51 - Ki-Jana Hoever

Underkategori til tidligere LFC-spillere
Brugeravatar
Hekkem
Indlæg: 10394
Tilmeldt: onsdag, 30. maj, 2007 20:22
Alder: 50

Re: 51 - Ki-Jana Hoever

Indlæg af Hekkem » torsdag, 23. maj, 2019 15:03

Klopp har stor tiltro til ham, og mener af den grund vi ikke har behov for at hente ind til det centrale forsvar, hvor han er glad for de 4 andre (van Dijk, Lovren, Matip og Gomez).

Det at Klopp har så stor til ham, gør jeg heller ikke er nervøs for han nok skal slå igennem om et par sæsoner, og ej heller nervøs for om vores centrale forsvar er godt nok.
Stupidity now - Insanaty later
If people are trying to bring you down it only means that you are above them

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: 51 - Ki-Jana Hoever

Indlæg af Niels K » tirsdag, 25. jun, 2019 09:05

The latest indication Ki-Jana Hoever has clear “pathway” to Liverpool first team

https://www.thisisanfield.com/2019/06/t ... irst-team/

Brugeravatar
Ponzac
Indlæg: 268
Tilmeldt: søndag, 02. okt, 2011 21:34
Geografisk sted: Danmark
Alder: 35

Re: 51 - Ki-Jana Hoever

Indlæg af Ponzac » tirsdag, 25. jun, 2019 19:13

Men er han ikke back? Han sejlede rundt som midterforsvarer da han spillede på førsteholdet. Han er dygtig til afleveringer, men defensivt kunne vi lige så godt have beholdt Moreno og spille ham som midterforsvarer så.

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: 51 - Ki-Jana Hoever

Indlæg af Niels K » onsdag, 26. jun, 2019 08:55

Ponzac skrev:Men er han ikke back? Han sejlede rundt som midterforsvarer da han spillede på førsteholdet. Han er dygtig til afleveringer, men defensivt kunne vi lige så godt have beholdt Moreno og spille ham som midterforsvarer så.
Helt VILDT udsagn... Sejlede rundt ??? Se en youtube video med alle hans berøringer i kampen.

Han havde en enkelt episode, hvor han fejlafleverer og er ude af position, men hallo, han var hvad 16 eller 17 år, det var hans debut, og han kastes ind i kampen i det 6. minut, da Lovren må udgå. Det så ud som om, han var helt grøn i hovedet, da han blev skiftet ind, og det var ikke mit TV, da kuløren normaliserede sig efter kort tid. Han spillede i et usammenspillet forsvar med Clyne, Fabinho og Moreno og Migs på mål. Hvad havde du regnet med ?

Han var imponerende teknisk, havde flotte afleveringer, og han lavede endda fremstød fremad banen. Han bliver et hit, og han er CB, men skal som så mange andre måske indsluses via HB.

Filos of Isk
Indlæg: 4768
Tilmeldt: fredag, 06. mar, 2015 08:17
Geografisk sted: Hillerød
Alder: 36

Re: 51 - Ki-Jana Hoever

Indlæg af Filos of Isk » onsdag, 26. jun, 2019 09:45

Vi snakker også om en kamp med et reservespækket hold og en kamp hvor ingen spillede rigtig godt(heller ikke modstanderne) og det hele var noget rod, så jeg tvivler på at ret mange andre end van Dijk kunne lave det indhop og se godt ud.

Brugeravatar
Ponzac
Indlæg: 268
Tilmeldt: søndag, 02. okt, 2011 21:34
Geografisk sted: Danmark
Alder: 35

Re: 51 - Ki-Jana Hoever

Indlæg af Ponzac » onsdag, 26. jun, 2019 10:11

Niels K skrev:
Ponzac skrev:Men er han ikke back? Han sejlede rundt som midterforsvarer da han spillede på førsteholdet. Han er dygtig til afleveringer, men defensivt kunne vi lige så godt have beholdt Moreno og spille ham som midterforsvarer så.
Helt VILDT udsagn... Sejlede rundt ??? Se en youtube video med alle hans berøringer i kampen.

Han havde en enkelt episode, hvor han fejlafleverer og er ude af position, men hallo, han var hvad 16 eller 17 år, det var hans debut, og han kastes ind i kampen i det 6. minut, da Lovren må udgå. Det så ud som om, han var helt grøn i hovedet, da han blev skiftet ind, og det var ikke mit TV, da kuløren normaliserede sig efter kort tid. Han spillede i et usammenspillet forsvar med Clyne, Fabinho og Moreno og Migs på mål. Hvad havde du regnet med ?

Han var imponerende teknisk, havde flotte afleveringer, og han lavede endda fremstød fremad banen. Han bliver et hit, og han er CB, men skal som så mange andre måske indsluses via HB.
Han var fantastisk offensiv, men defensiv synes jeg overhovedet ikke at han imponerede. Jeg beklager at jeg har en anden holdning end dig.

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: 51 - Ki-Jana Hoever

Indlæg af Niels K » onsdag, 26. jun, 2019 15:26

Ponzac skrev:
Niels K skrev:
Ponzac skrev:Men er han ikke back? Han sejlede rundt som midterforsvarer da han spillede på førsteholdet. Han er dygtig til afleveringer, men defensivt kunne vi lige så godt have beholdt Moreno og spille ham som midterforsvarer så.
Helt VILDT udsagn... Sejlede rundt ??? Se en youtube video med alle hans berøringer i kampen.

Han havde en enkelt episode, hvor han fejlafleverer og er ude af position, men hallo, han var hvad 16 eller 17 år, det var hans debut, og han kastes ind i kampen i det 6. minut, da Lovren må udgå. Det så ud som om, han var helt grøn i hovedet, da han blev skiftet ind, og det var ikke mit TV, da kuløren normaliserede sig efter kort tid. Han spillede i et usammenspillet forsvar med Clyne, Fabinho og Moreno og Migs på mål. Hvad havde du regnet med ?

Han var imponerende teknisk, havde flotte afleveringer, og han lavede endda fremstød fremad banen. Han bliver et hit, og han er CB, men skal som så mange andre måske indsluses via HB.
Han var fantastisk offensiv, men defensiv synes jeg overhovedet ikke at han imponerede. Jeg beklager at jeg har en anden holdning end dig.
Sådan er det det jo. Jeg synes, det var en konge præstation af sådan en ung gut i sin debut kamp. Totalt uimponeret.

Brugeravatar
Ponzac
Indlæg: 268
Tilmeldt: søndag, 02. okt, 2011 21:34
Geografisk sted: Danmark
Alder: 35

Re: 51 - Ki-Jana Hoever

Indlæg af Ponzac » onsdag, 26. jun, 2019 16:05

Jeg kan se ham have en stor fremtid på backen, men ikke i midterforsvaret på nuværende tidspunkt. Måske alligevel når nu VVD gør alle til klassespillere.

Brugeravatar
Mads T.
Indlæg: 4630
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 14:44
Geografisk sted: Nørrebro
Alder: 39

Re: 51 - Ki-Jana Hoever

Indlæg af Mads T. » onsdag, 26. jun, 2019 20:23

Ponzac skrev:Jeg kan se ham have en stor fremtid på backen, men ikke i midterforsvaret på nuværende tidspunkt. Måske alligevel når nu VVD gør alle til klassespillere.
Det er alligevel noget at afskrive ham baseret på en kamp under nogen ret svære betingelser. Og så som 16-17 årig.

Brugeravatar
Ponzac
Indlæg: 268
Tilmeldt: søndag, 02. okt, 2011 21:34
Geografisk sted: Danmark
Alder: 35

Re: 51 - Ki-Jana Hoever

Indlæg af Ponzac » onsdag, 26. jun, 2019 22:27

Mads T. skrev:
Ponzac skrev:Jeg kan se ham have en stor fremtid på backen, men ikke i midterforsvaret på nuværende tidspunkt. Måske alligevel når nu VVD gør alle til klassespillere.
Det er alligevel noget at afskrive ham baseret på en kamp under nogen ret svære betingelser. Og så som 16-17 årig.
Hvor har jeg afskrevet ham? Jeg skriver på nuværende tidspunkt. Det kan sagtens ændre sig efter nogle kampe på backen og så skriver jeg vidst også at han måske godt kan spilles ved siden af VVD? Måske du ikke læste det hele?

Han er et stort talent, MEN han skal altså spilles ordentligt ind. Gomez blev vel netop spillet på samme måde?

texy
Indlæg: 9729
Tilmeldt: onsdag, 27. jun, 2007 14:49
Geografisk sted: København
Alder: 48

Re: 51 - Ki-Jana Hoever

Indlæg af texy » torsdag, 27. jun, 2019 09:56

I den ene kamp mod Wolves, som Hoever indtil videre har fået, synes jeg, at han skilte sig ud som en af de bedste performere på banen.

Ja, der var en enkelt fejlaflevering. Og derudover var der et par risikable aktioner. Men de aktioner lykkedes til fulde, og så kom det pludselig til at se genialt ud.

Jeg har ikke helt en fornemmelse for, hvor langt i sin udvikling Hoever er. Men baseret på den ene kamp, hvor han spillede på et hold, der nærmest stod på banen sammen i en kamp for første gang, vil jeg ikke være videre nervøs ved at have ham som yderste backup på back eller i midterforsvar.

Hvis det kan betyde, at vi i en af de næste (20/21 - 21/22) sæsoner kan stå med endnu en "Gomez", så ville det være fantastisk.
Kloppite

Filos of Isk
Indlæg: 4768
Tilmeldt: fredag, 06. mar, 2015 08:17
Geografisk sted: Hillerød
Alder: 36

Re: 51 - Ki-Jana Hoever

Indlæg af Filos of Isk » torsdag, 27. jun, 2019 11:16

Ponzac skrev:
Mads T. skrev:
Ponzac skrev:Jeg kan se ham have en stor fremtid på backen, men ikke i midterforsvaret på nuværende tidspunkt. Måske alligevel når nu VVD gør alle til klassespillere.
Det er alligevel noget at afskrive ham baseret på en kamp under nogen ret svære betingelser. Og så som 16-17 årig.
Hvor har jeg afskrevet ham? Jeg skriver på nuværende tidspunkt. Det kan sagtens ændre sig efter nogle kampe på backen og så skriver jeg vidst også at han måske godt kan spilles ved siden af VVD? Måske du ikke læste det hele?

Han er et stort talent, MEN han skal altså spilles ordentligt ind. Gomez blev vel netop spillet på samme måde?
Altså når jeg lige har læst igennem diskussionen, syntes jeg godt nok også i alle sammen lyder meget enige i alt andet end hvordan i beskriver ham.
Der er ingen der siger sælg van Dijk nu, vi har Hoever, det lige meget.
og der er heller ikke nogen der tror andet end at hanhar gode muligheder for at blive noget i fremtiden. Jeg tror også Ponzac har ret i at lige nu og her er Hoever jo nok bedst brugt på backen, hvis det er en betydende kamp, det er en god mulighed for ham at få noget voksen fodbold i støvlerne inden han fylder 20.

Hvis vi sælger Clyne og Gomez/Trent roterer på HB, så håber jeg da lidt at Hoever imponerer nok til træning til at få lov at spille HB i Liga Cuppen(hvis vi ikke trækker Everton eller Manchester U/C).

Brugeravatar
Mads T.
Indlæg: 4630
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 14:44
Geografisk sted: Nørrebro
Alder: 39

Re: 51 - Ki-Jana Hoever

Indlæg af Mads T. » torsdag, 27. jun, 2019 16:40

Jeg læser at Ponzac på nuværende tidspunkt ikke mener at Hoever har en fremtid i midterforsvaret. Det er i hvert fald det han skriver og som jeg er uenig i. Og så helgarderes der alligevel ved at skrive at han måske godt kan spille midterforsvarer ved siden af VVD.


Alt ovenstående er baseret efter en kamp på førsteholdet, hvilket jeg bare synes var lidt voldsomt. I alle klip jeg har set, har han set skarp ud i midterforsvaret, så synes helt sikkert at hans fremtid er der.

Brugeravatar
Ponzac
Indlæg: 268
Tilmeldt: søndag, 02. okt, 2011 21:34
Geografisk sted: Danmark
Alder: 35

Re: 51 - Ki-Jana Hoever

Indlæg af Ponzac » torsdag, 27. jun, 2019 20:49

Jeg vil ikke være tryg ved at se ham i midterforsvaretforsvaret på nuværende tidspunkt. I fremtiden jo, men hvis jeg skulle basere det på den ene kamp jeg har set med ham, så er han ikke klar til at spille i midterforsvaret på førsteholdet endnu.

Og det jeg siger mht VVD, så er det fordi jeg har så stor tiltro til VVD at man lige så vel kunne spille Sturridge der og jeg ville ikke være så nervøs.

Jeg har ingen steder skrevet at han ingen fremtid har i midterforsvaret, men bare at baseret på den ene kamp jeg har set ville jeg ikke vælge ham i midterforsvaret. Og YouTube klip vil ikke ændre min holdning, da alle kan se fantastiske ud på YouTube.

Den unge mand er på ingen måde dårlig, men han er altså ikke VVD endnu

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: 51 - Ki-Jana Hoever

Indlæg af Niels K » onsdag, 31. jul, 2019 21:45


Besvar