15 - Daniel Sturridge

Underkategori til tidligere LFC-spillere
Brugeravatar
Emmy
Indlæg: 14388
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 18:59
Geografisk sted: Legoland
Alder: 46

Re: 15 - Daniel Sturridge

Indlæg af Emmy » lørdag, 06. sep, 2014 08:05

Bolsje drengene = håndbold OL 1984

Dynamit drengene = VM Fodbold 1986
"We're not racist, we only hate the mancs"

L4
Indlæg: 478
Tilmeldt: søndag, 06. maj, 2012 13:55

Re: 15 - Daniel Sturridge

Indlæg af L4 » lørdag, 06. sep, 2014 10:08

Thommo skrev:
L4 skrev:
Thommo skrev:
LFC-Aaby skrev: Og #Thommo;
I min optik kommer der intet godt ud af landsholdsfodbold. Det er en egoistisk tanke, men når jeg er fan af et klubhold, så er det kun ødelæggende at spillerne skal afsted med landsholdet. Der er mulighed for skader og træthed efter lange rejser. Derudover hader jeg de weekender hvor der ikke er PrL pga landskampe.

Jeg støtter selvfølgelig Danmark, men er fløjtende ligeglad med England for eksempel.
Hold da op hvor er vi enige i det med rødt ;) Og om du vil det eller ej, jeg er enig i det er egoistisk det du nævner , jeg er fan af fodbold, ene og alene pga bolche holdet og ikke mindst Sepp som jeg mødte i Ålborg Zoo sommeren 1985 eller 1986, det var stort, jeg stødte ind i Elkjaer i 1990 det var giga. Det jeg mener er at landholdet ofte fostrer lysten til klub bold.At jeg egentlig gerne var foruden fodbold, pga money rules da game, er en anden sag, men jeg er fodbold ramt, og det kan jeg ikke lægge fra mig. omend jeg gerne ville, af principielle årsager. Krisen er ikke ovre, men UK klubberne har brugt 8,9 mia. Det er grotesk.

P:S jeg blev lidt politisk og diverse i denne tråd, on topic, Sturr laver 20 mål med venstre arm bundet om på ryggen, da det er mod fodbold loven og han må bevæge armene frit, bliver det vel til 25 styks i PL.
Bolsje-landsholdet var vores herre hånboldlandshold i 80´erne som spillede i bolsjestrivrede dragter.....men ja, det engelske landshold er også fuldkommen ligegyldigt i mine øjne...
Hmm havde fået ind i hovedet det var "holdet" fra 80´erne, da de jo var var bolche strivet til tider, jeg vidste ikke håndbold eksisterede i 80´erne. Stiller lidt tvivl ved dit postulat, men da det er en bagatel , gider jeg ikke google det for 5 øre. Du får om ikke andet ret, uden google.
....nej, ALDRIG bolsjestriverede i herre landsholdsfodbold. Ikke en eneste gang. Det er rigtigt at de var Dynamit-drengene...

Brugeravatar
RedRedRed
Indlæg: 2483
Tilmeldt: tirsdag, 30. okt, 2012 01:18
Alder: 35

Re: 15 - Daniel Sturridge

Indlæg af RedRedRed » lørdag, 06. sep, 2014 12:46



Det er sgu ærgerligt når spilleres karriere, gang på gang, bliver sat tilbage grundet skader.
Men det er desværre en del af spillet, man bare må acceptere. Og det gør jeg, da jeg også er fan af landsholdsbold.

Brugeravatar
Sivi
Indlæg: 1979
Tilmeldt: søndag, 27. apr, 2014 21:36
Geografisk sted: En by ved æ' Vesterhaw
Alder: 27

Re: 15 - Daniel Sturridge

Indlæg af Sivi » lørdag, 06. sep, 2014 14:11

Skadet i 3 uger? Så må jeg vel hellere få rettet lidt på mit Fanatasy Premier League hold, haha :-)
Justice for the 96! <3

Hr. Drejer
Indlæg: 13773
Tilmeldt: søndag, 07. okt, 2007 21:52
Geografisk sted: Skee

Re: 15 - Daniel Sturridge

Indlæg af Hr. Drejer » lørdag, 06. sep, 2014 20:53

Der går rygter om, at han er ude i op til 4 måneder :(

http://liverpool.no/rykter/Uke-36.aspx
"Giving absolutely everything doesn't mean you get anything... but it’s the only chance to get something!”
Jurgen Klopp

Brugeravatar
Jesper
Indlæg: 7429
Tilmeldt: onsdag, 14. mar, 2012 07:39

Re: Sv: 15 - Daniel Sturridge

Indlæg af Jesper » søndag, 07. sep, 2014 20:00

Det største problem er den type af skader han får. Typisk er det lyske-og muskelskader. Ofte får man den slags skader, fordi muskulaturen er bygget op, så at nogle led og muskler er overdimensionerede i forhold til andre dele af muskulaturen. Man kan sige, at der ikke er en balance i muskulaturen, hvilket gør at risikoen for forstærkninger øges markant. Det eneste der hjælper på sigt er genoptræning og styrkelse af den omkringliggende muskulatur og det kan tage lang tid. Mange spillere døjer med de problemer igennem hele karrieren.
Hvis man da bare én gang kunne stå i spillertunnellen, altså som spiller!

jacob-vig
Indlæg: 160
Tilmeldt: onsdag, 14. mar, 2012 19:53

Re: 15 - Daniel Sturridge

Indlæg af jacob-vig » søndag, 07. sep, 2014 22:06

Daniel Sturridge er ifølge Liverpool Echo yderst tvivlsom til Ludogorets-kampen næste tirsdag. Dermed lader det til, at hans skade ikke er så alvorlig som først antaget.
Rickie Lambert skal angiveligt erstatte Sturridge for både Liverpool og England.
Så er det slet ikke så slemt som først antaget og det har i så fald kun været i 2 uger han var væk.

http://www.liverpoolecho.co.uk/sport/fo ... ol-7731953

Brugeravatar
AndreasN
Indlæg: 6494
Tilmeldt: torsdag, 21. jan, 2010 15:08
Geografisk sted: Valby
Alder: 30

Re: 15 - Daniel Sturridge

Indlæg af AndreasN » onsdag, 10. sep, 2014 22:18

Liverpool Football Klopp

Brugeravatar
AndreasN
Indlæg: 6494
Tilmeldt: torsdag, 21. jan, 2010 15:08
Geografisk sted: Valby
Alder: 30

Re: 15 - Daniel Sturridge

Indlæg af AndreasN » torsdag, 11. sep, 2014 23:50

Lige som man troede, at man ikke kunne hade Hodgson mere...

@LFCTS: Guardian - Sturridge has an active recovery session 2 days after a match. He asked England's coaching team but his request was rejected

@ViktorFagerLFC: #LFC are to make a complaint to the Football Association over Sturridge’s latest injury on international duty. (Guardian)
Liverpool Football Klopp

Brugeravatar
Pede
Indlæg: 2292
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 14:05
Geografisk sted: Aalborg

Re: 15 - Daniel Sturridge

Indlæg af Pede » fredag, 12. sep, 2014 00:10

BilledeBillede

Scherwin
Indlæg: 6635
Tilmeldt: tirsdag, 29. nov, 2011 22:22

Re: 15 - Daniel Sturridge

Indlæg af Scherwin » fredag, 12. sep, 2014 01:19

det må bare være nemt nok at så skal han ikke spille på landsholdet mere hvis de ikke kan indrette sig efter spillernes velbefindeene
Klopp “Defend like a soldier, attack like a scouser.”

Brugeravatar
Emmy
Indlæg: 14388
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 18:59
Geografisk sted: Legoland
Alder: 46

Re: 15 - Daniel Sturridge

Indlæg af Emmy » lørdag, 13. sep, 2014 12:08

Jeg håber sgu godt nok ikke at folkene på Fantasy PL ved noget vi ikke gør! De har ham stående til at være tilbage 25.10.

Klubben har vel meldt ud at det kun drejer sig om 2-3 uger?
"We're not racist, we only hate the mancs"

Scherwin
Indlæg: 6635
Tilmeldt: tirsdag, 29. nov, 2011 22:22

Re: 15 - Daniel Sturridge

Indlæg af Scherwin » tirsdag, 30. sep, 2014 22:54

Det fint nok at Rogers fortæller FA at sturrigde ikke kan bruges på landsholdet efter næste weekend
Klopp “Defend like a soldier, attack like a scouser.”

Brugeravatar
LarsB
Indlæg: 363
Tilmeldt: onsdag, 19. nov, 2008 17:12
Geografisk sted: Hareskoven
Alder: 53

Re: 15 - Daniel Sturridge

Indlæg af LarsB » onsdag, 01. okt, 2014 13:23

Wormie skrev:Det fint nok at Rogers fortæller FA at sturrigde ikke kan bruges på landsholdet efter næste weekend
Ja det er fint nok, men jeg synes jeg læser andre steder at BR indtrængende beder Woy om ikke at udtage DS, underforstået at det kan BR ikke bestemme. Hvem har egentligt det sidste ord i den sag?

Når det så er sagt, fatter jeg ikke hvorfor BR går ind i denne konflikt hvis han ikke har den endelige beslutning alligevel. HVIS DS er klar til weekenden, kunne man jo bare lade ham spille 70-80 minutter, tage ham ud og sige, at han var småskadet, så ville den ged jo være barberet.
Der findes 3 slags mennesker; dem der kan tælle og dem der ikke kan tælle.

Brugeravatar
Aarhus
Indlæg: 3123
Tilmeldt: onsdag, 17. okt, 2007 13:09
Geografisk sted: Århus C
Alder: 108

Re: 15 - Daniel Sturridge

Indlæg af Aarhus » onsdag, 01. okt, 2014 14:58

Nu har jeg ikke lige mulighed for at bakke min påstand op fra mobilen, men mener nu det ikke er første gang, Sturridge kommer skadet hjem fra landsholdet. Synes det er dybt BR blander sig.

Besvar