jun, 2012 21:24
Geografisk sted: Frederikssund
Alder: 51

Re: Ind: Andy Robertson fra Hull City.

Indlæg af Niche » fredag, 14. jul, 2017 23:04

sjampen skrev:
Jesper skrev:Jeg kender ham ikke. Overhovedet. Kan man få en valid beskrivelse?
Jeg tager forbehold for at jeg reelt ikke synes det er en specielt godt handel. Jeg synes ikke han er specielt godt, faktisk har jeg svært ved at se ham konkurrere med James Milner specielt effektivt. Til gengæld synes jeg heller ikke at han ligefrem oser af potentiale og at jeg ser ham kunne blive en top-3 VB i fremtiden, som man f.eks. kunne sige om ham Sessegnon, hvilket jeg dog ikke ved om er korrekt.

Robertson er ikke langsom, det ville være forkert at sige, men han er ved gud heller ingen raket, hvilket personligt er en egenskab jeg sætter stor fokus på ved en back. Navnligt i vores system, hvor fart kan redde hvis de bliver fanget langt fremme. Jeg synes faktisk heller ikke at han har virket specielt fysisk imponerende på trods af at han har spillet for Hull og trods alt har OK størrelse for en back. Arbejder dog hårdt både defensivt og fremadrettet, og kan give os noget bredde offensivt som han har gjort for Hull.

Han har lidt et ry for at være god fremadrettet. Det synes jeg egentligt ikke han er. Jeg synes ikke han er ser specielt skarp ud på bolden eller til at indgå i kombinationsspillet, omend han da ikke er uduelig. Det mest positive jeg kan sige, er at han slår gode indlæg, hvilket naturligvis er rigtig brugbart i vores spil der selvfølgelig består 99% af at slå høje bolde ind til en stor angriber... Men han slår rigtig gode indlæg.

Havde han så bare været et monster defensivt, men jeg synes faktisk at han har været en ret afgørende faktor i at Hull var dem der lukkede flest mål ind sidste sæson. Det er ikke fordi han laver graverende fejl som sådan og det er det der koster, jeg synes bare ikke han er specielt stærk defensivt. Let at komme forbi, halvdårlige placeringer, dårlige taklinger og underlige beslutninger og aktioner.

Omstændighederne på markedet taget i betragtning, er der vel tale om en relativt billigt indkøb. Det er vel også en god taktik at raide en nedrykker, hvor man ved pengene bliver stramme, for deres bedre spillere. Jeg ser ikke Robertson værende vores fremtidige VB, men en spiller der kontinuerligt kan være backup også kan man håbe på at han mirakuløst udvikler sig. I bedste tilfælde tror jeg han loft er en Danny Rose, bare dårlige defensivt, offensivt og uden samme fysisk.

Alt i alt tror jeg at vi om et par år vil sende ham videre til et bundhold for langt mindre end 8 millioner pund, for jeg synes reelt ikke talentet er stort nok til Liverpool. Større end Hull muligvis, men ikke til os.
Jeg har meget lille kendskab til ham, men skal man sige noget godt, så er det, at man kun kan blive positivt overrasket efter den beskrivelse :aliboronz8:

sjampen
Indlæg: 1724
Tilmeldt: fredag, 14. aug, 2009 01:13
Alder: 33

Re: Ind: Andy Robertson fra Hull City.

Indlæg af sjampen » lørdag, 15. jul, 2017 00:30

Niche skrev: Jeg har meget lille kendskab til ham, men skal man sige noget godt, så er det, at man kun kan blive positivt overrasket efter den beskrivelse :aliboronz8:
Jeg skal igen gentage, at jeg fra starten var negativt indstillet mod Robertson. Det er naturligvis en holdning baseret på at have set ham spille, men samtidig kan man jo køre lidt i ring med sin egen holdning. Det gør jo så også, at når man skal genoverveje er man forudindtaget, i modsætning til hvis jeg havde skulle undersøge Alejandro Grimaldo fra Benfica eller Benjamin Mendy fra Monaco, som jeg begge har set i CL og været meget imponeret af. Grimaldo dog langt mindre end Mendy, men til gengæld en spiller som jeg ved rigtig mange Barca fans er noget trætte af at man lod gå for en slik.

Men jeg har virkelig set meget med Robertson, det går jeg ud fra at mange herinde har eftersom han har spillet i PL, og jeg er ikke imponeret. Jeg har til gengæld også oftest set ham mod hold fra toppen, men jeg synes virkelig ikke at han har været specielt imponerende, og nu skal han så tilsyneladende for alvor konkurrere mod topholdene. Det ser jeg meget få perspektiver i. Det er ikke et indkøb der slår Milner af, og jeg skal så også være den første til at indrømme at jeg heller ikke synes Milner, uagtet en fantastisk start på sidste sæson, er verdensklasse på den VB.
Jürgen Klopp - Forlad os aldrig!

Mabapo
Indlæg: 269
Tilmeldt: tirsdag, 05. jun, 2007 20:26
Geografisk sted: Aarup
Alder: 48

Re: Ind: Andy Robertson fra Hull City.

Indlæg af Mabapo » lørdag, 15. jul, 2017 11:23

Vi har jo aldrig vundet mesterskabet uden en skotte på holdet. Så i det perspektiv er det et super køb, så kan vi for alvor begynde at drømme om titlen :D

Aggerdoo
Indlæg: 3156
Tilmeldt: mandag, 28. maj, 2012 14:53

Re: Ind: Andy Robertson fra Hull City.

Indlæg af Aggerdoo » lørdag, 15. jul, 2017 11:57

Mabapo skrev:Vi har jo aldrig vundet mesterskabet uden en skotte på holdet. Så i det perspektiv er det et super køb, så kan vi for alvor begynde at drømme om titlen :D
Vi kom ikke specielt meget nærmere, da vi hentede Charlie Adam....

SeanJohn
Indlæg: 460
Tilmeldt: fredag, 01. jun, 2007 16:06

Re: Ind: Andy Robertson fra Hull City.

Indlæg af SeanJohn » lørdag, 15. jul, 2017 12:22

Aggerdoo skrev:
Mabapo skrev:Vi har jo aldrig vundet mesterskabet uden en skotte på holdet. Så i det perspektiv er det et super køb, så kan vi for alvor begynde at drømme om titlen :D
Vi kom ikke specielt meget nærmere, da vi hentede Charlie Adam....
Men det anfægter ikke ovenstående.

Besvar