29 - Fabio Borini

Underkategori til tidligere LFC-spillere
AJ
Indlæg: 11222
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 17:01
Geografisk sted: København SV
Alder: 33

Re: 29 - Fabio Borini

Indlæg af AJ » fredag, 21. jun, 2013 13:30

Fair nok, at du ikke er overbevist om Borinis fodboldmæssige kvaliteter. Det er jeg da heller ikke nødvendigvis. Jeg forstår bare ikke, at du bliver ved med at kalde ham spinkel. Det er han jo på ingen måde. Det er selvfølgelig et problem, hvis han viser sig at være permanent injury prone, men det kan man da ikke konkludere ud fra hans kropsbygning.

Aarde
Indlæg: 7229
Tilmeldt: lørdag, 26. jan, 2008 15:29
Geografisk sted: København Ø

Re: 29 - Fabio Borini

Indlæg af Aarde » fredag, 21. jun, 2013 14:00

AJ skrev:Fair nok, at du ikke er overbevist om Borinis fodboldmæssige kvaliteter. Det er jeg da heller ikke nødvendigvis. Jeg forstår bare ikke, at du bliver ved med at kalde ham spinkel. Det er han jo på ingen måde. Det er selvfølgelig et problem, hvis han viser sig at være permanent injury prone, men det kan man da ikke konkludere ud fra hans kropsbygning.
Præcis. Spinkel? Arh...

Billede

Vest
Indlæg: 256
Tilmeldt: søndag, 26. aug, 2012 01:40
Alder: 27

Re: 29 - Fabio Borini

Indlæg af Vest » fredag, 21. jun, 2013 14:02

Harvey skrev:Jeg skal da lige love for at Borini har sine fans i dette forum, for hold da op med roser han får for et mål scoret mod et hold der bare står og kigger på, da de jo fører 4-1 og kampen er næsten slut, inklusive målmanden! Men ok, et mål er et mål og det kan man da ikke tage fra ham. Og ja, jeg håber da osse at han laver mere end 10 mål i PL og at han har tanket en masse selvtillid ved ynglinge EM.
Håber så bare ikke at hans deltagelse kommer til at betyde at han har holdt for lidt ferie og allerede til oktober vil vise træthedstegn, blandt andet på grund af hans manglende fysik og spinkle kropsbygning. Noget som ganske ofte kan gøre en spiller oftere skadet end ellers.

Men vi må se hvad han kommer og byder ind med og med alle de indkøb der er gjort og som der åbenbart er lige ved at blive gjort, så kommer Borini i aller højeste grad til at skulle vise en masse for at komme i startopstillingen!!!

Tip herfra for Borini i næste sæson; 3 mål i PL og 3 skader.
Selvfølgelig har Borini mange fans på dette forum - har du glemt at vi alle sammen er Liverpool fans? Utroligt hvordan du kan nedtone alt, hvad Borini foretager sig. Opspillet op til målet med 1-2 med Insigne og en knaldhård afslutning i højre hjørne er skam en rigtig god aktion.

"You'll Never Walk Alone" - YNWA! Vi fans må altså stå inde for det statement og leve op til det. Det gælder om at støtte vores spillere og alle i klubben samt fans gennem de svære perioder. Fair nok at du har din mening og selvfølgelig skal Borini også bedømmes på hans sæson osv. men du formår altid at nedtone alt, hvad han gør. Giv ham nu en chance.
Borini giver sig altid 100 % i alle kampe og prøver virkelig at få det til at lykkes. Han er dedikeret og har så meget respekt for klubben - men det forventer jeg ikke, at du ved. Hans attitude er enestående. Hvis fakta og sejre er det eneste du forholder dig til fodboldmæssigt, så synes jeg ærligt talt, at det er lidt trist.

Hvis dit tip holder med 3 mål i PL og 3 skader, så finansierer jeg alle dine fremtidige Liverpool trøjer, shorts, strømper osv. Det lover jeg højt og helligt.

Brugeravatar
ThunderZtorm
Indlæg: 3934
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 16:40
Geografisk sted: Haderslev
Alder: 45
Kontakt:

Re: 29 - Fabio Borini

Indlæg af ThunderZtorm » fredag, 21. jun, 2013 14:10

Harvey skrev: blandt andet på grund af hans manglende fysik og spinkle kropsbygning.
Tjoh, hvis han var rugby-spiller var han nok en smule for lille.. Men til moderne fodbold, spinkel ligefrem?

Som den gamle, erfarne mand du er, så må du vel huske en vis Marco van Basten - han fik at vide at hans ankler var for spinkle til fodbold. Det gik da vist egentlig okay med hans karriere på trods af "spinkelheden"..

Brugeravatar
Thommo
Indlæg: 10264
Tilmeldt: lørdag, 02. jun, 2007 14:54
Geografisk sted: Randers
Alder: 48

Re: 29 - Fabio Borini

Indlæg af Thommo » fredag, 21. jun, 2013 17:22

Aarde skrev: Præcis. Spinkel? Arh...

Billede
I forhold til min mave, vil jeg kalde ham sygeligt spinkel :lol:
Verden er smask fuld af hyklere....

Bojangles
Indlæg: 2205
Tilmeldt: mandag, 23. apr, 2012 14:14
Alder: 45

Re: 29 - Fabio Borini

Indlæg af Bojangles » fredag, 21. jun, 2013 18:23

Vest skrev:
Harvey skrev:Jeg skal da lige love for at Borini har sine fans i dette forum, for hold da op med roser han får for et mål scoret mod et hold der bare står og kigger på, da de jo fører 4-1 og kampen er næsten slut, inklusive målmanden! Men ok, et mål er et mål og det kan man da ikke tage fra ham. Og ja, jeg håber da osse at han laver mere end 10 mål i PL og at han har tanket en masse selvtillid ved ynglinge EM.
Håber så bare ikke at hans deltagelse kommer til at betyde at han har holdt for lidt ferie og allerede til oktober vil vise træthedstegn, blandt andet på grund af hans manglende fysik og spinkle kropsbygning. Noget som ganske ofte kan gøre en spiller oftere skadet end ellers.

Men vi må se hvad han kommer og byder ind med og med alle de indkøb der er gjort og som der åbenbart er lige ved at blive gjort, så kommer Borini i aller højeste grad til at skulle vise en masse for at komme i startopstillingen!!!

Tip herfra for Borini i næste sæson; 3 mål i PL og 3 skader.
Selvfølgelig har Borini mange fans på dette forum - har du glemt at vi alle sammen er Liverpool fans? Utroligt hvordan du kan nedtone alt, hvad Borini foretager sig. Opspillet op til målet med 1-2 med Insigne og en knaldhård afslutning i højre hjørne er skam en rigtig god aktion.

"You'll Never Walk Alone" - YNWA! Vi fans må altså stå inde for det statement og leve op til det. Det gælder om at støtte vores spillere og alle i klubben samt fans gennem de svære perioder. Fair nok at du har din mening og selvfølgelig skal Borini også bedømmes på hans sæson osv. men du formår altid at nedtone alt, hvad han gør. Giv ham nu en chance.
Borini giver sig altid 100 % i alle kampe og prøver virkelig at få det til at lykkes. Han er dedikeret og har så meget respekt for klubben - men det forventer jeg ikke, at du ved. Hans attitude er enestående. Hvis fakta og sejre er det eneste du forholder dig til fodboldmæssigt, så synes jeg ærligt talt, at det er lidt trist.

Hvis dit tip holder med 3 mål i PL og 3 skader, så finansierer jeg alle dine fremtidige Liverpool trøjer, shorts, strømper osv. Det lover jeg højt og helligt.
Det er længe siden YNWA var en Liverpool sang. Nu er sangen vi synger denne nedenfor indsatte, som bræges ned mod hver en Liverpool spiller. - Det er i hvert fald det indtryk man får nogen gange, når man følger dette forum. Konstruktiv kritik er et ikke-eksisterende begreb for mange herinde. Enten er spilleren/træneren/ledelsen/ejerne 100% de helt rigtige, uden at man kan sætte en finger på dem. Ellers er de det værste affald, som bør brænde i helvede så hurtigt som muligt. Sørgeligt men sandt

Vest
Indlæg: 256
Tilmeldt: søndag, 26. aug, 2012 01:40
Alder: 27

Re: 29 - Fabio Borini

Indlæg af Vest » fredag, 21. jun, 2013 23:52

Bojangels: Hvad mener du helt præcist?

Brugeravatar
Harvey
Indlæg: 1894
Tilmeldt: søndag, 05. aug, 2007 11:04

Re: 29 - Fabio Borini

Indlæg af Harvey » mandag, 24. jun, 2013 11:29

Vest skrev:
Harvey skrev:Jeg skal da lige love for at Borini har sine fans i dette forum, for hold da op med roser han får for et mål scoret mod et hold der bare står og kigger på, da de jo fører 4-1 og kampen er næsten slut, inklusive målmanden! Men ok, et mål er et mål og det kan man da ikke tage fra ham. Og ja, jeg håber da osse at han laver mere end 10 mål i PL og at han har tanket en masse selvtillid ved ynglinge EM.
Håber så bare ikke at hans deltagelse kommer til at betyde at han har holdt for lidt ferie og allerede til oktober vil vise træthedstegn, blandt andet på grund af hans manglende fysik og spinkle kropsbygning. Noget som ganske ofte kan gøre en spiller oftere skadet end ellers.

Men vi må se hvad han kommer og byder ind med og med alle de indkøb der er gjort og som der åbenbart er lige ved at blive gjort, så kommer Borini i aller højeste grad til at skulle vise en masse for at komme i startopstillingen!!!

Tip herfra for Borini i næste sæson; 3 mål i PL og 3 skader.
Selvfølgelig har Borini mange fans på dette forum - har du glemt at vi alle sammen er Liverpool fans? Utroligt hvordan du kan nedtone alt, hvad Borini foretager sig. Opspillet op til målet med 1-2 med Insigne og en knaldhård afslutning i højre hjørne er skam en rigtig god aktion.

"You'll Never Walk Alone" - YNWA! Vi fans må altså stå inde for det statement og leve op til det. Det gælder om at støtte vores spillere og alle i klubben samt fans gennem de svære perioder. Fair nok at du har din mening og selvfølgelig skal Borini også bedømmes på hans sæson osv. men du formår altid at nedtone alt, hvad han gør. Giv ham nu en chance.
Borini giver sig altid 100 % i alle kampe og prøver virkelig at få det til at lykkes. Han er dedikeret og har så meget respekt for klubben - men det forventer jeg ikke, at du ved. Hans attitude er enestående. Hvis fakta og sejre er det eneste du forholder dig til fodboldmæssigt, så synes jeg ærligt talt, at det er lidt trist.

Hvis dit tip holder med 3 mål i PL og 3 skader, så finansierer jeg alle dine fremtidige Liverpool trøjer, shorts, strømper osv. Det lover jeg højt og helligt.


Pas nu på med hvad du lover Vest, for jeg køber alle deres trøjer og har 44 af slagsen hjemme i mit skab, den første købt ved mit første besøg på Anfield i 1979 som 11-årig:-)))))) Men selvfølgelig skal Borini da han chancen for at vise vhad han dur til, ingen tvivl om det :)
"Sometimes its not all about winning or losing, its about how you play the game".

Brugeravatar
Harvey
Indlæg: 1894
Tilmeldt: søndag, 05. aug, 2007 11:04

Re: 29 - Fabio Borini

Indlæg af Harvey » mandag, 24. jun, 2013 11:32

ThunderZtorm skrev:
Harvey skrev: blandt andet på grund af hans manglende fysik og spinkle kropsbygning.
Tjoh, hvis han var rugby-spiller var han nok en smule for lille.. Men til moderne fodbold, spinkel ligefrem?

Som den gamle, erfarne mand du er, så må du vel huske en vis Marco van Basten - han fik at vide at hans ankler var for spinkle til fodbold. Det gik da vist egentlig okay med hans karriere på trods af "spinkelheden"..
Jamen Thunder, det kan jo være at jeg tager grueligt fejl med Borini og at han vil få mig til at æde mine ord via masser af mål og top indsats i næste sæson. Og det ville jeg da kun glæde mig over, for det handler ikke om at jeg får ret eller ej, det handler udelukkende om at vi skal igang med at vinde nogle trofæer og nogle fodboldkampe igen...thats the bottom line!!!!!!
"Sometimes its not all about winning or losing, its about how you play the game".

Brugeravatar
ThunderZtorm
Indlæg: 3934
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 16:40
Geografisk sted: Haderslev
Alder: 45
Kontakt:

Re: 29 - Fabio Borini

Indlæg af ThunderZtorm » mandag, 24. jun, 2013 11:38

Harvey skrev:
ThunderZtorm skrev:
Harvey skrev: blandt andet på grund af hans manglende fysik og spinkle kropsbygning.
Tjoh, hvis han var rugby-spiller var han nok en smule for lille.. Men til moderne fodbold, spinkel ligefrem?

Som den gamle, erfarne mand du er, så må du vel huske en vis Marco van Basten - han fik at vide at hans ankler var for spinkle til fodbold. Det gik da vist egentlig okay med hans karriere på trods af "spinkelheden"..
Jamen Thunder, det kan jo være at jeg tager grueligt fejl med Borini og at han vil få mig til at æde mine ord via masser af mål og top indsats i næste sæson. Og det ville jeg da kun glæde mig over, for det handler ikke om at jeg får ret eller ej, det handler udelukkende om at vi skal igang med at vinde nogle trofæer og nogle fodboldkampe igen...thats the bottom line!!!!!!
Se, der kan vi til gengæld godt blive enige :)

thefugle
Indlæg: 2605
Tilmeldt: lørdag, 10. dec, 2011 15:59

Re: 29 - Fabio Borini

Indlæg af thefugle » lørdag, 13. jul, 2013 21:49

Gjorde en okay figur idag, han har stadig det gode instinkt for at komme med at og komme til chancerne, og i samme instans ligner han os en der nogen gange stiller sig lidt forkert. Men at i alt synes jeg han gjorde det fint, og skal nok blive meget bedre gennem pre-season kampene. Han har en god målnæse, men hans sigtekorn skal lige rettes til, og så skal han vokse med opgaven. Den opgave det er at spille for LFC =)

Så lige den her fra Shankly som han kan trøste sig med oven på lige præcis dagens kamp :)

Bill Shankly to a reporter in the 60's: "Yes, Roger Hunt misses a few, but he gets in the right place to miss them."
- Den der siger et billede siger mere end 1000 ord....Ja han er da godt nok ordblind.

Brugeravatar
TomViolence
Indlæg: 2200
Tilmeldt: mandag, 01. okt, 2012 16:30
Alder: 35

Re: 29 - Fabio Borini

Indlæg af TomViolence » lørdag, 13. jul, 2013 22:30

Jeg synes ærligt talt, at Borini dumpede i dag (sammen med Assaidi og måske Pacheco), men det ændrer ikke på, at jeg stadig tror på den unge italiener. :)
Scouser by heart.

Siden 2009.

thefugle
Indlæg: 2605
Tilmeldt: lørdag, 10. dec, 2011 15:59

Re: 29 - Fabio Borini

Indlæg af thefugle » lørdag, 13. jul, 2013 22:55

TomViolence skrev:Jeg synes ærligt talt, at Borini dumpede i dag (sammen med Assaidi og måske Pacheco), men det ændrer ikke på, at jeg stadig tror på den unge italiener. :)
HAn gjorde det okay, men ja LFC-PL standard så var det dumpet, men jeg tror os på ham, og BR!
- Den der siger et billede siger mere end 1000 ord....Ja han er da godt nok ordblind.

Brugeravatar
LFC_20
Indlæg: 2648
Tilmeldt: tirsdag, 04. aug, 2009 13:35

Re: 29 - Fabio Borini

Indlæg af LFC_20 » lørdag, 13. jul, 2013 23:41

thefugle skrev:
TomViolence skrev:Jeg synes ærligt talt, at Borini dumpede i dag (sammen med Assaidi og måske Pacheco), men det ændrer ikke på, at jeg stadig tror på den unge italiener. :)
HAn gjorde det okay, men ja LFC-PL standard så var det dumpet, men jeg tror os på ham, og BR!
Pacheco dumpe?! - Han var et virkelig et godt aktiv i mine øjne idag, men det er bare min holdning! - Jeg tror på Borini :headbang:

Brugeravatar
TomViolence
Indlæg: 2200
Tilmeldt: mandag, 01. okt, 2012 16:30
Alder: 35

Re: 29 - Fabio Borini

Indlæg af TomViolence » søndag, 14. jul, 2013 08:52

LFC_20 skrev:
thefugle skrev:
TomViolence skrev:Jeg synes ærligt talt, at Borini dumpede i dag (sammen med Assaidi og måske Pacheco), men det ændrer ikke på, at jeg stadig tror på den unge italiener. :)
HAn gjorde det okay, men ja LFC-PL standard så var det dumpet, men jeg tror os på ham, og BR!
Pacheco dumpe?! - Han var et virkelig et godt aktiv i mine øjne idag, men det er bare min holdning! - Jeg tror på Borini :headbang:
Ja, jeg synes faktisk han gjorde det skidt. Han var med en del (som Assaidi), men ikke meget lykkedes. Jeg forstår ikke hvorfor vi ikke har har solgt Pacheco endnu. Han er generelt en fin spiller, men bliver aldrig dygtig nok til vores førstehold. Han spilder sin tid hos os..
Scouser by heart.

Siden 2009.

Besvar