24 - Joe Allen

Underkategori til tidligere LFC-spillere
Brugeravatar
TomViolence
Indlæg: 2200
Tilmeldt: mandag, 01. okt, 2012 16:30
Alder: 35

Re: 24 - Joe Allen

Indlæg af TomViolence » tirsdag, 12. mar, 2013 17:34

Scouser by heart.

Siden 2009.

Brugeravatar
Hekkem
Indlæg: 10394
Tilmeldt: onsdag, 30. maj, 2007 20:22
Alder: 50

Re: 24 - Joe Allen

Indlæg af Hekkem » tirsdag, 12. mar, 2013 18:33

Synd for knægten. Håber han kommer sig godt. Han var ved at finde ind i en rolle på holdet. Nu skal han genvinde sig, og forberede sig på næste sæson. Hans anden sæson kan bliver rigtig stor. Han har redskaberne, men mangler lige at være mere stabil.
Stupidity now - Insanaty later
If people are trying to bring you down it only means that you are above them

Brugeravatar
TomViolence
Indlæg: 2200
Tilmeldt: mandag, 01. okt, 2012 16:30
Alder: 35

Re: 24 - Joe Allen

Indlæg af TomViolence » tirsdag, 12. mar, 2013 18:55

Hvis man kan sige det, så er timingen meget god. Vi har ikke noget STORT at spille for, og bagefter er der sommerpausen..
Scouser by heart.

Siden 2009.

Brugeravatar
RedRedRed
Indlæg: 2483
Tilmeldt: tirsdag, 30. okt, 2012 01:18
Alder: 35

Re: 24 - Joe Allen

Indlæg af RedRedRed » tirsdag, 12. mar, 2013 21:05

TomViolence skrev:Hvis man kan sige det, så er timingen meget god. Vi har ikke noget STORT at spille for, og bagefter er der sommerpausen..
Nu har han jo døjet med skulderen siden oktober, så det er jo en kontrolleret timing.

Det var måske også det du mente, eller hvordan? Skadens timing i oktober, var jo som sådan ikke ret god. ;)

Brugeravatar
TomViolence
Indlæg: 2200
Tilmeldt: mandag, 01. okt, 2012 16:30
Alder: 35

Re: 24 - Joe Allen

Indlæg af TomViolence » tirsdag, 12. mar, 2013 22:44

RedRedRed skrev:
TomViolence skrev:Hvis man kan sige det, så er timingen meget god. Vi har ikke noget STORT at spille for, og bagefter er der sommerpausen..
Nu har han jo døjet med skulderen siden oktober, så det er jo en kontrolleret timing.

Det var måske også det du mente, eller hvordan? Skadens timing i oktober, var jo som sådan ikke ret god. ;)
Yes, nemlig. Jeg vidste egentlig godt, at det var kontrolleret. ;)
Scouser by heart.

Siden 2009.

Brugeravatar
RedRedRed
Indlæg: 2483
Tilmeldt: tirsdag, 30. okt, 2012 01:18
Alder: 35

Re: 24 - Joe Allen

Indlæg af RedRedRed » tirsdag, 12. mar, 2013 22:46

TomViolence skrev:
RedRedRed skrev:
TomViolence skrev:Hvis man kan sige det, så er timingen meget god. Vi har ikke noget STORT at spille for, og bagefter er der sommerpausen..
Nu har han jo døjet med skulderen siden oktober, så det er jo en kontrolleret timing.

Det var måske også det du mente, eller hvordan? Skadens timing i oktober, var jo som sådan ikke ret god. ;)
Yes, nemlig. Jeg vidste egentlig godt, at det var kontrolleret. ;)
:army7:
Er enig, der bliver næppe bedre tidspunkt. Nu får han chancen for at blive helt klar til den nye sæson.

Tom_Jorsal
Indlæg: 2122
Tilmeldt: torsdag, 27. okt, 2011 12:36
Geografisk sted: Østerbro
Alder: 36

Re: 24 - Joe Allen

Indlæg af Tom_Jorsal » tirsdag, 12. mar, 2013 22:55

kan hans formdyk have noget med den skulder at gøre mon? han startede virkelig godt, men har ikke været god siden efteråret.

Brugeravatar
Thommo
Indlæg: 10264
Tilmeldt: lørdag, 02. jun, 2007 14:54
Geografisk sted: Randers
Alder: 48

Re: 24 - Joe Allen

Indlæg af Thommo » lørdag, 16. mar, 2013 20:18

Få ham til lægen, så han er frisk til sommer vinduet, og kan skydes af. Jeg tror simpelthen ikke på ham i LFC. Er normalt for at give unge mere end en sæson, men ser det kun gå en vej, og det er ikke den vej der hæver Allen værdien.
Verden er smask fuld af hyklere....

Brugeravatar
ThunderZtorm
Indlæg: 3934
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 16:40
Geografisk sted: Haderslev
Alder: 45
Kontakt:

Re: 24 - Joe Allen

Indlæg af ThunderZtorm » søndag, 17. mar, 2013 00:27

Thommo skrev:Få ham til lægen, så han er frisk til sommer vinduet, og kan skydes af. Jeg tror simpelthen ikke på ham i LFC. Er normalt for at give unge mere end en sæson, men ser det kun gå en vej, og det er ikke den vej der hæver Allen værdien.
Tjaaah, det sagde vi jo så også om Downing og Henderson.. Jeg er okay med at give ham et år mere for at se om BR kan vende Allens dyk. Vi så jo en Allen spille glimrende i starten af sæsonen, så vi ved han kan levere den vare han blev købt til at levere.

Brugeravatar
Thommo
Indlæg: 10264
Tilmeldt: lørdag, 02. jun, 2007 14:54
Geografisk sted: Randers
Alder: 48

Re: 24 - Joe Allen

Indlæg af Thommo » søndag, 17. mar, 2013 00:39

Muligt du har ret, og håber det også....Og dog, Steven holder ikke evigt, og når han er fortid er den mest rutinerede på midten/halvt angriber Downing, sådan frit fra huskeren, Lucas dog også ganske rutineret men.....Det er bare ikke nok, ser gerne Allen ud og en Gary MaC type ind. Og ved jeg gentager mig, men der er jo heller intet ændret i vinter vinduet, omend de (Cou og Sturridge )har vist sig være noget nær deres vægt værd i diamanter.
Rutine på midten, må være en høj prioritet til sommer, sammen med venstre back og 1-2 stykker til midter forsvaret....Og så få signet Carra som forsvars træner!!!!!!

Kom lidt off t, men sådan er det af og til.
Verden er smask fuld af hyklere....

Brugeravatar
LarsU
Indlæg: 3648
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 17:37

Re: 24 - Joe Allen

Indlæg af LarsU » søndag, 17. mar, 2013 20:46

Vi skal da bestemt holde fast i Joe Allen, som ikke lige pludselig er blevet til en permanent dårlig fodboldspiller. Har han overhovedet haft en pause i et par år efterhånden? Så vidt jeg husker, spillede han OL sidste sommer og var således heller ikke med i vores preseason-træning. Med en pause nu på tre måneder er han klar igen, når træningen starter op, og så finder vi hans helt rigtige plads i truppen og på holdet. Statistikken siger jo, at han faktisk er vores vigtigste spiller, forstået på den måde, at det er med ham på banen, at vi har hentet flest point!

Jeg bliver til stadighed rystet over så lidt tid, folk er villige til at give vores spillere. Det må være disse internet-tider med 'instant satisfaction'..! Når det så er sagt, så er jeg nok heller ikke meget bedre selv, for jeg må indrømme, at en spiller som Borini har jeg så lidt fidus til, at jeg er villig til at sælge ham med det samme, i stedet for at han blokerer pladsen for en ny 3. angriber, som skal være mindst ligeså god som Sturridge. Borini giver mig bare triste associationer til Sean Dundee og Voronin!

Men det er vist en anden tråd...
Shankly: "Football is a simple game made complicated by people who should know better."
Schäfer om Suarez: "Han er som en sørøver, en fribytter - altid på togt!"

Brugeravatar
Alonso
Indlæg: 5105
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 14:53
Alder: 35

Re: 24 - Joe Allen

Indlæg af Alonso » søndag, 17. mar, 2013 20:52

De skal alle kunne afdrible et helt forsvar eller slå afleveringer over 60 meter, ellers er de uduelige boldflyttere. Jøsses, hvor er det unuanceret.

Brugeravatar
Thommo
Indlæg: 10264
Tilmeldt: lørdag, 02. jun, 2007 14:54
Geografisk sted: Randers
Alder: 48

Re: 24 - Joe Allen

Indlæg af Thommo » søndag, 17. mar, 2013 21:11

LarsU skrev: Det må være disse internet-tider med 'instant satisfaction'..! Når det så er sagt, så er jeg nok heller ikke meget bedre selv, for jeg må indrømme, at en spiller som Borini har jeg så lidt fidus til, at jeg er villig til at sælge ham med det samme,.
Jeg synes ikke det er fordi jeg har brug for instant impact, jeg vil have Allen ud. Jeg ser gerne rutine på midten, og Allen er med mil, den svageste, synes jeg. Og han tager tilmed en plads fra Hendo af en eller anden mystisk årsag. Vores midtbane er bare FOR ung, og jeg ser det som årsagen til vores enten eller kampe, altså enten gude bold, eller i helvede.

Og vel gentager jeg mig selv, når det gælder rutine, men intet ser ud til at ændres. Sturridge og Cou, har ikke ændret på rutine fronten, i vinter vinduet, omend Stur har masser af kampe. Jeg er SÅ trææææææææææt af youngsters, på midten, det er til at brække sig over, og det irriterer mig ud over alle grænser.

Og ser som skrevet Joe som det svage led, Shelvey, Suso, og Sterling på lån denæste par sæsoner, så kan jeg se pointen i at beholde Allen, hvis der altså hentes en 33-35 årig ind, så Allen ikke er i betragtning som andet end sub.

Og kan ikke beskrive hvor led og ked jeg er af noget-nær-teenagers i LFC start 11´er ;)
Verden er smask fuld af hyklere....

Brugeravatar
Alonso
Indlæg: 5105
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 14:53
Alder: 35

Re: 24 - Joe Allen

Indlæg af Alonso » søndag, 17. mar, 2013 21:23

Lucas er altså 26 og Gerrard 32 (bliver 33). Skal de have rollator før de er gamle nok?

Brugeravatar
Thommo
Indlæg: 10264
Tilmeldt: lørdag, 02. jun, 2007 14:54
Geografisk sted: Randers
Alder: 48

Re: 24 - Joe Allen

Indlæg af Thommo » søndag, 17. mar, 2013 21:49

Jeg tænker lidt længere frem, Steven bliver vel rotations spiller inden for 12-18 måneders tid, og trækker sig måske endda om 1 år, hvem ved, tror dog han holder i 2 år og 2 måneder endnu? synes det er problematisk med den unge midtbane. Og ser det som et, endda, meget stort problem faktisk. Der vil blive masser af udfald de næste 4-5 år, hvis ikke der ses på dette problem,for det er et stort problem i min optik altså.
Verden er smask fuld af hyklere....

Besvar