59 - Harry Wilson

Her kan man løbende diskutere de enkelte spilleres præstationer, nyheder og historier. Transfer diskussioner hører fortsat under transfer nyt.
Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: 59 - Harry Wilson

Indlæg af Niels K » lørdag, 11. maj, 2019 20:13

Cynwal skrev:Har lige set 1. halvleg af Derby-Leeds, første runde a PL kval-kamp.
Unge Harry W. har ikke været noget at skrive hjem om.
Håber virkelig at se Leeds i Premier League næste sæson, men begge mandskaber skal vist opruste, hvis det skal blive til mere end 1 sæson, selvom jeg kunne forstå, at Leeds har en del skadede spillere pt. ?

Efter scoringen, som var nydelig, var det faktisk Wilson, der fik gang i Derby, og han var oplægger til straffet, som blev (korrekt) annulleret.

Men det ser ud som om, at der er et stykke vej til vores 1. hold for Wilson, og det kan ligefrem være lidt svært at få øje på ?

Robbie_God_Fowler
Indlæg: 3629
Tilmeldt: onsdag, 15. jun, 2011 19:00

Re: 59 - Harry Wilson

Indlæg af Robbie_God_Fowler » søndag, 12. maj, 2019 14:11

Jeg tror også Wilson er blevet skreget op til at være bedre end han i virkeligheden er på grund af de fantastiske scoringer på langskud vi har set i denne sæson. Trods imponerende sparketeknik er mål på langskud én af de faktorer med størst usikkerhed, hvorfor der er stor sandsynlighed for at vi ikke kommer til at se lignende næste sæson.

Når man piller dette facet væk, mangler Wilson for meget i sit spil i forhold til at kunne indtage en vigtig rolle i næste sæson. Det er en hård dom, men Wilson er efterhånden også blevet 22 år, så jeg forventer ikke han udvikler de fysiske og spillemæssige mangler. Dermed ikke sagt, at Wilson ikke kan indtage en perifær rolle, men spørgsmålet er så, om det ikke giver mere mening st sælge ham, mens han stadig er i høj kurs.

Filos of Isk
Indlæg: 4768
Tilmeldt: fredag, 06. mar, 2015 08:17
Geografisk sted: Hillerød
Alder: 36

Re: 59 - Harry Wilson

Indlæg af Filos of Isk » mandag, 13. maj, 2019 11:11

Robbie_God_Fowler skrev:Jeg tror også Wilson er blevet skreget op til at være bedre end han i virkeligheden er på grund af de fantastiske scoringer på langskud vi har set i denne sæson. Trods imponerende sparketeknik er mål på langskud én af de faktorer med størst usikkerhed, hvorfor der er stor sandsynlighed for at vi ikke kommer til at se lignende næste sæson.

Når man piller dette facet væk, mangler Wilson for meget i sit spil i forhold til at kunne indtage en vigtig rolle i næste sæson. Det er en hård dom, men Wilson er efterhånden også blevet 22 år, så jeg forventer ikke han udvikler de fysiske og spillemæssige mangler. Dermed ikke sagt, at Wilson ikke kan indtage en perifær rolle, men spørgsmålet er så, om det ikke giver mere mening st sælge ham, mens han stadig er i høj kurs.
Men nogle gange er man jo også bare nødt til at skubbe båden ud i søen for at se om den kan flyde. Hvis han kan blive en bedre squad spiller end f.eks. Shaqiri vil det jo også være et super bytte.

Jeg tror som minimum at han får preseason til at bevise at Klopp skal give ham chancen. muligvis også indtil januar.

Det afhænger selvfølgelig også af transfers, køber vi en offensiv spiller mere, så skal han jo nok overveje endnu et lejeophold(eller salg), køber vi to ekstra offensive spillere, så skal WIlson helt sikkert videre og så er et salg jo oplagt. Nu tænker jeg at vi mister Sturridge og Lallana.

Det afhænger selvfølgelig også af hvad han selv vil og hvad andre hold er villige til at betale for ham. Jeg tror han selv gerne vil give førsteholdet et forsøg i næste sæson, men det er jo bare min spekulation.

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: 59 - Harry Wilson

Indlæg af Niels K » torsdag, 23. maj, 2019 12:32

Wilson er en meget eftertragtet herre, må man sige. Selvom 25 mille i kassen vil lune dejligt, så foretrækker vi tilsyneladende at leje ham ud endnu en sæson og denne gang til en PL klub:

https://www.liverpool.no/nyheter/2019/5 ... -i-sommer/

Filos of Isk
Indlæg: 4768
Tilmeldt: fredag, 06. mar, 2015 08:17
Geografisk sted: Hillerød
Alder: 36

Re: 59 - Harry Wilson

Indlæg af Filos of Isk » torsdag, 23. maj, 2019 12:38

Niels K skrev:Wilson er en meget eftertragtet herre, må man sige. Selvom 25 mille i kassen vil lune dejligt, så foretrækker vi tilsyneladende at leje ham ud endnu en sæson og denne gang til en PL klub:

https://www.liverpool.no/nyheter/2019/5 ... -i-sommer/
Tjo, et års PL erfaring vil jo nok også blive oversat til nogle ekstra millioner, men det kan jo også være forhandlingsstrategi.

Filos of Isk
Indlæg: 4768
Tilmeldt: fredag, 06. mar, 2015 08:17
Geografisk sted: Hillerød
Alder: 36

Re: 59 - Harry Wilson

Indlæg af Filos of Isk » tirsdag, 18. jun, 2019 09:35

Der er vel også en mulighed for at Harry Wilson skal testes som venstre back i preseason?

han har da ihvertfald sparketeknikken, så lur mig om han ikke også kan lære at slå et godt indlæg, jeg ved ikke om han kan lære den defensive del i tilstrækkelig grad, men med Robbo's stabilitet, så får han jo masser af tid på træningsbanen(bare spørg Moreno) til at arbejde på det. Det vil jo også hjælpe hvis han skulle gøre sig håb om at drive midtbaneforretning i fremtiden.

Det er et long shot, men det var bare noget jeg kom i tanke om. Det er dejligt at spillerne får lov at nyde en fortjent sommerferie, men det er sgu også lidt kedeligt :alcohol:

Brugeravatar
Emmy
Indlæg: 14340
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 18:59
Geografisk sted: Legoland
Alder: 46

Re: 59 - Harry Wilson

Indlæg af Emmy » tirsdag, 18. jun, 2019 15:15

Tåbelig ide
"We're not racist, we only hate the mancs"

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: 59 - Harry Wilson

Indlæg af Niels K » tirsdag, 18. jun, 2019 18:02

Filos of Isk skrev:Der er vel også en mulighed for at Harry Wilson skal testes som venstre back i preseason?

han har da ihvertfald sparketeknikken, så lur mig om han ikke også kan lære at slå et godt indlæg, jeg ved ikke om han kan lære den defensive del i tilstrækkelig grad, men med Robbo's stabilitet, så får han jo masser af tid på træningsbanen(bare spørg Moreno) til at arbejde på det. Det vil jo også hjælpe hvis han skulle gøre sig håb om at drive midtbaneforretning i fremtiden.

Det er et long shot, men det var bare noget jeg kom i tanke om. Det er dejligt at spillerne får lov at nyde en fortjent sommerferie, men det er sgu også lidt kedeligt :alcohol:
Dén tror jeg til gengæld ikke på. Jeg ser her for mig en af Laudrupbrødrene spille højre back, og det er ikke et kønt syn.

Hvis vi ikke henter en ny eller bruges Lewis, så er det helt fint for mig at bruge Milner som utiltyspiller på begge backs og på midten. Sæsonen, hvor han spillede venstre back havde han flest assists i CL, og han kan sagtens gøre en god figur defensivt. Vi vil mest savne Trent's og Robbo's offensive bidrag ved deres fravær, og den del kan Milner godt udfylde tilfredsstillende.

Filos of Isk
Indlæg: 4768
Tilmeldt: fredag, 06. mar, 2015 08:17
Geografisk sted: Hillerød
Alder: 36

Re: 59 - Harry Wilson

Indlæg af Filos of Isk » tirsdag, 18. jun, 2019 22:26

Hehe, nej jeg tænker også det er et longshot og det bunder jo mest i at jeg ikke har fulgt Derby specielt tæt.

Men hvis Wilson gerne vil overbevise om at han skal være en del af førsteholdet i den kommende sæson, så tror jeg han bliver nødt til at overbevise om at han kam spille flere pladser; eller det ville ihvertfald hjælpe gevaldigt.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: 59 - Harry Wilson

Indlæg af Niels K » fredag, 02. aug, 2019 10:32

The stats that suggest Harry Wilson would be a ‘Moneyball’ solution for Liverpool

https://www.thisisanfield.com/2019/08/t ... liverpool/

Jeg tænker også, at Wilson måske ikke er god nok som starter i PL/CL, men når vi leder efter en impact spiller fra bænken med en halv time tilbage, så kan han være en rigtig god mand at have, da der laves mange frispark på ham, og dem er han god til at konvertere, og så sidder 53% af hans skud/forsøg i kassen.
Kan vi få 25 mille for ham, så bifalder jeg et salg, men jeg synes også, han kan være en god mand at have siddende på bænken, og i de små cups kan han starte kampene ?

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: 59 - Harry Wilson

Indlæg af Niels K » mandag, 26. aug, 2019 11:19

Ingen har flere frisparkperler det siste året

https://www.liverpool.no/nyheter/2019/8 ... ste-aaret/

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: 59 - Harry Wilson

Indlæg af Niels K » torsdag, 05. sep, 2019 18:09

HARRY WILSON NAMED PLAYER OF THE MONTH

https://www.afcb.co.uk/news/first-team/ ... -the-month

:clap: :clap: :clap:

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: 59 - Harry Wilson

Indlæg af Niels K » tirsdag, 12. nov, 2019 15:56

54 mio. euro er han vurderet til.

En av verdens mest verdifulle utlånte spillere

Cies Football Observatory har anslått Harry Wilsons transferverdi.

https://www.liverpool.no/nyheter/2019/1 ... -spillere/

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: 59 - Harry Wilson

Indlæg af Niels K » søndag, 17. nov, 2019 12:44

– Noen ganger glemmer du at det er hans første sesong i Premier League

Wilson høster ros fra Premier League-manager.

https://www.liverpool.no/nyheter/2019/1 ... er-league/

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: 59 - Harry Wilson

Indlæg af Niels K » søndag, 01. dec, 2019 10:28

2 mål mod Spurs og nu oppe på 6 - ikke så dårligt :clap:

Jeg synes egentlig godt, at Wilson kunne være manden, man satte ind med en halv time igen i stedet for spillere som Lallana, Shaqiri og/eller Origi. Dén frisparksfod vil altså kaste en håndfuld mål af sig minimum over en sæson, og så må han jo kæmpe for at få mere spilletid og kampe fra start. Det er også en seriøs trussel at have på skud udefra, ligsom Ox også giver os:

https://www.rousingthekop.com/2019/12/0 ... ry-wilson/

Besvar