3 - Fabinho

Her kan man løbende diskutere de enkelte spilleres præstationer, nyheder og historier. Transfer diskussioner hører fortsat under transfer nyt.
Brugeravatar
Sledgehammer
Indlæg: 5545
Tilmeldt: onsdag, 07. sep, 2011 14:38
Geografisk sted: The Klopp

Re: Velkommen til: Fabinho

Indlæg af Sledgehammer » tirsdag, 29. maj, 2018 11:41

Emmy skrev:Det at han kan spille højreback, kan det betyde at der er hold i rygterne om en mulig afgang af Clyne? TAA sidder vel tungt på den plads nu og med Gomez som backup og evt Fabinho og Milner så kunne det jo godt passe at han er på vej ud.

Edit: og kan se han spiller i nr 2, hvilket er Clynes nr denne sæson. Og vi får en sikker straffesparksskytte ind i truppen også
Hvad vi så end skal bruge det til, dommerne nægter jo at fløjte straffe til os ... :mrgreen:
Anfield Iron

Liverpool Football Klopp

Skovdal
Indlæg: 2676
Tilmeldt: mandag, 31. mar, 2008 00:40
Geografisk sted: Esbjerg
Alder: 33

Re: Velkommen til: Fabinho

Indlæg af Skovdal » tirsdag, 29. maj, 2018 12:05

Sledgehammer skrev:
Emmy skrev:Det at han kan spille højreback, kan det betyde at der er hold i rygterne om en mulig afgang af Clyne? TAA sidder vel tungt på den plads nu og med Gomez som backup og evt Fabinho og Milner så kunne det jo godt passe at han er på vej ud.

Edit: og kan se han spiller i nr 2, hvilket er Clynes nr denne sæson. Og vi får en sikker straffesparksskytte ind i truppen også
Hvad vi så end skal bruge det til, dommerne nægter jo at fløjte straffe til os ... :mrgreen:
Vi må godt nok have nogle i banken til næste sæson... :lol:
Success is temporary, Loyalty is forever!
You'll Never Walk Alone
Liverpool FC - I medgang og modgang! <3

ilusio
Indlæg: 4791
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 13:50
Geografisk sted: Midtjylland
Alder: 45

Re: Velkommen til: Fabinho

Indlæg af ilusio » tirsdag, 29. maj, 2018 12:09

Han skal ikke spille højre back efter den sæson TAA har haft.
I så fald skulle TAA have en anden plads. Han skal være fast starter.

Nej jeg tror også der er en "ren" def. midt vi har fået.
Det byder jeg meget velkommen.
I support two teams: Liverpool FC and any team playing scum.

Oomph242
Indlæg: 5649
Tilmeldt: torsdag, 01. sep, 2011 00:14

Re: Velkommen til: Fabinho

Indlæg af Oomph242 » tirsdag, 29. maj, 2018 12:44

Kelly skrev:Er der en der har et link til denne rating ?.


Han er rated den 4 bedste defensive midtbane i verden

efter

Busquests (Barcalona), Kanté (chelsea) og Casemiro (Real madrid)

en plads han deler med spillere som Matic(united), Jorginho(Napoli) Javi Martinez(bayern)
Og Xhaka (Arsenal).

Brugeravatar
Thommo
Indlæg: 10260
Tilmeldt: lørdag, 02. jun, 2007 14:54
Geografisk sted: Randers
Alder: 48

Re: Velkommen til: Fabinho

Indlæg af Thommo » tirsdag, 29. maj, 2018 15:04

Jesper skrev:En ting jeg faktisk godt kan lide ved ham, som måske ikke nævnes så tit, det er at han er en ganske hård hund. Ikke på den der Lovren agtige måde, hvor det er all in, ej heller med Ramos-svinskhed, men mere med at gå hårdt til spillerne i mand mod mand spillet.
Det kan jeg lide at læse, den curling midtbane skal have hår på brystet, istedet for som det er nu, hår på brysterne.
Verden er smask fuld af hyklere....

Filos of Isk
Indlæg: 4768
Tilmeldt: fredag, 06. mar, 2015 08:17
Geografisk sted: Hillerød
Alder: 36

Re: Velkommen til: Fabinho

Indlæg af Filos of Isk » tirsdag, 29. maj, 2018 15:22

ilusio skrev:Han skal ikke spille højre back efter den sæson TAA har haft.
I så fald skulle TAA have en anden plads. Han skal være fast starter.

Nej jeg tror også der er en "ren" def. midt vi har fået.
Det byder jeg meget velkommen.
Planen med Fabinho må være at han skal spille defensiv midt, hvis han kan tilspille sig pladsen.

på højreback har vi TAA og Gomez der begge har spillet en stor sæson derfor giver det måske mening at sælge Clyne hvis der er bud om ham.
Alt afhængig af om man vil bruge Gomez og TAA andre positioner allerede fra næste sæson. Hvis de to så er skadede, så skal Fabinho altså kun bruges som reserve på HB hvis han har haft svært ved at få spilletid på midtbanen. Ellers har man Milner, Gini, Hendo(hvis nu hans plads snuppes af Fabinho) og Matip, der alle kan spille dernede til nøds. Sikkert også en U23 spillere som Kent, H. Kane, C. Jones kunne vel også lave en mini TAA.

Men det vidner da om lidt taktisk forståelse at han kan spille flere pladser, så det er bare dejligt

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: Velkommen til: Fabinho

Indlæg af Niels K » tirsdag, 29. maj, 2018 17:57

Super signing. Aldrig skadet og sikkerheden selv på straffe.
Kan spille 2'er, 6'er og 8'er, og udover det skulle han være en gevinst for klubben på det menneskelige plan også, som Klopp vægter højt:

https://www.liverpool.no/nyheter/2018/5 ... osisjoner/

Agent Firmino:

https://www.liverpool.no/nyheter/2018/5/agent-firmino/

Kunne han ikke lige overtale Alisson også ;)

Brugeravatar
Emmy
Indlæg: 14340
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 18:59
Geografisk sted: Legoland
Alder: 46

Re: Velkommen til: Fabinho

Indlæg af Emmy » tirsdag, 29. maj, 2018 18:29

ilusio skrev:Han skal ikke spille højre back efter den sæson TAA har haft.
I så fald skulle TAA have en anden plads. Han skal være fast starter.

Nej jeg tror også der er en "ren" def. midt vi har fået.
Det byder jeg meget velkommen.
Selvfølgelig skal han ikke spille højreback. Men kommer vi i bekneb på pladsen så KAN han spille den. Possibilities you know
"We're not racist, we only hate the mancs"

Brugeravatar
Thommo
Indlæg: 10260
Tilmeldt: lørdag, 02. jun, 2007 14:54
Geografisk sted: Randers
Alder: 48

Re: Velkommen til: Fabinho

Indlæg af Thommo » tirsdag, 29. maj, 2018 19:01

Niels K skrev: Agent Firmino:

https://www.liverpool.no/nyheter/2018/5/agent-firmino/

Kunne han ikke lige overtale Alisson også ;)
Agent X, er godt nok negativt ladet efter alle barca agenterne er kommet frem, hverken Firmino eller LFC har dog lavet en "barca". Det er jo naturligt at spørge en kollega om byen, så kan dog ikke harmes.....ud over lfc.no. overskrift. Men det er åbenbart ikke ulovligt at lave en barca, så måske jeg bare skal prøve at være ligeglad, hvis LFC gør det i fremtiden, selv om det er svært.
Verden er smask fuld af hyklere....

Brugeravatar
nikand
Indlæg: 2434
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 16:14
Alder: 44

Re: Velkommen til: Fabinho

Indlæg af nikand » onsdag, 30. maj, 2018 14:06

Hvilket nummer får Fabinho?

Er det egentlig kutyme at præsentere spillere uden at give dem et nr?
We need a new Fowler...

sjampen
Indlæg: 1724
Tilmeldt: fredag, 14. aug, 2009 01:13
Alder: 33

Re: Velkommen til: Fabinho

Indlæg af sjampen » onsdag, 30. maj, 2018 14:11

nikand skrev:Hvilket nummer får Fabinho?

Er det egentlig kutyme at præsentere spillere uden at give dem et nr?
Jeg læste lidt spekulationer om at han ikke har fået et nummer, fordi man venter på at det nummer han gerne ville have er optaget af en spiller der er på vej ud. Han spillede i nr. 2 for Monaco og der har jo været rygter om Clyne. Men er det selvfølgelig ren konspirationsteori.

Men jeg mener nu rimelig ofte at en spiller præsenteres uden at have fået et specifikt rygnummer endnu.
Jürgen Klopp - Forlad os aldrig!

Filos of Isk
Indlæg: 4768
Tilmeldt: fredag, 06. mar, 2015 08:17
Geografisk sted: Hillerød
Alder: 36

Re: Velkommen til: Fabinho

Indlæg af Filos of Isk » onsdag, 30. maj, 2018 15:02

sjampen skrev:
nikand skrev:Hvilket nummer får Fabinho?

Er det egentlig kutyme at præsentere spillere uden at give dem et nr?
Jeg læste lidt spekulationer om at han ikke har fået et nummer, fordi man venter på at det nummer han gerne ville have er optaget af en spiller der er på vej ud. Han spillede i nr. 2 for Monaco og der har jo været rygter om Clyne. Men er det selvfølgelig ren konspirationsteori.

Men jeg mener nu rimelig ofte at en spiller præsenteres uden at have fået et specifikt rygnummer endnu.
Cans nummer er vel også i spil.

hvis man er lidt negativ så kan man sige at de håber at sælge en masse "2 Fabinho" trøjer for så at give ham nummer 23 så folk går ud og køber en ny. Men det havde nok virket bedre med en offensivspiller.

Gini kunne også ryge, ikke super sandsynligt, men det kan ske. Milner er jo egentlig også en ret løntung herre og måske ryger han også videre, hvis hans arbejde i forhold til at overlevere noget erfaring er gjort(meget usandsynlig ved det godt) 15 er vel også et populært nummer hos nogle spillere og Sturridge er næsten helt sikkert på vej væk.
Vi har ikke pensioneret nummer 3 har vi?(til ære for Sakho 8-) )

Robertson (og TAA) fortjener måske også at få et førsteholdsnummer, hvis han er typen der går op i den slags, ville være skidt at miste ham fordi han brændende ønsker sig at spille i nummer 2 og så vi giver det til Fabinho.

Det lyder sandsynligt at Fabinho har ønsket sig nummer 2 og så har klubben besluttet lige at bruge tiden på at finde ud af hvad planen skal være for Clyne, der jo er lidt kompliceret fordi både TAA og Gomez kan spille andre pladser og ønsker det måske også i fremtiden.

Brugeravatar
nikand
Indlæg: 2434
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 16:14
Alder: 44

Re: Velkommen til: Fabinho

Indlæg af nikand » onsdag, 30. maj, 2018 22:19

Filos of Isk skrev:
sjampen skrev:
nikand skrev:Hvilket nummer får Fabinho?

Er det egentlig kutyme at præsentere spillere uden at give dem et nr?
Jeg læste lidt spekulationer om at han ikke har fået et nummer, fordi man venter på at det nummer han gerne ville have er optaget af en spiller der er på vej ud. Han spillede i nr. 2 for Monaco og der har jo været rygter om Clyne. Men er det selvfølgelig ren konspirationsteori.

Men jeg mener nu rimelig ofte at en spiller præsenteres uden at have fået et specifikt rygnummer endnu.
Cans nummer er vel også i spil.

hvis man er lidt negativ så kan man sige at de håber at sælge en masse "2 Fabinho" trøjer for så at give ham nummer 23 så folk går ud og køber en ny. Men det havde nok virket bedre med en offensivspiller.

Gini kunne også ryge, ikke super sandsynligt, men det kan ske. Milner er jo egentlig også en ret løntung herre og måske ryger han også videre, hvis hans arbejde i forhold til at overlevere noget erfaring er gjort(meget usandsynlig ved det godt) 15 er vel også et populært nummer hos nogle spillere og Sturridge er næsten helt sikkert på vej væk.
Vi har ikke pensioneret nummer 3 har vi?(til ære for Sakho 8-) )

Robertson (og TAA) fortjener måske også at få et førsteholdsnummer, hvis han er typen der går op i den slags, ville være skidt at miste ham fordi han brændende ønsker sig at spille i nummer 2 og så vi giver det til Fabinho.

Det lyder sandsynligt at Fabinho har ønsket sig nummer 2 og så har klubben besluttet lige at bruge tiden på at finde ud af hvad planen skal være for Clyne, der jo er lidt kompliceret fordi både TAA og Gomez kan spille andre pladser og ønsker det måske også i fremtiden.
2. Til højrebacken, 3 til venstrebacken. Klassisk. Def midt med nr 2. Tøffe ell Chr. Poulsen virker ikke helt optimalt.
Men Lovren har def midt nr. Så 2 ell 15 er vel fint, da han kan spille højre back
We need a new Fowler...

Fowler89
Indlæg: 1212
Tilmeldt: mandag, 28. maj, 2018 22:09
Geografisk sted: Frederiksberg
Alder: 34

Re: Velkommen til: Fabinho

Indlæg af Fowler89 » søndag, 03. jun, 2018 13:04

Filos of Isk skrev:
sjampen skrev:
nikand skrev:Hvilket nummer får Fabinho?

Er det egentlig kutyme at præsentere spillere uden at give dem et nr?
Jeg læste lidt spekulationer om at han ikke har fået et nummer, fordi man venter på at det nummer han gerne ville have er optaget af en spiller der er på vej ud. Han spillede i nr. 2 for Monaco og der har jo været rygter om Clyne. Men er det selvfølgelig ren konspirationsteori.

Men jeg mener nu rimelig ofte at en spiller præsenteres uden at have fået et specifikt rygnummer endnu.
Cans nummer er vel også i spil.

hvis man er lidt negativ så kan man sige at de håber at sælge en masse "2 Fabinho" trøjer for så at give ham nummer 23 så folk går ud og køber en ny. Men det havde nok virket bedre med en offensivspiller.
Det ville da være direkte at røvrende sine fans :shock:

Filos of Isk
Indlæg: 4768
Tilmeldt: fredag, 06. mar, 2015 08:17
Geografisk sted: Hillerød
Alder: 36

Re: Velkommen til: Fabinho

Indlæg af Filos of Isk » søndag, 03. jun, 2018 13:09

Fowler89 skrev:
Filos of Isk skrev:
sjampen skrev:
nikand skrev:Hvilket nummer får Fabinho?

Er det egentlig kutyme at præsentere spillere uden at give dem et nr?
Jeg læste lidt spekulationer om at han ikke har fået et nummer, fordi man venter på at det nummer han gerne ville have er optaget af en spiller der er på vej ud. Han spillede i nr. 2 for Monaco og der har jo været rygter om Clyne. Men er det selvfølgelig ren konspirationsteori.

Men jeg mener nu rimelig ofte at en spiller præsenteres uden at have fået et specifikt rygnummer endnu.
Cans nummer er vel også i spil.

hvis man er lidt negativ så kan man sige at de håber at sælge en masse "2 Fabinho" trøjer for så at give ham nummer 23 så folk går ud og køber en ny. Men det havde nok virket bedre med en offensivspiller.
Det ville da være direkte at røvrende sine fans :shock:
Det ville det i den grad være og istedet for "lidt negativ" skulle jeg nok have skrevet "meget FSG kritisk" eller sådan noget.

Den rigtige Ronaldo startede i Inter som nummer 10 og i Real som 11, men der gik en sæson inden han skiftede til nummer 9, det er mit bedste eksempel på noget lignende og der var en undskyldning da klubberne havde spillere i nummeret da han kom. Og den ægte Ronaldo er trods alt i en lidt anden kategori når det kommer til trøjesalg(og afslutninger med stiv tå) end Fabinho.

Besvar