29 - Fabio Borini

Underkategori til tidligere LFC-spillere
Brugeravatar
Surf
Indlæg: 6340
Tilmeldt: fredag, 31. dec, 2010 12:47
Geografisk sted: København
Alder: 33

Re: 29 - Fabio Borini

Indlæg af Surf » mandag, 07. okt, 2013 14:06

Hvis han er god nok, så kommer han til at spille. Så simpelt. Det er desværre - indtil nu - ikke nogen specielt opmuntrende historie med ham. Han har nu sin anden sæson i England, og hvis han ikke engang kan få spilletid i Sunderland, så begynder det da at se bekymrende ud. Men det må ved gud også være en svær klub at komme til. Det havde været bedre med en udlejning til en klub, der ikke var sådan i krise og havde mere stabilitet omkring sig. Nu er han dog i Sunderland, og så må han kæmpe alt han kan for at udvikle sig og få spilletid. Hvis ikke han viser gode takter i Sunderland, tror jeg han er fortid næste sommer.
"Anybody who plays for me should be a bad loser."

Redmaniac
Indlæg: 961
Tilmeldt: mandag, 23. jul, 2007 17:58
Geografisk sted: Waterloo - Canada

Re: 29 - Fabio Borini

Indlæg af Redmaniac » mandag, 07. okt, 2013 14:55

Surf skrev:Hvis han er god nok, så kommer han til at spille. Så simpelt.
Man kan gøre det nok så godt til træning, men er man ikke en spiller efter trænerens hoved, så har man ikke en fremtid i klubben.

Vores egen Carroll er et strålende eksempel på dette.

Brugeravatar
ThunderZtorm
Indlæg: 3934
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 16:40
Geografisk sted: Haderslev
Alder: 45
Kontakt:

Re: 29 - Fabio Borini

Indlæg af ThunderZtorm » mandag, 07. okt, 2013 16:37

Redmaniac skrev:
Surf skrev:Hvis han er god nok, så kommer han til at spille. Så simpelt.
Man kan gøre det nok så godt til træning, men er man ikke en spiller efter trænerens hoved, så har man ikke en fremtid i klubben.

Vores egen Carroll er et strålende eksempel på dette.
Det kan sagtens være at Big Andy var et strålende lys af en 2meter-Messi/Ronaldo klon til træning.

Det nytter bare ikke en flyvende fis når han ikke leverer i kampe.

Redmaniac
Indlæg: 961
Tilmeldt: mandag, 23. jul, 2007 17:58
Geografisk sted: Waterloo - Canada

Re: 29 - Fabio Borini

Indlæg af Redmaniac » mandag, 07. okt, 2013 16:52

ThunderZtorm skrev:
Redmaniac skrev:
Surf skrev:Hvis han er god nok, så kommer han til at spille. Så simpelt.
Man kan gøre det nok så godt til træning, men er man ikke en spiller efter trænerens hoved, så har man ikke en fremtid i klubben.

Vores egen Carroll er et strålende eksempel på dette.
Det kan sagtens være at Big Andy var et strålende lys af en 2meter-Messi/Ronaldo klon til træning.

Det nytter bare ikke en flyvende fis når han ikke leverer i kampe.
Hvis du nu blot gad forholde dig til, hvad jeg skriver i stedet for at fyre op for sarkasmen med det samme...

Rodgers valgte "Big Andy" fra, fordi han ikke troede på, at han ville kunne gøre en god figur på i hans spilsystem. Det kan man ikke fortænke Rodgers i, men det betyder nødvendigvis ikke, at han ikke kæmpede røven ud af bukserne til træning og leverede en god indsats.

Du må virkelig have et horn i siden på "Big Andy" siden, du griber en chance til at fremhæve hans mindre gode spil for Liverpool i en situation, hvor der slet ikke er basis eller behov for det.

Brugeravatar
Surf
Indlæg: 6340
Tilmeldt: fredag, 31. dec, 2010 12:47
Geografisk sted: København
Alder: 33

Re: 29 - Fabio Borini

Indlæg af Surf » mandag, 07. okt, 2013 17:33

Redmaniac jeg kan godt forstå du angriber TZ's sarkasme. Men du kunne jo også samtidig forholde dig til det, han skriver, for han har en pointe. Carroll-sagen er et ømt punkt, fordi jeg tror mange fans er ret uenige om det hele. Men leverer man ikke i kamp, så kommer man ikke til at spille. Det er IKKE for at diskutere om Carroll leverede i kamp eller ej (det forholder jeg mig ikke til), men for at understrege TZ's pointe med indlægget ift. Borini.

Jeg køber heller ikke helt den der med at man skal være en spiller efter trænerens hoved. Det holder naturligvis til en vis grad, og hvor grænsen går er svær. Men selv Stoke havde vel brugt Messi, bare for at sætte det lidt på spidsen. Du kan også tage en spiller som Lukaku, der både har leveret fra WBA og nu under Everton i to helt forskellige systemer. At Rodgers siger, at vi skiller os af med Carroll betyder jo ikke, at Rodgers ikke også har ment, at Carroll simpelthen ikke var god nok?

Men pointen med mit første indlæg var lige så meget, at han skal til at have nogen kampe og levere (eller i det mindste vise potentiale) for at vi kan sige, at vi fortsat skal tro på ham.
"Anybody who plays for me should be a bad loser."

Redmaniac
Indlæg: 961
Tilmeldt: mandag, 23. jul, 2007 17:58
Geografisk sted: Waterloo - Canada

Re: 29 - Fabio Borini

Indlæg af Redmaniac » mandag, 07. okt, 2013 17:56

Surf skrev:Redmaniac jeg kan godt forstå du angriber TZ's sarkasme. Men du kunne jo også samtidig forholde dig til det, han skriver, for han har en pointe.
Jeg forholder mig da i allerhøjeste grad til, hvad han skriver. Nu er jeg ikke en udpræget ekspert i tyk unødvendig sarkasme, men jeg formoder, at han ikke just var enig i den parallel, jeg drog imellem de to pågældende spilleres situationer.

- Købt ind til over det dobbelte af deres markedspris
- Præsterer ikke på banen
- Lider under managerskifte

Sidste punkt er måske en smule tidligt at konkludere i forhold til Borini. Min "gut feeling" siger dog, at han ikke kommer til at spille en rolle under den nye manager.

Jeg er dog ganske enig med dig i, at han skal til at levere - jeg tror bare ikke rigtigt, at han får chancen for det i Sunderland.

Brugeravatar
Surf
Indlæg: 6340
Tilmeldt: fredag, 31. dec, 2010 12:47
Geografisk sted: København
Alder: 33

Re: 29 - Fabio Borini

Indlæg af Surf » mandag, 07. okt, 2013 18:21

Du glemmer hans afgørende pointe med, at man skal levere på banen. Det var jo den, som var vigtig. Du tilskriver så managerskiftet meget, men hvis vi ser tilbage til Kennys tid, blev Carroll altså heller ikke engang brugt særligt meget. Igen, jeg vil nødig forholde mig til om Carroll leverede på banen for os, da det er et ømt punkt og i øvrigt ret uddebateret. Men det ændrer slet ikke ved, at Borini skal gå ind og levere på banen for Sunderland nu hvis han skal overbevise.

At jeg så er enig med dig i, at han næppe for meget spilletid er noget andet. Hvis Sunderlands træners dispositioner stemmer overens med begge vores gut-feelings, ja så er det jo så meget desto vigtigere et Borini leverer på banen.
"Anybody who plays for me should be a bad loser."

Redmaniac
Indlæg: 961
Tilmeldt: mandag, 23. jul, 2007 17:58
Geografisk sted: Waterloo - Canada

Re: 29 - Fabio Borini

Indlæg af Redmaniac » mandag, 07. okt, 2013 18:28

Surf skrev:Du glemmer hans afgørende pointe med, at man skal levere på banen. Det var jo den, som var vigtig.
Jeg er da yderst enig i, at Carroll ikke leverede specielt meget på banen - ligesom Borini. Det var jo netop også en af hovedpointerne i min sammenligning mellem dem.

Jeg tror slet ikke, at vi taler samme sprog. Min kommentar til TZ gik jo netop på, at han bragte hans dårlige spil på banen på et tidspunkt, hvor jeg slet ikke havde forholdt mig til det ej heller kommenteret på det. Jeg brugte blot Carroll som en sammenligning med Borini i forhold til det med ikke at få en chance, hvilket det ikke lader til den nye mand i Sunderland vil give Borini (og som Rodgers reelt ikke gav Carroll - som jeg igen ikke fortænker ham i)

Brugeravatar
ThunderZtorm
Indlæg: 3934
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 16:40
Geografisk sted: Haderslev
Alder: 45
Kontakt:

Re: 29 - Fabio Borini

Indlæg af ThunderZtorm » mandag, 07. okt, 2013 22:28

Hvis han ikke får spilletid i Sunderland må lejemålet aflyses allerede i december/januar så han enten kan blive lejet videre ud til en klub der vil bruge ham, eller komme i kamp for os.

Spild af vores resourcer at lade ham sidde på bænken i Sunderland.

Brugeravatar
Surf
Indlæg: 6340
Tilmeldt: fredag, 31. dec, 2010 12:47
Geografisk sted: København
Alder: 33

Re: 29 - Fabio Borini

Indlæg af Surf » tirsdag, 08. okt, 2013 09:32

@Redmaniac
Jeg tror måske også at vi snakker forbi hinanden. Det lader til at vi er enige om Borini, så lad os bare holde den der.

@TZ
Helt enig. Så må han hjem til os og spille U21-bold. Men lad os håbe, at han kan spille lidt.
"Anybody who plays for me should be a bad loser."

Brugeravatar
DaBonks
Indlæg: 4241
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 14:34
Geografisk sted: Århus
Alder: 33

Re: 29 - Fabio Borini

Indlæg af DaBonks » tirsdag, 08. okt, 2013 11:44

Sunderland har ansat Gus Poyet. Det kunne vel have været værre ift. Borini.
Bliver spændende at se om han kan tage skridtet op til Premier League som træner.
Billede

Brugeravatar
AndreasN
Indlæg: 6494
Tilmeldt: torsdag, 21. jan, 2010 15:08
Geografisk sted: Valby
Alder: 30

Re: 29 - Fabio Borini

Indlæg af AndreasN » tirsdag, 08. okt, 2013 17:01

Gus Poyet virker som en sympatisk fyr. Måske fordi han altid har været fornuftigt i sine udtalelser omkring Suarez og ikke bare hoppet med på mediebølgen. Men er nok også et resultat af hans nationalitet.

Jeg håber på, at han giver Borini noget tillid og lader ham starte regelmæssigt. Det ville i den grad være spændende at se, hvad Borini kunne præstere på et hold, der vel lige nu ikke kunne passe bedre til ham - hård fight og direkte spil.
Liverpool Football Klopp

Brugeravatar
LFC_20
Indlæg: 2648
Tilmeldt: tirsdag, 04. aug, 2009 13:35

Re: 29 - Fabio Borini

Indlæg af LFC_20 » søndag, 27. okt, 2013 21:23

Sikke en kasse af Borini idag :headbang: :dance: :clap:

- Dejligt at se og så i Sunderland - Newcastle derbyet. Sikke et selvtillidsboost det må være for den hårdt prøvede Fabio.

Jeg under ham succes og tror det vil ske på Anfield mange år frem!

Brugeravatar
LFC_20
Indlæg: 2648
Tilmeldt: tirsdag, 04. aug, 2009 13:35

Re: 29 - Fabio Borini

Indlæg af LFC_20 » lørdag, 02. nov, 2013 15:26

Borini starter inde idag for Sunderland imod Hull :dance:

Brugeravatar
Thommo
Indlæg: 10264
Tilmeldt: lørdag, 02. jun, 2007 14:54
Geografisk sted: Randers
Alder: 48

Re: 29 - Fabio Borini

Indlæg af Thommo » lørdag, 30. nov, 2013 00:39

Kan han hentes i januar vinduet? håber han returnerer, Aspas Vs Borini 1 skridt frem og 127 skridt tilbage, ikke at Borini kan redde LFC, men han er dog meget bedre end Aspas, men hvad fanden, Aspas kostede jo også kun det jeg kan tjene på omkring 225 år. pebernødder.

Hvis 6-7 mill £ holder stik
Verden er smask fuld af hyklere....

Besvar