15 - Daniel Sturridge
Re: 15 - Daniel Sturridge
Pre season's målkonge. Lad os håbe, han holder sig frisk hele sæsonen:
https://www.liverpool.no/nyheter/2018/8 ... maalkonge/
https://www.liverpool.no/nyheter/2018/8 ... maalkonge/
-
- Geografisk sted: Frederiksberg
- Alder: 35
Hvis han kan holde en skadesfri sæson slår han Firmino af.
Fowler89 skrev:Hvis han kan holde en skadesfri sæson slår han Firmino af.
Uanset hvor meget jeg kan lide Sturridge, så er Firmino højest sandsynligt den første mand på holdkortet så længe han er fit. Bobby laver så meget andet end mål. Så det tror jeg IKKE på.
You cannot have an impartial Football Association when members of that board are also executives at Manchester United football club! - Rafael Benitez.
Håbløst... Firmino er nok første mand på holdkortet hver gang. Har du set Liverpool før?Fowler89 skrev:Hvis han kan holde en skadesfri sæson slår han Firmino af.
Success is temporary, Loyalty is forever!
You'll Never Walk Alone
Liverpool FC - I medgang og modgang! <3
You'll Never Walk Alone
Liverpool FC - I medgang og modgang! <3
-
- Geografisk sted: Frederiksberg
- Alder: 35
Helt bestemt, men Sturridge skal anerkendes.
Udover at vi skal have forlænget med Milner, så forlænger jeg hjertens gerne 1 år med Sturridge, hvis han viser, at han kan holde sig skadesfri denne sæson - Hvilken super sub at have...
Ikke enig. Til den løn han får kan vi få bedre og yngre. Hans tempo er alt for lavt og det så vi masser af eksempler på i går. Mål kan stadig score, men han kommer aldrig til at ramme sit tidligere topniveau igen.Niels K skrev:Udover at vi skal have forlænget med Milner, så forlænger jeg hjertens gerne 1 år med Sturridge, hvis han viser, at han kan holde sig skadesfri denne sæson - Hvilken super sub at have...
"We're not racist, we only hate the mancs"
Emmy skrev:Ikke enig. Til den løn han får kan vi få bedre og yngre. Hans tempo er alt for lavt og det så vi masser af eksempler på i går. Mål kan stadig score, men han kommer aldrig til at ramme sit tidligere topniveau igen.Niels K skrev:Udover at vi skal have forlænget med Milner, så forlænger jeg hjertens gerne 1 år med Sturridge, hvis han viser, at han kan holde sig skadesfri denne sæson - Hvilken super sub at have...
Hvem ser du som andre muligheder
Liverpool FC for ever. You will never walk alone.
-
- Geografisk sted: Hillerød
- Alder: 37
Niels K skrev vel heller ikke nødvendigvis at vi skulle forlænge til han nuværende løn. Ja han var svær at sælge pga. høje lønkrav, men dem kunne han jo tillade sig at have fordi han havde en fed løn i Liverpool.Emmy skrev:Ikke enig. Til den løn han får kan vi få bedre og yngre. Hans tempo er alt for lavt og det så vi masser af eksempler på i går. Mål kan stadig score, men han kommer aldrig til at ramme sit tidligere topniveau igen.Niels K skrev:Udover at vi skal have forlænget med Milner, så forlænger jeg hjertens gerne 1 år med Sturridge, hvis han viser, at han kan holde sig skadesfri denne sæson - Hvilken super sub at have...
Jeg syntes man bør se tiden lidt an inden vi forlænger med Sturridge og ser om hans niveau ikke også løfter sig i takt med at han får flere minutter, eller om skaderne kommer tilbage. Så er der selvfølgelig en risiko for at han laver en Bosman aftale, men så får vi ikke hovedpine af det dilemma.
De unge spillere vi har i truppen f.eks.Kelly skrev:Emmy skrev:Ikke enig. Til den løn han får kan vi få bedre og yngre. Hans tempo er alt for lavt og det så vi masser af eksempler på i går. Mål kan stadig score, men han kommer aldrig til at ramme sit tidligere topniveau igen.Niels K skrev:Udover at vi skal have forlænget med Milner, så forlænger jeg hjertens gerne 1 år med Sturridge, hvis han viser, at han kan holde sig skadesfri denne sæson - Hvilken super sub at have...
"We're not racist, we only hate the mancs"
Hvis Solanke og Brewster er bedre end Sturridge, så er vi da for alvor forgyldte, fremtidssikrede og har sparet 75-100 mio. £ i indkøb af en angriber af dén kaliber. Det vil være fantastiske nyheder.Emmy skrev:De unge spillere vi har i truppen f.eks.Kelly skrev:Emmy skrev:Ikke enig. Til den løn han får kan vi få bedre og yngre. Hans tempo er alt for lavt og det så vi masser af eksempler på i går. Mål kan stadig score, men han kommer aldrig til at ramme sit tidligere topniveau igen.Niels K skrev:Udover at vi skal have forlænget med Milner, så forlænger jeg hjertens gerne 1 år med Sturridge, hvis han viser, at han kan holde sig skadesfri denne sæson - Hvilken super sub at have...
Personligt tror jeg ikke på at nogen af dem vil ramme Sturridge's niveau i hvert fald næste sæson med, og derfor betaler jeg gerne hans nuværende løn 1 sæson mere, hvis han har demonstreret, at han har kunnet holde denne sæson med den spilletid, der nu engang bliver til ham.
Jeg tror også selv, at han ved, at han aldrig bliver fast starter week in week out, men at det bliver som super sub med udvalgte kampe fra start, han kan klare.
Hvis han kan affinde sig med det, og han vil spille i en topklub, så kan jeg ikke se, at han finder en bedre klub end Liverpool, og det er ikke sikkert, andre vil have ham som sådan en slags luksusspiller.
For mig at se kan en skadesfri Sturridge i år være en af de spillere, der afgør, om vi vinder en af de helt tunge titler.
- Cynwal
- Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
- Alder: 60
Jeg tror det er Brewster, vi skal hænge hatten på, hvis han kommer tilbage efter den skade han har i øjbelikket. Der er meget mere bold i Brewster end i Solanke.Niels K skrev:Hvis Solanke og Brewster er bedre end Sturridge, så er vi da for alvor forgyldte, fremtidssikrede og har sparet 75-100 mio. £ i indkøb af en angriber af dén kaliber. Det vil være fantastiske nyheder.Emmy skrev:De unge spillere vi har i truppen f.eks.Kelly skrev:Emmy skrev:Ikke enig. Til den løn han får kan vi få bedre og yngre. Hans tempo er alt for lavt og det så vi masser af eksempler på i går. Mål kan stadig score, men han kommer aldrig til at ramme sit tidligere topniveau igen.Niels K skrev:Udover at vi skal have forlænget med Milner, så forlænger jeg hjertens gerne 1 år med Sturridge, hvis han viser, at han kan holde sig skadesfri denne sæson - Hvilken super sub at have...
Personligt tror jeg ikke på at nogen af dem vil ramme Sturridge's niveau i hvert fald næste sæson med, og derfor betaler jeg gerne hans nuværende løn 1 sæson mere, hvis han har demonstreret, at han har kunnet holde denne sæson med den spilletid, der nu engang bliver til ham.
Jeg tror også selv, at han ved, at han aldrig bliver fast starter week in week out, men at det bliver som super sub med udvalgte kampe fra start, han kan klare.
Hvis han kan affinde sig med det, og han vil spille i en topklub, så kan jeg ikke se, at han finder en bedre klub end Liverpool, og det er ikke sikkert, andre vil have ham som sådan en slags luksusspiller.
For mig at se kan en skadesfri Sturridge i år være en af de spillere, der afgør, om vi vinder en af de helt tunge titler.
Vi kommer kun af med Statsfinancierede klubber, ved at boykotte ALT der har med disse Sportwashing diktaturer at gøre.
Brug din magt som forbruger.
Brug din magt som forbruger.
Det tænker jeg også, men der blev skrevet unge spillere i flertal...Cynwal skrev:Jeg tror det er Brewster, vi skal hænge hatten på, hvis han kommer tilbage efter den skade han har i øjbelikket. Der er meget mere bold i Brewster end i Solanke.Niels K skrev:Hvis Solanke og Brewster er bedre end Sturridge, så er vi da for alvor forgyldte, fremtidssikrede og har sparet 75-100 mio. £ i indkøb af en angriber af dén kaliber. Det vil være fantastiske nyheder.Emmy skrev:De unge spillere vi har i truppen f.eks.Kelly skrev:Emmy skrev:Ikke enig. Til den løn han får kan vi få bedre og yngre. Hans tempo er alt for lavt og det så vi masser af eksempler på i går. Mål kan stadig score, men han kommer aldrig til at ramme sit tidligere topniveau igen.Niels K skrev:Udover at vi skal have forlænget med Milner, så forlænger jeg hjertens gerne 1 år med Sturridge, hvis han viser, at han kan holde sig skadesfri denne sæson - Hvilken super sub at have...
Tror hvis der bliver hentet en offensiv spiller. Så er det en ala Fekir der kan spille lidt over det hele deroppe. Firmino er første mand på holdkortet hver gang.
You cannot have an impartial Football Association when members of that board are also executives at Manchester United football club! - Rafael Benitez.
-
- Geografisk sted: Hillerød
- Alder: 37
Måske ja. Hvis Origi og Sturridge finder nye klubber og hverken Solanke eller Brewster imponerer, så ender vi måske med at købe en reserve angriber. Og så tror jeg det er vigtigere at finde den bedste angriber vi kan få og så er det mindre vigtigt om han kan spille på fløjen eller midtbanen.YNWA! skrev:Tror hvis der bliver hentet en offensiv spiller. Så er det en ala Fekir der kan spille lidt over det hele deroppe. Firmino er første mand på holdkortet hver gang.
Men når det er sagt så kan klassespillere jo spille på højt niveau på mange pladser.
Arbautovic som er nævnt ror nyligt i ‘ind’ tror jeg ikke nødvendigvis vil passe super godt ind på vores kanter, ved godt han kan spille kant men det kunne Lallana også, men kan være en glimrende reserve for Firmino. Hvis han så viser sig at passe bedre end på fløjene end jeg tror, så er det bare bonus.
Sent from my iPhone using Tapatalk