21 - Lucas Leiva

Underkategori til tidligere LFC-spillere
Callesen
Bestyrelsesmedlem
Indlæg: 8894
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 17:58
Geografisk sted: København
Alder: 36

Re: 21 - Lucas Leiva

Indlæg af Callesen » søndag, 15. maj, 2011 12:58


Brugeravatar
Thommo
Indlæg: 10264
Tilmeldt: lørdag, 02. jun, 2007 14:54
Geografisk sted: Randers
Alder: 48

Re: 21 - Lucas Leiva

Indlæg af Thommo » søndag, 15. maj, 2011 14:16

Hvis det er alternativet, tror jeg Lucas foretrækker at undvære :dontknow:
Verden er smask fuld af hyklere....

Brugeravatar
Nicoen
Indlæg: 3997
Tilmeldt: lørdag, 25. aug, 2007 19:19
Geografisk sted: Aarhus
Alder: 34

Re: 21 - Lucas Leiva

Indlæg af Nicoen » søndag, 15. maj, 2011 17:12

Den er godt nok dårlig. De må gerne finde på en ny og forbedret version derovre.

Hr. Drejer
Indlæg: 13743
Tilmeldt: søndag, 07. okt, 2007 21:52
Geografisk sted: Skee

Re: 21 - Lucas Leiva

Indlæg af Hr. Drejer » tirsdag, 24. maj, 2011 11:47

Tillykke til Lucas, som blev kåret til årets spiller af supporterne med 40% af stemmerne.
"Giving absolutely everything doesn't mean you get anything... but it’s the only chance to get something!”
Jurgen Klopp

Brugeravatar
Emmy
Indlæg: 14381
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 18:59
Geografisk sted: Legoland
Alder: 46

Re: 21 - Lucas Leiva

Indlæg af Emmy » tirsdag, 24. maj, 2011 11:50

"We're not racist, we only hate the mancs"

Brugeravatar
Aarhus
Indlæg: 3123
Tilmeldt: onsdag, 17. okt, 2007 13:09
Geografisk sted: Århus C
Alder: 108

Re: 21 - Lucas Leiva

Indlæg af Aarhus » tirsdag, 24. maj, 2011 14:51

Det havde været kriminelt, hvis en anden havde vundet prisen.

Det er super fortjent, og han kan være stolt af sin sæson, som han forhåbentlig forbedre næste sæson.

Det var i øvrigt også på tide, at nogle af kritikkerne fik brillerne af og stemte på ham - dog skal der nok være en del af dem endnu. Men så er det godt at se, at flertallet stadigvæk vægter Lucas så højt, at han kan få 40 % af stemmerne.

Brugeravatar
Thommo
Indlæg: 10264
Tilmeldt: lørdag, 02. jun, 2007 14:54
Geografisk sted: Randers
Alder: 48

Re: 21 - Lucas Leiva

Indlæg af Thommo » tirsdag, 24. maj, 2011 19:09

Fortjent, også selv om opryder pladsen normalt ikke er en plads jeg lægger mærke til. Har jeg dog lagt mærke til pladsen de sidste 2-3 år, pga Masch var super til den diciplin, at Lucas har overtaget så flot er jo ikke dårligt.

At så mange åbenbart har ændret mening angående hans kvaliteter, er jo også flot. Specielt efter de sidste mange sæsoner, hvor fans har været på nakken af ham konstant.

Retro Lucas styrer :headbang:

http://www.liverpoolfc.tv/video/Feature ... 26353.php3
Verden er smask fuld af hyklere....

Brugeravatar
Alex Brockins
Indlæg: 4785
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 21:04

Re: 21 - Lucas Leiva

Indlæg af Alex Brockins » søndag, 18. sep, 2011 20:51

Der er ingen tvivl om, at Lucas har været en af vores bedste spillere det seneste års tid, men han skal altså til at tage noget mere ansvar. Han har efterhånden været i klubben i en del år, men med så mange nye og unge spillere hjælper det ikke, at han stadig ikke kan sætte sig igennem og vise den rette karakter. Ikke mindst når man tænker på, at han spiller den meget indflydelsesrige 'holding midfielder'-rolle på holdet.

Ligeså snart vi møder modgang, så er Lucas ligeså hurtigt til at falde igennem som mange af de nye spillere. Det er ikke godt nok. Lucas har været ekstrem god i lang tid nu, men hvis han skal være en fast del af et forhåbentligt nyt Liverpool vinderhold, så er han nødt til at vise sig som en leder og styrmand på vores midtbane.
Best in the world at everything I do.

Brugeravatar
Scouzer
Indlæg: 562
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 16:13
Geografisk sted: Skive
Alder: 38

Re: 21 - Lucas Leiva

Indlæg af Scouzer » tirsdag, 04. okt, 2011 21:15


Stars Of Liverpool

Lucas leiva??

Indlæg af Stars Of Liverpool » fredag, 21. okt, 2011 12:45

Hej.
Grundet min tråd er at, jeg simpelhen ikke kan forstå lucas er så meget inde i varmen!!!???
Har stort set, set alle lfc`s kampe i år og sidste sæson, og kan stadigvæk ikke se hvad han laver i start elleve,for mig at se er han simpelhen ikke hurtig nok med boldomgangen og syntes at fortrække den mere defensive måde at spille bolden på selv når der angribes.
ved nu godt han har rykket sig gevaldigt fra da han blev købt,men i min verden er det langt fra nok, hvis vi skal generobre tronen.
Hvad syntes i???

Jack Cade
Indlæg: 175
Tilmeldt: mandag, 17. jan, 2011 17:47

Re: Lucas leiva??

Indlæg af Jack Cade » fredag, 21. okt, 2011 13:00

Defensive midtbanespillere er ofte udskældt af fans, fordi det er sværere at se direkte, hvad de bidrager med på banen, når de ikke laver flotte driblinger, løb eller hollywood-afleveringer frem ad banen.

Lucas er vigtig for at have noget "cover" for forsvaret, og jeg syntes han har gjort det rigtig godt på det seneste. Jeg syntes heller ikke det er rigtigt, at han spiller bolden defensivt mere end han bør. Klar start-11 for mig.

texy
Indlæg: 9729
Tilmeldt: onsdag, 27. jun, 2007 14:49
Geografisk sted: København
Alder: 48

Re: Lucas leiva??

Indlæg af texy » fredag, 21. okt, 2011 13:08

Stars Of Liverpool skrev:Hej.
Grundet min tråd er at, jeg simpelhen ikke kan forstå lucas er så meget inde i varmen!!!???
Har stort set, set alle lfc`s kampe i år og sidste sæson, og kan stadigvæk ikke se hvad han laver i start elleve,for mig at se er han simpelhen ikke hurtig nok med boldomgangen og syntes at fortrække den mere defensive måde at spille bolden på selv når der angribes.
ved nu godt han har rykket sig gevaldigt fra da han blev købt,men i min verden er det langt fra nok, hvis vi skal generobre tronen.
Hvad syntes i???
Jeg forstår ikke din undren. Lucas er en af vores vigtigste spillere i mine øjne, og hvis du gider at google lidt efter det eller søge i andre tråde her på forum, så vil du finde en masse statistisk data, der peger i retning af, at han nu er blevet en af de aller dygtigste defensive midtbanespillere i PL.
Kloppite

Brugeravatar
Balthazar
Indlæg: 1019
Tilmeldt: mandag, 26. nov, 2007 18:37
Geografisk sted: København
Alder: 41

Re: Lucas leiva??

Indlæg af Balthazar » fredag, 21. okt, 2011 19:51

Stars Of Liverpool skrev:Hej.
Grundet min tråd er at, jeg simpelhen ikke kan forstå lucas er så meget inde i varmen!!!???
Har stort set, set alle lfc`s kampe i år og sidste sæson, og kan stadigvæk ikke se hvad han laver i start elleve,for mig at se er han simpelhen ikke hurtig nok med boldomgangen og syntes at fortrække den mere defensive måde at spille bolden på selv når der angribes.
ved nu godt han har rykket sig gevaldigt fra da han blev købt,men i min verden er det langt fra nok, hvis vi skal generobre tronen.
Hvad syntes i???
Din uhyrligt skarpa analyse minder i virkeligheden meget om Florenzo Pérez's svada mod Makelele, da han solgte ham til Chelsea:

“ We will not miss Makélelé. His technique is average, he lacks the speed and skill to take the ball past opponents, and ninety percent of his distribution either goes backwards or sideways. He wasn't a header of the ball and he rarely passed the ball more than three metres. Younger players will arrive who will cause Makélelé to be forgotten.”

Fernando Hierro var dog af en anden mening:
“ I think Claude has this kind of gift – he's been the best player in the team for years but people just don't notice him, don't notice what he does. But you ask anyone at Real Madrid during the years we were talking about and they will tell you he was the best player at Real. We all knew, the players all knew he was the most important. The loss of Makélelé was the beginning of the end for Los Galacticos… You can see that it was also the beginning of a new dawn for Chelsea. He was the base, the key and I think he is the same to Chelsea now."

Og endvidere angives det på wikipedia at: In his autobiography, published in 2006, McManaman described Makélelé as the most important and yet least appreciated midfielder at Real.

Jeg sider ikke at Lucas=Makelele, men deres roller og deres styrker minder i høj grad om hinanden - men Makelele var måske også overvurderet?

(Citaterne er hapset fra wikipedia: http://en.wikipedia.org/wiki/Claude_Mak ... %A9l%C3%A9)
“The first lesson of economics is scarcity: There is never enough of anything to satisfy all those who want it. The first lesson of politics is to disregard the first lesson of economics.” - T. Sowell

Brugeravatar
Thommo
Indlæg: 10264
Tilmeldt: lørdag, 02. jun, 2007 14:54
Geografisk sted: Randers
Alder: 48

Re: Lucas leiva??

Indlæg af Thommo » fredag, 21. okt, 2011 23:28

Jack Cade skrev:Defensive midtbanespillere er ofte udskældt af fans, fordi det er sværere at se direkte, hvad de bidrager med på banen, når de ikke laver flotte driblinger, løb eller hollywood-afleveringer frem ad banen..
Præcis, Masch gjorde at jeg fik øjnene op for den plads, og synes Lucas er fortræffelig ud i den diciplin han har på holdet, meeeen Masch var dog bedre efter min mening, men nu var/er han også verdens bedste på den poisition.....Efter min mening. Men Lucas er dog stadig stor klasse, håber dog alligevel Hendo spiller hans plads under karantænen, og at han gør det godt selvfølgelig, så Lucas kan få noget konkurrence.

Og det at Hendo gerne må få pladsen, betyder ikke nødvendigvis han skal have samme deffensive rolle, på samme måde som nummer 21.
Verden er smask fuld af hyklere....

Brugeravatar
Emmy
Indlæg: 14381
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 18:59
Geografisk sted: Legoland
Alder: 46

Re: 21 - Lucas Leiva

Indlæg af Emmy » tirsdag, 15. nov, 2011 11:23

"We're not racist, we only hate the mancs"

Besvar