8 - Naby Keita

Her kan man løbende diskutere de enkelte spilleres præstationer, nyheder og historier. Transfer diskussioner hører fortsat under transfer nyt.
texy
Indlæg: 9729
Tilmeldt: onsdag, 27. jun, 2007 14:49
Geografisk sted: København
Alder: 48

Re: 8 - Naby Keita

Indlæg af texy » onsdag, 09. jan, 2019 10:22

Jeg havde gigantiske forventninger til Keita. Alt andet lige, har han ikke været i nærheden af at indfri dem endnu. Men jeg har stadig en tro på, at han bliver en fantastisk spiller for os. Han skal lige forstå, at tempoet i PL er så højt, at han ikke kan tage alle de mange berøringer, som han har tendens til. Han skal lære at dosere/vurdere, hvornår han selv skal drive bolden og hvornår han bare skal sende den videre hurtigst muligt. Tror på, at det kommer.
Kloppite

AJJ
Indlæg: 2361
Tilmeldt: torsdag, 23. jan, 2014 15:04

Re: 8 - Naby Keita

Indlæg af AJJ » onsdag, 09. jan, 2019 10:56

texy skrev:Jeg havde gigantiske forventninger til Keita. Alt andet lige, har han ikke været i nærheden af at indfri dem endnu. Men jeg har stadig en tro på, at han bliver en fantastisk spiller for os. Han skal lige forstå, at tempoet i PL er så højt, at han ikke kan tage alle de mange berøringer, som han har tendens til. Han skal lære at dosere/vurdere, hvornår han selv skal drive bolden og hvornår han bare skal sende den videre hurtigst muligt. Tror på, at det kommer.
Helt enig - og rigtigt set ift. dosering af berøringer. Det skal komme - med det talent og den klasse, han besidder.

Desuden skal vi ikke glemme, at han har leveret gode/rigtig gode præstationer mod WH, Tottenham, Bournemouth og Burnley.

Brugeravatar
And I'm Javert
Indlæg: 369
Tilmeldt: tirsdag, 24. dec, 2013 01:17
Alder: 32

Re: 8 - Naby Keita

Indlæg af And I'm Javert » onsdag, 09. jan, 2019 12:29

Jeg har egentlig også god tålmodighed med Naby.

Han ligner en midtbanespiller, der virkelig har hele pakken, jeg er dog blevet overrasket over, hvor usleben han synes at være. Det kan godt tænkes, at tempoet i Premier League samt de usammenhængende midtbanekonstellationer har holdt hans tilpasning i skak, men han er virkelig en spiller med skyklapper på. Det er lidt som om, at vi mangler at finde den spiller på midtbanen han også kan spille bedst med, da han egentlig virker mere opsat på at spille med offensiven frem for spillerne ved siden af sig, hvor Fabinho eksempelvis nu ligner at have fundet sig selv ved siden af Wijnaldum.

Jeg tror og håber, at han finder sig selv lidt mere gennem foråret, hvor vi må gå ud fra, at vi skal ud og dominere nogle kampe mod et par bundhold, der vil stille sig tilbage. Jeg synes i øvrigt heller ikke, vi har set ham i en rolle mod et tilbagetrukket forsvar, og vi er i boldbesiddelse, men det kan være jeg husker forkert. Vi så ham alligevel også mest i efteråret, hvor offensiven alligevel ikke helt klikkede.

Here's to Naby! Og at han snart finder storspillet frem, for så bliver vi da først for alvor uhyggelige! (Og hvis ikke, så er der jo muligheden for snart at få set Oxen igen.)
Do not forget my name!

Brugeravatar
Sledgehammer
Indlæg: 5545
Tilmeldt: onsdag, 07. sep, 2011 14:38
Geografisk sted: The Klopp

Re: 8 - Naby Keita

Indlæg af Sledgehammer » onsdag, 09. jan, 2019 12:39

texy skrev:Jeg havde gigantiske forventninger til Keita. Alt andet lige, har han ikke været i nærheden af at indfri dem endnu. Men jeg har stadig en tro på, at han bliver en fantastisk spiller for os. Han skal lige forstå, at tempoet i PL er så højt, at han ikke kan tage alle de mange berøringer, som han har tendens til. Han skal lære at dosere/vurdere, hvornår han selv skal drive bolden og hvornår han bare skal sende den videre hurtigst muligt. Tror på, at det kommer.
Hypen omkring ham - bl.a. i denne tråd - var nok også pisket urealistisk højt op. Han blev nærmest præsenteret som verdens 8. vidunder, og sådan et prædikat kan ingen jo leve op til fra dag 1 i et nyt land, en ny klub og en ny liga. Jeg er helt sikker på at han nok skal komme efter det, bare vent og se næste sæson.
Anfield Iron

Liverpool Football Klopp

Brugeravatar
Thommo
Indlæg: 10260
Tilmeldt: lørdag, 02. jun, 2007 14:54
Geografisk sted: Randers
Alder: 48

Re: 8 - Naby Keita

Indlæg af Thommo » onsdag, 09. jan, 2019 15:45

Sledgehammer skrev: Hypen omkring ham - bl.a. i denne tråd - var nok også pisket urealistisk højt op. Han blev nærmest præsenteret som verdens 8. vidunder, og sådan et prædikat kan ingen jo leve op til fra dag 1 i et nyt land, en ny klub og en ny liga. Jeg er helt sikker på at han nok skal komme efter det, bare vent og se næste sæson.
Jeg var ved at overbevise mig selv om, at han var noget nær Steven G niveau´et, det er han langt fra, men jeg tror det kommer....Altså tæt på, ikke helt på niveau med SteG. Og hvor er det træls, for så var jeg endnu mere sikker på PL guldet, for den midtbane mangler altså bare noget X faktor så det basker, efter min mening. Røv også at Ox´en er skadet, nu når Keita kun køre på 5-6 cylindre, når han nu "er" en V8 motor.
Verden er smask fuld af hyklere....

texy
Indlæg: 9729
Tilmeldt: onsdag, 27. jun, 2007 14:49
Geografisk sted: København
Alder: 48

Re: 8 - Naby Keita

Indlæg af texy » onsdag, 09. jan, 2019 16:04

Sledgehammer skrev:
texy skrev:Jeg havde gigantiske forventninger til Keita. Alt andet lige, har han ikke været i nærheden af at indfri dem endnu. Men jeg har stadig en tro på, at han bliver en fantastisk spiller for os. Han skal lige forstå, at tempoet i PL er så højt, at han ikke kan tage alle de mange berøringer, som han har tendens til. Han skal lære at dosere/vurdere, hvornår han selv skal drive bolden og hvornår han bare skal sende den videre hurtigst muligt. Tror på, at det kommer.
Hypen omkring ham - bl.a. i denne tråd - var nok også pisket urealistisk højt op. Han blev nærmest præsenteret som verdens 8. vidunder, og sådan et prædikat kan ingen jo leve op til fra dag 1 i et nyt land, en ny klub og en ny liga. Jeg er helt sikker på at han nok skal komme efter det, bare vent og se næste sæson.
Det har du nok helt ret i. Men det var sgu svært ikke at hoppe med på hypen, med artikler som disse....

"From a recruitment angle, the dilemma is that there are no obvious alternatives to the lynchpin. “There are a lot of good midfielders out there, but none who is quite like Keita,” details Knutson, who is also the owner of StatsBomb."

https://www.goal.com/en/news/naby-keita ... x0e4ka9fwn

"Speaking to Liverpoolfc.com, Daniel Sturridge said: “I’m surprised how good he is actually, if I’m honest. I haven’t seen a midfielder like him in a while, he is something different."

https://www.thisisanfield.com/2018/08/d ... a-will-be/

"Why New Liverpool Signing Naby Keita Has the Potential to Become One of the World's Best Midfielders"

https://www.90min.com/posts/6114893-why ... idfielders

Næsten lige meget, hvor man læste, så var der analyser og interviews, der indikerede, at vi hentede en spiller, der potentielt kunne blive verdens bedste.
Kloppite

Brugeravatar
Sledgehammer
Indlæg: 5545
Tilmeldt: onsdag, 07. sep, 2011 14:38
Geografisk sted: The Klopp

Re: 8 - Naby Keita

Indlæg af Sledgehammer » onsdag, 09. jan, 2019 16:48

texy skrev:
Sledgehammer skrev:
texy skrev:Jeg havde gigantiske forventninger til Keita. Alt andet lige, har han ikke været i nærheden af at indfri dem endnu. Men jeg har stadig en tro på, at han bliver en fantastisk spiller for os. Han skal lige forstå, at tempoet i PL er så højt, at han ikke kan tage alle de mange berøringer, som han har tendens til. Han skal lære at dosere/vurdere, hvornår han selv skal drive bolden og hvornår han bare skal sende den videre hurtigst muligt. Tror på, at det kommer.
Hypen omkring ham - bl.a. i denne tråd - var nok også pisket urealistisk højt op. Han blev nærmest præsenteret som verdens 8. vidunder, og sådan et prædikat kan ingen jo leve op til fra dag 1 i et nyt land, en ny klub og en ny liga. Jeg er helt sikker på at han nok skal komme efter det, bare vent og se næste sæson.
Det har du nok helt ret i. Men det var sgu svært ikke at hoppe med på hypen, med artikler som disse....

"From a recruitment angle, the dilemma is that there are no obvious alternatives to the lynchpin. “There are a lot of good midfielders out there, but none who is quite like Keita,” details Knutson, who is also the owner of StatsBomb."

https://www.goal.com/en/news/naby-keita ... x0e4ka9fwn

"Speaking to Liverpoolfc.com, Daniel Sturridge said: “I’m surprised how good he is actually, if I’m honest. I haven’t seen a midfielder like him in a while, he is something different."

https://www.thisisanfield.com/2018/08/d ... a-will-be/

"Why New Liverpool Signing Naby Keita Has the Potential to Become One of the World's Best Midfielders"

https://www.90min.com/posts/6114893-why ... idfielders

Næsten lige meget, hvor man læste, så var der analyser og interviews, der indikerede, at vi hentede en spiller, der potentielt kunne blive verdens bedste.
Om potentialet er SÅ stort, det må fremtiden vise. Men mindre kan også gøre det, og han har helt sikkert potentiale til at blive en verdensklassespiller; bliver han "bare" en top 10 mand, så er det jo heller ikke så ringe endda.
Anfield Iron

Liverpool Football Klopp

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: 8 - Naby Keita

Indlæg af Niels K » torsdag, 10. jan, 2019 08:36

texy skrev:Jeg havde gigantiske forventninger til Keita. Alt andet lige, har han ikke været i nærheden af at indfri dem endnu. Men jeg har stadig en tro på, at han bliver en fantastisk spiller for os. Han skal lige forstå, at tempoet i PL er så højt, at han ikke kan tage alle de mange berøringer, som han har tendens til. Han skal lære at dosere/vurdere, hvornår han selv skal drive bolden og hvornår han bare skal sende den videre hurtigst muligt. Tror på, at det kommer.
Det tror jeg og Echo også på, og at der både kan være tilvænning til ny liga (tempo og stærkere modstand), og så tror jeg også, at hans småskader har ødelagt lidt flow og de forskellige medspillere, han har skullet spille med har spillet ind, og måske har Klopp bedt ham om, at tage det mere stille og roligt og spille mere sikkert, netop for at tilvænne sig og ikke risikere omstillinger på os. Klopp kan også have bedt ham om at indtage en Gini-lignende rolle, hvor jeg til gengæld forventer, at han skal være en spiller med impact på den sidste 1/3 af banen og med større risiko i sit spil, når vi ser lidt længere frem:

https://www.liverpoolecho.co.uk/sport/f ... w-15652541

athomsen
Indlæg: 2756
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 14:20
Geografisk sted: Aalborg

Re: 8 - Naby Keita

Indlæg af athomsen » lørdag, 19. jan, 2019 19:35

Tålmodigheden er ikke sluppet op - endnu. Tror på at han kan blive den kreatør vi nogle gange mangler i kampene. Tror springet til PL er kommet bag på ham, og tror han skal spænde hjelmen endnu mere til træning. Hans beslutninger virker ofte overilet og satset, og jeg tror ikke han bliver noget særligt i denne sæson. Har også en ide om, at både ham selv og tildels Klopp havde en ide om, at spillet skulle bygges en del op omkring ham, hvor Klopp så har indset, at det ikke kommer til at ske i år (han har vist også udtalt, at Keita for nuværende ikke er den spiller han købte). Næste sæson der imod SKAL varen simpelthen leveres.

Brugeravatar
Mads T.
Indlæg: 4630
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 14:44
Geografisk sted: Nørrebro
Alder: 39

Re: 8 - Naby Keita

Indlæg af Mads T. » lørdag, 19. jan, 2019 20:16

athomsen skrev:Tålmodigheden er ikke sluppet op - endnu. Tror på at han kan blive den kreatør vi nogle gange mangler i kampene. Tror springet til PL er kommet bag på ham, og tror han skal spænde hjelmen endnu mere til træning. Hans beslutninger virker ofte overilet og satset, og jeg tror ikke han bliver noget særligt i denne sæson. Har også en ide om, at både ham selv og tildels Klopp havde en ide om, at spillet skulle bygges en del op omkring ham, hvor Klopp så har indset, at det ikke kommer til at ske i år (han har vist også udtalt, at Keita for nuværende ikke er den spiller han købte). Næste sæson der imod SKAL varen simpelthen leveres.
Det hjælper ham altså heller ikke, at han bliver spillet på uvant kant, hvor han absolut ikke ser komfortabel ud. Giv ham nu chancen på midten i stedet.

sjampen
Indlæg: 1724
Tilmeldt: fredag, 14. aug, 2009 01:13
Alder: 33

Re: 8 - Naby Keita

Indlæg af sjampen » lørdag, 19. jan, 2019 20:17

Jeg tror bestemt ikke at Keita bliver den kreatør vi mangler, for det har ha aldrig været. Han var altså ikke en playmaker for Leipzig, det er en rolle som hele tiden har været Emil Forsbergs. Keita var 8'er. Hans primære styrke var han drive med bolden og driblinger i tætte situationer. Selvfølgelig lavede han assist(og mål i øvrigt), fordi han var rigtig god til at indgå i småspillet og komme med i feltet. Men det er Firmino også, og det gør dem altså ikke nødvendigvis til kreative omdrejningspunkter der excellerer i at sætte sine medspillere op. Keita hverken er eller har været en spiller i stil med David Silva. Han er derimod en spiller som kan få rigtig meget ud af en playmaker der kan sætte ham i situationer hvor hans løb og drive med bolden kan gøre ham farlig for modstanderen, enten med nogle driblinger, et mål eller simple, hurtige afleveringer. Selvfølgelig har han visse kreative egenskaber, men playmaker mener jeg simpelthen ikke han er.

Han var derudover fænomenal i deres gegenpressing, men det er vi jo så gået helt væk fra. I det hele taget, synes jeg aller mest han ligner en mand der er fanget i vores systemskifte, navnligt når han skal spille noget der minder om venstre wing. Skal vi have noget ud af ham, tror jeg han skal spille den plads bag Salah, der vel nærmest er Firminos lige nu. Men det kræver altså nogle mere kreative spillere end Henderson, Gini og Fabinho bag ham. Der var også en masse der argumenterede for at han var CDM. Det passer heller ikke, selvom jeg nu tror han vil være langt mere effektivt nede ved siden af Fabinho end oppe i den anden ende. Det er dog navnligt problematisk når vi stort set aldrig vælger at presse modstanderen længere. At lade Keita stå nede og forsvare er ikke hans styrker.

Ændringen fra 4-3-3 til 4-2-3-1 ligner for mig en ændring der kommer til at koste Keitas foreløbige rolle. Vi spiller ganske enkelt ikke med en 8'er længere, og han er hverken 6'er, 10'er eller kant. Det er ærgerligt, men det er trods alt holdets succes der kommer i første række.
Jürgen Klopp - Forlad os aldrig!

Robbie_God_Fowler
Indlæg: 3629
Tilmeldt: onsdag, 15. jun, 2011 19:00

Re: 8 - Naby Keita

Indlæg af Robbie_God_Fowler » lørdag, 19. jan, 2019 21:05

sjampen skrev:Jeg tror bestemt ikke at Keita bliver den kreatør vi mangler, for det har ha aldrig været. Han var altså ikke en playmaker for Leipzig, det er en rolle som hele tiden har været Emil Forsbergs. Keita var 8'er. Hans primære styrke var han drive med bolden og driblinger i tætte situationer. Selvfølgelig lavede han assist(og mål i øvrigt), fordi han var rigtig god til at indgå i småspillet og komme med i feltet. Men det er Firmino også, og det gør dem altså ikke nødvendigvis til kreative omdrejningspunkter der excellerer i at sætte sine medspillere op. Keita hverken er eller har været en spiller i stil med David Silva. Han er derimod en spiller som kan få rigtig meget ud af en playmaker der kan sætte ham i situationer hvor hans løb og drive med bolden kan gøre ham farlig for modstanderen, enten med nogle driblinger, et mål eller simple, hurtige afleveringer. Selvfølgelig har han visse kreative egenskaber, men playmaker mener jeg simpelthen ikke han er.

Han var derudover fænomenal i deres gegenpressing, men det er vi jo så gået helt væk fra. I det hele taget, synes jeg aller mest han ligner en mand der er fanget i vores systemskifte, navnligt når han skal spille noget der minder om venstre wing. Skal vi have noget ud af ham, tror jeg han skal spille den plads bag Salah, der vel nærmest er Firminos lige nu. Men det kræver altså nogle mere kreative spillere end Henderson, Gini og Fabinho bag ham. Der var også en masse der argumenterede for at han var CDM. Det passer heller ikke, selvom jeg nu tror han vil være langt mere effektivt nede ved siden af Fabinho end oppe i den anden ende. Det er dog navnligt problematisk når vi stort set aldrig vælger at presse modstanderen længere. At lade Keita stå nede og forsvare er ikke hans styrker.

Ændringen fra 4-3-3 til 4-2-3-1 ligner for mig en ændring der kommer til at koste Keitas foreløbige rolle. Vi spiller ganske enkelt ikke med en 8'er længere, og han er hverken 6'er, 10'er eller kant. Det er ærgerligt, men det er trods alt holdets succes der kommer i første række.
Mange gode betragtninger i ovenstående.

Som du er inde på, var det tydeligt, at mange ikke havde set Keita spille baseret på de analyser, der florerede på diverse fora op til denne sæson. Den berømte vandrehistorie, hvor en fjer bliver til ti høns - Keita var pludselig en spiller, der matchede de dygtigste defensive og offensive profiler på den internationale scene. Som du er inde på, er dette ikke rigtigt. Keita befinder sig bedst i rollen som 8’er, hvor han har frihed til at drive bolden frem. Han er dygtig teknisk og en god dribler med sit lave tyngdepunkt.

Jeg synes endvidere at kunne fornemme, at Keita ikke bryder sig om, når der bliver gået fysisk til ham. Der har været flere eksempler på dette i første halvdel af sæsonen. Det kræver også en tilvænning fra den mindre fysisk prægede Bundesliga. Men med den spillestil Keita praktiserer, vil der komme mange direkte fysiske dueller med modstanderen, så dette skal han vænne sig til. Han må gerne se mod Manchester City, hvor Bernardo Silva har hanket op i sig selv i denne sæson og accepteret, at det er tilladt at gå hårdt til ham.

Brugeravatar
Jesper
Indlæg: 7429
Tilmeldt: onsdag, 14. mar, 2012 07:39

Re: 8 - Naby Keita

Indlæg af Jesper » lørdag, 19. jan, 2019 21:19

Nogle gode analyser. Hånden på hjertet, system eller ej, så synes jeg det kan skæres ned til at han hverken med bold eller uden bold gør det godt.
Jeg synes faktisk vi er ved at få et lille problem, fordi det system Klopp sæt klart foretrækker er 4-2-3-1. Han var i dag ude at kommentere på Salahs betydning som angriber. Så jeg tror godt vi kan regne med at det system fortsætter, for efter en svær start synes Firmino også at trives som hængende angriber.
Det efterlader os med Mane, Shaqiri og Keita (Lallana) til de resterende to pladser.
Mane er sikker på en plads, selv om jeg til tider synes han spiller med et tunnelsyn.
Og tilbage står vi med Shaqiri og Keita. Shaqiri er måske god nok på hjemmebane mod et middel hold, men ellers synes jeg han har sine begrænsninger. Det vil sige at Keita kunne få masser af spilletid!
Det kan godt være, at han helst ville være 8er, men nogle gange skal man forme pladsen til sig selv. Coutinho var jo heller ikke fløj, men brugte positionen til sin fordel. Det kunne Keita også gøre. Jeg tror bare ikke han er god nok. Det er derfor jeg synes vi står tilbage med et problem, i og med vi er tynde rent trupmæssigt oppe foran.


Sendt fra min SM-G925F med Tapatalk
Hvis man da bare én gang kunne stå i spillertunnellen, altså som spiller!

sjampen
Indlæg: 1724
Tilmeldt: fredag, 14. aug, 2009 01:13
Alder: 33

Re: 8 - Naby Keita

Indlæg af sjampen » lørdag, 19. jan, 2019 21:22

Robbie_God_Fowler skrev:
Jeg synes endvidere at kunne fornemme, at Keita ikke bryder sig om, når der bliver gået fysisk til ham. Der har været flere eksempler på dette i første halvdel af sæsonen. Det kræver også en tilvænning fra den mindre fysisk prægede Bundesliga. Men med den spillestil Keita praktiserer, vil der komme mange direkte fysiske dueller med modstanderen, så dette skal han vænne sig til. Han må gerne se mod Manchester City, hvor Bernardo Silva har hanket op i sig selv i denne sæson og accepteret, at det er tilladt at gå hårdt til ham.
Det synes jeg er en god pointe, specielt i sammenhæng med klassikeren om at tempoet bare er ufattelig højt i PL og selv blandt bundholdene er kvaliteten til stede. Du får en masse fysiske dueller og det er hele tiden. Når man så heller ikke er komfortabelt pga. et nyt hold og spiller på en uvant position, så bliver det svært. Jeg er meget stor fan af Keita, men det er tydeligvis meget at arbejde med endnu. Det var der dog også for både Salah og de Bruyne i Chelsea, og det går meget godt, så man skal selvfølgelig heller ikke give op. Men Keita skal godt nok vende sig til at han ikke har meget tid på bolden og når modstanderen kommer, får de altså lov til at gå til ham.
Jürgen Klopp - Forlad os aldrig!

pow9199
Indlæg: 515
Tilmeldt: torsdag, 02. jan, 2014 10:47

Re: 8 - Naby Keita

Indlæg af pow9199 » lørdag, 19. jan, 2019 23:10

sjampen skrev:
Robbie_God_Fowler skrev:
Jeg synes endvidere at kunne fornemme, at Keita ikke bryder sig om, når der bliver gået fysisk til ham. Der har været flere eksempler på dette i første halvdel af sæsonen. Det kræver også en tilvænning fra den mindre fysisk prægede Bundesliga. Men med den spillestil Keita praktiserer, vil der komme mange direkte fysiske dueller med modstanderen, så dette skal han vænne sig til. Han må gerne se mod Manchester City, hvor Bernardo Silva har hanket op i sig selv i denne sæson og accepteret, at det er tilladt at gå hårdt til ham.
Det synes jeg er en god pointe, specielt i sammenhæng med klassikeren om at tempoet bare er ufattelig højt i PL og selv blandt bundholdene er kvaliteten til stede. Du får en masse fysiske dueller og det er hele tiden. Når man så heller ikke er komfortabelt pga. et nyt hold og spiller på en uvant position, så bliver det svært. Jeg er meget stor fan af Keita, men det er tydeligvis meget at arbejde med endnu. Det var der dog også for både Salah og de Bruyne i Chelsea, og det går meget godt, så man skal selvfølgelig heller ikke give op. Men Keita skal godt nok vende sig til at han ikke har meget tid på bolden og når modstanderen kommer, får de altså lov til at gå til ham.
Det er et par år siden jeg arbejdede med denne slags data, men dengang var antagelsen blandt mange at PL var mere fysisk betonet end andre ligaer fejlagtig. Målt på effektiv spilletid og antal km tilbagelagt var både Bundesligaen, La Liga, Serie A og selv Superligaen foran PL, og havde generelt været det siden omkring 2007 (jeg husker ikke helt hvornår, men det passede med at de andre store ligaer gik over til at bruge flere kampbolde, hvilket højnede den effektive spilletid betragteligt). Ligeledes var de bag Bundesligaen (som på daværende tidspunkt var den liga der kvantificerbart var mest fysisk betonet) i højintense løb, så selvom en kvantificering af ligaers fysiske aspekter naturligvis er en forsimpling og ikke noget endegyldigt bevis for at nogen ligaer er mere eller mindre fysiske. For så vidt der stadig er noget om dette (hint, det tror jeg der er) så mener jeg ikke Keitas problemer skal findes i at han ikke har vænnet sig til det fysiske spil, men snarere i at han ikke har fundet sig til rette i vores måde at spille på endnu. Det håber jeg han kan, men han passer bedre ind i vores gamle 4-3-3 med Fab og Gini.

Besvar