15 - Daniel Sturridge

Underkategori til tidligere LFC-spillere
Robbie_God_Fowler
Indlæg: 3629
Tilmeldt: onsdag, 15. jun, 2011 19:00

Re: 15 - Daniel Sturridge

Indlæg af Robbie_God_Fowler » lørdag, 17. okt, 2015 13:03

Det meldes som værende "a minor knee problem".

Noget lignende blev dog også meldt ud i foråret, da Sturridge havde problemer med låret, hvorefter en operation pludselig var nødvendig. Vi må bare krydse fingre for, at det ikke er noget alvorligt.

Brugeravatar
Surf
Indlæg: 6340
Tilmeldt: fredag, 31. dec, 2010 12:47
Geografisk sted: København
Alder: 34

Re: 15 - Daniel Sturridge

Indlæg af Surf » lørdag, 17. okt, 2015 13:30



Little knock eller ej, minor knee problem eller ej, så er det utroligt at der skal så lidt til. Jeg håbede - og troede - virkelig, at Sturridge ville komme stærk og robust tilbage efter den lange pause og genopbygning. Men jeg er ærligt talt ved at give op på ham.
"Anybody who plays for me should be a bad loser."

Brugeravatar
Emmy
Indlæg: 14398
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 18:59
Geografisk sted: Legoland
Alder: 46

Re: 15 - Daniel Sturridge

Indlæg af Emmy » lørdag, 17. okt, 2015 13:34

Minor knee problem lyder helt sikkert som om sæsonen er slut for ham. Sælg til højestbydende, jeg gider ham ikke mere
"We're not racist, we only hate the mancs"

Dieks
Indlæg: 800
Tilmeldt: torsdag, 26. feb, 2015 23:34
Alder: 37

Re: 15 - Daniel Sturridge

Indlæg af Dieks » lørdag, 17. okt, 2015 13:57

Emmy skrev:Minor knee problem lyder helt sikkert som om sæsonen er slut for ham. Sælg til højestbydende, jeg gider ham ikke mere
Ja syntes det lyder som noget man har hørt/læst før. :wall:
YNWA..!

Brugeravatar
LFC-Aaby
Indlæg: 2587
Tilmeldt: torsdag, 20. jan, 2011 21:46
Geografisk sted: Herning
Alder: 31

Re: 15 - Daniel Sturridge

Indlæg af LFC-Aaby » lørdag, 17. okt, 2015 20:22

Sturridge kan og må ikke være en mand vi satser på som førsteangriber. Kvaliteten er der, uden tvivl, men alle de skader ødelægger det. Spillere der konstant er skadet irriterer mig helt vildt.
Hellere en god trekant end en ond cirkel

AJ
Indlæg: 11222
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 17:01
Geografisk sted: København SV
Alder: 33

Re: 15 - Daniel Sturridge

Indlæg af AJ » lørdag, 17. okt, 2015 21:00

Min reaktion på skaden var kun et træk på skuldrene. Man skal simpelthen ikke regne med Sturridge. Hvis han er med, fint nok, men regn ikke med, at han spiller kampen efter.

bjarnereds
Indlæg: 685
Tilmeldt: mandag, 12. sep, 2011 13:52

Re: 15 - Daniel Sturridge

Indlæg af bjarnereds » søndag, 18. okt, 2015 09:29

Hans skade historik er simpelten er alt for meget, og de ser ud som nu, de stopper ikke der. Efter langtids skade, er han allerede misser endnu en kamp, på ingen tid. Hvad håb har vi omkring ham?

Oomph242
Indlæg: 5702
Tilmeldt: torsdag, 01. sep, 2011 00:14

Re: 15 - Daniel Sturridge

Indlæg af Oomph242 » søndag, 18. okt, 2015 10:27

Gerrard: "Sturridge has the mentality of not playing when he has a minor knock".


Så der er vel håb endnu, måske ligger problemet et andet sted.

Brugeravatar
AndreasN
Indlæg: 6494
Tilmeldt: torsdag, 21. jan, 2010 15:08
Geografisk sted: Valby
Alder: 30

Re: 15 - Daniel Sturridge

Indlæg af AndreasN » søndag, 18. okt, 2015 15:38

Han skal da heller ikke spille, hvis han ikke er klar. Det gik jo ikke ligefrem super med Henderson, da han spillede på smertestillende.
Liverpool Football Klopp

Oomph242
Indlæg: 5702
Tilmeldt: torsdag, 01. sep, 2011 00:14

Re: 15 - Daniel Sturridge

Indlæg af Oomph242 » søndag, 18. okt, 2015 15:48

AndreasN skrev:Han skal da heller ikke spille, hvis han ikke er klar. Det gik jo ikke ligefrem super med Henderson, da han spillede på smertestillende.

Mon ikke bare Gerrard mener Sturridge er lidt ømskindet. De typer kender vi alle.
Smertestillende før kampe er rimelig udbredt, efter hvad jeg har læst mig til.

Brugeravatar
AndreasN
Indlæg: 6494
Tilmeldt: torsdag, 21. jan, 2010 15:08
Geografisk sted: Valby
Alder: 30

Re: 15 - Daniel Sturridge

Indlæg af AndreasN » søndag, 18. okt, 2015 16:06

Jeg læser det lidt som om, Gerrard mener, at han skal mande sig lidt op.

Og ja, det er det da. Men med det er trods alt bedre at undvære en spiller i 2-3 kampe at satse og miste ham i flere måneder. Derfor skal Sturridge selvfølgelig ikke spille, hvis han ikke er klar.

Udover det er jeg enige med dem, der mener, at vi så småt burde overveje et salg. Og det gør mig rigtig bitter, at det skal være sådan, for Sturridge er ikke bare en god spiller - han virker også som en fed type, der skaber en masse god stemning. Men giv ham sæsonen ud og lad os se, om det bliver bedre nu, hvor han efterhånden har fået så meget behandling, at klubbens læger må have en virkelig indgående kendskab til hans krop.
Liverpool Football Klopp

nrg
Indlæg: 4504
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 14:50
Geografisk sted: Egå
Alder: 56

Re: 15 - Daniel Sturridge

Indlæg af nrg » søndag, 18. okt, 2015 18:38

Jeg ved jeg gentager mig selv, men det gør man jo her på forum.

Jeg synes bestemt ikke Sturridge er en fed fyr. Jeg synes tværtimod han virker sur og doven og han kæmper kun marginalt mere for holdet, end Balotelli.

Hans store succes'er - både i Chelsea og hos os, er hvor han kunne komme fra baghjul og andre har taget presset fra ham. Ja, så scorede han et mål efter 12 min., i sidste sæson, hvor han havde været væk i lang tid. Ja, så scorede han to mål mod Aston Villa, men sådan helt generelt, savner jeg at se ham som stjernen, der tager presset på sig og leverer. Det behøver jo ikke en gang være med at score mål, bare gå foran som det gode eksempel, som vi så det med Suarez.

Så vil nogen så argumentere for, at den chance har han aldrig fået, for han er altid skadet og ja, det er rigtigt og det kan han heller ikke selv gøre for, men hold kæ.., hvor er det så (for mig) ekstra irriterende, at når han så endelig er med, måtte han jo godt spille for holdet og ikke for sig selv, så jeg håber han begynder at kæmpe, når han bliver klar, for ellers kan han ligeså spille et andet sted.
I medgangstider, lever man i nuet og nyder tilværelsen. I modgangstider, tænker man proces og vejen mod noget større.

Oomph242
Indlæg: 5702
Tilmeldt: torsdag, 01. sep, 2011 00:14

Re: 15 - Daniel Sturridge

Indlæg af Oomph242 » søndag, 18. okt, 2015 18:55

nrg skrev:Jeg ved jeg gentager mig selv, men det gør man jo her på forum.

Jeg synes bestemt ikke Sturridge er en fed fyr. Jeg synes tværtimod han virker sur og doven og han kæmper kun marginalt mere for holdet, end Balotelli.

Hans store succes'er - både i Chelsea og hos os, er hvor han kunne komme fra baghjul og andre har taget presset fra ham. Ja, så scorede han et mål efter 12 min., i sidste sæson, hvor han havde været væk i lang tid. Ja, så scorede han to mål mod Aston Villa, men sådan helt generelt, savner jeg at se ham som stjernen, der tager presset på sig og leverer. Det behøver jo ikke en gang være med at score mål, bare gå foran som det gode eksempel, som vi så det med Suarez.

Så vil nogen så argumentere for, at den chance har han aldrig fået, for han er altid skadet og ja, det er rigtigt og det kan han heller ikke selv gøre for, men hold kæ.., hvor er det så (for mig) ekstra irriterende, at når han så endelig er med, måtte han jo godt spille for holdet og ikke for sig selv, så jeg håber han begynder at kæmpe, når han bliver klar, for ellers kan han ligeså spille et andet sted.
Sturridge er jo ikke rigtig den type spiller der kæmper og løber meget. Han laller lidt rundt i sit eget tempo og scorer mange mål, når han er fit. Sælges synes jeg ikke han skal sælges, det han kan indbringe er nok alt for lavt til en afløser.

Robbie_God_Fowler
Indlæg: 3629
Tilmeldt: onsdag, 15. jun, 2011 19:00

Re: 15 - Daniel Sturridge

Indlæg af Robbie_God_Fowler » søndag, 18. okt, 2015 19:08

@NRG:

Jeg kan godt følge mange af dine betragtninger. Jeg mener heller ikke Sturridge nogensinde ville kunne være en katalysator for vores hold. Målt på talent og evner vil han, men han besidder ikke mentaliteten til at bære et hold, når han eller holdet står overfor modgang. Han er en typisk humørspiller, der svinger fra det elendige til det sublime.

Jeg er ved at tygge mig igennem Gerrards bog, og heri fremgår det også, at Gerrard anser Sturridge for at være en spiller der skal nurses og for hvem det er vigtigt at føle sig værdsat. Ifølge Gerrard nærmest en modsætning af Suarez. Nu er Gerrards ord ikke lov, men udefra set virker denne beskrivelse ikke langt fra mit billede af Sturridge.

Skal Liverpool få det maksimale ud af en forhåbentlig fit Sturridge kræves det, at der er de rette ledere og vandbærere omkring Sturridge, for han bliver i mine øjne aldrig personen, der tager ansvaret på sine skuldre og bærer holdet. Men hvis du har en stærk og solid rygrad i start 11'eren, kan han være personen, der til tider laver miraklerne og dermed gør forskellen. Men det bliver som joker, ikke som fanebærer. Men dette vil jeg også godt kunne leve med :)

nrg
Indlæg: 4504
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 14:50
Geografisk sted: Egå
Alder: 56

Re: 15 - Daniel Sturridge

Indlæg af nrg » søndag, 18. okt, 2015 20:10

Robbie_God_Fowler skrev:@NRG:

Jeg kan godt følge mange af dine betragtninger. Jeg mener heller ikke Sturridge nogensinde ville kunne være en katalysator for vores hold. Målt på talent og evner vil han, men han besidder ikke mentaliteten til at bære et hold, når han eller holdet står overfor modgang. Han er en typisk humørspiller, der svinger fra det elendige til det sublime.

Jeg er ved at tygge mig igennem Gerrards bog, og heri fremgår det også, at Gerrard anser Sturridge for at være en spiller der skal nurses og for hvem det er vigtigt at føle sig værdsat. Ifølge Gerrard nærmest en modsætning af Suarez. Nu er Gerrards ord ikke lov, men udefra set virker denne beskrivelse ikke langt fra mit billede af Sturridge.

Skal Liverpool få det maksimale ud af en forhåbentlig fit Sturridge kræves det, at der er de rette ledere og vandbærere omkring Sturridge, for han bliver i mine øjne aldrig personen, der tager ansvaret på sine skuldre og bærer holdet. Men hvis du har en stærk og solid rygrad i start 11'eren, kan han være personen, der til tider laver miraklerne og dermed gør forskellen. Men det bliver som joker, ikke som fanebærer. Men dette vil jeg også godt kunne leve med :)
Faktisk en superfin beskrivelse, du og Gerrard har ;-)
Oomph242: det er så det jeg stiller spørgsmålstegn ved, om han pr. automatik scorer mange mål, når/hvis han bliver fit, medmindre Benteke bliver så skarp, at det er ham, vores modstandere er bange for, så der bliver ekstra plads til Sturridge.
Noget helt andet er så, hvad Klopp siger til en mand, der skal nurses, men ikke gider arbejde og løbe og kun spiller 1/3 af kampene på en sæson.
I medgangstider, lever man i nuet og nyder tilværelsen. I modgangstider, tænker man proces og vejen mod noget større.

Besvar