17 - Mamadou Sakho

Underkategori til tidligere LFC-spillere
Brugeravatar
Surf
Indlæg: 6340
Tilmeldt: fredag, 31. dec, 2010 12:47
Geografisk sted: København
Alder: 34

Re: 17 - Mamadou Sakho

Indlæg af Surf » fredag, 21. aug, 2015 09:26

texy skrev:Hmmmm, ved ikke helt, om jeg synes, at en spiller der i øjeblikket er udenfor startelveren og som kun har formået at få 34 PL kampe over to sæsoner, er £100.000 om ugen værd.

http://www.dailymail.co.uk/sport/footba ... kusen.html

Så vil jeg sgu' hellere sælge Sakho efter denne sæson eller til januar og hente Aymeric Laporte. Vil langt hellere bygge mit forsvar op omkring ham. Og mon ikke han kunne lokkes til LFC til Sakho's nuværende løn på omkring £75.000?
Hvis det er prisen (og nu ved jeg godt det er daily mail...), så kan det da umuligt være med henblik på rollen som indskifter/back-up når man har vores lønpolitik i øvrigt i tankerne. Ikke på sigt i hvert fald, særligt ikke hvis den strækker sig over 5 år.
"Anybody who plays for me should be a bad loser."

Brugeravatar
DAGGER!
Indlæg: 3441
Tilmeldt: søndag, 01. aug, 2010 15:06
Geografisk sted: Herning
Alder: 29

Re: 17 - Mamadou Sakho

Indlæg af DAGGER! » fredag, 21. aug, 2015 09:30

Sakho fransk landsholdsspiller, som spiller sammen med Varene fra Real Madrid. Det burde også være sygt, hvis han ikke er over-hierkivet Touré eller Illori 5.valg(Udlejning evt.?)

Mon også han har det engelske på plads, som også kan være et lille- problem for Firmino som har spillet i den tyske liga ja-vel, men kommunikation er meget vigtig på en fodboldbane, men den lønaftale er også helt på sin plads NÅR nu han har stadigvæk en betydning på holdet selvom han pt ikke er fast startere, så er det alligevel et tegn på at han har mere og bevise på træningsbanen eftersigende for og komme på holdet. Lovren og Sakho burde da fungere, hvis der én af dem som kan lede holdet frem som franskmanden kunne hos PSG i hans unge dage, anfører som 17-18 årige, SÅ det har noget om han besidder gode lederegenskaber.. Skrtel er også 30 år, men en svingende præstation kan få ham på bænken, en starts-plads er ikke forgivet i Liverpool uanset om man hedder Gerrard eller ej, se sidste år..... God start til weekenden, at Sakho skal blive i klubben og ikke vil give ham væk for enhverspris. :army7:

EDIT: Skrtel leder-egenskaber ser jeg man tager Sakho over, som ledermand i det forsvar på sigt, ligesom man så med Carragher og Daniel Agger i sin tid. Forsvarets er trods-alt godt med stabilitet og ÈN sand leder, til at dirigere holdet frem helt nede fra. :music:
You'r Never Walk Alone. ///

texy
Indlæg: 9729
Tilmeldt: onsdag, 27. jun, 2007 14:49
Geografisk sted: København
Alder: 49

Re: 17 - Mamadou Sakho

Indlæg af texy » fredag, 21. aug, 2015 10:10

Tja, hver sin mening naturligvis. Men hvis vi viser os villige til at give Sakho (som jeg personligt mener let kan erstattes) £100.000 om ugen, så fatter jeg slet ikke, at vi stejlede, da Sterling ville have £140.000. I den kontekst er Sterling jo pludselig nærmest £200.000 værd.
Kloppite

texy
Indlæg: 9729
Tilmeldt: onsdag, 27. jun, 2007 14:49
Geografisk sted: København
Alder: 49

Re: 17 - Mamadou Sakho

Indlæg af texy » fredag, 21. aug, 2015 10:28

@ DAGGER!

Jeg er bestemt ikke overbevist om Sakho's lederegenskaber. Ja, han fik armbåndet for PSG i en ung alder, men det blev også taget fra ham og givet til Jallet, mens han stadig var i klubben.
Kloppite

Bojangles
Indlæg: 2205
Tilmeldt: mandag, 23. apr, 2012 14:14
Alder: 45

Re: 17 - Mamadou Sakho

Indlæg af Bojangles » fredag, 21. aug, 2015 12:59

Løndiskussion til siden, så håber jeg da virkeligt at der hos os er reel konkurrence om startpladser, og at Rodgers ikke har meldt ud til alle spillerne, at disse 11 vil være den faste start 11'er og i andre kan se frem til at være taktiske udskiftere og erstatninger ved skader. Lige pt. fungerer det med Lovren og Skrtel. Så fint, lad dem spille sammen. Men hvis det fejler eller der kommer en skade og den efterfølgende duo (hvem end det så er) leverer varen, ja så hold ved dem. Spillerne skal vide, at der er ingen, der er garanteret en startplads. Selvom du har spillet ufejlbarligt, så kan du ryge af holdet, hvis du får en skade og din erstatning leverer det samme ufejlbarlige spil. På den måde sikrer vi at alle vil forsøge at levere det ypperligste hver gang, da de ved, at der altid står en lige bagved en i køen, klar til at tage din plads.

Denne konkurrence skal der i mine øjne være der, hvis vi skal have noget håb om at været et fast top 4 hold. For ellers vil de spillere der står som nummer to i køen hurtigt søge væk og finde spilletid andetsteds, hvor de vil have en reel chance for at spille og så ender vi med en svag bænk, med spillere der reelt ikke er gode nok til start 11'eren, men som er ok bænkspillere og som er tilfredse med det, fordi de ved at de på ingen måde er gode nok til at ryge til en anden topklub.

Og det kan så resultere i at sæsoner tabes pga en svag bænk og det kan så nemt resultere i, at vores bedste spillere søger væk.

Og hvis der så er spillere der ikke kan tåle den form for konkurrence (som f.eks Agger ikke kunne) Jamen så må de videre. Så længe der er fair konkurrence om startpladserne, så SKAL spillerene også være klar over at der ingen garanti er for at være i start 11'eren.

Så ja. Forlæng for pokker da med Sakho. Han er imø den bedste centrale forsvarer vi har og giver under alle omstændigheder den nødvendige konkurrence vi skal have.

Brugeravatar
nikand
Indlæg: 2434
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 16:14
Alder: 44

Re: 17 - Mamadou Sakho

Indlæg af nikand » søndag, 23. aug, 2015 16:42

En svær situation for BR, LFC og Sakho. Jeg forstår godt Sakho muligvis ønsker at LFC acceptere et bud på ham, da han vil spille fast op til EM i Frankrig. Det er en underlig situation. Men at være tredjevalg/1 reserve i LFC er nu heller ikke værst, men Sakho har alderen med sig og har i karriere trods en del skader i LFC spillet utrolig mange kampe alderen i betragtning.

Såfremt Sakho sælges er jeg dog i tvivl hvem der kan handles ind. Lapper er et bud Texy kom med, som også står med plusser i min bog.
We need a new Fowler...

Brugeravatar
Jesper
Indlæg: 7429
Tilmeldt: onsdag, 14. mar, 2012 07:39

Re: 17 - Mamadou Sakho

Indlæg af Jesper » fredag, 18. sep, 2015 19:16

Nu har han lige forlænget kontrakten[SMILING FACE WITH SMILING EYES] Super nyheder
Hvis man da bare én gang kunne stå i spillertunnellen, altså som spiller!

L4
Indlæg: 478
Tilmeldt: søndag, 06. maj, 2012 13:55

Re: 17 - Mamadou Sakho

Indlæg af L4 » fredag, 18. sep, 2015 19:25

Ærgeligt :(

Brugeravatar
Emmy
Indlæg: 14401
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 18:59
Geografisk sted: Legoland
Alder: 46

Re: 17 - Mamadou Sakho

Indlæg af Emmy » fredag, 18. sep, 2015 19:44

L4 skrev:Ærgeligt :(
At han har forlænget?
"We're not racist, we only hate the mancs"

Aggerdoo
Indlæg: 3156
Tilmeldt: mandag, 28. maj, 2012 14:53

Re: 17 - Mamadou Sakho

Indlæg af Aggerdoo » fredag, 18. sep, 2015 20:04

Forlængelsen giver i min verden ikke ret meget mening. Ikke kun fordi jeg ikke synes, han er nogen god spiller, men også fordi Rodgers åbenlyst heller ikke stoler fuldt og fast på ham.

Jeg har set tal omkring 95.000 til 100.000 pund om ugen nævnt, og det er alt, alt for meget for en spiller, som ikke er fast mand. Jeg havde hellere set, at man forsøgte at sælge ham til vinter og få en bedre eller billigere - på samme niveau - mand ind.

Men rygterne er jo også gået på, at det er ejerne, der ville forlænge med Sakho, og ikke så meget Rodgers. Måske er det et signal til træneren.

Brugeravatar
Aarhus
Indlæg: 3123
Tilmeldt: onsdag, 17. okt, 2007 13:09
Geografisk sted: Århus C
Alder: 108

Re: 17 - Mamadou Sakho

Indlæg af Aarhus » fredag, 18. sep, 2015 20:26

En god nyhed i en periode med meget få lyspunkter.

Hr. Drejer
Indlæg: 13799
Tilmeldt: søndag, 07. okt, 2007 21:52
Geografisk sted: Skee

Re: 17 - Mamadou Sakho

Indlæg af Hr. Drejer » fredag, 18. sep, 2015 20:33

Aggerdoo skrev:Forlængelsen giver i min verden ikke ret meget mening. Ikke kun fordi jeg ikke synes, han er nogen god spiller, men også fordi Rodgers åbenlyst heller ikke stoler fuldt og fast på ham.

Jeg har set tal omkring 95.000 til 100.000 pund om ugen nævnt, og det er alt, alt for meget for en spiller, som ikke er fast mand. Jeg havde hellere set, at man forsøgte at sælge ham til vinter og få en bedre eller billigere - på samme niveau - mand ind.

Men rygterne er jo også gået på, at det er ejerne, der ville forlænge med Sakho, og ikke så meget Rodgers. Måske er det et signal til træneren.
Selvom vi forlænger med ham nu, udelukker det vel ikke et salg.
"Giving absolutely everything doesn't mean you get anything... but it’s the only chance to get something!”
Jurgen Klopp

L4
Indlæg: 478
Tilmeldt: søndag, 06. maj, 2012 13:55

Re: 17 - Mamadou Sakho

Indlæg af L4 » lørdag, 19. sep, 2015 14:16

Emmy skrev:
L4 skrev:Ærgeligt :(
At han har forlænget?
Ja, jeg mener at han er en elendig fodboldspiller.

Brugeravatar
Emmy
Indlæg: 14401
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 18:59
Geografisk sted: Legoland
Alder: 46

Re: 17 - Mamadou Sakho

Indlæg af Emmy » lørdag, 19. sep, 2015 14:37

Ok så. Jeg mener du har en elendig fodbold forstand.
"We're not racist, we only hate the mancs"

Aggerdoo
Indlæg: 3156
Tilmeldt: mandag, 28. maj, 2012 14:53

Re: 17 - Mamadou Sakho

Indlæg af Aggerdoo » lørdag, 19. sep, 2015 21:18

Hr. Drejer skrev:
Aggerdoo skrev:Forlængelsen giver i min verden ikke ret meget mening. Ikke kun fordi jeg ikke synes, han er nogen god spiller, men også fordi Rodgers åbenlyst heller ikke stoler fuldt og fast på ham.

Jeg har set tal omkring 95.000 til 100.000 pund om ugen nævnt, og det er alt, alt for meget for en spiller, som ikke er fast mand. Jeg havde hellere set, at man forsøgte at sælge ham til vinter og få en bedre eller billigere - på samme niveau - mand ind.

Men rygterne er jo også gået på, at det er ejerne, der ville forlænge med Sakho, og ikke så meget Rodgers. Måske er det et signal til træneren.
Selvom vi forlænger med ham nu, udelukker det vel ikke et salg.
Nej. Men det gør ham ikke billigere for mulige aftagere. Både hvad angår transfer og løn. Det er svært at sælge en spiller til et mindre hold, hvis han får 95.000 pund om ugen. Sådan noget ender i lejeaftaler.

Besvar