21 - Lucas Leiva

Underkategori til tidligere LFC-spillere
mulle-fox
Indlæg: 124
Tilmeldt: onsdag, 27. jun, 2012 11:31
Alder: 33

Re: 21 - Lucas Leiva

Indlæg af mulle-fox » fredag, 03. maj, 2013 20:09

Vi skal ha en type som Diame' fra West ham til at konkurere med Lucas :-) han kunne være et frisk pust :-)
Smell the flowers While you Can

Brugeravatar
Fribytter
Indlæg: 4184
Tilmeldt: mandag, 19. jan, 2009 19:53

Re: 21 - Lucas Leiva

Indlæg af Fribytter » fredag, 03. maj, 2013 20:34

@ Alonso

Min oprindelige ide var at satse på en endnu mere pasningsstærk spiller, der samtidig var god til at placere sig defensivt og læse spillet. I min optik behøver en ny defensiv midt ikke at være bedre defensivt end Lucas for at skabe bedre balance på holdet. Men de spillere, jeg har nævnt udover måske Alonso, er jo urealistiske, så når alt kommer til alt, gør LFC nok klogest i at købe en form for talent i stedet.
"Put a shit hanging from a stick in the middle of this passionate, crazy stadium and there are people who will tell you it's a work of art. It's not: it's a shit hanging from a stick."

Brugeravatar
Martin E
Indlæg: 4508
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 15:38
Geografisk sted: Glostrup
Alder: 51

Re: 21 - Lucas Leiva

Indlæg af Martin E » lørdag, 22. jun, 2013 22:26

Hans deltagelse på det brasilianske landshold siger vel alt om hvor go han er, han har ikke den klasse som vi har brug for på defensive midt.
Ålborg eneste store by der kun har en bargade at prale med.

Brugeravatar
JTN
Indlæg: 1437
Tilmeldt: fredag, 04. apr, 2008 00:53
Geografisk sted: Kbh
Alder: 38

Re: 21 - Lucas Leiva

Indlæg af JTN » lørdag, 22. jun, 2013 22:48

Martin E skrev:Hans deltagelse på det brasilianske landshold siger vel alt om hvor go han er, han har ikke den klasse som vi har brug for på defensive midt.
Har han spillet til Confederations Cup, siden du mener hans deltagelse ikke berettiger til at spille defensiv midtbane for os?
A trip to Anfield is the closest defenders will get to understand how a fox feels when a pack of bloodhounds is on its trail

Vest
Indlæg: 256
Tilmeldt: søndag, 26. aug, 2012 01:40
Alder: 27

Re: 21 - Lucas Leiva

Indlæg af Vest » søndag, 23. jun, 2013 23:56

Martin E skrev:Hans deltagelse på det brasilianske landshold siger vel alt om hvor go han er, han har ikke den klasse som vi har brug for på defensive midt.
Siger vel mere om klassen på det brasilianske landshold. Lucas Leiva er en hamrende god fodboldspiller.

Brugeravatar
Martin E
Indlæg: 4508
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 15:38
Geografisk sted: Glostrup
Alder: 51

Re: 21 - Lucas Leiva

Indlæg af Martin E » søndag, 23. jun, 2013 23:59

Vest skrev:
Martin E skrev:Hans deltagelse på det brasilianske landshold siger vel alt om hvor go han er, han har ikke den klasse som vi har brug for på defensive midt.
Siger vel mere om klassen på det brasilianske landshold. Lucas Leiva er en hamrende god fodboldspiller.
Ja før hans skade.
Ålborg eneste store by der kun har en bargade at prale med.

Brugeravatar
Martin E
Indlæg: 4508
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 15:38
Geografisk sted: Glostrup
Alder: 51

Re: 21 - Lucas Leiva

Indlæg af Martin E » mandag, 24. jun, 2013 00:01

JTN skrev:
Martin E skrev:Hans deltagelse på det brasilianske landshold siger vel alt om hvor go han er, han har ikke den klasse som vi har brug for på defensive midt.
Har han spillet til Confederations Cup, siden du mener hans deltagelse ikke berettiger til at spille defensiv midtbane for os?
Jamen så fortæller det vel bare om hvor Liverpool vil hen, Lucas har ikke været go siden sin skade, brasiliens landshold er blevet bedre pt og de bruger de bedste spillere de har pt på landsholdet og der er ikke plads til Lucas, da hans spillestil og kvaliteter ikke minder om en brasilianer.
Ålborg eneste store by der kun har en bargade at prale med.

Brugeravatar
Surf
Indlæg: 6340
Tilmeldt: fredag, 31. dec, 2010 12:47
Geografisk sted: København
Alder: 33

Re: 21 - Lucas Leiva

Indlæg af Surf » søndag, 21. jul, 2013 21:18

:mrgreen:

Billede
"Anybody who plays for me should be a bad loser."

Brugeravatar
Aarhus
Indlæg: 3123
Tilmeldt: onsdag, 17. okt, 2007 13:09
Geografisk sted: Århus C
Alder: 108

Re: 21 - Lucas Leiva

Indlæg af Aarhus » søndag, 04. aug, 2013 20:59



Fortsætter han sådan er han snart tilbage på det høje niveau, han havde før sin skade. Det tegner virkelig godt! Han virker lige det splitsekund hurtigere i alle aspekter i denne pre-season i forhold til sidste sæson, og det er specielt vigtigt, nu når Gerrard ikke er så dynamisk længere.

Jeg glæder mig til at se Lucas lave den slags præstationer.

L4
Indlæg: 478
Tilmeldt: søndag, 06. maj, 2012 13:55

Re: 21 - Lucas Leiva

Indlæg af L4 » søndag, 04. aug, 2013 23:09

Fribytter skrev:@ Alonso

Min oprindelige ide var at satse på en endnu mere pasningsstærk spiller, der samtidig var god til at placere sig defensivt og læse spillet. I min optik behøver en ny defensiv midt ikke at være bedre defensivt end Lucas for at skabe bedre balance på holdet. Men de spillere, jeg har nævnt udover måske Alonso, er jo urealistiske, så når alt kommer til alt, gør LFC nok klogest i at købe en form for talent i stedet.
:clap: :flag5: :clap:

L4
Indlæg: 478
Tilmeldt: søndag, 06. maj, 2012 13:55

Re: 21 - Lucas Leiva

Indlæg af L4 » søndag, 04. aug, 2013 23:11

mulle-fox skrev:Vi skal ha en type som Diame' fra West ham til at konkurere med Lucas :-) han kunne være et frisk pust :-)
Min :laughin: mormor på 85år kan konkurere Lucas

Brugeravatar
Thommo
Indlæg: 10264
Tilmeldt: lørdag, 02. jun, 2007 14:54
Geografisk sted: Randers
Alder: 48

Re: 21 - Lucas Leiva

Indlæg af Thommo » søndag, 04. aug, 2013 23:26

L4 skrev:
mulle-fox skrev:Vi skal ha en type som Diame' fra West ham til at konkurere med Lucas :-) han kunne være et frisk pust :-)
Min :laughin: mormor på 85år kan konkurere Lucas
Tvivlsomt, eftersom han selv i en dårlig sæson som sidste, stadig var en af de bedste def midter i PL. Du har holdt en pause l4 men mener jeg kan huske hvad jeg tænkte om dig sidst, men om jeg husker ret er uvist.
Verden er smask fuld af hyklere....

Skovdal
Indlæg: 2676
Tilmeldt: mandag, 31. mar, 2008 00:40
Geografisk sted: Esbjerg
Alder: 33

Re: 21 - Lucas Leiva

Indlæg af Skovdal » mandag, 05. aug, 2013 07:11

Thommo skrev:
L4 skrev:
mulle-fox skrev:Vi skal ha en type som Diame' fra West ham til at konkurere med Lucas :-) han kunne være et frisk pust :-)
Min :laughin: mormor på 85år kan konkurere Lucas
Tvivlsomt, eftersom han selv i en dårlig sæson som sidste, stadig var en af de bedste def midter i PL. Du har holdt en pause l4 men mener jeg kan huske hvad jeg tænkte om dig sidst, men om jeg husker ret er uvist.




Lad knolden være :)
Success is temporary, Loyalty is forever!
You'll Never Walk Alone
Liverpool FC - I medgang og modgang! <3

L4
Indlæg: 478
Tilmeldt: søndag, 06. maj, 2012 13:55

Re: 21 - Lucas Leiva

Indlæg af L4 » mandag, 05. aug, 2013 11:35

Thommo skrev:
L4 skrev:
mulle-fox skrev:Vi skal ha en type som Diame' fra West ham til at konkurere med Lucas :-) han kunne være et frisk pust :-)
Min :laughin: mormor på 85år kan konkurere Lucas
Tvivlsomt, eftersom han selv i en dårlig sæson som sidste, stadig var en af de bedste def midter i PL. Du har holdt en pause l4 men mener jeg kan huske hvad jeg tænkte om dig sidst, men om jeg husker ret er uvist.
Du husker ret, og han kommer forhåbentlig kun på bænken, han er en marginalspiller og skal være breddespiller hvis vi skal nærme os top 4. Imø så har han kun haft dårlige sæsoner, men han havde hvist en mindre dårlig forrige sæson. Bevares, han har spillet enkelte gode halvlege hist og her, men yderst sjældent HELE kampe. Efter denne sæson når der igen skal lues ud blandt "ukrudtet" og Allen har slået til på midtbanen, så går det forhåbentlig ham som det er gået mange af det andre kæmpe flop som BR har været dygtig at slippe af med, efter tidligere træneres håbløse indkøb, såsom: Adam, Shelvey, Carroll, Cole, Aquilani, Jovanovic.....osv. osv..
Tiden er ikke til at slippe Lucas endnu, men den nærmer sig.
Jeg tror at vores manager har gang i noget stort :flag5:

Brugeravatar
Aarhus
Indlæg: 3123
Tilmeldt: onsdag, 17. okt, 2007 13:09
Geografisk sted: Århus C
Alder: 108

Re: 21 - Lucas Leiva

Indlæg af Aarhus » mandag, 05. aug, 2013 12:05

Jeg kan ikke finde ud af, om du prøver at tage pis på os andre, L4?

Hvis du mener, at Rodgers vil skille sig af med Lucas, så tror jeg du bliver slemt skuffet. Hvis du så "Being Liverpool", mener jeg bestemt, at Rodgers omtalte Lucas som en af sine disciple - det må da være en kompliment, man ikke kan tage fejl af.

Lucas var ikke oppe i omdrejninger efter sin lange skade sidste sæson, og trods det spillede han rigtig mange kampe for os, selvom han ville have haft godt af en kompetent sparingspartner. Allen blev brugt der til nøds, men det var ikke optimalt. Om det skyldtes han skulderskade eller om han bare ikke magtede den position skal jeg ikke sige.

Lucas er efter min mening en af de første på holdkortet, og det bliver han forhåbentlig ved med at være i lang tid endnu. Hans spilintelligens, ro, tacklinger og sikre pasningsspil passer perfekt ind i Rodgers' system. Mascherano er/var måske en bedre defensiv midtbanespiller hvad angår dynamik og fart, men det er ikke altafgørende i vores system, hvor Rodgers sikkert hellere vil have en spiller med en højere spilintelligens, og jeg vil til enhver tid mene, at Lucas har langt mere af det, end Mascherano eksempelvis havde for os.
Senest rettet af Aarhus mandag, 05. aug, 2013 12:22, rettet i alt 1 gang.

Besvar