37 - Martin Skrtel

Underkategori til tidligere LFC-spillere
Brugeravatar
Cynwal
Indlæg: 11144
Tilmeldt: lørdag, 22. dec, 2007 15:52
Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
Alder: 60

Re: 37 - Martin Skrtel

Indlæg af Cynwal » søndag, 23. mar, 2014 19:49

Hr. Drejer skrev:Skrtel har i PL scoret lige så mange mål som Hendo og Coutinho til sammen. Og hans selvmål er ikke talt med.
Når du har en normalfordelingskurve, hvor toppen er flad, så bliver usikkerhedsområdet = alpha halve tilsvarende større, og afvigelserne inden for det normalt beskrevne område vil være vanskelige at bestemme, da området er så begrænset.
Vi kommer kun af med Statsfinancierede klubber, ved at boykotte ALT der har med disse Sportwashing diktaturer at gøre.
Brug din magt som forbruger.

AJ
Indlæg: 11222
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 17:01
Geografisk sted: København SV
Alder: 32

Re: 37 - Martin Skrtel

Indlæg af AJ » mandag, 24. mar, 2014 08:57

Men Skrtel har nu stadig scoret flere mål end Henderson og Coutinho tilsammen :)

Brugeravatar
Cynwal
Indlæg: 11144
Tilmeldt: lørdag, 22. dec, 2007 15:52
Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
Alder: 60

Re: 37 - Martin Skrtel

Indlæg af Cynwal » mandag, 24. mar, 2014 09:48

AJ skrev:Men Skrtel har nu stadig scoret flere mål end Henderson og Coutinho tilsammen :)
Statistik og fakta er to vidt forskellige verdener :D
Vi kommer kun af med Statsfinancierede klubber, ved at boykotte ALT der har med disse Sportwashing diktaturer at gøre.
Brug din magt som forbruger.

AJ
Indlæg: 11222
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 17:01
Geografisk sted: København SV
Alder: 32

Re: 37 - Martin Skrtel

Indlæg af AJ » mandag, 24. mar, 2014 10:29

Edit: Ligeså mange selvfølgelig. Ikke flere. Hendo og Cou har begge scoret tre gange, mens Skrtel har scoret seks.

thefugle
Indlæg: 2605
Tilmeldt: lørdag, 10. dec, 2011 15:59

Re: 37 - Martin Skrtel

Indlæg af thefugle » onsdag, 16. apr, 2014 18:49

Antal mål.

26. Cabaye Y. Newcastle 7
26. Eriksen C. Tottenham 7
26. Mutch J. Cardiff 7
26. Nolan K. West Ham 7
26. Schürrle A. Chelsea 7
26. Silva D. Manchester City 7
26. Skrtel M. Liverpool 7
26. Sterling R. Liverpool 7


Det er altså lidt vildt hvad han har præsteret, især når man ser hvilke han har scoret samme antal mål som :D GOGOGO SKRTEL
- Den der siger et billede siger mere end 1000 ord....Ja han er da godt nok ordblind.

Brugeravatar
Alonso
Indlæg: 5105
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 14:53
Alder: 35

Re: 37 - Martin Skrtel

Indlæg af Alonso » onsdag, 16. apr, 2014 19:11

Vores evner på dødbolde i år er en stor faktor i vores succes - Martin Skrtel er bare en del af det. Hvor stort fokus, der skal være på dødbolde, er utvivlsomt noget der deler de forskellige trænere.

Nøgleordet er bevægelse. Det er lige meget om modstanderne spiller zone eller mand markering, så kan bevægelse være en dræber. Jo mere du mixer det op, desto sværere er det. Er blevet fortalt, at Aggers mål mod Chelsea i CL 2007 er en øvelse, som Benitez kun hev op af skuffen med store mellemrum. Jo flere du har den slags ting, jo sværere er tilværelsen for modstanderne. Ser man på vores succes i denne sæson, så er det formentlig også en mental udfordring at stå overfor vores dødbolde - lige meget hvem der sparker dem, og lige meget hvem de rammer.

Klasse.

Brugeravatar
lasse.j
Indlæg: 1111
Tilmeldt: torsdag, 02. jan, 2014 09:24
Geografisk sted: Randers
Alder: 51

Re: 37 - Martin Skrtel

Indlæg af lasse.j » søndag, 20. apr, 2014 16:10

Alonso skrev:Vores evner på dødbolde i år er en stor faktor i vores succes - Martin Skrtel er bare en del af det. Hvor stort fokus, der skal være på dødbolde, er utvivlsomt noget der deler de forskellige trænere.

Nøgleordet er bevægelse. Det er lige meget om modstanderne spiller zone eller mand markering, så kan bevægelse være en dræber. Jo mere du mixer det op, desto sværere er det. Er blevet fortalt, at Aggers mål mod Chelsea i CL 2007 er en øvelse, som Benitez kun hev op af skuffen med store mellemrum. Jo flere du har den slags ting, jo sværere er tilværelsen for modstanderne. Ser man på vores succes i denne sæson, så er det formentlig også en mental udfordring at stå overfor vores dødbolde - lige meget hvem der sparker dem, og lige meget hvem de rammer.

Klasse.
I dag var vi ved at få af samme skuffe, puha det sejlede hver gang der kom et indlæg.. Og igen hiver Skrtel trøjen af sin modstander
Mvh

Lasse

Brugeravatar
TomViolence
Indlæg: 2200
Tilmeldt: mandag, 01. okt, 2012 16:30
Alder: 35

Re: 37 - Martin Skrtel

Indlæg af TomViolence » søndag, 20. apr, 2014 16:26

Skrtel spillede en gennemført fantastisk kamp. Det eneste, man kan sætte en finger på, er nok det gule kort, som var temmelig unødvendigt.
Scouser by heart.

Siden 2009.

Brugeravatar
Alonso
Indlæg: 5105
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 14:53
Alder: 35

Re: 37 - Martin Skrtel

Indlæg af Alonso » søndag, 20. apr, 2014 16:30

Men folk overser hvor mange gange Skrtel kommer i vejen for indlæg, stikninger og afslutninger. Hans afleveringsspil var under niveau i dag, men ellers var han nok engang den bærende spiller i forsvaret. Er også træt at, at høre kommentatorer kritisere hans aggressive spil, når det netop er hans største styrke. Ja, nogle gange koster det frispark, men som regel vinder han duellen og bolden. Men de 1-2 "dårlige" situationer der er i nogle kampe, bruges der oceaner af taletid på. Lidt mere nuanceret, tak.

Brugeravatar
Jesper
Indlæg: 7429
Tilmeldt: onsdag, 14. mar, 2012 07:39

Re: 37 - Martin Skrtel

Indlæg af Jesper » søndag, 20. apr, 2014 17:05

Ikke helt enig, Alonso. Der er ingen grund til at være aggressiv ved sidelinjen, hvorefter han bliver overløbet. I sådanne situationer kan han bare presse modstanderen udad. Og den evige hiven i trøjer i feltet forstår jeg ikke. På et tidspunkt så er det det eneste dommerne vil kigge på og så kommer det for alvor til at koste. Men alle hans øvrige kvaliteter er uovertrufne
Hvis man da bare én gang kunne stå i spillertunnellen, altså som spiller!

Robbie_God_Fowler
Indlæg: 3629
Tilmeldt: onsdag, 15. jun, 2011 19:00

Re: 37 - Martin Skrtel

Indlæg af Robbie_God_Fowler » søndag, 20. apr, 2014 17:10

Alonso skrev:Men folk overser hvor mange gange Skrtel kommer i vejen for indlæg, stikninger og afslutninger. Hans afleveringsspil var under niveau i dag, men ellers var han nok engang den bærende spiller i forsvaret. Er også træt at, at høre kommentatorer kritisere hans aggressive spil, når det netop er hans største styrke. Ja, nogle gange koster det frispark, men som regel vinder han duellen og bolden. Men de 1-2 "dårlige" situationer der er i nogle kampe, bruges der oceaner af taletid på. Lidt mere nuanceret, tak.
Meget enig, Skrtel får ofte ikke nok ros for hans aggressive spillestil. Ofte kritiseres dette faktisk. Den aggressive forsvarer vil være mere disponibel for fejl, da en spiller som Skrtel spiller med større risiko. Koscielny er et andet eksempel herpå.

Jeg så gerne, at Rodgers fortsatte Skrtel-Agger konstellationen, da jeg mener de komplimenterer hinanden bedre end Skrtel-Sakho, der begge har deres forcer i deres aggressive fremtoning.

Brugeravatar
Thommo
Indlæg: 10260
Tilmeldt: lørdag, 02. jun, 2007 14:54
Geografisk sted: Randers
Alder: 48

Re: 37 - Martin Skrtel

Indlæg af Thommo » søndag, 20. apr, 2014 17:35

Robbie_God_Fowler skrev:
Alonso skrev:Men folk overser hvor mange gange Skrtel kommer i vejen for indlæg, stikninger og afslutninger. Hans afleveringsspil var under niveau i dag, men ellers var han nok engang den bærende spiller i forsvaret. Er også træt at, at høre kommentatorer kritisere hans aggressive spil, når det netop er hans største styrke. Ja, nogle gange koster det frispark, men som regel vinder han duellen og bolden. Men de 1-2 "dårlige" situationer der er i nogle kampe, bruges der oceaner af taletid på. Lidt mere nuanceret, tak.
Meget enig, Skrtel får ofte ikke nok ros for hans aggressive spillestil. Ofte kritiseres dette faktisk. Den aggressive forsvarer vil være mere disponibel for fejl, da en spiller som Skrtel spiller med større risiko. Koscielny er et andet eksempel herpå.

Jeg så gerne, at Rodgers fortsatte Skrtel-Agger konstellationen, da jeg mener de komplimenterer hinanden bedre end Skrtel-Sakho, der begge har deres forcer i deres aggressive fremtoning.
Personligt elsker jeg aggresiv spillestil, da det er en mangelvare på holdet, Skrtel, Sakho og Flanno er vel dem der praktiserer det mest, men tror flere tænker på hans holden modstanderen nede, og flåen i trøje ved dødbolde. Det er ikke bare aggresivt, men også noget hjernedødt, og vildt det vist ikke har kostet denne sæson. 7-8 straffespark kunne sagtens være dømt mod Skrtel, specielt omkring nytår, mener jeg det var, var han slem.
Verden er smask fuld af hyklere....

Brugeravatar
Alonso
Indlæg: 5105
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 14:53
Alder: 35

Re: 37 - Martin Skrtel

Indlæg af Alonso » søndag, 20. apr, 2014 17:36

Jesper skrev:Ikke helt enig, Alonso. Der er ingen grund til at være aggressiv ved sidelinjen, hvorefter han bliver overløbet. I sådanne situationer kan han bare presse modstanderen udad. Og den evige hiven i trøjer i feltet forstår jeg ikke. På et tidspunkt så er det det eneste dommerne vil kigge på og så kommer det for alvor til at koste. Men alle hans øvrige kvaliteter er uovertrufne
Jeg siger jo netop ikke, at de aktioner kan retfærdiggøres. Jeg siger bare, at de fylder for meget i vurderingen af ham. Derfor jeg sluttede af med at skrive "Lidt mere nuanceret, tak."

Brugeravatar
Jesper
Indlæg: 7429
Tilmeldt: onsdag, 14. mar, 2012 07:39

Re: Sv: 37 - Martin Skrtel

Indlæg af Jesper » søndag, 20. apr, 2014 17:42

Alonso skrev:
Jesper skrev:Ikke helt enig, Alonso. Der er ingen grund til at være aggressiv ved sidelinjen, hvorefter han bliver overløbet. I sådanne situationer kan han bare presse modstanderen udad. Og den evige hiven i trøjer i feltet forstår jeg ikke. På et tidspunkt så er det det eneste dommerne vil kigge på og så kommer det for alvor til at koste. Men alle hans øvrige kvaliteter er uovertrufne
Jeg siger jo netop ikke, at de aktioner kan retfærdiggøres. Jeg siger bare, at de fylder for meget i vurderingen af ham. Derfor jeg sluttede af med at skrive "Lidt mere nuanceret, tak."
Det var egentlig også det jeg forsøgte på. Sådan at placere mig lidt i mellem yderpunkterne.
Hvis man da bare én gang kunne stå i spillertunnellen, altså som spiller!

Brugeravatar
Hekkem
Indlæg: 10394
Tilmeldt: onsdag, 30. maj, 2007 20:22
Alder: 50

Re: 37 - Martin Skrtel

Indlæg af Hekkem » mandag, 21. apr, 2014 17:51

Martin Skrtel har haft et par kiksere i denne sæson, men ikke nogen af den grad han tidligere har stået for. Tilmed har han tillagt sig evner i modstandernes felt. Tror faktisk at Andy Carroll har lært en del fra sig, da han var i klubben, hvor Skrtel har taget dette til sig. Han er blevet langt skarpere i modstandernes felt, hvor der tidligere næsten aldrig opstod farlige situationer når han var med fremme på vores dødbolde.

Her er den største forbedring.

Ellers mener jeg også han er begyndt at tage et langt større ansvar. Han er begyndt at kommunikere langt mere med sine medforsvarsspillere og giver dem en opsang, hvis de ikke udfører deres opgaver. Specielt huskes et par episoder med Mignolet, hvor Skrtel ikke ligefrem var glad for han hele tiden bliver på stregen.

I kampen går, er det også Skrtel der lige fortæller Mignolet at han skal tage sig sammen. Man ser også i langsom gengivelse, at Skrtel trækker sig, da han hører Mignolet kommer. Det er elendigt af Mignolet i situationen, men positivt at han trods alt kommer ud. Man skal lave fejl, for at blive bedre. En anden af nøglerne til Skrtels succes, lægger i hans boldomgang er blevet langt bedre og stabil. Man kan godt stole på han spiller bolden bedre opad banen. Her har Brendan Rodgers gjort sit arbejde rigtig godt på træningsbanen, men også mentalt med hele holdet og måske specielt Martin Skrtel. En anden ting, er at det har hjulpet for presset i opspillet, at Steven Gerrard har fået tillagt sig denne dybe playmaker rolle. Det har også medført til en større sikkerhed hos forsvaret generelt i opspillet.

Martin Skrtel har ikke altid været min foretrukne, men med de forbedringer og samt dét at han rent faktisk godt kan udvilke færdigheder i modstanderfeltet og i boldomgangen, har gjort sit til jeg ikke vil bytte ham med nogle. pt.

Han er blevet bedre og bedre, og nu en af favoritterne til en plads på sæsonens hold, for mit vedkommende.
Stupidity now - Insanaty later
If people are trying to bring you down it only means that you are above them

Besvar