15 - Daniel Sturridge

Underkategori til tidligere LFC-spillere
Oomph242
Indlæg: 5680
Tilmeldt: torsdag, 01. sep, 2011 00:14

Re: 15 - Daniel Sturridge

Indlæg af Oomph242 » torsdag, 26. nov, 2015 21:19

De færreste vil vel egentlig klage, hvis de havde en spiller af Sturridges kaliber som joker, der kunne spille en gang i mellem.
Til £150.000 om ugen, tror jeg mange klubber ville klage deres nød alligevel.

En erstatning bør hentes i sommervinduet. Benteke tror jeg stadig kun, bliver vores plan b angriber..

Dieks
Indlæg: 800
Tilmeldt: torsdag, 26. feb, 2015 23:34
Alder: 37

Re: 15 - Daniel Sturridge

Indlæg af Dieks » torsdag, 26. nov, 2015 22:42

Hr. Drejer skrev:Enten er hans ben lavet hos Bing og Grøndahl, eller også er han en pivskid. Men jeg ser ingen fremtid i ham. Min tålmodighed er opbrugt. Men jeg tror også han vil have vanskeligt ved at spille sig ind i start-11 til Klopp.
Han må pive usansynligt meget. Der findes vel næsten ikke noget menneske der kan være i så sløj forfatning i hans alder.? Han skal bare være glad for at han ikke er en væddeløbshest, for så havde han da været aflivet for længst.

Hvis angrebsspillet fra City kampen fortsætter, så er det ikke så kritisk med endnu en skade til ham. Var i hvert faldet specielt at sidde og se kampen og på intet tidspunkt igennem de 90 min, savne Sturridge på banen. En spiller jeg syntes der mindre meget om Sturridge er Lacazette, (skal dog siges at det ikke er fordi jeg har set vanvittigt meget til ham). Men jeg så meget gerne at han fik chancen i klubben, fremfor Sturridge, som vel egentlig er bedre tjent med en gang skak.
YNWA..!

Brugeravatar
TomViolence
Indlæg: 2200
Tilmeldt: mandag, 01. okt, 2012 16:30
Alder: 35

Re: 15 - Daniel Sturridge

Indlæg af TomViolence » torsdag, 26. nov, 2015 23:10

Skaderne findes jo ikke kun oppe i hans hoved. Det kan godt være, han er lidt tilbageholden og reagerer stærkere, hvis han føler noget smerte, men, altså, det kan jo ikke være anderledes. Det kan jeg da selv relatere til.

Derudover synes jeg, vi har lidt ondt af os selv herinde. Tænk på, hvordan det må være at være Sturridge i denne periode. Eller hver gang han får at vide, at han har pådraget sig en ny skade. Han er en kæmpe profil på holdet og i en god alder, og han misser sandsynligvis EM pga. manglende spilletid. Det er sgu synd for ham.
Scouser by heart.

Siden 2009.

L4
Indlæg: 478
Tilmeldt: søndag, 06. maj, 2012 13:55

Re: 15 - Daniel Sturridge

Indlæg af L4 » fredag, 27. nov, 2015 00:10

"Leon Andreasen"-sk :|
Senest rettet af L4 fredag, 27. nov, 2015 09:26, rettet i alt 1 gang.

Brugeravatar
Sledgehammer
Indlæg: 5552
Tilmeldt: onsdag, 07. sep, 2011 14:38
Geografisk sted: The Klopp

Re: 15 - Daniel Sturridge

Indlæg af Sledgehammer » fredag, 27. nov, 2015 06:47

TomViolence skrev:Skaderne findes jo ikke kun oppe i hans hoved. Det kan godt være, han er lidt tilbageholden og reagerer stærkere, hvis han føler noget smerte, men, altså, det kan jo ikke være anderledes. Det kan jeg da selv relatere til.

Derudover synes jeg, vi har lidt ondt af os selv herinde. Tænk på, hvordan det må være at være Sturridge i denne periode. Eller hver gang han får at vide, at han har pådraget sig en ny skade. Han er en kæmpe profil på holdet og i en god alder, og han misser sandsynligvis EM pga. manglende spilletid. Det er sgu synd for ham.
Gu´ er det synd for Sturridge, men efterhånden er vi altså nået dertil, hvor galskaben må høre op og der bliver foretaget en cost/benefit vurdering af hans situation. Han trækker vel omkring £100k om ugen i løn, penge som klubben absolut INTET får for, og som kunne være brugt langt bedre andetsteds.

En skadesfri Sturridge i kampform er verdensklasse, men jeg er bange for, at det aldrig mere kommer til at ske. Imo bør vi prøve at skyde ham af til januar, men formentlig bliver det vanskeligt. Hvilken anden klub tør binde an med en spiller, der dårligt kan gå ind eller ud af spillerbussen uden at blive skadet? :dontknow:

Alternativt, hvis det viser sig umuligt at sælge ham, kunne man måske tilbyde ham en resultatbaseret kontrakt, så han får en (relativt) lav grundløn, suppleret med en gerne høj bonus, når/hvis han er spilleklar og scorer de mål, vi ved han er i stand til at score.
Anfield Iron

Liverpool Football Klopp

bjarnereds
Indlæg: 685
Tilmeldt: mandag, 12. sep, 2011 13:52

Re: 15 - Daniel Sturridge

Indlæg af bjarnereds » fredag, 27. nov, 2015 06:55

Han må begynd overveje om hvad fand han skal gøre, de der, de er ikke fodboldspiller krop. Han må selv ophæve sin kontrakt hos LFC, og kom viderer fra fodbold! 70 kamp spiller han i Liverpool, han mister godt nok 68kamp på grund af skade. Cash on him eller han må selv stoppe

Oomph242
Indlæg: 5680
Tilmeldt: torsdag, 01. sep, 2011 00:14

Re: 15 - Daniel Sturridge

Indlæg af Oomph242 » fredag, 27. nov, 2015 07:10

Johnny Football skrev:
TomViolence skrev:Skaderne findes jo ikke kun oppe i hans hoved. Det kan godt være, han er lidt tilbageholden og reagerer stærkere, hvis han føler noget smerte, men, altså, det kan jo ikke være anderledes. Det kan jeg da selv relatere til.

Derudover synes jeg, vi har lidt ondt af os selv herinde. Tænk på, hvordan det må være at være Sturridge i denne periode. Eller hver gang han får at vide, at han har pådraget sig en ny skade. Han er en kæmpe profil på holdet og i en god alder, og han misser sandsynligvis EM pga. manglende spilletid. Det er sgu synd for ham.
Gu´ er det synd for Sturridge, men efterhånden er vi altså nået dertil, hvor galskaben må høre op. Han trækker vel omkring £100k om ugen i løn, penge som klubben absolut INTET får for, og som kunne være brugt langt bedre andetsteds.

En skadesfri Sturridge i kampform er verdensklasse, men jeg er bange for, at det aldrig mere kommer til at ske. Imo bør vi prøve at skyde ham af til januar, men formentlig bliver det vanskeligt. Hvilken anden klub tør binde an med en spiller, der dårligt kan gå ind eller ud af spillerbussen uden at blive skadet? :dontknow:

Alternativt, hvis det viser sig umuligt at sælge ham, kunne man måske tilbyde ham en resultatbaseret kontrakt, så han får en (relativt) lav grundløn, suppleret med en gerne høj bonus, når/hvis han er spilleklar og scorer de mål, vi ved han er i stand til at score.
Jeg tror sku ikke, Sturridge går med til en kontrakt ændring før i 2019. Salg tror jeg heller ikke kommer på tale, hvem vil overtage en spiller der kun spiller 50% af kampene og forlanger høj løn.

Nogen på tage til Jamaica og flå den voodoo dukke ud af heksens hænder:).

Scherwin
Indlæg: 6635
Tilmeldt: tirsdag, 29. nov, 2011 22:22

Re: 15 - Daniel Sturridge

Indlæg af Scherwin » fredag, 27. nov, 2015 09:18

Hvis Daniel Sturridge spillede Amerikansk fodbold så ville han dø første gang han fik et hit. så skrøblig er han.

Han får Daniel Agger til at ligne en solid jernhest.

Hvor man dog tænker tilbage på Suarez dagene hvor du vidstse at suarez ALTID var der, ALDRIG skadet..

Suarez under klopp ville have være latterligt. sikkert mesterskab.
Klopp “Defend like a soldier, attack like a scouser.”

bjarnereds
Indlæg: 685
Tilmeldt: mandag, 12. sep, 2011 13:52

Re: 15 - Daniel Sturridge

Indlæg af bjarnereds » fredag, 27. nov, 2015 12:23

Wormie skrev:Hvis Daniel Sturridge spillede Amerikansk fodbold så ville han dø første gang han fik et hit. så skrøblig er han.

Han får Daniel Agger til at ligne en solid jernhest.

Hvor man dog tænker tilbage på Suarez dagene hvor du vidstse at suarez ALTID var der, ALDRIG skadet..

Suarez under klopp ville have være latterligt. sikkert mesterskab.
Grimeren, men de er du ret i! Kan ikke være mere enig med dig

Hr. Drejer
Indlæg: 13752
Tilmeldt: søndag, 07. okt, 2007 21:52
Geografisk sted: Skee

Re: 15 - Daniel Sturridge

Indlæg af Hr. Drejer » fredag, 27. nov, 2015 13:29

Som Mølby er inde på i dagens Echo, så tror jeg også at Sturridge er færdig på topniveau. Han er simpelthen ikke bygget til det. Det er muligt at han vil få en kamp hist og pist, men jeg tror og håber ikke at Liverpool FC vil betale ham £150.000 om ugen, for mellem 0-10 kampe pr. sæson.
"Giving absolutely everything doesn't mean you get anything... but it’s the only chance to get something!”
Jurgen Klopp

Dieks
Indlæg: 800
Tilmeldt: torsdag, 26. feb, 2015 23:34
Alder: 37

Re: 15 - Daniel Sturridge

Indlæg af Dieks » fredag, 27. nov, 2015 13:38

Er der nogen der eventuelt ved om der bliver indskrevet en form for klausul i kontrakterne der gør at kontrakten kan ophæves ved x antal skadesmåneder.? Eller om man fx kan få en 4 årig kontrakt og så ellers spille skadet i 4 år? (Siger ikke at Sturridge ikke er skadet, eller spiller skadet.)

I bund og grund er det super synd for ham, og hvor meget jeg end nyder at se ham på en fodboldbane, så håber jeg han bliver skiftet ud med en klasse angriber. Gerne til Januar og ellers til sommer.
YNWA..!

Brugeravatar
Emmy
Indlæg: 14381
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 18:59
Geografisk sted: Legoland
Alder: 46

Re: 15 - Daniel Sturridge

Indlæg af Emmy » fredag, 27. nov, 2015 16:21

http://touch.liverpool.no/Nyheter/Usikk ... ridge.aspx

Læser man mellem linjerne og fortolker/overfortolker på det Klopp siger så er han langt fra imponeret over Sturridge og synes vel egentlig han er pylret. Skaderne alene kan sætte en stopper for Sturridge men med den indstilling han, måske, har så kan Klopp ikke bruge ham.
"We're not racist, we only hate the mancs"

Redmaniac
Indlæg: 961
Tilmeldt: mandag, 23. jul, 2007 17:58
Geografisk sted: Waterloo - Canada

Re: 15 - Daniel Sturridge

Indlæg af Redmaniac » fredag, 27. nov, 2015 17:45

Jeg har også tit funderet over, hvordan Sturridges små-dovne attitude skal kunne gå hånd-i-hånd med Klopps krav til løbevillighed og arbejdsraseri. Meeeeen det bliver nok ikke aktuelt lige foreløbigt.
Senest rettet af Redmaniac fredag, 27. nov, 2015 19:23, rettet i alt 1 gang.

Brugeravatar
Jesper
Indlæg: 7429
Tilmeldt: onsdag, 14. mar, 2012 07:39

Re: 15 - Daniel Sturridge

Indlæg af Jesper » fredag, 27. nov, 2015 18:27

Emmy skrev:http://touch.liverpool.no/Nyheter/Usikk ... ridge.aspx

Læser man mellem linjerne og fortolker/overfortolker på det Klopp siger så er han langt fra imponeret over Sturridge og synes vel egentlig han er pylret. Skaderne alene kan sætte en stopper for Sturridge men med den indstilling han, måske, har så kan Klopp ikke bruge ham.
Jeg synes ikke det er mellem linjerne. Det er vel ret åbenlyst, at han erkender at der er problemer, der rækker ud over selve skaderne. Jeg er dog ikke sikker på at man synes han er pylret. Det kan faktisk meget ofte rent mentalt være svært at komme tilbage fra skader. Det kan jeg faktisk selv skrive under på. Måske er det også en anerkendelse af den problematik.
Hvis man da bare én gang kunne stå i spillertunnellen, altså som spiller!

Brugeravatar
Sledgehammer
Indlæg: 5552
Tilmeldt: onsdag, 07. sep, 2011 14:38
Geografisk sted: The Klopp

Re: 15 - Daniel Sturridge

Indlæg af Sledgehammer » fredag, 27. nov, 2015 20:08

Jesper skrev:
Emmy skrev:http://touch.liverpool.no/Nyheter/Usikk ... ridge.aspx

Læser man mellem linjerne og fortolker/overfortolker på det Klopp siger så er han langt fra imponeret over Sturridge og synes vel egentlig han er pylret. Skaderne alene kan sætte en stopper for Sturridge men med den indstilling han, måske, har så kan Klopp ikke bruge ham.
Jeg synes ikke det er mellem linjerne. Det er vel ret åbenlyst, at han erkender at der er problemer, der rækker ud over selve skaderne. Jeg er dog ikke sikker på at man synes han er pylret. Det kan faktisk meget ofte rent mentalt være svært at komme tilbage fra skader. Det kan jeg faktisk selv skrive under på. Måske er det også en anerkendelse af den problematik.
Enig, synes også det er en ret klar kritik af Sturridge. Noget med at han skal lære, at man ikke nødvendigvis er skadet blot fordi man er en smule øm et eller andet sted. Som vi vel alle er ovenpå en krævende fysisk præstation.

En klog mand sagde engang, at hvis man vågnede en morgen og ikke havde ondt et eller andet sted, var det formentlig fordi man var død :dance:
Anfield Iron

Liverpool Football Klopp

Besvar