38 - Jon Flanagan

Underkategori til tidligere LFC-spillere
Brugeravatar
ThunderZtorm
Indlæg: 3933
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 16:40
Geografisk sted: Haderslev
Alder: 44
Kontakt:

Re: 38 - Jon Flanagan

Indlæg af ThunderZtorm » torsdag, 17. mar, 2016 21:01

Aggerdoo skrev:
texy skrev:Er glad for Flanno's forlængelse.

Et stærkt alternativ til begge sider. Et lokalt islæt med en fremragende indstilling. Og reelt tror jeg på, at han med tiden godt kan spille sig på holdet.

I mine øjne bør denne forlængelse lukke ned for al snak om indkøb til backpladserne, da jeg også anser Smith for et fremragende talent.
Vi skal naturligvis have en ny ind i stedet for Moreno. Det er åbenlyst.
På ingen måde. Der er langt vigtigere pladser på banen at fokusere på end venstre back.

Brugeravatar
Thommo
Indlæg: 10260
Tilmeldt: lørdag, 02. jun, 2007 14:54
Geografisk sted: Randers
Alder: 48

Re: 38 - Jon Flanagan

Indlæg af Thommo » torsdag, 17. mar, 2016 23:27

Aggerdoo skrev:
texy skrev:Er glad for Flanno's forlængelse.

Et stærkt alternativ til begge sider. Et lokalt islæt med en fremragende indstilling. Og reelt tror jeg på, at han med tiden godt kan spille sig på holdet.

I mine øjne bør denne forlængelse lukke ned for al snak om indkøb til backpladserne, da jeg også anser Smith for et fremragende talent.
Vi skal naturligvis have en ny ind i stedet for Moreno. Det er åbenlyst.
Er du nordmand, de har en noget alternativ måde at se fodbold på, som jeg tolker det på nettet? selvfølgelig skal banens bedste før nytår ikke skiftes ud, er sgu lykkelig for du ikke sidder i ledelsen...Det er åbenlyst.
Verden er smask fuld af hyklere....

Aggerdoo
Indlæg: 3156
Tilmeldt: mandag, 28. maj, 2012 14:53

Re: 38 - Jon Flanagan

Indlæg af Aggerdoo » fredag, 18. mar, 2016 12:49

Thommo skrev:
Aggerdoo skrev:
texy skrev:Er glad for Flanno's forlængelse.

Et stærkt alternativ til begge sider. Et lokalt islæt med en fremragende indstilling. Og reelt tror jeg på, at han med tiden godt kan spille sig på holdet.

I mine øjne bør denne forlængelse lukke ned for al snak om indkøb til backpladserne, da jeg også anser Smith for et fremragende talent.
Vi skal naturligvis have en ny ind i stedet for Moreno. Det er åbenlyst.
Er du nordmand, de har en noget alternativ måde at se fodbold på, som jeg tolker det på nettet? selvfølgelig skal banens bedste før nytår ikke skiftes ud, er sgu lykkelig for du ikke sidder i ledelsen...Det er åbenlyst.
Jeg ville vædde hvad som helst på, at Klopp henter en ny venstre back til sommer. Moreno er simpelthen for uintelligent, og han er ynkelig defensivt. Selvfølgelig kan Klopp også se det. Og Carragher i øvrigt http://www.liverpoolecho.co.uk/sport/fo ... w-10963156

Brugeravatar
Emmy
Indlæg: 14340
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 18:59
Geografisk sted: Legoland
Alder: 46

Re: 38 - Jon Flanagan

Indlæg af Emmy » fredag, 18. mar, 2016 13:25

Helt enig med Aggerdoo. Vi ser en ny stærk venstreback i klubben til sommer med Flanno som backup og Moreno hjem til Spanien.
"We're not racist, we only hate the mancs"

Brugeravatar
ThunderZtorm
Indlæg: 3933
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 16:40
Geografisk sted: Haderslev
Alder: 44
Kontakt:

Re: 38 - Jon Flanagan

Indlæg af ThunderZtorm » fredag, 18. mar, 2016 13:27

Moreno laver fejl, ja. Det gjorde Sakho og Lovren og Can også - mener du også de skal sælges?

Jeg har set nok til Moreno til at vide at jeg gerne ser ham som en del af truppen også næste sæson. Om der så skal hentes en anden som førstevalg/rotation spiller, det er så et andet spørgsmål. Jeg ser ikke hverken Smith eller Flanagan som en fornuftig løsning i det lange løb på venstreback. Flanno skal spille i højre side.

Brugeravatar
Emmy
Indlæg: 14340
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 18:59
Geografisk sted: Legoland
Alder: 46

Re: 38 - Jon Flanagan

Indlæg af Emmy » fredag, 18. mar, 2016 18:42

"We're not racist, we only hate the mancs"

Brugeravatar
nikand
Indlæg: 2434
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 16:14
Alder: 44

Re: 38 - Jon Flanagan

Indlæg af nikand » mandag, 21. mar, 2016 21:25

Jeg var pænt overrasket over Flanagan som kaptajn forleden dag, formegentlig som alle andre. Nogen der kender den nærmere årsag?
We need a new Fowler...

Brugeravatar
Emmy
Indlæg: 14340
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 18:59
Geografisk sted: Legoland
Alder: 46

Re: 38 - Jon Flanagan

Indlæg af Emmy » søndag, 31. jul, 2016 06:16

Scouse Cafu tager en sæson ud på lån

http://www.mirror.co.uk/sport/football/ ... _mirror_MF
"We're not racist, we only hate the mancs"

Brugeravatar
Jesper
Indlæg: 7429
Tilmeldt: onsdag, 14. mar, 2012 07:39

Re: 38 - Jon Flanagan

Indlæg af Jesper » søndag, 31. jul, 2016 11:31

Emmy skrev:Scouse Cafu tager en sæson ud på lån

http://www.mirror.co.uk/sport/football/ ... _mirror_MF
Fornuftigt. Det er altså ikke mere end et par sæsoner siden at han var fremragende. Jeg håber at han kan finde sit niveau igen!
Hvis man da bare én gang kunne stå i spillertunnellen, altså som spiller!

Brugeravatar
AndreasN
Indlæg: 6494
Tilmeldt: torsdag, 21. jan, 2010 15:08
Geografisk sted: Valby
Alder: 30

Re: 38 - Jon Flanagan

Indlæg af AndreasN » søndag, 31. jul, 2016 12:16

Det bliver altså først ualmindelig sjovt, når Clyne eller Moreno bliver skadet. Tænk at starte en kamp med Moreno og Milner på hver sin back. Det er næsten ikke engang sjovt at joke med.
Liverpool Football Klopp

Kelly
Indlæg: 4627
Tilmeldt: søndag, 12. dec, 2010 15:53
Geografisk sted: Viborg
Alder: 55

Re: 38 - Jon Flanagan

Indlæg af Kelly » søndag, 31. jul, 2016 12:20

AndreasN skrev:Det bliver altså først ualmindelig sjovt, når Clyne eller Moreno bliver skadet. Tænk at starte en kamp med Moreno og Milner på hver sin back. Det er næsten ikke engang sjovt at joke med.

Det ee ret indlysende at det betyder der er en back på vej ind. Jeg tror på Hector.
Liverpool FC for ever. You will never walk alone.

Brugeravatar
RedRedRed
Indlæg: 2483
Tilmeldt: tirsdag, 30. okt, 2012 01:18
Alder: 35

Re: 38 - Jon Flanagan

Indlæg af RedRedRed » søndag, 31. jul, 2016 12:31

Kelly skrev:
AndreasN skrev:Det bliver altså først ualmindelig sjovt, når Clyne eller Moreno bliver skadet. Tænk at starte en kamp med Moreno og Milner på hver sin back. Det er næsten ikke engang sjovt at joke med.
Det ee ret indlysende at det betyder der er en back på vej ind. Jeg tror på Hector.
Set ud fra Klopps seneste kommentarer omkring køb af ny back, så tvivler jeg ærligt talt på det lykkes. Der er ingen tvivl om, at Klopp gerne så i hvert fald en vb mere i truppen, men det ser ikke ud til de ønskede spillere er tilgængelige. Og Klopp har ligesom gjort det klart, at han ikke bare henter en vb for købets skyld, så vil han hellere bruge det han har og vente til næste vindue.

Jeg håber da det lykkes, men de seneste rygter og kommentarer virker desværre ikke for lovende. Tror faktisk vi har set det sidste på ind-fronten. Nu er det bare et spg om hvem vi får fyret af. (Big Ben, Balo, Lucas, Markovic, L.Alberto, Wisdom etc.)

texy
Indlæg: 9729
Tilmeldt: onsdag, 27. jun, 2007 14:49
Geografisk sted: København
Alder: 48

Re: 38 - Jon Flanagan

Indlæg af texy » søndag, 31. jul, 2016 12:34

AndreasN skrev:Det bliver altså først ualmindelig sjovt, når Clyne eller Moreno bliver skadet. Tænk at starte en kamp med Moreno og Milner på hver sin back. Det er næsten ikke engang sjovt at joke med.
Jeg vurderer Milner til at være fuldt ud i stand til at spille back på niveau med både Moreno og Clyne. Så det kan på ingen måde gøre mig urolig.
Kloppite

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: 38 - Jon Flanagan

Indlæg af Niels K » søndag, 31. jul, 2016 12:36

RedRedRed skrev:
Kelly skrev:
AndreasN skrev:Det bliver altså først ualmindelig sjovt, når Clyne eller Moreno bliver skadet. Tænk at starte en kamp med Moreno og Milner på hver sin back. Det er næsten ikke engang sjovt at joke med.
Det ee ret indlysende at det betyder der er en back på vej ind. Jeg tror på Hector.
Set ud fra Klopps seneste kommentarer omkring køb af ny back, så tvivler jeg ærligt talt på det lykkes. Der er ingen tvivl om, at Klopp gerne så i hvert fald en vb mere i truppen, men det ser ikke ud til de ønskede spillere er tilgængelige. Og Klopp har ligesom gjort det klart, at han ikke bare henter en vb for købets skyld, så vil han hellere bruge det han har og vente til næste vindue.

Jeg håber da det lykkes, men de seneste rygter og kommentarer virker desværre ikke for lovende. Tror faktisk vi har set det sidste på ind-fronten. Nu er det bare et spg om hvem vi får fyret af. (Big Ben, Balo, Lucas, Markovic, L.Alberto, Wisdom etc.)
Jeg ville også sætte stor pris på at få Jonas Hector til klubben, men jeg er faktisk rimelig fortrøstningsfuld med Milner som back-up, og det ville måske heller ikke gøre noget, hvis der var lidt kampe i løbet af sæsonen til Trent Alexander-Arnold ?

Brugeravatar
AndreasN
Indlæg: 6494
Tilmeldt: torsdag, 21. jan, 2010 15:08
Geografisk sted: Valby
Alder: 30

Re: 38 - Jon Flanagan

Indlæg af AndreasN » søndag, 31. jul, 2016 18:35

texy skrev:
AndreasN skrev:Det bliver altså først ualmindelig sjovt, når Clyne eller Moreno bliver skadet. Tænk at starte en kamp med Moreno og Milner på hver sin back. Det er næsten ikke engang sjovt at joke med.
Jeg vurderer Milner til at være fuldt ud i stand til at spille back på niveau med både Moreno og Clyne. Så det kan på ingen måde gøre mig urolig.
Nu får det også til at lyde som noget positivt at være på niveau med Moreno.
Liverpool Football Klopp

Besvar