59 - Harry Wilson

Her kan man løbende diskutere de enkelte spilleres præstationer, nyheder og historier. Transfer diskussioner hører fortsat under transfer nyt.
Kelly
Indlæg: 4627
Tilmeldt: søndag, 12. dec, 2010 15:53
Geografisk sted: Viborg
Alder: 55

Re: 59 - Harry Wilson

Indlæg af Kelly » søndag, 08. jul, 2018 18:39

Det er i år Wilson får chancen tror jeg. Jeg tror der kommeren en del unge i truppen.

Er Wilson klar ?
Liverpool FC for ever. You will never walk alone.

Fowler89
Indlæg: 1212
Tilmeldt: mandag, 28. maj, 2018 22:09
Geografisk sted: Frederiksberg
Alder: 34

Re: 59 - Harry Wilson

Indlæg af Fowler89 » søndag, 08. jul, 2018 18:42

Kelly skrev: Er Wilson klar ?
Spørg Klopp. :D

bblauritzen
Indlæg: 1053
Tilmeldt: onsdag, 02. feb, 2011 11:25
Geografisk sted: Odder
Alder: 51

Re: 59 - Harry Wilson

Indlæg af bblauritzen » søndag, 08. jul, 2018 19:56

Kelly skrev:Det er i år Wilson får chancen tror jeg. Jeg tror der kommeren en del unge i truppen.

Er Wilson klar ?
Selvom det er på en lidt billig baggrund så var han imponerende kølig ved de to scoringer.. Jeg tror godt han kan få en mindre rolle i år..

Kelly
Indlæg: 4627
Tilmeldt: søndag, 12. dec, 2010 15:53
Geografisk sted: Viborg
Alder: 55

Re: 59 - Harry Wilson

Indlæg af Kelly » søndag, 08. jul, 2018 20:44

bblauritzen skrev:
Kelly skrev:Det er i år Wilson får chancen tror jeg. Jeg tror der kommeren en del unge i truppen.

Er Wilson klar ?
Selvom det er på en lidt billig baggrund så var han imponerende kølig ved de to scoringer.. Jeg tror godt han kan få en mindre rolle i år..

Tror jeg også han laver en del mål pr kamp og er hurtig. Jeg tror faktisk på ham nu eller i næste sæson.
Liverpool FC for ever. You will never walk alone.

Brugeravatar
Champen
Indlæg: 794
Tilmeldt: torsdag, 25. jul, 2013 22:04
Alder: 33

Re: 59 - Harry Wilson

Indlæg af Champen » søndag, 08. jul, 2018 21:12

Har tænkt han ville blive rigtig god siden jeg så ham for U23 holdet mod OB’s 1. Hold i Horne i 2016. Han scorede begge mål (2-1), og var en kæmpe fornøjelse at se på banen. Han kørte OB’s Superliga drenge rundt på røv og albuer. Der var garanteret en masse af jer andre der også var i Horne, og har tænkt det samme som jeg.
CV: LFC-Rea 1-0, Arsenal-LFC 2-2, LFC-Stoke 1-0, LFC-A.Villa 2-2, LFC-W. Ham 2-0, LFC-Sunderland 2-2, LFC-Lei 4-1, H.Berlin-LFC 0-3, LFC-C.Pal 1-0, LFC-Mar 3-0, LFC-Bri 1-0, LFC-Nor 4-1, Wat-LFC 3-0

Kelly
Indlæg: 4627
Tilmeldt: søndag, 12. dec, 2010 15:53
Geografisk sted: Viborg
Alder: 55

Re: 59 - Harry Wilson

Indlæg af Kelly » søndag, 08. jul, 2018 22:12

Champen skrev:Har tænkt han ville blive rigtig god siden jeg så ham for U23 holdet mod OB’s 1. Hold i Horne i 2016. Han scorede begge mål (2-1), og var en kæmpe fornøjelse at se på banen. Han kørte OB’s Superliga drenge rundt på røv og albuer. Der var garanteret en masse af jer andre der også var i Horne, og har tænkt det samme som jeg.
Det lyder lovende
Liverpool FC for ever. You will never walk alone.

Scherwin
Indlæg: 6635
Tilmeldt: tirsdag, 29. nov, 2011 22:22

Re: 59 - Harry Wilson

Indlæg af Scherwin » mandag, 09. jul, 2018 08:37

han ligner et barn på 14. uden muskler og absolut 0 fysik.

men så ser du ham spille fodbold og tænker, han er godt nok hurtigt og klog, tager nogle gode dybde løb.

Jeg tror han vil få problemer mod hold som stiller sig dybt og vi skal spille os igennem, der er man simpelthen nød til at have stor fysisk.

minder mig en lillesmule af hvad jeg tænkte om coutinho da han lige var kommet til liverpool. tog ham nogle år at få bygget op.
Klopp “Defend like a soldier, attack like a scouser.”

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: 59 - Harry Wilson

Indlæg af Niels K » onsdag, 26. sep, 2018 12:44

Wilson har haft et forrygende 2018 kun afbrudt af en skade:

https://www.walesonline.co.uk/sport/foo ... d-15201493

Men at toppe de ellers flotte præstationer med en MoM-opvisning på toilettet mod et ellers på papiret ganske slagkraftigt scum-hold, tegner rigtigt lovende for fremtiden:

https://www.skysports.com/football/man- ... rby/401815

Træner Frank Lampard er i min bog heller ikke hvem-som-helst, når hans ord skal tages til indtægt i bedømmelsen af Wilson's muligheder fremadrettet:

https://live4liverpool.com/2018/09/lfc- ... -long-way/

Fortsætter Wilson den gode stil, så bør han indlemmes i vores trup til næste sæson, og vi har sammen med Shaqiri stærke alternativer til Mané og Salah, og vores akademi får endnu et + i bogen og har sparet os for et anseeligt mio. beløb.

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: 59 - Harry Wilson

Indlæg af Niels K » onsdag, 26. sep, 2018 12:57


Filos of Isk
Indlæg: 4768
Tilmeldt: fredag, 06. mar, 2015 08:17
Geografisk sted: Hillerød
Alder: 36

Re: 59 - Harry Wilson

Indlæg af Filos of Isk » onsdag, 26. sep, 2018 13:36

Det ser rigtig godt ud, selvfølgelig har han lang vej og mange timers hård træning endnu hvis han håber at snuppe pladsen fra Salah, men hver generation skal åbentbart have en venstrebenet walisisk klassespiller og så må det være vores tur til at få ham nu!

Edit: vi kunne vel egentlig godt have brugt ham i aften 8-)

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: 59 - Harry Wilson

Indlæg af Niels K » onsdag, 26. sep, 2018 13:55

Filos of Isk skrev:Det ser rigtig godt ud, selvfølgelig har han lang vej og mange timers hård træning endnu hvis han håber at snuppe pladsen fra Salah, men hver generation skal åbentbart have en venstrebenet walisisk klassespiller og så må det være vores tur til at få ham nu!

Edit: vi kunne vel egentlig godt have brugt ham i aften 8-)
Yessir, han er temmelig etbenet, og hans bevægelser kan godt minde om både Beckham og Bale, og de har da alle et tordenskrald tilfælles :D

Filos of Isk
Indlæg: 4768
Tilmeldt: fredag, 06. mar, 2015 08:17
Geografisk sted: Hillerød
Alder: 36

Re: 59 - Harry Wilson

Indlæg af Filos of Isk » onsdag, 26. sep, 2018 14:35

Niels K skrev:
Filos of Isk skrev:Det ser rigtig godt ud, selvfølgelig har han lang vej og mange timers hård træning endnu hvis han håber at snuppe pladsen fra Salah, men hver generation skal åbentbart have en venstrebenet walisisk klassespiller og så må det være vores tur til at få ham nu!

Edit: vi kunne vel egentlig godt have brugt ham i aften 8-)
Yessir, han er temmelig etbenet, og hans bevægelser kan godt minde om både Beckham og Bale, og de har da alle et tordenskrald tilfælles :D
men etbenet er også okay hvis bare det ene ben er stærkt nok, tror jeg engang jeg læste Robben sige i et interview.

Han har så også alderen på sin side, så han kan jo stadig nå at lære at bruge det højre ben bare en lille smule.

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: 59 - Harry Wilson

Indlæg af Niels K » onsdag, 26. sep, 2018 14:39

Filos of Isk skrev:
Niels K skrev:
Filos of Isk skrev:Det ser rigtig godt ud, selvfølgelig har han lang vej og mange timers hård træning endnu hvis han håber at snuppe pladsen fra Salah, men hver generation skal åbentbart have en venstrebenet walisisk klassespiller og så må det være vores tur til at få ham nu!

Edit: vi kunne vel egentlig godt have brugt ham i aften 8-)
Yessir, han er temmelig etbenet, og hans bevægelser kan godt minde om både Beckham og Bale, og de har da alle et tordenskrald tilfælles :D
men etbenet er også okay hvis bare det ene ben er stærkt nok, tror jeg engang jeg læste Robben sige i et interview.

Han har så også alderen på sin side, så han kan jo stadig nå at lære at bruge det højre ben bare en lille smule.
Etbenet er helt fint, og det plejer jo at være sådan, når man er venstre benet, så vi skal nok ikke regne med, at højre benet bliver til meget andet gavn end at holde sig oppe på :lol:

Tom_Jorsal
Indlæg: 2112
Tilmeldt: torsdag, 27. okt, 2011 12:36
Geografisk sted: Østerbro
Alder: 36

Re: 59 - Harry Wilson

Indlæg af Tom_Jorsal » lørdag, 27. okt, 2018 13:44

TV3 Max viser M'boro-Derby, der har vores unge Harry Wilson i startopstillingen. Han virker altså lovene, har lige sendt et missil afsted, som desværre blev reddet flot. Det kunne være fedt, hvis han formår at slå igennem hos os, men jeg frygter, at skridtet er for stort.

Filos of Isk
Indlæg: 4768
Tilmeldt: fredag, 06. mar, 2015 08:17
Geografisk sted: Hillerød
Alder: 36

Re: 59 - Harry Wilson

Indlæg af Filos of Isk » mandag, 29. okt, 2018 09:18

Tom_Jorsal skrev:TV3 Max viser M'boro-Derby, der har vores unge Harry Wilson i startopstillingen. Han virker altså lovene, har lige sendt et missil afsted, som desværre blev reddet flot. Det kunne være fedt, hvis han formår at slå igennem hos os, men jeg frygter, at skridtet er for stort.
Han er virkelig god for dem. Jeg tror han har gode chancer for at bryde ind på holdet, Shaqiri er begyndt at spille mere midtbane, hvis det fortsætter er vi tyndt besat på kanterne igen. Det problem kunne løses ved at smide boksen efter Pulisic eller Zaha, eller Wilson på højre og Brewster/Camacho på venstre. Shaqiri kan jo stadig bruges på kanten ved lejlighed og Lallana eller Oxlade risikerer jo også at genfinde noget form inden for det næste års tid.

Besvar