67 - Harvey Elliott

Her kan man løbende diskutere de enkelte spilleres præstationer, nyheder og historier. Transfer diskussioner hører fortsat under transfer nyt.
Brugeravatar
Mads T.
Indlæg: 4630
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 14:44
Geografisk sted: Nørrebro
Alder: 39

Re: 67 - Harvey Elliott

Indlæg af Mads T. » torsdag, 01. aug, 2019 11:30

Oomph242 skrev:
torsdag, 01. aug, 2019 10:24
Mads T. skrev:
torsdag, 01. aug, 2019 09:13
Han er et stort talent, men jeg mener ikke at vi skal betale ekstra for ham, bare fordi han har fået Premier League debut i en tidlig alder (tidligste nogensinde) og det virker lidt som om, at det er det Fulham tænker. I så fald, vil vi se en masse unge spillere få debut i de sidste kampe af Premier League, særligt fra de mindre eller nedrykkede hold, således at deres pris stiger.
Vidste slet ikke han havde haft PL debut. Det er sku vildt i den alder.
Han kom ind i en af Fulhams sidste kampe i sidste sæson efter at de var rykket ned. Han var 16 år og 30 dage på det tidspunkt. i 2018 fik han debut for Fulham i Liga Cuppen, mens han var 15.

lunderskov
Indlæg: 77
Tilmeldt: mandag, 05. jan, 2015 09:39

Re: 67 - Harvey Elliott

Indlæg af lunderskov » søndag, 11. aug, 2019 16:09

jeg syntes altså prisen er mere end fair taget hans talent i mente, og hvordan han spillede i pre seson

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: 67 - Harvey Elliott

Indlæg af Niels K » torsdag, 26. sep, 2019 10:53

Ham skal vi nok få stor glæde af. Fulham har sænket deres krav:

Fulham krever £7 millioner for Harvey Elliott

https://www.liverpool.no/nyheter/2019/9 ... y-elliott/

Harvey Elliott vs. MK Dons (video)

https://www.youtube.com/watch?v=s9JrpP4rSnM

Brugeravatar
Ponzac
Indlæg: 268
Tilmeldt: søndag, 02. okt, 2011 21:34
Geografisk sted: Danmark
Alder: 35

Re: 67 - Harvey Elliott

Indlæg af Ponzac » torsdag, 26. sep, 2019 12:09

Virkelig stort talent! Allerede nu kan han være spændende indskifter. Han har noget gåpåmod og uforudsigelighed.

Brugeravatar
Jesper
Indlæg: 7429
Tilmeldt: onsdag, 14. mar, 2012 07:39

Re: 67 - Harvey Elliott

Indlæg af Jesper » torsdag, 26. sep, 2019 13:15

Ponzac skrev:
torsdag, 26. sep, 2019 12:09
Virkelig stort talent! Allerede nu kan han være spændende indskifter. Han har noget gåpåmod og uforudsigelighed.
Jeg synes han er en af de der spillere, hvor talentet bare er åbenlyst. Han har en lækker, lækker flødefod. Han er utroligt moden i sin boldomgang, uden på nogen måde at han fedtspiller. Han har en god offensiv placeringsevne og den der ret udifinerbare evne til at vælge lige præcis den rette løsning i en situation. Både i forhold til at gøre det simple og til at se muligheder - både for sig selv og sine medspillere. Jeg tænkte undervejs, at får han lige bygget smule fysik på og dermed også hurtighed, så vil han indenfor 2 år kunne blive meget, meget stærk.
Det virker også som om at hans hovede "sidder rigtigt på", forstået på den måde at hans indstilling på banen og hans spændingsniveau bare sidder lige i skabet.
Når man vurderer de unge fra i går, så skal man også huske på at der er kæmpe forskel på om en spiller er 16 eller 21 ift hvad man bør kunne forvente.
Hvis man da bare én gang kunne stå i spillertunnellen, altså som spiller!

AJJ
Indlæg: 2361
Tilmeldt: torsdag, 23. jan, 2014 15:04

Re: 67 - Harvey Elliott

Indlæg af AJJ » fredag, 27. sep, 2019 09:35

Jesper skrev:
torsdag, 26. sep, 2019 13:15
Ponzac skrev:
torsdag, 26. sep, 2019 12:09
Virkelig stort talent! Allerede nu kan han være spændende indskifter. Han har noget gåpåmod og uforudsigelighed.
Jeg synes han er en af de der spillere, hvor talentet bare er åbenlyst. Han har en lækker, lækker flødefod. Han er utroligt moden i sin boldomgang, uden på nogen måde at han fedtspiller. Han har en god offensiv placeringsevne og den der ret udifinerbare evne til at vælge lige præcis den rette løsning i en situation. Både i forhold til at gøre det simple og til at se muligheder - både for sig selv og sine medspillere. Jeg tænkte undervejs, at får han lige bygget smule fysik på og dermed også hurtighed, så vil han indenfor 2 år kunne blive meget, meget stærk.
Det virker også som om at hans hovede "sidder rigtigt på", forstået på den måde at hans indstilling på banen og hans spændingsniveau bare sidder lige i skabet.
Når man vurderer de unge fra i går, så skal man også huske på at der er kæmpe forskel på om en spiller er 16 eller 21 ift hvad man bør kunne forvente.
Det er en god opsummering - specielt det med at vælge den rigtige løsning i en situation. Flere gange spillede han klogt den hurtige, nemme bold (her adskiller han sig positivt fra Curtis Jones, synes jeg). Og man kan simpelthen ikke lade være med at tænke D. Silva/Eriksen, når man ser ham.

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: 67 - Harvey Elliott

Indlæg af Niels K » fredag, 27. sep, 2019 09:56

AJJ skrev:
fredag, 27. sep, 2019 09:35
Jesper skrev:
torsdag, 26. sep, 2019 13:15
Ponzac skrev:
torsdag, 26. sep, 2019 12:09
Virkelig stort talent! Allerede nu kan han være spændende indskifter. Han har noget gåpåmod og uforudsigelighed.
Jeg synes han er en af de der spillere, hvor talentet bare er åbenlyst. Han har en lækker, lækker flødefod. Han er utroligt moden i sin boldomgang, uden på nogen måde at han fedtspiller. Han har en god offensiv placeringsevne og den der ret udifinerbare evne til at vælge lige præcis den rette løsning i en situation. Både i forhold til at gøre det simple og til at se muligheder - både for sig selv og sine medspillere. Jeg tænkte undervejs, at får han lige bygget smule fysik på og dermed også hurtighed, så vil han indenfor 2 år kunne blive meget, meget stærk.
Det virker også som om at hans hovede "sidder rigtigt på", forstået på den måde at hans indstilling på banen og hans spændingsniveau bare sidder lige i skabet.
Når man vurderer de unge fra i går, så skal man også huske på at der er kæmpe forskel på om en spiller er 16 eller 21 ift hvad man bør kunne forvente.
Det er en god opsummering - specielt det med at vælge den rigtige løsning i en situation. Flere gange spillede han klogt den hurtige, nemme bold (her adskiller han sig positivt fra Curtis Jones, synes jeg). Og man kan simpelthen ikke lade være med at tænke D. Silva/Eriksen, når man ser ham.
Enig, men han virker alligevel mere pågående/målsøgende end nævnte 2 spillere.

Brugeravatar
Cynwal
Indlæg: 11144
Tilmeldt: lørdag, 22. dec, 2007 15:52
Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
Alder: 60

Re: 67 - Harvey Elliott

Indlæg af Cynwal » fredag, 27. sep, 2019 10:10

Niels K skrev:
fredag, 27. sep, 2019 09:56
AJJ skrev:
fredag, 27. sep, 2019 09:35
Jesper skrev:
torsdag, 26. sep, 2019 13:15
Ponzac skrev:
torsdag, 26. sep, 2019 12:09
Virkelig stort talent! Allerede nu kan han være spændende indskifter. Han har noget gåpåmod og uforudsigelighed.
Jeg synes han er en af de der spillere, hvor talentet bare er åbenlyst. Han har en lækker, lækker flødefod. Han er utroligt moden i sin boldomgang, uden på nogen måde at han fedtspiller. Han har en god offensiv placeringsevne og den der ret udifinerbare evne til at vælge lige præcis den rette løsning i en situation. Både i forhold til at gøre det simple og til at se muligheder - både for sig selv og sine medspillere. Jeg tænkte undervejs, at får han lige bygget smule fysik på og dermed også hurtighed, så vil han indenfor 2 år kunne blive meget, meget stærk.
Det virker også som om at hans hovede "sidder rigtigt på", forstået på den måde at hans indstilling på banen og hans spændingsniveau bare sidder lige i skabet.
Når man vurderer de unge fra i går, så skal man også huske på at der er kæmpe forskel på om en spiller er 16 eller 21 ift hvad man bør kunne forvente.
Det er en god opsummering - specielt det med at vælge den rigtige løsning i en situation. Flere gange spillede han klogt den hurtige, nemme bold (her adskiller han sig positivt fra Curtis Jones, synes jeg). Og man kan simpelthen ikke lade være med at tænke D. Silva/Eriksen, når man ser ham.
...og selv om han som andre venstrefodede spillere virker rimelig ét-benet, så afsluttede han yderst fornuftigt med det kolde højre, anden gang da han bankede den på træværket.
Enig, men han virker alligevel mere pågående/målsøgende end nævnte 2 spillere.
Vi kommer kun af med Statsfinancierede klubber, ved at boykotte ALT der har med disse Sportwashing diktaturer at gøre.
Brug din magt som forbruger.

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: 67 - Harvey Elliott

Indlæg af Niels K » onsdag, 30. okt, 2019 14:57

Blir den yngste Liverpool-spilleren på Anfield

Harvey Elliott kommer til å skrive seg inn i historiebøkene.

https://www.liverpool.no/nyheter/2019/1 ... a-anfield/

Brugeravatar
Cynwal
Indlæg: 11144
Tilmeldt: lørdag, 22. dec, 2007 15:52
Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
Alder: 60

Re: 67 - Harvey Elliott

Indlæg af Cynwal » onsdag, 30. okt, 2019 17:50

Niels K skrev:
onsdag, 30. okt, 2019 14:57
Blir den yngste Liverpool-spilleren på Anfield

Harvey Elliott kommer til å skrive seg inn i historiebøkene.

https://www.liverpool.no/nyheter/2019/1 ... a-anfield/
Nå klubben slasher prisen på denne sæsons trøjer, så skal jeg ha' (det ska' jeg da HA, Thorkild!!) en hjemmtrøje med 67 - Elliot på ryggen og CL mærke med Badge of Honour.

Jeg husker endnu den misundelse jeg følte til Steven Gerrards afskedskamp, da Sean Weeks mødte op på OIP i Odense, med en Steven Gerrard - 28 på - den originale fra hans debutsæson. Jeg tror på, at Elliot bliver STOR!!

(Til gengæld har jeg en billig orange til salg med Woodburn på ryggen)
Vi kommer kun af med Statsfinancierede klubber, ved at boykotte ALT der har med disse Sportwashing diktaturer at gøre.
Brug din magt som forbruger.

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: 67 - Harvey Elliott

Indlæg af Niels K » tirsdag, 07. jan, 2020 17:36

Why Liverpool striker signing is all about helping Harvey Elliott, not finding new goal scorer

The Reds have been active again in the transfer market, but the reasons why could lie with current prospect.

https://www.liverpool.com/liverpool-fc- ... s-17524849

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: 67 - Harvey Elliott

Indlæg af Niels K » tirsdag, 07. jan, 2020 20:20

ONE-TO-WATCH Liverpool teen Harvey Elliott tipped to star for England after ‘outstanding’ performance against Everton – ‘Wow, what a talent’

https://talksport.com/football/fa-cup/6 ... on-jordan/

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: 67 - Harvey Elliott

Indlæg af Niels K » onsdag, 10. jun, 2020 08:42

James Pearce:

Harvey Elliott signerer proffkontrakt i begynnelsen av juli - får flere muligheter på tampen av sesongen

Vidunderbarnet signerer sin første proffkontrakt i juli, og skal etter rapportene få muligheter til å vise seg frem på tampen av sesongen.

https://www.liverpool.no/nyheter/2020/6 ... -sesongen/

Brugeravatar
YNWA!
Indlæg: 3889
Tilmeldt: tirsdag, 29. nov, 2011 22:03
Alder: 27

Re: 67 - Harvey Elliott

Indlæg af YNWA! » mandag, 06. jul, 2020 16:24

You cannot have an impartial Football Association when members of that board are also executives at Manchester United football club! - Rafael Benitez.

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: 67 - Harvey Elliott

Indlæg af Niels K » tirsdag, 07. jul, 2020 08:46

Jürgen Klopp om Elliotts kontrakt:

– Vi har den perfekte kulturen her, og skal beskytte ham

Jürgen Klopp understreker at Harvey Elliott har flere steg å ta, men sier at 17-åringen er på det perfekte stedet.

https://www.liverpool.no/nyheter/2020/7 ... kytte-ham/

Besvar