10 - Philippe Coutinho

Underkategori til tidligere LFC-spillere
MP
Indlæg: 1030
Tilmeldt: mandag, 19. okt, 2015 16:20

Re: 10 - Philippe Coutinho

Indlæg af MP » lørdag, 02. sep, 2017 16:43

Jeg undrer mig over hvorfor de brænder deres broer med deres fans..
Ledelsen går ud på et pressemøde og siger at Dembele og Coutinho er tæt på og at de har en forventning om at lande dem. Så er det da klart at fansene får forventningerne op og når så Coutinho glipper, så ser de da håbløst dumme ud


Sent from my iPhone using Tapatalk

Kasper88
Indlæg: 1715
Tilmeldt: lørdag, 19. nov, 2016 18:13

Re: 10 - Philippe Coutinho

Indlæg af Kasper88 » lørdag, 02. sep, 2017 17:05

Jeg sagde jo, at de var inkompetente. Hvilken fryd!
Corner taken quickly...

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: 10 - Philippe Coutinho

Indlæg af Niels K » lørdag, 02. sep, 2017 17:07

Wormie skrev:Jeg undre mig over hvorfor barcalona prøver at brænde alle bro'er mellem de 2 klubber. de får jo aldrig lov at købe en LFC spiller igen hvis de bliver ved med at lyve.

Tror aldrig de får lov at købe coutinho.

De er jo amatør på et helt andet plan.
Og alt for vant til at få deres vilje. Det ser heldigvis ud til at være slut

Brugeravatar
Emmy
Indlæg: 14399
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 18:59
Geografisk sted: Legoland
Alder: 46

Re: 10 - Philippe Coutinho

Indlæg af Emmy » lørdag, 02. sep, 2017 17:10

Niels K skrev:Albert Soler udtaler, at vi krævede 200 mio. euro for Coutinho -sådan!

http://www.liverpool.no/nyheter/2017/9/ ... millioner/

De skal nok have solgt et par spillere mere for at kunne betale den pris næste sommer ?
100% Bullshit. Det er kun for at redde deres egen røv efter et katastrofalt transfervindue. Sikke en forsamling idioter i den klub
"We're not racist, we only hate the mancs"

Brugeravatar
Mads T.
Indlæg: 4630
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 14:44
Geografisk sted: Nørrebro
Alder: 39

Re: 10 - Philippe Coutinho

Indlæg af Mads T. » lørdag, 02. sep, 2017 17:50

Hr. Drejer skrev:Jeg har hørt den påstand nævnt Front 242, men jeg tvivler på den. Coutinho skulle jo til landsholdssamling, og der vil lægen jo finde frem til at han ikke er skadet, hvilket jo også skete. Han var altså skadet i Liverpool, og en flyvetur senere var han ikke længere skadet. Skulle Liverpool selv have valgt at fremstå som tumper i medierne? Det tvivler jeg på.
Nu mødte Coutinho jo troligt op på Melwood til behandling for sin rygskade hver dag, så jeg kan ikke se, hvordan klubben ikke kan have haft vished om "skadens" omfang.

Det kan jo også tænkes at han reelt var ok til sidst, men at man blot har holdt ham uden for. Ved sidste kamp, var han vidst ikke skadet med syg. Det kan vel både være fysisk og metalt at man er "syg".

texy
Indlæg: 9729
Tilmeldt: onsdag, 27. jun, 2007 14:49
Geografisk sted: København
Alder: 49

Re: 10 - Philippe Coutinho

Indlæg af texy » lørdag, 02. sep, 2017 18:02

Barcelona er godt nok vanvittigt underholdende udenfor kridtstregerne i øjeblikket.

"We're in a market where a goalkeeper has gone for €50m. We won't get involved in that. We won't put the club at risk. UEFA and the ECA have to take a decision and reflect on what's going on."

http://www.liverpoolecho.co.uk/sport/fo ... o-13563699

Det er fandme sjovt, at de tuder over markedet. Et marked, som de sammen med Real Madrid nærmest har været arkitekter for, men nu pga. oliemilliardærere bliver tabere i. Og i øvrigt et marked, hvor de ikke var mere hellige, end at vise sig villige til at betale omtrent £100m for en 20-årig knægt med en enkelt super-sæson bag sig.

Jeg håber, at de kommer til at sejle rundt i denne sæson. Verdens mest usmagelige og selvhøjtidelige klub.
Kloppite

Brugeravatar
Cynwal
Indlæg: 11370
Tilmeldt: lørdag, 22. dec, 2007 15:52
Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
Alder: 60

Re: 10 - Philippe Coutinho

Indlæg af Cynwal » lørdag, 02. sep, 2017 18:51

texy skrev:Barcelona ..... Verdens mest usmagelige og selvhøjtidelige klub.
I Second that!
Vi kommer kun af med Statsfinancierede klubber, ved at boykotte ALT der har med disse Sportwashing diktaturer at gøre.
Brug din magt som forbruger.

Brugeravatar
RedRedRed
Indlæg: 2483
Tilmeldt: tirsdag, 30. okt, 2012 01:18
Alder: 35

Re: 10 - Philippe Coutinho

Indlæg af RedRedRed » lørdag, 02. sep, 2017 19:05

Cynwal skrev:
texy skrev:Barcelona ..... Verdens mest usmagelige og selvhøjtidelige klub.
I Second that!
De er og har altid været usmageligt selvhøjtidelige. Det værende både klubledelsen og deraf efterfølgende spillerne, med Xavi, Iniesta og Pique som frontfigurer.

Ramt lige i øjet, Texy.

Bøgvad
Indlæg: 421
Tilmeldt: torsdag, 02. aug, 2012 20:31

Re: 10 - Philippe Coutinho

Indlæg af Bøgvad » lørdag, 02. sep, 2017 19:19

Man Utd også.
Men ja hader de to klubber..

Brugeravatar
Mambo
Indlæg: 2589
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 14:41
Geografisk sted: København N
Alder: 34

Re: 10 - Philippe Coutinho

Indlæg af Mambo » lørdag, 02. sep, 2017 22:45

Hr. Drejer skrev:Jeg har hørt den påstand nævnt Front 242, men jeg tvivler på den. Coutinho skulle jo til landsholdssamling, og der vil lægen jo finde frem til at han ikke er skadet, hvilket jo også skete. Han var altså skadet i Liverpool, og en flyvetur senere var han ikke længere skadet. Skulle Liverpool selv have valgt at fremstå som tumper i medierne? Det tvivler jeg på.
Men det er da også underligt, at Liverpools læger så erklærer ham rygskadet, når Brasiliens læger erklærer ham frisk? Går ud fra, at man ikke kan undgå at komme en tur forbi klubbens læge, hvis man er skadet. Jeg er ret overbevist om, at "rygskaden" har været en form for damage control fra klubbens side, for at lægge en dæmper på uroen omkring Coutinho. Jeg kan ikke se, at det er Liverpool der fremstår som tumper. Derimod fremstår Coutinho bare som en endnu usympatisk idiot end han gjorde i forvejen.

Har også hørt, at "Den Hemmelige Fodboldspiller" i en af sine bøger beskriver hvordan man næsten altid bruger "rygskader", for at dække over noget andet, som eksempelvis at der er en transfer under opsejling.

Brugeravatar
richs
Indlæg: 1408
Tilmeldt: fredag, 01. jun, 2007 21:58
Geografisk sted: Hinnerup

Re: 10 - Philippe Coutinho

Indlæg af richs » tirsdag, 05. sep, 2017 13:11

Ifølge de spanske avis "sport" skulle Coutinho have meddelte Klopp at han vil strejke og ikke vil deltage i CL for Liverpool.
Samme avis var dog også ude med at nu var handlen sikker en 3-4 gange (og sådan gik det jo ikke).

Det er vildt at de fortsætter med deres spin, så de kan købe i januar. De kan jo godt få held med det, for Coutinho læser jo nok også om deres ideer.

Det er træls at vi nu skal fortsætte den transfer saga i de næste 4 mdr. Ville være rart med noget ro. Den her holder jo først nå/hvis han deltager i en CL kamp (måske han er skadet til den næste kamp).

Hvis han nægter at spille, håber jeg de holder ham ude af holdet og sælger ham en gang til sommer - når han har kedet sig på bænken og så kan han se VM fra en lædersofa i Barcelona.

jensemand
Indlæg: 1567
Tilmeldt: mandag, 05. dec, 2011 22:59
Geografisk sted: København S
Alder: 33

Re: 10 - Philippe Coutinho

Indlæg af jensemand » tirsdag, 05. sep, 2017 15:29

Det er ufatteligt med den propaganda fra Barcelona ! Nu er der tre scenarier:

1. Coutinho kommer og siger undskyld til Liverpool og fans og siger han slet ikke ønsker at skifte (drømmescenariet)

2. Coutinho ønsker at skifte, men laver en aftale om at han knokler røven ud af bukserne og giver klubben en super sæson til gengæld for at han bliver solgt næste sommer (udmærket scenarie og han kan genvinde noget af sin tabte respekt fra fansene)

3. Coutinho gør som de skriver i artiklen, og strejker og nægter at spille, og evt spiller ugideligt og dårligt hvis han spiller. (Værste scenarie, og i dette tilfælde bør han jo trækkes i løn, og efter min mening bør vi så lade hans kontrakt løbe ud for at vise spillere og omverden at man ikke bare pisser på klubben på den måde. Gør dit bedste og vær respektfuld så kan du få hvad du vil hvis timing og pris er rigtig. Vær en lille tøsefornærmet prinsesse og så kan du rende og hønse.)
Det er ingen kunst at holde med en fodboldklub, men en lykke at finde en fodboldklub der er værd at holde med.

Kasper88
Indlæg: 1715
Tilmeldt: lørdag, 19. nov, 2016 18:13

Re: 10 - Philippe Coutinho

Indlæg af Kasper88 » tirsdag, 05. sep, 2017 15:37

Var det ikke bedre for Barcelona, at de fik forlænget med Messi først, inden de begynder at gøre rov på vores spillere igen.
Corner taken quickly...

Brugeravatar
Sledgehammer
Indlæg: 5557
Tilmeldt: onsdag, 07. sep, 2011 14:38
Geografisk sted: The Klopp

Re: 10 - Philippe Coutinho

Indlæg af Sledgehammer » tirsdag, 05. sep, 2017 17:24

richs skrev:Ifølge de spanske avis "sport" skulle Coutinho have meddelte Klopp at han vil strejke og ikke vil deltage i CL for Liverpool.
Samme avis var dog også ude med at nu var handlen sikker en 3-4 gange (og sådan gik det jo ikke).

Det er vildt at de fortsætter med deres spin, så de kan købe i januar. De kan jo godt få held med det, for Coutinho læser jo nok også om deres ideer.

Det er træls at vi nu skal fortsætte den transfer saga i de næste 4 mdr. Ville være rart med noget ro. Den her holder jo først nå/hvis han deltager i en CL kamp (måske han er skadet til den næste kamp).

Hvis han nægter at spille, håber jeg de holder ham ude af holdet og sælger ham en gang til sommer - når han har kedet sig på bænken og så kan han se VM fra en lædersofa i Barcelona.
Hvis han nægter at spille bør vi tilbageholde hans løn og lade ham træne med U21 holdet, om nødvendigt de næste 3-4 år. Hvis - og det er nok et stort hvis - Barca så stadig er interesseret til den tid, så kan de få ham.
Anfield Iron

Liverpool Football Klopp

Brugeravatar
DAGGER!
Indlæg: 3441
Tilmeldt: søndag, 01. aug, 2010 15:06
Geografisk sted: Herning
Alder: 29

Re: 10 - Philippe Coutinho

Indlæg af DAGGER! » tirsdag, 05. sep, 2017 20:31

Selv Alexis Sanchez kører et gamechancer spil overfor Arsenal nu med SLET ikke stille op for Arsenals kampe mere, efter hans skifte til Man City gik i vasken. Alexis laver P*S med Arsenal for sure, og VIL spille Champions League og bedre løn imø... mm :aliboronz5:

Coutinho laver også lidt gas, på det her spørgsmål fra en brasiliansk/spansk journastik: "Any defenders in your fantasy team?" Coutinho svar: "Don't be stubid, mate." og noget med Mayweither har vundet 50 gange i boksen(og lige fornylig mod Conor McGregor), siden Liverpool FC har vundet en PRL titel.(Startet, stoppet 3. gange osv osv.)

ALT muligt ævl, men Coutinho føler sig fornærmet imø. til IKKE komme til FC Barcelona.

FC Barcelona får i hvertfald signet ham, hvis Coutinho strejker til Januar - tvivler på Klopp gider sådan noget pjat, selvom denne "rygskade" er rent spin i pressen fra Liverpools side - da Coutinho tydeligvis ikke FIK sin vilje igennem - måske får den igennem til næste sommer, who knows? PSG eller FC Barcelona.

Eneste reele svar er kommet fra Neymer, som har sagt i pressen at Coutinho er nedrykt og meget ked af det over hele Barcelona sagaen. Sydamerikaner, eneste og våde drøm er Barcelona som pt. har verdens bedste fodboldspiller, -Leo.Messi - Det trækker op i manden, men FSG vil ikke gøre Liverpool som en sælgende klub som skete med Torres og Suarez handlerne, hvor det bliver 3 skridt tilbage og 1 frem.. Meeeeen holdet er bedre under Klopp, da det er holdets enhed som har styrken mod de STORE, end induilister.
Coutinho vil være guld værd mod de små hold, når nu også Lallana er ude med en længere skade til december.


8-) :alcohol:
You'r Never Walk Alone. ///

Besvar