4 - Virgil Van Dijk

Her kan man løbende diskutere de enkelte spilleres præstationer, nyheder og historier. Transfer diskussioner hører fortsat under transfer nyt.
Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: 4 - Virgil Van Dijk

Indlæg af Niels K » onsdag, 28. mar, 2018 07:49

Stille og rolig, lækker aflevering fra Virgil mod Portugal:

http://www.thickaccent.com/2018/03/28/v ... -portugal/

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: 4 - Virgil Van Dijk

Indlæg af Niels K » mandag, 09. apr, 2018 06:36

Gode tall for Van Dijk

@bet365
Liverpool have now kept five clean sheets since Virgil van Dijk's Premier League debut.

No other team has more in the same period.

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: 4 - Virgil Van Dijk

Indlæg af Niels K » onsdag, 16. maj, 2018 13:03


Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: 4 - Virgil Van Dijk

Indlæg af Niels K » mandag, 13. aug, 2018 19:22

New Statistic Highlights Van Dijk’s Influence

Virgil van Dijk was at his imperious best on Sunday afternoon, as he continues to thrive in a Liverpool shirt.

The club’s record signing has been magnificent since joining from Southampton in January and a telling statistic sums up his importance to the cause.

- Since he moved to Anfield, no player has recorded more clean sheets in the Premier League.

- Liverpool haven’t conceded a home league goal since February, further summing up the impact Van Dijk is having.

Brugeravatar
Jesper
Indlæg: 7429
Tilmeldt: onsdag, 14. mar, 2012 07:39

Re: 4 - Virgil Van Dijk

Indlæg af Jesper » mandag, 13. aug, 2018 21:16

Det undrer mig egentlig ikke. Efter min mening er han verdens bedste forsvarsspiller. Og en af de bedste i det hele taget. Han er simpelthen så forudseende og så elegant i alle facetter. Og hans autoritet og kølighed tenderer arrogance uden at han på nogen måde er skødesløs. Derudover gør han sine medspillere markant bedre, også gennem et naturligt lederskab.


Sendt fra min SM-G925F med Tapatalk
Hvis man da bare én gang kunne stå i spillertunnellen, altså som spiller!

AJJ
Indlæg: 2361
Tilmeldt: torsdag, 23. jan, 2014 15:04

Re: 4 - Virgil Van Dijk

Indlæg af AJJ » fredag, 17. aug, 2018 14:34

Spin af værste skuffe...

https://www.plbold.dk/nyhed/city-blev-s ... -prisskilt

Selvfølgelig havde de hostet op med de nødvendige oliemillioner. De gav ff 50 mio. pund for Walker...

Men nu ville VvD imidlertid hellere til Liverpool...

Bojangles
Indlæg: 2205
Tilmeldt: mandag, 23. apr, 2012 14:14
Alder: 45

Re: 4 - Virgil Van Dijk

Indlæg af Bojangles » fredag, 17. aug, 2018 19:35

AJJ skrev:Spin af værste skuffe...

https://www.plbold.dk/nyhed/city-blev-s ... -prisskilt

Selvfølgelig havde de hostet op med de nødvendige oliemillioner. De gav ff 50 mio. pund for Walker...

Men nu ville VvD imidlertid hellere til Liverpool...
Sjovt. Jeg havde bare set overskriften, og tænkte, at det var sådan en “øv, vi fortryder” artikel, hvor de siger at de blev skræmt af prisskiltet, men har nu indset at han er alle pengene værd

YNWA96
Indlæg: 357
Tilmeldt: tirsdag, 21. mar, 2017 18:08

Re: 4 - Virgil Van Dijk

Indlæg af YNWA96 » tirsdag, 21. aug, 2018 22:44


Scherwin
Indlæg: 6635
Tilmeldt: tirsdag, 29. nov, 2011 22:22

Re: 4 - Virgil Van Dijk

Indlæg af Scherwin » tirsdag, 21. aug, 2018 23:38

Ja, det kun fans af de andre top 6 klubber som IKKE mener han er Premier leagues bedste og top 3 i verden.
Men det kan man jo hellere ikke forvente :)
Klopp “Defend like a soldier, attack like a scouser.”

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: 4 - Virgil Van Dijk

Indlæg af Niels K » tirsdag, 25. sep, 2018 22:59

Mon ikke mange angribere har det med Vigil som Watford's Troy Deeney ?

http://www.goal.com/en/news/van-dijks-t ... a5fwz055m3

Fowler89
Indlæg: 1212
Tilmeldt: mandag, 28. maj, 2018 22:09
Geografisk sted: Frederiksberg
Alder: 34

Re: 4 - Virgil Van Dijk

Indlæg af Fowler89 » søndag, 14. okt, 2018 17:28


Scherwin
Indlæg: 6635
Tilmeldt: tirsdag, 29. nov, 2011 22:22

Re: 4 - Virgil Van Dijk

Indlæg af Scherwin » søndag, 21. okt, 2018 18:51

Hvis jeg vidste at VVD ville have sådan en effect på vores hold så havde jeg gerne givet det dobbelte for ham :)
VVD er tæt på at være 175 mil pund være lige pt imo. der er næppe 1 forsvarsspiller som nogensinde har været så betydningsfuld for et hold som VVD

læste en stat
Før vi købte VVD så lukkede vi 1.17 mål ind per kamp efter vi har købt VVD så er det 0.53 mål per kamp.

Vanvittigt værdi for 70 mil pund.
Alisson kommer til at have en vildere stat efter et år tror jeg.
Klopp “Defend like a soldier, attack like a scouser.”

Brugeravatar
Thommo
Indlæg: 10260
Tilmeldt: lørdag, 02. jun, 2007 14:54
Geografisk sted: Randers
Alder: 48

Re: 4 - Virgil Van Dijk

Indlæg af Thommo » søndag, 21. okt, 2018 22:23

Jeg var lodret imod det køb, pga prisen, og jeg er ikke enig i at nogen er de penge værd.....Men med det vanvittige marked, så er det nok en sandhed med modifikationer, altså at han ikke er 70 mill værd sådan cirka. Jeg sagde dengang at vi med det køb, kom i købe klub kategorien, det gjorde vi så, men underholdningsværdien i forsvaret , er faldet markant for den neutrale seer, forstået sådan, at vi ikke nosser rundt non stop, som jo kanb være sjovt at se på som scum fan.

Det samme kan jo siges om Allison, personligt tror jeg dog Becker har reddet flere point denne sæson, end Dijk og co. har. Svært at måle, men Alisson reddede vel 3-5 point alene i de første 3 runder.

Hvis bare angrebet var lige så godt som forsvaret, så var mesterskabet godt nok vores. Det kommer forhåbentligt snart.
Verden er smask fuld af hyklere....

Brugeravatar
Cynwal
Indlæg: 11144
Tilmeldt: lørdag, 22. dec, 2007 15:52
Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
Alder: 60

Re: 4 - Virgil Van Dijk

Indlæg af Cynwal » mandag, 22. okt, 2018 09:56

Thommo skrev:Jeg var lodret imod det køb, pga prisen, og jeg er ikke enig i at nogen er de penge værd.....Men med det vanvittige marked, så er det nok en sandhed med modifikationer, altså at han ikke er 70 mill værd sådan cirka. Jeg sagde dengang at vi med det køb, kom i købe klub kategorien, det gjorde vi så, men underholdningsværdien i forsvaret , er faldet markant for den neutrale seer, forstået sådan, at vi ikke nosser rundt non stop, som jo kanb være sjovt at se på som scum fan.

Det samme kan jo siges om Allison, personligt tror jeg dog Becker har reddet flere point denne sæson, end Dijk og co. har. Svært at måle, men Alisson reddede vel 3-5 point alene i de første 3 runder.

Hvis bare angrebet var lige så godt som forsvaret, så var mesterskabet godt nok vores. Det kommer forhåbentligt snart.
Nu er det jo Liverpool vi holder med, så heldigvis er der da stadig et enkelt hår eller to i suppen, som man kan fokusere på.
Vi kommer kun af med Statsfinancierede klubber, ved at boykotte ALT der har med disse Sportwashing diktaturer at gøre.
Brug din magt som forbruger.

Fowler89
Indlæg: 1212
Tilmeldt: mandag, 28. maj, 2018 22:09
Geografisk sted: Frederiksberg
Alder: 34

Re: 4 - Virgil Van Dijk

Indlæg af Fowler89 » mandag, 22. okt, 2018 10:14

Thommo skrev:Jeg var lodret imod det køb, pga prisen, og jeg er ikke enig i at nogen er de penge værd.....Men med det vanvittige marked, så er det nok en sandhed med modifikationer, altså at han ikke er 70 mill værd sådan cirka. Jeg sagde dengang at vi med det køb, kom i købe klub kategorien, det gjorde vi så, men underholdningsværdien i forsvaret , er faldet markant for den neutrale seer, forstået sådan, at vi ikke nosser rundt non stop, som jo kanb være sjovt at se på som scum fan.

Det samme kan jo siges om Allison, personligt tror jeg dog Becker har reddet flere point denne sæson, end Dijk og co. har. Svært at måle, men Alisson reddede vel 3-5 point alene i de første 3 runder.

Hvis bare angrebet var lige så godt som forsvaret, så var mesterskabet godt nok vores. Det kommer forhåbentligt snart.
Det er desværre ikke 1995 længere og det her er hvad spillerne koster nu om dage.

Besvar