24 - Joe Allen

Underkategori til tidligere LFC-spillere
Brugeravatar
Alonso
Indlæg: 5105
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 14:53
Alder: 35

Re: 24 - Joe Allen

Indlæg af Alonso » søndag, 17. mar, 2013 22:14

Thommo skrev:Jeg tænker lidt længere frem, Steven bliver vel rotations spiller inden for 12-18 måneders tid, og trækker sig måske endda om 1 år, hvem ved, tror dog han holder i 2 år og 2 måneder endnu? synes det er problematisk med den unge midtbane. Og ser det som et, endda, meget stort problem faktisk. Der vil blive masser af udfald de næste 4-5 år, hvis ikke der ses på dette problem,for det er et stort problem i min optik altså.
Men problemet i går var jo at vi ikke havde en spiller der var dygtig til at positionere sig i defensive situationer, da Allen spillede 6'er rollen. Derfor var det for nemt for Southampton at penetrere det rum, hvilket skabte store problemer for os - ligesom ude mod Zenit i øvrigt.

Det har jeg fremført i transferdiskussionen, ligesom jeg har talt for at få en spiller med et dynamisk pasningsspil ind til at supplere Steven Gerrard. På sigt kunne Suso spiller den slags rolle.

Derudover bør vi have yderligere en midtbanespiller inde der kan skabe dynamik ved bevægelse, hvilket både er Joe Allen og Jordan Henderson.

Brugeravatar
Thommo
Indlæg: 10260
Tilmeldt: lørdag, 02. jun, 2007 14:54
Geografisk sted: Randers
Alder: 48

Re: 24 - Joe Allen

Indlæg af Thommo » søndag, 17. mar, 2013 22:35

Jeg skriver det ikke udelukkende pga gårsdagens kamp, men den var ikke prangende, Allen var dog ikke ene om at dumpe. Og hvis Allen spiller til noget nær MoM, i flere kampe denne sæson, skal han selvfølgelig ikke væk, og spillere dumper jeg ikke pga dåbs attest der står 1994-1995 eksempelvis, hvis du er god nok er du gammel nok. MEN der er altså flere udfald med unge, og synes der er meget ungt kød både på bænken og i start 11, og synes det er en stor fejl med så ung en midtbane. Downing har dog også rutinen men skal det nævnes, men det til trods, jeg er ikke tilfreds.
Verden er smask fuld af hyklere....

Brugeravatar
RedRedRed
Indlæg: 2483
Tilmeldt: tirsdag, 30. okt, 2012 01:18
Alder: 35

Re: 24 - Joe Allen

Indlæg af RedRedRed » mandag, 18. mar, 2013 00:46

http://www.liverpoolfc.com/news/latest- ... ales-squad

Så få ham da smidt på operationsbordet, inden han mister den arm, hvis det er så slemt.
I mine øjne er det da bare om at få det overstået, så han er helt klar til pre-season, i stedet for at risikere at give ham en halv sløj start på næste sæson. Mon ikke nok vi klarer de sidste 8 endda.

Det er i hvert fald min mening.

Brugeravatar
Elta
Indlæg: 337
Tilmeldt: lørdag, 17. okt, 2009 15:42
Geografisk sted: Århus
Alder: 38

Re: 24 - Joe Allen

Indlæg af Elta » tirsdag, 19. mar, 2013 00:02

Allen er i dag blevet opereret og misser resten af hans første sæson i klubben.

Han fik ellers en ret god start på hans første sæson i Liverpool, men oplevede derefter et formdyk. I dag ved vi, at hans formdyk er sammenfaldende med hans skade i skulderen og at han måtte spille gennem smertegrænsen for at opfylde de krav Rodgers, klubben og vi som supportere har til ham.

Ikke dårligt for en 23 årig Waliser.

Selvom det er nemt at være bagklog, synes jeg Allen har fortjent at vi allesammen tager vores kritik af ham op til genovervejelse, når vi nu ved, at han har været skadet siden Oktober.
Agger! Go! Go! Go! Chase the Cockney's up a tree!
To the left, to the right, he brings strikers to their knees.
All Kopites delight, from the man signed from Brondby!

Oomph242
Indlæg: 5649
Tilmeldt: torsdag, 01. sep, 2011 00:14

Re: 24 - Joe Allen

Indlæg af Oomph242 » tirsdag, 19. mar, 2013 00:32

Elta skrev:Allen er i dag blevet opereret og misser resten af hans første sæson i klubben.

Han fik ellers en ret god start på hans første sæson i Liverpool, men oplevede derefter et formdyk. I dag ved vi, at hans formdyk er sammenfaldende med hans skade i skulderen og at han måtte spille gennem smertegrænsen for at opfylde de krav Rodgers, klubben og vi som supportere har til ham.

Ikke dårligt for en 23 årig Waliser.

Selvom det er nemt at være bagklog, synes jeg Allen har fortjent at vi allesammen tager vores kritik af ham op til genovervejelse, når vi nu ved, at han har været skadet siden Oktober.

Jeg undre mig over, hvorfor han så har spillet. En skadet spiller, der spiller på kvartkræft ser jeg bestemt ikke som holdstyrkende og slet ikke når det er på bekostning af en formstærk Henderson.

Personligt synes jeg ikke, han har haft mere end 3-4 gode kampe for LFC. Så ved ikke om Oktober skaden afholder mig fra, at 'håbe' på et sommersalg.

Brugeravatar
Thommo
Indlæg: 10260
Tilmeldt: lørdag, 02. jun, 2007 14:54
Geografisk sted: Randers
Alder: 48

Re: 24 - Joe Allen

Indlæg af Thommo » tirsdag, 19. mar, 2013 01:35

Elta skrev: Selvom det er nemt at være bagklog, synes jeg Allen har fortjent at vi allesammen tager vores kritik af ham op til genovervejelse, når vi nu ved, at han har været skadet siden Oktober.
Det eneste jeg fortryder, er at jeg ikke har været mere hård i kritikken. Men vidste ikke man(Allen) kunne spille SÅ dårligt, så længe, og stadig tjene 5-700.0000 kroner ugentligt. Han kunne i ramme alvor ikke komme på hold i FCK, som han har spillet i 4 måneder, skal man så have sådan en hyre. Videre i karrieren Allen, håber jeg og krydser alt for sker.
Verden er smask fuld af hyklere....

Brugeravatar
Alonso
Indlæg: 5105
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 14:53
Alder: 35

Re: 24 - Joe Allen

Indlæg af Alonso » tirsdag, 19. mar, 2013 13:36

Thommo skrev:
Elta skrev: Selvom det er nemt at være bagklog, synes jeg Allen har fortjent at vi allesammen tager vores kritik af ham op til genovervejelse, når vi nu ved, at han har været skadet siden Oktober.
Det eneste jeg fortryder, er at jeg ikke har været mere hård i kritikken. Men vidste ikke man(Allen) kunne spille SÅ dårligt, så længe, og stadig tjene 5-700.0000 kroner ugentligt. Han kunne i ramme alvor ikke komme på hold i FCK, som han har spillet i 4 måneder, skal man så have sådan en hyre. Videre i karrieren Allen, håber jeg og krydser alt for sker.
Det er en skam at du dræber debatten omkring Joe Allens præstationer ved at være så unuanceret, at ingen kan tage dig alvorligt. For er sikker på at der gemmer sig noget substans derinde et sted. Bare et godt råd til en anden gang.

Brugeravatar
LarsU
Indlæg: 3648
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 17:37

Re: 24 - Joe Allen

Indlæg af LarsU » tirsdag, 19. mar, 2013 21:04

Thommo skrev:
Elta skrev: Selvom det er nemt at være bagklog, synes jeg Allen har fortjent at vi allesammen tager vores kritik af ham op til genovervejelse, når vi nu ved, at han har været skadet siden Oktober.
Det eneste jeg fortryder, er at jeg ikke har været mere hård i kritikken. Men vidste ikke man(Allen) kunne spille SÅ dårligt, så længe, og stadig tjene 5-700.0000 kroner ugentligt. Han kunne i ramme alvor ikke komme på hold i FCK, som han har spillet i 4 måneder, skal man så have sådan en hyre. Videre i karrieren Allen, håber jeg og krydser alt for sker.
Gid du kommer til at æde dine ord i dig igen, og Allen bliver årets spiller næste sæson.
Shankly: "Football is a simple game made complicated by people who should know better."
Schäfer om Suarez: "Han er som en sørøver, en fribytter - altid på togt!"

AJ
Indlæg: 11222
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 17:01
Geografisk sted: København SV
Alder: 32

Re: 24 - Joe Allen

Indlæg af AJ » tirsdag, 19. mar, 2013 21:08

LarsU skrev:
Thommo skrev:
Elta skrev: Selvom det er nemt at være bagklog, synes jeg Allen har fortjent at vi allesammen tager vores kritik af ham op til genovervejelse, når vi nu ved, at han har været skadet siden Oktober.
Det eneste jeg fortryder, er at jeg ikke har været mere hård i kritikken. Men vidste ikke man(Allen) kunne spille SÅ dårligt, så længe, og stadig tjene 5-700.0000 kroner ugentligt. Han kunne i ramme alvor ikke komme på hold i FCK, som han har spillet i 4 måneder, skal man så have sådan en hyre. Videre i karrieren Allen, håber jeg og krydser alt for sker.
Gid du kommer til at æde dine ord i dig igen, og Allen bliver årets spiller næste sæson.
Eller Borini ;)

Oomph242
Indlæg: 5649
Tilmeldt: torsdag, 01. sep, 2011 00:14

Re: 24 - Joe Allen

Indlæg af Oomph242 » tirsdag, 19. mar, 2013 21:57

AJ skrev:
LarsU skrev:
Thommo skrev:
Elta skrev: Selvom det er nemt at være bagklog, synes jeg Allen har fortjent at vi allesammen tager vores kritik af ham op til genovervejelse, når vi nu ved, at han har været skadet siden Oktober.
Det eneste jeg fortryder, er at jeg ikke har været mere hård i kritikken. Men vidste ikke man(Allen) kunne spille SÅ dårligt, så længe, og stadig tjene 5-700.0000 kroner ugentligt. Han kunne i ramme alvor ikke komme på hold i FCK, som han har spillet i 4 måneder, skal man så have sådan en hyre. Videre i karrieren Allen, håber jeg og krydser alt for sker.
Gid du kommer til at æde dine ord i dig igen, og Allen bliver årets spiller næste sæson.
Eller Borini ;)
Selv som en enten eller combo, tror jeg bet365 vil give rigtigt gode odds på den. Mit gæt er Ca. 300-400 gange pengene igen...

Brugeravatar
Thommo
Indlæg: 10260
Tilmeldt: lørdag, 02. jun, 2007 14:54
Geografisk sted: Randers
Alder: 48

Re: 24 - Joe Allen

Indlæg af Thommo » tirsdag, 19. mar, 2013 22:03

AJ skrev:
LarsU skrev:
Thommo skrev:
Elta skrev: Selvom det er nemt at være bagklog, synes jeg Allen har fortjent at vi allesammen tager vores kritik af ham op til genovervejelse, når vi nu ved, at han har været skadet siden Oktober.
Det eneste jeg fortryder, er at jeg ikke har været mere hård i kritikken. Men vidste ikke man(Allen) kunne spille SÅ dårligt, så længe, og stadig tjene 5-700.0000 kroner ugentligt. Han kunne i ramme alvor ikke komme på hold i FCK, som han har spillet i 4 måneder, skal man så have sådan en hyre. Videre i karrieren Allen, håber jeg og krydser alt for sker.
Gid du kommer til at æde dine ord i dig igen, og Allen bliver årets spiller næste sæson.
Eller Borini ;)
Det håber jeg også LarsU, AJ jeg har ikke været efter Borini :dontknow:

Og var for skarp i tonen igår, ovenpå en dårlig dårlig dag, skrev indlægget FOR hårdt kan jeg godt se. Men det ændrer ikke ved han har spillet mindre godt, i lang tid, som jeg ser det.
Verden er smask fuld af hyklere....

Brugeravatar
LarsU
Indlæg: 3648
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 17:37

Re: 24 - Joe Allen

Indlæg af LarsU » tirsdag, 19. mar, 2013 22:38

AJ skrev:
LarsU skrev:
Thommo skrev:
Elta skrev: Selvom det er nemt at være bagklog, synes jeg Allen har fortjent at vi allesammen tager vores kritik af ham op til genovervejelse, når vi nu ved, at han har været skadet siden Oktober.
Det eneste jeg fortryder, er at jeg ikke har været mere hård i kritikken. Men vidste ikke man(Allen) kunne spille SÅ dårligt, så længe, og stadig tjene 5-700.0000 kroner ugentligt. Han kunne i ramme alvor ikke komme på hold i FCK, som han har spillet i 4 måneder, skal man så have sådan en hyre. Videre i karrieren Allen, håber jeg og krydser alt for sker.
Gid du kommer til at æde dine ord i dig igen, og Allen bliver årets spiller næste sæson.
Eller Borini ;)
It could happen!

Or, maybe not...
Shankly: "Football is a simple game made complicated by people who should know better."
Schäfer om Suarez: "Han er som en sørøver, en fribytter - altid på togt!"

Brugeravatar
Alonso
Indlæg: 5105
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 14:53
Alder: 35

Re: 24 - Joe Allen

Indlæg af Alonso » tirsdag, 07. maj, 2013 15:52

Joe Allen leverer andenflest af sine lange pasninger i Premier League. 89,66% af hans lange pasninger ramte således en medspiller. Kun Moussa Dembele, der ironisk har slået færre lange pasninger end Allen, har præsteret bedre i form af 91,67%.

Steven Gerrard er nummer 15, men han har forsøgt langt flere lange pasninger end de andre i top20.

Man kan naturligvis ikke rigtig bruge statistikken til noget. Det er de færreste der smækker de lange afleveringer afsted med Gerrards tempo, hvilket vi ikke kan se i statistikken.

Men vi kan udlede at Joe Allen, med korte som lange pasninger, har stor sikkerhed i sit afleveringsspil.

http://www.dailymail.co.uk/sport/footba ... leads.html

Derudover fortæller en anden artikel på Mail at Joe Allens favoritbog er "The Da Vinci Code". Så ved I det.

texy
Indlæg: 9729
Tilmeldt: onsdag, 27. jun, 2007 14:49
Geografisk sted: København
Alder: 48

Re: 24 - Joe Allen

Indlæg af texy » tirsdag, 21. maj, 2013 21:45

Jeg kunne godt tænke mig at vide, hvor folk helst ser Allen blive spillet i næste sæson?

På Lucas' position? Ved siden af Lucas (hvilket vel i øjeblikket kan betegnes som Gerrards position)? Eller forrest på den centrale midtbane (Hvor vi har brugt Coutinho, Suarez, Shelvey, Henderson og sikkert flere...)?

Jeg er nysgerrig efter andres meninger, da jeg ikke selv har kunnet identificere hans kvaliteter endnu. Og i forhold til transfervinduet, så er det vel relevant, hvilken plads denne £15m spiller er tiltænkt? Skal han være backup for Lucas og dermed bænkevarmer? Backup for Gerrard og dermed bænkevarmer? Eller forreste midt, hvilket vel overflødiggør tanken om en transfer af Eriksen (og den slags spillere) og samtidig skubber Henderson og Sturridge oftere ud på bænken - med mindre han også på denne plads er tiltænkt en backup/bænkevarmerrolle?

Jeg har personligt meget svært ved at se fremtiden for Allen i Liverpool. Dermed ikke sagt, at vi skal sælge ham. Vi er allerede igang med at sælge Carroll med et kæmpe tab. Jeg vil hellere have Allen med en indkøbsværdi på £15m til at udgøre bredden end opgive endnu en ung spiller og sælge ham under indkøbspris. Men jeg er virkelig i tvivl om, hvor meget spilletid han vil få, og om han er villig til at vente yderligere et til to år, før han er inde omkring startopstillingen...

Blot nysgerrig.
Kloppite

Oomph242
Indlæg: 5649
Tilmeldt: torsdag, 01. sep, 2011 00:14

Re: 24 - Joe Allen

Indlæg af Oomph242 » tirsdag, 21. maj, 2013 22:02

texy skrev:Jeg kunne godt tænke mig at vide, hvor folk helst ser Allen blive spillet i næste sæson?

På Lucas' position? Ved siden af Lucas (hvilket vel i øjeblikket kan betegnes som Gerrards position)? Eller forrest på den centrale midtbane (Hvor vi har brugt Coutinho, Suarez, Shelvey, Henderson og sikkert flere...)?

Jeg er nysgerrig efter andres meninger, da jeg ikke selv har kunnet identificere hans kvaliteter endnu. Og i forhold til transfervinduet, så er det vel relevant, hvilken plads denne £15m spiller er tiltænkt? Skal han være backup for Lucas og dermed bænkevarmer? Backup for Gerrard og dermed bænkevarmer? Eller forreste midt, hvilket vel overflødiggør tanken om en transfer af Eriksen (og den slags spillere) og samtidig skubber Henderson og Sturridge oftere ud på bænken - med mindre han også på denne plads er tiltænkt en backup/bænkevarmerrolle?

Jeg har personligt meget svært ved at se fremtiden for Allen i Liverpool. Dermed ikke sagt, at vi skal sælge ham. Vi er allerede igang med at sælge Carroll med et kæmpe tab. Jeg vil hellere have Allen med en indkøbsværdi på £15m til at udgøre bredden end opgive endnu en ung spiller og sælge ham under indkøbspris. Men jeg er virkelig i tvivl om, hvor meget spilletid han vil få, og om han er villig til at vente yderligere et til to år, før han er inde omkring startopstillingen...

Blot nysgerrig.
Jeg kan ikke rigtig se han, at han kan udvikle sig til top 4 spiller. Jeg kan heller ikke rigtigt se hvad han skal bruges til. Desværre tror jeg han vægtes højere, end Henderson når han bliver sin skade kvit.
"Man er vel ikke yngling for ingenting".

Besvar