38 - Jon Flanagan

Underkategori til tidligere LFC-spillere
Brugeravatar
Surf
Indlæg: 6340
Tilmeldt: fredag, 31. dec, 2010 12:47
Geografisk sted: København
Alder: 33

Re: 38 - Jon Flanagan

Indlæg af Surf » mandag, 02. dec, 2013 11:20

Jeg synes som sagt ikke at Kelly viste så højt et niveau, som du mener, dengang han spillede meget. Her synes jeg særligt at han viste hjerte og løbevillighed, og levede på det. Så det handler jo ikke kun om, at han spillede for lang tid siden, men også at jeg ikke ser en dygtig nok spiller i ham i det hele taget - særligt offensivt og i opspilssituationer. Og som jeg også nævnte, så spiller det ind i min vurdering af Kelly at han er så meget skadet. Det er jo ikke kun én langtidsskade, det er hver gang han er ved at være tilbage at han bliver småskadet igen. At du slutter til, at jeg skulle mene at samtlige spillere der er langtidsskadede er notorisk færdige giver jo ingen mening og er i bedste fald at lægge ord i munden på mig.

Jeg har heller ikke skrevet, at jeg pludselig har den store tro på Flanagan - ord i munden på mig igen. Jeg har skrevet, at jeg blev positivt overrasket over ham, fordi jeg havde dømt ham ude. At han ikke har spillet i halvandet år skyldes jo dels at han er ung (for halvandet år siden var han 19!) og dels at han også har været skadet.
"Anybody who plays for me should be a bad loser."

Brugeravatar
Styf
Indlæg: 4892
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 15:33
Alder: 32

Re: 38 - Jon Flanagan

Indlæg af Styf » mandag, 02. dec, 2013 21:13

Surf skrev:Jeg har heller ikke skrevet, at jeg pludselig har den store tro på Flanagan - ord i munden på mig igen. Jeg har skrevet, at jeg blev positivt overrasket over ham, fordi jeg havde dømt ham ude. At han ikke har spillet i halvandet år skyldes jo dels at han er ung (for halvandet år siden var han 19!) og dels at han også har været skadet.
På din oprindelige besked virkede det bare som om, at din begejstring (hvis vi kan kalde den det) over Flanagan direkte kunne kobles sammen med, at du ikke kunne se Kelly komme tilbage, hvilket egentlig bare var det jeg opponerede imod. Hvordan vi vurderede Kellys præstationer i sin tid, er vi så bare uenige om. Kommentaren om alle langtidsskadede spillere var ikke at putte ord i munden på dig men et spørgsmål. ;)
BOUNCEBACKABILITY - You can't buy atmosphere

Brugeravatar
Surf
Indlæg: 6340
Tilmeldt: fredag, 31. dec, 2010 12:47
Geografisk sted: København
Alder: 33

Re: 38 - Jon Flanagan

Indlæg af Surf » tirsdag, 03. dec, 2013 15:23

Hehe fair. Men ja, vi er nok bare uenige om potentialet i Kelly. Jeg kom muligvis også til at lyde lidt for begejstret for Flanagan ift. hvad jeg egentlig synes, hvilket mest af alt skyldtes at jeg (som nævnt) ikke troede vi ville se noget til ham igen.

Men lad os da håbe, at de begge udvikler sig til klassebacks :D Og så kunne jeg i øvrigt godt tænke mig at se, om Flanagan ville have mere at byde på offensivt hvis han fik en kamp på højreback.
"Anybody who plays for me should be a bad loser."

Brugeravatar
Hekkem
Indlæg: 10394
Tilmeldt: onsdag, 30. maj, 2007 20:22
Alder: 50

Re: 38 - Jon Flanagan

Indlæg af Hekkem » tirsdag, 03. dec, 2013 15:30

Surf skrev:Hehe fair. Men ja, vi er nok bare uenige om potentialet i Kelly. Jeg kom muligvis også til at lyde lidt for begejstret for Flanagan ift. hvad jeg egentlig synes, hvilket mest af alt skyldtes at jeg (som nævnt) ikke troede vi ville se noget til ham igen.

Men lad os da håbe, at de begge udvikler sig til klassebacks :D Og så kunne jeg i øvrigt godt tænke mig at se, om Flanagan ville have mere at byde på offensivt hvis han fik en kamp på højreback.
Tror desværre ikke Jon Flanagan er så hamrende dygtig i det offensive, udover den vilje og det engagement han fremviser. Tror ikke vi vil se Glen Johnson driblinger og spark fra distancen, som Glen Johnson har fremvist tidligere i sin karriere.

Vi vil se en klassisk engelsk full-back fra Jon Flanagan. En back der gør sit defensive arbejde, og en gang imellem vise sig fremad. Det vil ikke være en nutidig wing-back vi vil se fra ham. Men tre rigtig gode præstationer fra ham, og håber da han fortsætter og kan gøre en af backpladserne til sin egen.
Stupidity now - Insanaty later
If people are trying to bring you down it only means that you are above them

Brugeravatar
Surf
Indlæg: 6340
Tilmeldt: fredag, 31. dec, 2010 12:47
Geografisk sted: København
Alder: 33

Re: 38 - Jon Flanagan

Indlæg af Surf » tirsdag, 03. dec, 2013 16:38

Nej jeg tror du har ret, Hekkem. Alt andet lige må man dog gå ud fra, at det ville blive bedre i hans foretrukne side. Men han kommer selvfølgelig ikke til at slå GJ af.
"Anybody who plays for me should be a bad loser."

Brugeravatar
Hekkem
Indlæg: 10394
Tilmeldt: onsdag, 30. maj, 2007 20:22
Alder: 50

Re: 38 - Jon Flanagan

Indlæg af Hekkem » onsdag, 04. dec, 2013 23:41

Igen en godkendt kamp af Flano
Stupidity now - Insanaty later
If people are trying to bring you down it only means that you are above them

Brugeravatar
TomViolence
Indlæg: 2200
Tilmeldt: mandag, 01. okt, 2012 16:30
Alder: 35

Re: 38 - Jon Flanagan

Indlæg af TomViolence » torsdag, 05. dec, 2013 08:22

Hekkem skrev:Igen en godkendt kamp af Flano
100 %
Scouser by heart.

Siden 2009.

Brugeravatar
AndreasN
Indlæg: 6494
Tilmeldt: torsdag, 21. jan, 2010 15:08
Geografisk sted: Valby
Alder: 30

Re: 38 - Jon Flanagan

Indlæg af AndreasN » torsdag, 05. dec, 2013 09:40

Bestemt godkendt kamp. Dog kommer Flanagan til kort i det offensive spil, hvor han ikke har meget at byde på. Defensivt står han utrolig skarpt, og det er alt andet end lige vigtigst.

Stærkt, Flanno!
Liverpool Football Klopp

Brugeravatar
Hekkem
Indlæg: 10394
Tilmeldt: onsdag, 30. maj, 2007 20:22
Alder: 50

Re: 38 - Jon Flanagan

Indlæg af Hekkem » torsdag, 05. dec, 2013 10:37

AndreasN skrev:Bestemt godkendt kamp. Dog kommer Flanagan til kort i det offensive spil, hvor han ikke har meget at byde på. Defensivt står han utrolig skarpt, og det er alt andet end lige vigtigst.

Stærkt, Flanno!
Han var meget mere med fremme i går end de tre andre kampe ;) Han kom endda til en ganske god skudmulighed, han dog burde have gjort noget bedre ved. Men positivt at han kommer mere med fremad, og med mere selvtillid, så tror jeg også han vover noget mere fremad.
Stupidity now - Insanaty later
If people are trying to bring you down it only means that you are above them

Brugeravatar
AndreasN
Indlæg: 6494
Tilmeldt: torsdag, 21. jan, 2010 15:08
Geografisk sted: Valby
Alder: 30

Re: 38 - Jon Flanagan

Indlæg af AndreasN » torsdag, 05. dec, 2013 10:54

Jeg tror ikke problemer er manglende vilje eller lyst til at komme frem i banen, men lige nu er det manglende evner til at udrette noget offensivt. Men med den fremgang han har oplevet, så er der jo bestemt muligheder for at udvikle sine offensive kompetencer - især i kampe, hvor han får muligheder for at komme med frem.

Jeg begynder sgu snart at tro, at Flanagan på sigt kan være en kvalificeret afløser for Johnson.
Liverpool Football Klopp

Brugeravatar
Jesper
Indlæg: 7429
Tilmeldt: onsdag, 14. mar, 2012 07:39

Re: 38 - Jon Flanagan

Indlæg af Jesper » torsdag, 05. dec, 2013 10:56

AndreasN skrev:Jeg tror ikke problemer er manglende vilje eller lyst til at komme frem i banen, men lige nu er det manglende evner til at udrette noget offensivt. Men med den fremgang han har oplevet, så er der jo bestemt muligheder for at udvikle sine offensive kompetencer - især i kampe, hvor han får muligheder for at komme med frem.

Jeg begynder sgu snart at tro, at Flanagan på sigt kan være en kvalificeret afløser for Johnson.
Enig. Burde de to ikke bytte plads, da Johnson har et habilt venstre ben? Det synes jeg næsten. Dog har Johnson placeringsvanskeligheder, når han er placeret i vesntre side.
Hvis man da bare én gang kunne stå i spillertunnellen, altså som spiller!

texy
Indlæg: 9729
Tilmeldt: onsdag, 27. jun, 2007 14:49
Geografisk sted: København
Alder: 48

Re: 38 - Jon Flanagan

Indlæg af texy » torsdag, 05. dec, 2013 11:23

AndreasN skrev:Jeg tror ikke problemer er manglende vilje eller lyst til at komme frem i banen, men lige nu er det manglende evner til at udrette noget offensivt. Men med den fremgang han har oplevet, så er der jo bestemt muligheder for at udvikle sine offensive kompetencer - især i kampe, hvor han får muligheder for at komme med frem.

Jeg begynder sgu snart at tro, at Flanagan på sigt kan være en kvalificeret afløser for Johnson.
Jeg er i hvert fald ret sikker på, at Flanagan ville føle sig lidt mere sikker i det fremadrettede spil, hvis han optrådte i sin foretrukne højre side.

Men ingen grund til at sætte ham på bænken i øjeblikket. Lad bare knægten høste erfaring i øjeblikket, mens hans præstationer giver ham selvtillid.
Kloppite

Scherwin
Indlæg: 6635
Tilmeldt: tirsdag, 29. nov, 2011 22:22

Re: 38 - Jon Flanagan

Indlæg af Scherwin » mandag, 16. dec, 2013 00:08

https://scontent-b-ams.xx.fbcdn.net/hph ... 1205_n.jpg

Han har fået stivet af at score det mål.

Lucas er på en flyver.

Henderson har set det. akavet.
Klopp “Defend like a soldier, attack like a scouser.”

Brugeravatar
Bellamy_fever
Indlæg: 1991
Tilmeldt: mandag, 02. jan, 2012 21:00

Re: 38 - Jon Flanagan

Indlæg af Bellamy_fever » mandag, 16. dec, 2013 00:49

Wormie skrev:https://scontent-b-ams.xx.fbcdn.net/hph ... 1205_n.jpg

Han har fået stivet af at score det mål.

Lucas er på en flyver.

Henderson har set det. akavet.
Hvem ville ikke få en smugle stivert af at score et mål for Liverpool og blive hyldet af mænd i verdens smukkeste trøje ?
Jeg ved PRÆCIS hvilken følelser der går igennem ham, og enhver konkrurrence mennesker lever og ånder for de følelser der går igennem ham lige der... kan virkelig forestille mig den dreng må være 'BUZZING' i aften og de næste dage sammen med hans familie.
"Often in error, never en doubt!"
"I reject the reality, and substitute it with my own"

Brugeravatar
AndreasN
Indlæg: 6494
Tilmeldt: torsdag, 21. jan, 2010 15:08
Geografisk sted: Valby
Alder: 30

Re: 38 - Jon Flanagan

Indlæg af AndreasN » mandag, 16. dec, 2013 09:13

Enig, jeg havde også groet en flagstang på rekordtid havde det været mig!

Henderson ligner en, der lige har fået øje på Flanagans hejste flag. :lol:
Liverpool Football Klopp

Besvar