37 - Martin Skrtel

Underkategori til tidligere LFC-spillere
Jan.u.s

Re: Velkommen til nr. 3, Martin Skrtel fra Zenit

Indlæg af Jan.u.s » fredag, 11. jan, 2008 16:45

Aarhusdk skrev:
Jan.u.s skrev:Hvis alle er fit, kan det måske tænkes at Agger nogle gange skal spille venstrebak og indtil videre (med de venstrebaks vi har nu), så er det da et verdensklasse forsvar vi har:


----------- Reina
Agger Skrtel Carra Finnan (Arbeloa)
Kan du ikke kende forskel på højre og venstre? ;)
Haha åbenbart ikk - det er selvfølgelig rettet nu :lol:

Jezzman

Re: Velkommen til nr. 3, Martin Skrtel fra Zenit

Indlæg af Jezzman » fredag, 11. jan, 2008 16:56

Jan.u.s skrev:
Aarhusdk skrev:
Jan.u.s skrev:Hvis alle er fit, kan det måske tænkes at Agger nogle gange skal spille venstrebak og indtil videre (med de venstrebaks vi har nu), så er det da et verdensklasse forsvar vi har:


----------- Reina
Agger Skrtel Carra Finnan (Arbeloa)
Kan du ikke kende forskel på højre og venstre? ;)
Haha åbenbart ikk - det er selvfølgelig rettet nu :lol:
Jeg troede bare det var med Reina som angriber :geek:

Jan.u.s

Re: Velkommen til nr. 3, Martin Skrtel fra Zenit

Indlæg af Jan.u.s » fredag, 11. jan, 2008 17:00

Jezzman skrev:
Jan.u.s skrev:
Aarhusdk skrev:
Jan.u.s skrev:Hvis alle er fit, kan det måske tænkes at Agger nogle gange skal spille venstrebak og indtil videre (med de venstrebaks vi har nu), så er det da et verdensklasse forsvar vi har:


----------- Reina
Agger Skrtel Carra Finnan (Arbeloa)
Kan du ikke kende forskel på højre og venstre? ;)
Haha åbenbart ikk - det er selvfølgelig rettet nu :lol:
Jeg troede bare det var med Reina som angriber :geek:
Hvem ved? måske er han efter Torres, den farligste mand vi har :?
Eller måske prøves han som oprydderen på den centrale midt - hvis det ikke lykkedes at beholde Masch...mulighederne er mange, med hans super atletiske evner ;)

Jezzman

Re: Velkommen til nr. 3, Martin Skrtel fra Zenit

Indlæg af Jezzman » fredag, 11. jan, 2008 17:07

Jan.u.s skrev: Eller måske prøves han som oprydderen på den centrale midt - hvis det ikke lykkedes at beholde Masch...mulighederne er mange, med hans super atletiske evner ;)
1-2-3.... Pepe er en MUR!

Brugeravatar
Ultra
Indlæg: 1192
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 15:45
Alder: 52

Re: Velkommen til nr. 3, Martin Skrtel fra Zenit

Indlæg af Ultra » fredag, 11. jan, 2008 17:21

Jan.u.s skrev:Hvis alle er fit, kan det måske tænkes at Agger nogle gange skal spille venstrebak og indtil videre (med de venstrebaks vi har nu), så er det da et verdensklasse forsvar vi har:


----------- Reina
Finnan (Arbeloa) Skrtel Carra Agger
Du mangler da vist at skrive Hyypia også...

jus6

Re: Velkommen til nr. 3, Martin Skrtel fra Zenit

Indlæg af jus6 » fredag, 11. jan, 2008 18:27

Er der nogen der kender skrtel? jeg er bange for han slår min ynglings spiller af,Agger!. Håber ikke han er bedre end ham:D

Jezzman

Re: Velkommen til nr. 3, Martin Skrtel fra Zenit

Indlæg af Jezzman » fredag, 11. jan, 2008 18:30

jus6 skrev:Er der nogen der kender skrtel? jeg er bange for han slår min ynglings spiller af,Agger!. Håber ikke han er bedre end ham:D
Det skal du ikke være bange for jus. Slår han nogen af, bliver det Sami Hyypia.. eller Carra..

Jezzman

Re: Velkommen til nr. 3, Martin Skrtel fra Zenit

Indlæg af Jezzman » fredag, 11. jan, 2008 18:34

Billede

AJ
Indlæg: 11222
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 17:01
Geografisk sted: København SV
Alder: 33

Re: Velkommen til nr. 3, Martin Skrtel fra Zenit

Indlæg af AJ » fredag, 11. jan, 2008 18:48

jus6 skrev:Er der nogen der kender skrtel? jeg er bange for han slår min ynglings spiller af,Agger!. Håber ikke han er bedre end ham:D
Det var da mystisk. Hvis Skrtel slår Agger af må han da virkelig være god. Det er mig en gåde, at du ikke håber han er det.

Jezzman

Re: Velkommen til nr. 3, Martin Skrtel fra Zenit

Indlæg af Jezzman » fredag, 11. jan, 2008 18:51

LFC-AJ skrev:
jus6 skrev:Er der nogen der kender skrtel? jeg er bange for han slår min ynglings spiller af,Agger!. Håber ikke han er bedre end ham:D
Det var da mystisk. Hvis Skrtel slår Agger af må han da virkelig være god. Det er mig en gåde, at du ikke håber han er det.
Hvis Agger er drengens yndlingsspiller og det forhold vægter mere for ham end hans forhold til Liverpool, så forstår jeg det da godt. Det kan jo være han er Brøndby fan?!

AJ
Indlæg: 11222
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 17:01
Geografisk sted: København SV
Alder: 33

Re: Velkommen til nr. 3, Martin Skrtel fra Zenit

Indlæg af AJ » fredag, 11. jan, 2008 18:59

Jezzman skrev:
LFC-AJ skrev:
jus6 skrev:Er der nogen der kender skrtel? jeg er bange for han slår min ynglings spiller af,Agger!. Håber ikke han er bedre end ham:D
Det var da mystisk. Hvis Skrtel slår Agger af må han da virkelig være god. Det er mig en gåde, at du ikke håber han er det.
Hvis Agger er drengens yndlingsspiller og det forhold vægter mere for ham end hans forhold til Liverpool, så forstår jeg det da godt. Det kan jo være han er Brøndby fan?!
Nåh ja. Havde lige udelukket den mulighed, at man kan holde med andet end Liverpool. :D

jus6

Re: Velkommen til nr. 3, Martin Skrtel fra Zenit

Indlæg af jus6 » fredag, 11. jan, 2008 19:59

Det er bar fordi jeg har læst Rafa har sagt han regner med Skrtel hopper direkte ind i midterforsvaret og det bliver næppe i stedet for carra så det ka kun blive agger. Han er samme type som carra og to af de samme typer i midterforsvaret? :roll:

AJ
Indlæg: 11222
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 17:01
Geografisk sted: København SV
Alder: 33

Re: Velkommen til nr. 3, Martin Skrtel fra Zenit

Indlæg af AJ » fredag, 11. jan, 2008 20:53

jus6 skrev:Det er bar fordi jeg har læst Rafa har sagt han regner med Skrtel hopper direkte ind i midterforsvaret og det bliver næppe i stedet for carra så det ka kun blive agger. Han er samme type som carra og to af de samme typer i midterforsvaret? :roll:
Du må ikke misforstå det her, men hvis du kender ham, kan du så ikke fortælle lidt om ham? Jeg er meget spændt på at vide hvad han er for en type spiller. Er han en ny Vidic niveaumæssigt, eller kunne han blive det?

Brugeravatar
Jæger
Indlæg: 2138
Tilmeldt: onsdag, 30. maj, 2007 20:27
Geografisk sted: Bor 1.253,34 km væk fra Anfield
Alder: 37

Re: Velkommen til nr. 3, Martin Skrtel fra Zenit

Indlæg af Jæger » fredag, 11. jan, 2008 21:14

Jeg tror helt bestemt at han, efter en tilvænningsperiode, går direkte ind og tager over for Hyypia. Dvs at der måske af og til vil blive delt spilletid til henholdsvis Carragher, Agger og Skrtel, og så får Hyypia nok noget spilletid i de engelske cups. Lange sæsoner med, Premier League, Champions League, FA Cup og Carling Cup, gør at vi får meget brug for alle 4, med Hyypia som den rutinerede centerback som altid kan tage over. I alle de kampe er spillerne jo også udsat for skader samt karantæner, som kan svække antallet af ledige spillere.

Jeg tror ikke man skal være skeptisk overfor Aggers fremtid. Tværtimod, får han nu en konkurrent, som måske bare gør Agger bedre. Hvem ved, måske hedder Liverpool's fremtidige centerforsvar Agger - Skrtel??! ;)

Brugeravatar
zalcos
Indlæg: 2465
Tilmeldt: fredag, 01. jun, 2007 07:04
Geografisk sted: Udlandet
Alder: 33

Re: Velkommen til nr. 3, Martin Skrtel fra Zenit

Indlæg af zalcos » fredag, 11. jan, 2008 21:23

Aarhusdk skrev:
Jan.u.s skrev:Hvis alle er fit, kan det måske tænkes at Agger nogle gange skal spille venstrebak og indtil videre (med de venstrebaks vi har nu), så er det da et verdensklasse forsvar vi har:


----------- Reina
Agger Skrtel Carra Finnan (Arbeloa)
Kan du ikke kende forskel på højre og venstre? ;)
Hvis det nu er os der er favoritterne i en CL-kamp fx, og modstander holdet ville stille utrolig taktisk og super super klogt op. Så ku det sgu da være for über hvis vi spiller spejlvendt
:mrgreen: :mrgreen:
Bill Shankly:
"At a football club, there's a holy trinity - the players, the manager and the supporters. Directors don't come into it.

Besvar