21 - Lucas Leiva

Underkategori til tidligere LFC-spillere
texy
Indlæg: 9729
Tilmeldt: onsdag, 27. jun, 2007 14:49
Geografisk sted: København
Alder: 48

Re: 21 - Lucas Leiva

Indlæg af texy » søndag, 18. jan, 2015 10:28

thefugle skrev:
Kelly skrev:Lucas spillede virkelig en god kamp i går. Vigtigt at beholde ham særligt når Gerrard stopper.
Når Gerrard stopper? Umiddelbart ville jeg sige det er ret tydeligt Lucas skal sælges til sommer. Han skal erstattes af en meget bedre og mere alsidig DM. Lucas er en klassisk skraldemand der ikke rigtig kan andet end at lave en aflevering på 2-3 meter og tackle. Han har gjort et rigtig godt job på det sidste, men han er ikke god nok til et top 4 hold. Er ked at sige det, for kan godt lide ham.
Jeg synes, at det er enormt vigtigt, at vi har mindst en i truppen med disciplin nok til at forstå, at han ikke skal begynde at arbejde fremad for meget, da det gør vores skrøbelige forsvar alt for udsat.

Hvis man vil sælge Lucas, så skal man have en lignende type ind. Ikke en box-til-box spiller. Man kan erstatte Gerrard og Allen med box-til-box spillere. Ikke Lucas.

Og i øjeblikket er det for mig svært at se, hvem der spiller med samme disciplin, som vi eventuelt kunne erstatte ham med. Matic er jo helt udelukket.

Jeg siger ikke, at Lucas i næste sæson skal starte hver gang. Det er mit håb, at vi næste år igen vil være potente nok fremad til, at man kan spille med 2 box-til-box spillere på midten. Men med risikoen for, at Sturridge render ind i en ny skade, og at vi ikke får købt en tilpas dygtig angriber til sommer, så vil jeg meget gerne have muligheden for at spille lidt mere sikkert, som vi gør nu, nå Lucas er på banen.
Kloppite

thefugle
Indlæg: 2605
Tilmeldt: lørdag, 10. dec, 2011 15:59

Re: 21 - Lucas Leiva

Indlæg af thefugle » søndag, 18. jan, 2015 12:34

Oomph242 skrev:
thefugle skrev:
Kelly skrev:Lucas spillede virkelig en god kamp i går. Vigtigt at beholde ham særligt når Gerrard stopper.
Når Gerrard stopper? Umiddelbart ville jeg sige det er ret tydeligt Lucas skal sælges til sommer. Han skal erstattes af en meget bedre og mere alsidig DM. Lucas er en klassisk skraldemand der ikke rigtig kan andet end at lave en aflevering på 2-3 meter og tackle. Han har gjort et rigtig godt job på det sidste, men han er ikke god nok til et top 4 hold. Er ked at sige det, for kan godt lide ham.
Det er da en ting mere, end hvad Allen kan:). Lukas må videre, hans tid er ovre i LFC. Når ham, Skrtel og Johnson er ude, er BR's udrensning vel lykkes.
Vil nu mene Borini, Jones, Mignolet(medmindre han vil være 2 valg) burde være med i den udrensning.
- Den der siger et billede siger mere end 1000 ord....Ja han er da godt nok ordblind.

Oomph242
Indlæg: 5660
Tilmeldt: torsdag, 01. sep, 2011 00:14

Re: 21 - Lucas Leiva

Indlæg af Oomph242 » søndag, 18. jan, 2015 12:44

thefugle skrev:
Oomph242 skrev:
thefugle skrev:
Kelly skrev:Lucas spillede virkelig en god kamp i går. Vigtigt at beholde ham særligt når Gerrard stopper.
Når Gerrard stopper? Umiddelbart ville jeg sige det er ret tydeligt Lucas skal sælges til sommer. Han skal erstattes af en meget bedre og mere alsidig DM. Lucas er en klassisk skraldemand der ikke rigtig kan andet end at lave en aflevering på 2-3 meter og tackle. Han har gjort et rigtig godt job på det sidste, men han er ikke god nok til et top 4 hold. Er ked at sige det, for kan godt lide ham.
Det er da en ting mere, end hvad Allen kan:). Lukas må videre, hans tid er ovre i LFC. Når ham, Skrtel og Johnson er ude, er BR's udrensning vel lykkes.
Vil nu mene Borini, Jones, Mignolet(medmindre han vil være 2 valg) burde være med i den udrensning.
Det ville jeg nu også, Allen, Lovren, Aspas og Lambert burde også komme til klubber, hvor deres niveau værdsættes. Men jeg tænkte mere udrensningen af spillere fra før BR's tid. Det virker som om han har yderst ivrig efter, at komme af med dem indkøbt før hans tid.

Kelly
Indlæg: 4627
Tilmeldt: søndag, 12. dec, 2010 15:53
Geografisk sted: Viborg
Alder: 55

Re: 21 - Lucas Leiva

Indlæg af Kelly » søndag, 18. jan, 2015 13:01

Oomph242 skrev:
thefugle skrev:
Oomph242 skrev:
thefugle skrev:
Kelly skrev:Lucas spillede virkelig en god kamp i går. Vigtigt at beholde ham særligt når Gerrard stopper.
Når Gerrard stopper? Umiddelbart ville jeg sige det er ret tydeligt Lucas skal sælges til sommer. Han skal erstattes af en meget bedre og mere alsidig DM. Lucas er en klassisk skraldemand der ikke rigtig kan andet end at lave en aflevering på 2-3 meter og tackle. Han har gjort et rigtig godt job på det sidste, men han er ikke god nok til et top 4 hold. Er ked at sige det, for kan godt lide ham.
Det er da en ting mere, end hvad Allen kan:). Lukas må videre, hans tid er ovre i LFC. Når ham, Skrtel og Johnson er ude, er BR's udrensning vel lykkes.
Vil nu mene Borini, Jones, Mignolet(medmindre han vil være 2 valg) burde være med i den udrensning.
Det ville jeg nu også, Allen, Lovren, Aspas og Lambert burde også komme til klubber, hvor deres niveau værdsættes. Men jeg tænkte mere udrensningen af spillere fra før BR's tid. Det virker som om han har yderst ivrig efter, at komme af med dem indkøbt før hans tid.

Lucas er en vigtig balancespiiler sådan en skal der være på holdet. Hvordan er det gået efter han kom på fra start :D
Liverpool FC for ever. You will never walk alone.

Nr.7LuisSuarez
Indlæg: 370
Tilmeldt: søndag, 04. nov, 2012 15:28

Re: 21 - Lucas Leiva

Indlæg af Nr.7LuisSuarez » søndag, 18. jan, 2015 21:33

Kelly skrev:
Oomph242 skrev:
thefugle skrev:
Oomph242 skrev:
thefugle skrev:
Kelly skrev:Lucas spillede virkelig en god kamp i går. Vigtigt at beholde ham særligt når Gerrard stopper.
Når Gerrard stopper? Umiddelbart ville jeg sige det er ret tydeligt Lucas skal sælges til sommer. Han skal erstattes af en meget bedre og mere alsidig DM. Lucas er en klassisk skraldemand der ikke rigtig kan andet end at lave en aflevering på 2-3 meter og tackle. Han har gjort et rigtig godt job på det sidste, men han er ikke god nok til et top 4 hold. Er ked at sige det, for kan godt lide ham.
Det er da en ting mere, end hvad Allen kan:). Lukas må videre, hans tid er ovre i LFC. Når ham, Skrtel og Johnson er ude, er BR's udrensning vel lykkes.
Vil nu mene Borini, Jones, Mignolet(medmindre han vil være 2 valg) burde være med i den udrensning.
Det ville jeg nu også, Allen, Lovren, Aspas og Lambert burde også komme til klubber, hvor deres niveau værdsættes. Men jeg tænkte mere udrensningen af spillere fra før BR's tid. Det virker som om han har yderst ivrig efter, at komme af med dem indkøbt før hans tid.

Lucas er en vigtig balancespiiler sådan en skal der være på holdet. Hvordan er det gået efter han kom på fra start :D
http://www.plbold.dk/2015/01/18/statist ... uden-lucas
Form is temporary, class is permanent. Be faithful to your club.

Kelly
Indlæg: 4627
Tilmeldt: søndag, 12. dec, 2010 15:53
Geografisk sted: Viborg
Alder: 55

Re: 21 - Lucas Leiva

Indlæg af Kelly » onsdag, 21. jan, 2015 06:32

Endnu en kanonkamp af Lucas.
Senest rettet af Kelly onsdag, 21. jan, 2015 18:57, rettet i alt 1 gang.
Liverpool FC for ever. You will never walk alone.

Brugeravatar
Emmy
Indlæg: 14366
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 18:59
Geografisk sted: Legoland
Alder: 46

Re: 21 - Lucas Leiva

Indlæg af Emmy » onsdag, 21. jan, 2015 08:15

Hvad har han købt?
"We're not racist, we only hate the mancs"

Brugeravatar
Surf
Indlæg: 6340
Tilmeldt: fredag, 31. dec, 2010 12:47
Geografisk sted: København
Alder: 33

Re: 21 - Lucas Leiva

Indlæg af Surf » onsdag, 21. jan, 2015 09:29

Emmy skrev:Hvad har han købt?
Det må være noget af det samme Lance Armstrong købte i 00'erne. For sikke da et beast han var i går!
"Anybody who plays for me should be a bad loser."

Kelly
Indlæg: 4627
Tilmeldt: søndag, 12. dec, 2010 15:53
Geografisk sted: Viborg
Alder: 55

Re: 21 - Lucas Leiva

Indlæg af Kelly » onsdag, 21. jan, 2015 18:58

Surf skrev:
Emmy skrev:Hvad har han købt?
Det må være noget af det samme Lance Armstrong købte i 00'erne. For sikke da et beast han var i går!
Han var virkelig stærk.
Liverpool FC for ever. You will never walk alone.

Brugeravatar
Emmy
Indlæg: 14366
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 18:59
Geografisk sted: Legoland
Alder: 46

Re: 21 - Lucas Leiva

Indlæg af Emmy » torsdag, 22. jan, 2015 16:59

Der bliver mere og mere snak om at Lucas skal til Inter og at prisen er aftalt til 10 mio £. Jeg vil godt nok nødig af med ham, han er tæt på at ramme absolut topform igen synes jeg.
Hvad siger i andre?
"We're not racist, we only hate the mancs"

bblauritzen
Indlæg: 1059
Tilmeldt: onsdag, 02. feb, 2011 11:25
Geografisk sted: Odder
Alder: 51

Re: 21 - Lucas Leiva

Indlæg af bblauritzen » torsdag, 22. jan, 2015 17:05

Emmy skrev:Der bliver mere og mere snak om at Lucas skal til Inter og at prisen er aftalt til 10 mio £. Jeg vil godt nok nødig af med ham, han er tæt på at ramme absolut topform igen synes jeg.
Hvad siger i andre?
Hvis der overhovedet har været kontakt mellem klubberne om en transfer så må den selvfølgelig afblæses med det samme.

Man skal være mere end blind for ikke at kunne se kvaliteten af det arbejde som Lucas udfører lige pt.

Brugeravatar
Pongolle
Indlæg: 1537
Tilmeldt: fredag, 01. jun, 2007 17:32
Alder: 35

Re: 21 - Lucas Leiva

Indlæg af Pongolle » torsdag, 22. jan, 2015 17:09

Hvis han skal sælges, skal det først være til sommer.

Han er en vigtig del af den positive fremgang, vi er igang med, og vel blandt de bedste på holdet pt.

Nu har vi haft ham i otte sæsoner, hvor middelmådighed og dårlige præstationer har overskygget de gode, så at sælge ham med en halv sæson tilbage, nu hvor han endelig præstere på et højt niveau, vil være hjernedødt!

Han skulle være sendt afsted for længst, efter min mening.
Billede

Brugeravatar
AndreasN
Indlæg: 6494
Tilmeldt: torsdag, 21. jan, 2010 15:08
Geografisk sted: Valby
Alder: 30

21 - Lucas Leiva

Indlæg af AndreasN » torsdag, 22. jan, 2015 17:38

Hvor stammer det fra, Emmy? Har ikke set noget om Inters interesse, siden vi blankt afviste, at han skulle nogle steder til januar - hverken på lån eller fast kontrakt.

Jeg nægter også at tro på, at det sker. Om ikke andet så først til sommer, men med det niveau Lucas spille på i øjeblikket, så har jeg svært ved at se os finde en, der er bedre.
Senest rettet af AndreasN torsdag, 22. jan, 2015 21:15, rettet i alt 1 gang.
Liverpool Football Klopp

texy
Indlæg: 9729
Tilmeldt: onsdag, 27. jun, 2007 14:49
Geografisk sted: København
Alder: 48

Re: 21 - Lucas Leiva

Indlæg af texy » torsdag, 22. jan, 2015 19:46

Selv hvis Inter skulle være interesseret til sommer, så skal de da hoste op med langt mere end £10m. Håber da ved Gud, at vi ikke har aftalt en transfersum. For med hans nuværende form, så mener jeg, at selv £20m er tæt på at være i underkanten, når man kigger på, hvad spillere generelt koster i dette marked.

Jeg har eksempelvis set rygter om £50m for De Gea, £26m for Otamendi og £112m for Marquinhos???

Men vi skal sgu ikke sælge Lucas. Nu har vi igen gavn af ham på banen, og jeg fornemmer, at han også er et fint samlingspunkt for de spansk og portugisisk talende spillere udenfor banen.
Kloppite

Brugeravatar
Emmy
Indlæg: 14366
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 18:59
Geografisk sted: Legoland
Alder: 46

Re: 21 - Lucas Leiva

Indlæg af Emmy » torsdag, 22. jan, 2015 21:08

AndreasN skrev:Hvor stammer det fra, Emmy? Har ikke set noget om Inters interesse, siden vi blankt afviste, at han skulle nogle steder til januar - hverken på løn eller fast kontrakt.

Jeg nægter også at tro på, at det sker. Om ikke andet så først til sommer, men med det niveau Lucas spille på i øjeblikket, så har jeg svært ved at se os finde en, der er bedre.
Bla Gazetta dello Sport skriver det og så flere mere useriøse medier som Daily Ekspress og Mirror mener jeg. Jeg tænker bare at når Gazetta er på banen så kan der måske være noget om det.
"We're not racist, we only hate the mancs"

Besvar