15 - Daniel Sturridge

Underkategori til tidligere LFC-spillere
Brugeravatar
Surf
Indlæg: 6340
Tilmeldt: fredag, 31. dec, 2010 12:47
Geografisk sted: København
Alder: 33

Re: 15 - Daniel Sturridge

Indlæg af Surf » torsdag, 25. aug, 2016 10:06

Utilfredshed er ok, men som MP siger skal det være internt. Jeg synes det bevidner om en mig-først attitude, der taler fint ind i det billede, jeg er ved at få af Sturridge. Han skal da være glad for i det hele taget at spille. Så må han ønske sig ind i midten alt det han vil - jeg gider bare ikke høre på, at han skal gå rundt på kanten og "bekymre sig" om ting, han jo så egentlig ikke gider bekymre sig om (læs: defensive pligter?). Og jeg gider ikke høre på, at han ikke er "happy to do it". Det bør han sgu være. Det er sgu lidt en forkælet holdning.
"Anybody who plays for me should be a bad loser."

Brugeravatar
AndreasN
Indlæg: 6494
Tilmeldt: torsdag, 21. jan, 2010 15:08
Geografisk sted: Valby
Alder: 30

Re: 15 - Daniel Sturridge

Indlæg af AndreasN » torsdag, 25. aug, 2016 10:26

MP skrev:Ingen tvivl om at Sturridge spiller bedst som den centrale angriber. Hans skifte fra Chelsea i tidernes morgen var også fordi der kun var plads til ham på kanten, Men utilfredshed skal drøftes internt i klubben!
Vi hører heller ikke Milner beklage sig over at spille venstre back, selvom han skiftede til os for at spille central midtbane.
Nu har Milner jo nærmest ordret sagt det samme som Sturridge, så det passer sgu ikke.
Liverpool Football Klopp

MP
Indlæg: 1030
Tilmeldt: mandag, 19. okt, 2015 16:20

Re: 15 - Daniel Sturridge

Indlæg af MP » torsdag, 25. aug, 2016 10:36

AndreasN skrev:
MP skrev:Ingen tvivl om at Sturridge spiller bedst som den centrale angriber. Hans skifte fra Chelsea i tidernes morgen var også fordi der kun var plads til ham på kanten, Men utilfredshed skal drøftes internt i klubben!
Vi hører heller ikke Milner beklage sig over at spille venstre back, selvom han skiftede til os for at spille central midtbane.
Nu har Milner jo nærmest ordret sagt det samme som Sturridge, så det passer sgu ikke.
http://www.liverpoolecho.co.uk/sport/mi ... p-11683630

Det er sgu ikke sådan jeg tolker hans udmeldinger, men okay:
James Milner has told Jurgen Klopp that he’s happy to be Liverpool’s Mr Versatile this season as he insisted: “The team comes first.”

“We had a conversation about it and I told him it’s not my favourite position and not one I particularly like playing, but he’s the manager and if he wants me to play there, I’ll play there. The team comes first, always has, always will.”

“We do have a lot less games this year with no Europe, so that will be slightly different as well, but I am confident that given the game time I can perform in whatever position the manager puts me in and still fight for a place in that midfield as well.

Brugeravatar
AndreasN
Indlæg: 6494
Tilmeldt: torsdag, 21. jan, 2010 15:08
Geografisk sted: Valby
Alder: 30

Re: 15 - Daniel Sturridge

Indlæg af AndreasN » torsdag, 25. aug, 2016 11:07

Og Sturridge udtaler, at det er et holdspil, og holdet kommer først. Er det interview ikke lidt at lede efter problemer, der ikke eksisterer? Jeg tror udelukkende, at det er fordi, det er lige netop Sturridge som selvfølgelig har lidt ry for at være småarrogant på en fodboldbane.

Klopp siger da også nu på pressemødet, at han ikke har intentioner om at spille med Sturridge på kanten som sådan.
Liverpool Football Klopp

Brugeravatar
Surf
Indlæg: 6340
Tilmeldt: fredag, 31. dec, 2010 12:47
Geografisk sted: København
Alder: 33

Re: 15 - Daniel Sturridge

Indlæg af Surf » torsdag, 25. aug, 2016 11:18

AndreasN skrev:Og Sturridge udtaler, at det er et holdspil, og holdet kommer først. Er det interview ikke lidt at lede efter problemer, der ikke eksisterer? Jeg tror udelukkende, at det er fordi, det er lige netop Sturridge som selvfølgelig har lidt ry for at være småarrogant på en fodboldbane.

Klopp siger da også nu på pressemødet, at han ikke har intentioner om at spille med Sturridge på kanten som sådan.
Selvfølgelig hænger det sammen med den opfattelse man har af Sturridge i forvejen. Det kan jeg nu heller ikke se noget galt i som sådan. Jeg ved ikke om det er at lede efter problemer, for jeg blev sådan set provokeret af Sturridges kommentarer. Det betyder jo ikke, at jeg opfatter det som et større problem. I øvrigt synes jeg der er stor forskel på karakteren af Milners og Sturridges kommentarer.
"Anybody who plays for me should be a bad loser."

Brugeravatar
Bellamy_fever
Indlæg: 1991
Tilmeldt: mandag, 02. jan, 2012 21:00

Re: 15 - Daniel Sturridge

Indlæg af Bellamy_fever » torsdag, 25. aug, 2016 11:25

Det må så tillægges den journalistiske vinkel (kombineret med at man åbner og læser artiklerne med forudindtagenhed), for det ser som AndreasN er inde på fuldstændigt det samme Milner og Sturridge udtaler (vurderer ud fra de, her inde, citerede brudstykker - har ikke selv åbnet nogle af linksne)
"Often in error, never en doubt!"
"I reject the reality, and substitute it with my own"

Brugeravatar
Surf
Indlæg: 6340
Tilmeldt: fredag, 31. dec, 2010 12:47
Geografisk sted: København
Alder: 33

Re: 15 - Daniel Sturridge

Indlæg af Surf » torsdag, 25. aug, 2016 11:38

Men det er da klart, at man læser det med forudindtagethed. Hvis man har en spiller, der har virket ugidelig og utilfreds og egoistisk, og at han så går ud og småbrokker sig i medierne, synes man (eller jeg) da det er irriterende. Han skal tie stille og kæmpe for sin plads. Mens udtalelser fra en eksemplarisk spiller og person som Milner, tolkes anderledes. Og så er tonen altså også forskellig i de to citater.

Sturridge siger: "Well, I have to do a job for the team" og "That's not saying I am happy to do it."
Milner siger: "The team comes first" og "It's not my favourite position and not one I particularly like playing"

Men nu er sagen helt sikkert også tæsket mere igennem og gjort et større nummer ud af, end jeg selv synes den fortjener. Så er det ikke værre. Som sagt synes jeg ikke det nødvendigvis er et stort problem. Jeg synes bare Sturridge er irriterende at høre på.
"Anybody who plays for me should be a bad loser."

Brugeravatar
AndreasN
Indlæg: 6494
Tilmeldt: torsdag, 21. jan, 2010 15:08
Geografisk sted: Valby
Alder: 30

Re: 15 - Daniel Sturridge

Indlæg af AndreasN » torsdag, 25. aug, 2016 11:48

Haha, og det er selvfølgelig fair nok, at du synes det. Det kan man med Sturridge' attitude heller ikke fortænke nogen i - jeg synes måske bare, at det er lidt malplaceret at kalde ham diverse ting lige efter en kamp, hvor han er kommet ind og lavet to mål.

Men ja, lad det nu ligge. Jeg glæder mig mest af alt over, at det langt fra er en katastrofe for os, hvis Sturridge er utilfreds eller skadet. Vi har for første gang i lang tid fuldgode erstatninger for ham - og meget muligt også bedre end ham.
Liverpool Football Klopp

Brugeravatar
Surf
Indlæg: 6340
Tilmeldt: fredag, 31. dec, 2010 12:47
Geografisk sted: København
Alder: 33

Re: 15 - Daniel Sturridge

Indlæg af Surf » torsdag, 25. aug, 2016 11:52

Hvis han bliver ved med at score, må han skam også være så irriterende og utilfreds som han har lyst til ;)
"Anybody who plays for me should be a bad loser."

Brugeravatar
DAGGER!
Indlæg: 3441
Tilmeldt: søndag, 01. aug, 2010 15:06
Geografisk sted: Herning
Alder: 29

Re: 15 - Daniel Sturridge

Indlæg af DAGGER! » lørdag, 27. aug, 2016 10:11

Surf skrev:Hvis han bliver ved med at score, må han skam også være så irriterende og utilfreds som han har lyst til ;)
Perfekte pointe, javel han score vel i hver 2 kamp.... Men hans indtogt mod Burton var rent verdensklasse - som man kender ham
- Top angriber, han smelter jernet NÅR det varmt :gunfire:
You'r Never Walk Alone. ///

Hr. Drejer
Indlæg: 13752
Tilmeldt: søndag, 07. okt, 2007 21:52
Geografisk sted: Skee

Re: 15 - Daniel Sturridge

Indlæg af Hr. Drejer » søndag, 28. aug, 2016 18:12

Dead man walking.
"Giving absolutely everything doesn't mean you get anything... but it’s the only chance to get something!”
Jurgen Klopp

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: 15 - Daniel Sturridge

Indlæg af Niels K » søndag, 28. aug, 2016 20:51

Det er ret vildt, at man ikke kan finde plads til Sturridge på holdet. Så tror man på sit koncept mere end på en angriber med et imponerende scoringsnit, og det har jeg tiltro nok til Klopp til, at han ved, hvad er til holdets bedste.

Jeg sælger hellere Sturridge, end at skulle se ham blive skiftet ind med 10 minutter tilbage af kampene, og det vil Sturridge heller ikke affinde sig med lige om lidt. Han burde snildt kunne indbringe 50 mio. £, og dem burde vi cashe ind og investere dem i den type af midtbanespiller, vi mangler.

Firmino og Origi er også super, duper spidser, og det bliver Ings forhåbentlig også for os. Ellers må vi hente en ny til sommer, hvis vi er klar til Europa. Mané kan vist også spille central angriber, ikke ?

Brugeravatar
RedRedRed
Indlæg: 2483
Tilmeldt: tirsdag, 30. okt, 2012 01:18
Alder: 35

Re: 15 - Daniel Sturridge

Indlæg af RedRedRed » søndag, 28. aug, 2016 21:18

Niels K skrev:Det er ret vildt, at man ikke kan finde plads til Sturridge på holdet. Så tror man på sit koncept mere end på en angriber med et imponerende scoringsnit, og det har jeg tiltro nok til Klopp til, at han ved, hvad er til holdets bedste.
Jeg sælger hellere Sturridge, end at skulle se ham blive skiftet ind med 10 minutter tilbage af kampene, og det vil Sturridge heller ikke affinde sig med lige om lidt. Han burde snildt kunne indbringe 50 mio. £, og dem burde vi cashe ind og investere dem i den type af midtbanespiller, vi mangler.
Firmino og Origi er også super, duper spidser, og det bliver Ings forhåbentlig også for os. Ellers må vi hente en ny til sommer, hvis vi er klar til Europa. Mané kan vist også spille central angriber, ikke ?
Hm, hvem er det du forestiller dig er villige til at betale sådan en sum, for en spiller som mest af alt har været skadet, de sidste sæsoner?

Ikke et ondt ord om mandens evner, men skadesfrekvensen gør, at jeg tvivler på vi kan få så meget for ham. Selv med de vanvittige summer der bliver smidt rundt med for tiden.

texy
Indlæg: 9729
Tilmeldt: onsdag, 27. jun, 2007 14:49
Geografisk sted: København
Alder: 48

Re: 15 - Daniel Sturridge

Indlæg af texy » mandag, 29. aug, 2016 16:30

Så længe Sturridge ikke giver udtryk for, at han vil væk fra klubben, så ser jeg ingen grund til at begynde at tænke i et salg.

Ja, han er sikkert lidt utilfreds med nogle gange at have et udgangspunkt på kanten. Og han er garanteret langt mere utilfreds med, at han ikke starter fast. Men han må bare overbevise Klopp til træning og i kampe om, at de beslutninger er forkerte.

Sturridge gjorde ikke sig selv den store tjeneste med hans præstation imod Burnley. Til gengæld leverede han så et fænomenalt indhop imod Burton. Lige nu er Firmino Klopp's førstevalg. Andetvalget afhænger vist lidt af modstanderen. Jeg tror, at Origi og Sturridge er meget lige.

Jeg foretrækker ikke nogen på pladsen. Den må gå til den, der leverer bedst. Jeg tror sagtens, at Sturridge kan nå at spille sig tilbage som førstevalg med et par gode præstationer. Det samme gælder reelt Origi og Ings (jeg tror altså stadig på ham). Hvis vi rammer et winning streak på 3 kampe og en af vores angribere scorer 3-5 mål i de kampe, så sætter personen sig nok på positionen.
Kloppite

Brugeravatar
Surf
Indlæg: 6340
Tilmeldt: fredag, 31. dec, 2010 12:47
Geografisk sted: København
Alder: 33

Re: 15 - Daniel Sturridge

Indlæg af Surf » mandag, 29. aug, 2016 17:52

Jeg tror egentlig lige så meget det hænger sammen med, at Klopp (fornuftigt nok!) simpelthen ikke tør gøre Sturridge til helt fast mand. Risikoen for en skade er for stor. Således kan Klopp både skåne Sturridge lidt, så han ikke bliver skadet, og sikre kontinuiteten på vores hold. Det sidstnævnte er selvfølgelig det vigtigste.
"Anybody who plays for me should be a bad loser."

Besvar