10 - Philippe Coutinho

Underkategori til tidligere LFC-spillere
Brugeravatar
Mambo
Indlæg: 2589
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 14:41
Geografisk sted: København N
Alder: 34

Re: 10 - Philippe Coutinho

Indlæg af Mambo » søndag, 28. aug, 2016 13:01

Niels K skrev:Han er en enestående spiller, som hele tiden ligger på sit spil, men jeg ser ham også værende en stor del af problemet, når vi møder hold som Burnley, da det er ham, vi forventer magien skal komme fra, og han ser ud til at medbringe den forkerte værktøjskasse til sådanne kampe:

http://www.liverpool.no/innsikt/mannen- ... edningene/
Det er lige præcis derfor, at jeg har svært ved at tage det seriøst når Coutinho kaldes en verdensstjerne og sættes op på samme niveau som Hazard, Silva, Özil og flere. Han har et enormt højt topniveau, som vi så mod Arsenal. Men i de fleste kampe ender han med at være usynlig, som mod Burnley og Tottenham. Derfor tror jeg ikke Coutinho er et emne hos Barcelona, Real Madrid og de andre helt store klubber.

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: 10 - Philippe Coutinho

Indlæg af Niels K » lørdag, 08. okt, 2016 14:50

Det bliver spændende at se, hvordan vi vil reagere, hvis PSG byder f.eks. 60 mio £ for Phil:

https://www.rousingthekop.com/2016/10/0 ... -coutinho/?

Hvad hvis der kommer budkrig mellem Real Madrig og PSG på ham ?

Jeg håber, at vi vil afslå, og jeg føler mig sikker på, at Coutinho føler sig rigtig godt tilpas i Liverpool.

Lad os nu nappe en CL plads og meget gerne et mesterskab, så spillerne vil tigge om at få lov at blive, og så alle bare vil til vores elskede klub uanset vejret :music:

Brugeravatar
Thommo
Indlæg: 10266
Tilmeldt: lørdag, 02. jun, 2007 14:54
Geografisk sted: Randers
Alder: 48

Re: 10 - Philippe Coutinho

Indlæg af Thommo » lørdag, 08. okt, 2016 15:14

Niels K skrev:Det bliver spændende at se, hvordan vi vil reagere, hvis PSG byder f.eks. 60 mio £ for Phil:
Det tror jeg faktisk ikke bliver det mindste "spændende" for det bør blive klart nej, hvis pogba kan koste 90, bør Cou vel koste 120-150. At de så startede på 22 gør ikke noget godt, senere hen tror jeg. Jeg tvivler på Cou vil lave en "sydamerikaner" og strejke, hvis han gør kan sagen(prisen) jo blive lidt anderledes, men dog ikke kun 60 mill forhåbentligt.
Verden er smask fuld af hyklere....

Scherwin
Indlæg: 6635
Tilmeldt: tirsdag, 29. nov, 2011 22:22

Re: 10 - Philippe Coutinho

Indlæg af Scherwin » lørdag, 08. okt, 2016 16:06

jeg tror slet ikke coutinho lyster at spille andre steder. og klopp lader ham ikke gå uden transfer rekorden bliver sprængt i luften
Klopp “Defend like a soldier, attack like a scouser.”

Brugeravatar
JTN
Indlæg: 1437
Tilmeldt: fredag, 04. apr, 2008 00:53
Geografisk sted: Kbh
Alder: 38

Re: 10 - Philippe Coutinho

Indlæg af JTN » lørdag, 08. okt, 2016 19:26

Men det vanvittige ved det hele er, at nu måske er det tidspunkt vi bedst kan undvære Coutinho set over de sidste tre år med en storspillende Lallana, en Firmino på vej til at blive en offensiv totalspiller og ikke mindst Manes eksplosive start i den røde trøje. Derudover har vi et spændende kuld i Woodburn, Ojo, Ejaria og forhåbentlig også snart U21-kaptajnen Harry Wilson. Nuvel jeg ser også helst vi beholder Cou, da han trods usynlige perioder er i stand til at vende kampene med en enkelt dribling, skud eller stikning. Der er de andre ikke helt endnu.


Sent from my iPhone using Tapatalk
A trip to Anfield is the closest defenders will get to understand how a fox feels when a pack of bloodhounds is on its trail

Brugeravatar
Thommo
Indlæg: 10266
Tilmeldt: lørdag, 02. jun, 2007 14:54
Geografisk sted: Randers
Alder: 48

Re: 10 - Philippe Coutinho

Indlæg af Thommo » lørdag, 08. okt, 2016 19:34

JTN skrev:Men det vanvittige ved det hele er, at nu måske er det tidspunkt vi bedst kan undvære Coutinho set over de sidste tre år
Enig, det er bare at smække Sturr eller Origi ind, og rykke Firmino lidt tilbage og så er vi vel næsten ikke svækket. Cou har dog noget som ingen i truppen har, det må ikke glemmes. Han er personligt min 1. på det fiktive holdkort, så vil naturligvis være mod et salg, hvis ikke han partout vil væk engang i fremtiden.
Verden er smask fuld af hyklere....

texy
Indlæg: 9729
Tilmeldt: onsdag, 27. jun, 2007 14:49
Geografisk sted: København
Alder: 49

Re: 10 - Philippe Coutinho

Indlæg af texy » lørdag, 08. okt, 2016 19:58

Vi må bestemt ikke undervurdere Coutinho's kvalitet og betydning for os (ikke at jeg anklager nogen for at gøre det). Jeg anser ham for at være på niveau med klassespillere som Hazard og Silva. Han skal helst ingen steder.

Men det er da rigtigt, som det skrives, at vi lige nu har en enormt stærk bredde, som gør at vi nok ikke samlet set mister alt for meget, hvis han engang skulle blive solgt. Og det er vel også for at gardere os i forhold til et sådant scenario, at vi udvikler både de nævnte unge spillere (Wilson, Woodburn og Ejaria), henter nye spændende unge talenter ind som Allan, og jagter kæmpetalenter som Pulisic.

Jeg tror som minimum, at Coutinho spiller for os to sæsoner mere. Og det er vel ikke usandsynligt, at han bliver, indtil han ikke er god nok til at starte for os længere? Hvis han er glad for Liverpool og klubben fortsætter udviklingen under Klopp, så behøver det vel ikke at trække så meget, selvom Barca eller Real skulle komme på banen?
Kloppite

Brugeravatar
RedRedRed
Indlæg: 2483
Tilmeldt: tirsdag, 30. okt, 2012 01:18
Alder: 35

Re: 10 - Philippe Coutinho

Indlæg af RedRedRed » lørdag, 08. okt, 2016 20:10

texy skrev:Vi må bestemt ikke undervurdere Coutinho's kvalitet og betydning for os. Jeg anser ham for at være på niveau med klassespillere som Hazard og Silva. Han skal helst ingen steder.
Men det er da rigtigt, som det skrives, at vi lige nu har en enormt stærk bredde, som gør at vi nok ikke samlet set mister alt for meget, hvis han engang skulle blive solgt. Og det er vel også for at gardere os i forhold til et sådant scenario, at vi udvikler både de nævnte unge spillere (Wilson, Woodburn og Ejaria), henter nye spændende unge talenter ind som Allan, og jagter kæmpetalenter som Pulisic.
Jeg tror som minimum, at Coutinho spiller for os to sæsoner mere. Og det er vel ikke usandsynligt, at han bliver, indtil han ikke er god nok til at starte for os længere? Hvis han er glad for Liverpool og klubben fortsætter udviklingen under Klopp, så behøver det vel ikke at trække så meget, selvom Barca eller Real skulle komme på banen?
Det er da ikke utænkeligt du får ret. Og Coutinho har da også sagt flere gange, at han er rigtig glad i både klub og by.

Men, han er jo bare sydamerikaner og de har jo gang på gang vist, at kommer Barca kaldene, så kommer spillerne løbene. Men vi må se.

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: 10 - Philippe Coutinho

Indlæg af Niels K » søndag, 09. okt, 2016 10:36

texy skrev:Vi må bestemt ikke undervurdere Coutinho's kvalitet og betydning for os (ikke at jeg anklager nogen for at gøre det). Jeg anser ham for at være på niveau med klassespillere som Hazard og Silva. Han skal helst ingen steder.

Men det er da rigtigt, som det skrives, at vi lige nu har en enormt stærk bredde, som gør at vi nok ikke samlet set mister alt for meget, hvis han engang skulle blive solgt. Og det er vel også for at gardere os i forhold til et sådant scenario, at vi udvikler både de nævnte unge spillere (Wilson, Woodburn og Ejaria), henter nye spændende unge talenter ind som Allan, og jagter kæmpetalenter som Pulisic.

Jeg tror som minimum, at Coutinho spiller for os to sæsoner mere. Og det er vel ikke usandsynligt, at han bliver, indtil han ikke er god nok til at starte for os længere? Hvis han er glad for Liverpool og klubben fortsætter udviklingen under Klopp, så behøver det vel ikke at trække så meget, selvom Barca eller Real skulle komme på banen?
Enig, men der skal nok helst se at komme nogle pokaler i skabet, og så ser det ud til, at vi igen vil forlænge med ham og forbedre kontrakten:

http://www.liverpool.no/rykteboersen/#t ... y-kontrakt

Lallana og Lovren ser også ud til at skulle have forlænget efter Nytår.

PS. PSG vil måske tilbyde Lucas Moura som en bytter + cash...

http://www.dailystar.co.uk/sport/footba ... ip-Rumours

Det er godt nok tidligt, at rygtebørsen er så voldsom. Både Real madrid, PSG og senest Barca sættes nu ifm vores nr. 10 . Det lover ikke alt for godt.

Brugeravatar
Thommo
Indlæg: 10266
Tilmeldt: lørdag, 02. jun, 2007 14:54
Geografisk sted: Randers
Alder: 48

Re: 10 - Philippe Coutinho

Indlæg af Thommo » lørdag, 22. okt, 2016 20:48

Thommo skrev:Gude køb :headbang: Håber han holder stilen, så overhaler han muligvis min yngling, Luis Garcia
Det er vist dårlig stil at citere sig selv, men jeg har også dårligt stil så deeet, marts 13 er citatet fra, og er bare blevet mere og mere begejstret. Mente egentligt jeg var kritisk overfor købet, pga alderen, men det er måske forkert husket? eller ytret i en anden tråd ;) . Jeg tænker om ikke andet flere gange om året over hvorfor Inter lod ham gå for pebernødder, det er bindegalt mildt sagt. Han var jo klasse fra 1. minut. Igen i dag mod WBA :army7:
Verden er smask fuld af hyklere....

Brugeravatar
nikand
Indlæg: 2434
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 16:14
Alder: 44

Re: 10 - Philippe Coutinho

Indlæg af nikand » torsdag, 27. okt, 2016 13:41

Coutinho kan ikke erstattes. I hvert fald ikke i LFC.
We need a new Fowler...

Brugeravatar
DAGGER!
Indlæg: 3441
Tilmeldt: søndag, 01. aug, 2010 15:06
Geografisk sted: Herning
Alder: 29

Re: 10 - Philippe Coutinho

Indlæg af DAGGER! » torsdag, 27. okt, 2016 16:16

nikand skrev:Coutinho kan ikke erstattes. I hvert fald ikke i LFC.
Du rammer plet med nåleøjet.. Coutinho er guld værd på denne midtbane, sand magiker af en 10er - der kan sætte angriberne perfekt op til dans. :love3:
You'r Never Walk Alone. ///

MP
Indlæg: 1030
Tilmeldt: mandag, 19. okt, 2015 16:20

Re: 10 - Philippe Coutinho

Indlæg af MP » torsdag, 27. okt, 2016 17:06

DAGGER! skrev:
nikand skrev:Coutinho kan ikke erstattes. I hvert fald ikke i LFC.
Du rammer plet med nåleøjet.. Coutinho er guld værd på denne midtbane, sand magiker af en 10er - der kan sætte angriberne perfekt op til dans. :love3:
Det samme blev sagt om Suarez, men jeg mener nu vi alligevel er rimelig godt med her 2 år efter ;) Og vi skal ikke længere tilbage end vores nedsabling af Leicester hvor folk herinde diskuterede om hvorvidt Coutinho skulle tilbage i start 11'eren.

Alle kan erstattes. Dermed ikke sagt at både Suarez og Coutinho ikke ville pynte på holdkortet...

Brugeravatar
Emmy
Indlæg: 14400
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 18:59
Geografisk sted: Legoland
Alder: 46

Re: 10 - Philippe Coutinho

Indlæg af Emmy » torsdag, 27. okt, 2016 23:48

nikand skrev:Coutinho kan ikke erstattes. I hvert fald ikke i LFC.
Ligesom alle andre verdensklasse spillere der har i tidens løb har forladt Liverpool så kan Cou selvfølgelig også erstattes. Man sagde det samme om Torres, Suarez, Gerrard m.fl. men der kommer altid en nu stjerne.
"We're not racist, we only hate the mancs"

Oomph242
Indlæg: 5705
Tilmeldt: torsdag, 01. sep, 2011 00:14

Re: 10 - Philippe Coutinho

Indlæg af Oomph242 » torsdag, 27. okt, 2016 23:58

Emmy skrev:
nikand skrev:Coutinho kan ikke erstattes. I hvert fald ikke i LFC.
Ligesom alle andre verdensklasse spillere der har i tidens løb har forladt Liverpool så kan Cou selvfølgelig også erstattes. Man sagde det samme om Torres, Suarez, Gerrard m.fl. men der kommer altid en nu stjerne.

Men det har alligevel ikke givet os et mesterskab.

Besvar