38 - Jon Flanagan

Underkategori til tidligere LFC-spillere
Filos of Isk
Indlæg: 4768
Tilmeldt: fredag, 06. mar, 2015 08:17
Geografisk sted: Hillerød
Alder: 36

Re: 38 - Jon Flanagan

Indlæg af Filos of Isk » onsdag, 03. jan, 2018 11:43

texy skrev:
Hr. Drejer skrev:
Filos of Isk skrev:
Hr. Drejer skrev:Og han bor hjemme hos sine forældre, og han er 25 år og tjenere garanteret en god løn :lol:
Da han kom på holdet regnede han nok med at det var et spørgsmål om tid før han skulle flytte til Madrid, så kunne han lige så godt vente?

Jeg håber da hans forældre opkræver husleje
Det håber jeg sq også, for han skal da nok tjene £25.000 om ugen. Meget hæderlig løn.
£35.000 om ugen ifølge denne liste...

http://www.totalsportek.com/money/liver ... -salaries/
Takker.

Jeg var inde at læse om hans nye kontrakt fra 2016, men lønnen var ej offentliggjort.
Men det er mange penge uanset hvad.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Brugeravatar
Sledgehammer
Indlæg: 5545
Tilmeldt: onsdag, 07. sep, 2011 14:38
Geografisk sted: The Klopp

Re: 38 - Jon Flanagan

Indlæg af Sledgehammer » onsdag, 17. jan, 2018 15:17

Så faldt dommen: 12 måneders samfundstjeneste, 15 timers rehabilitering, 40 timers ubetalt samfundstjeneste.

KLubbens reaktion:

https://www.facebook.com/LFCFCDB/photos ... =3&theater

Den er lidt svær at tolke, men umiddelbart synes jeg det lyder som om han slipper med en kraftig advarsel.

Medmindre klubben ser det som en chance for hurtigt at slippe af med en spiller man alligevel ikke kan bruge og som der næppe er stort videresalgspotentiale i.

edit: Lort, linket virker ikke :wall: ... men der stod, at man har udtrykt sin skarpeste fordømmelse af hans adfærd, men at man vil afvente afklaring af alle juridiske aspekter, før man tager stilling til evt interne sanktioner.
Anfield Iron

Liverpool Football Klopp

Dieks
Indlæg: 800
Tilmeldt: torsdag, 26. feb, 2015 23:34
Alder: 37

Re: 38 - Jon Flanagan

Indlæg af Dieks » onsdag, 17. jan, 2018 15:32

Kan vi ikke leje ham ud til Arsenal for resten af sæsonen. Så skal Wenger hurtigt få lært ham ikke at slå nogen.
Men ja med de folk vi har til vores backs lige pt. Så er der godt nok lang vej til spilletid for ham. Hvornår har han kontraktudløb.?
YNWA..!

Besvar