10 - Philippe Coutinho

Underkategori til tidligere LFC-spillere
Brugeravatar
richs
Indlæg: 1408
Tilmeldt: fredag, 01. jun, 2007 21:58
Geografisk sted: Hinnerup

Re: 10 - Philippe Coutinho

Indlæg af richs » tirsdag, 08. aug, 2017 15:20

Håber han bliver

Et salg er et meget dårligt signal, som vil få negativ betydning for vores evne til at tiltrække store navne både i dette vindue og senere.

Så gerne en punktering af rygtet fra klubben og gerne hurtigt.

Brugeravatar
Mugge
Forum administrator
Indlæg: 6992
Tilmeldt: onsdag, 30. maj, 2007 19:46
Geografisk sted: Skive
Alder: 49
Kontakt:

Re: 10 - Philippe Coutinho

Indlæg af Mugge » tirsdag, 08. aug, 2017 15:32

Synes godt nok, at du har en tendens til at tro på ALT, hvad der bliver skrevet af rygter efterhånden...

Scherwin
Indlæg: 6635
Tilmeldt: tirsdag, 29. nov, 2011 22:22

Re: 10 - Philippe Coutinho

Indlæg af Scherwin » tirsdag, 08. aug, 2017 15:38

Klopp “Defend like a soldier, attack like a scouser.”

Red Man Walking
Indlæg: 402
Tilmeldt: fredag, 07. aug, 2015 22:11
Geografisk sted: Aarhus C
Alder: 38

Re: 10 - Philippe Coutinho

Indlæg af Red Man Walking » tirsdag, 08. aug, 2017 16:25

Med al respekt, hvis halvdelen af Barcas ledelse mødtes med Liverpools ditto på engelsk jord ville jeg forvente billeder, beskrivende artikler etc.

Cou er præcis ligeså meget Liverpool spiller idag som han vil være imorgen, mod Watford, Hoffenheim og ved vinduets lukning. Kan ikke se en eneste god grund til at klubben skulle sælge på nuværende tidspunkt. Spilleren vil ikke presse skiftet igennem og vi kan jo ikke engang få brugt de penge vi havde fra starten af vinduet.

Jeg ser det ikke som andet end mind games fra de spanske medier


Sent from my iPhone using Tapatalk

Kelly
Indlæg: 4627
Tilmeldt: søndag, 12. dec, 2010 15:53
Geografisk sted: Viborg
Alder: 55

Re: 10 - Philippe Coutinho

Indlæg af Kelly » tirsdag, 08. aug, 2017 16:35

Mugge skrev:
Synes godt nok, at du har en tendens til at tro på ALT, hvad der bliver skrevet af rygter efterhånden...
Det står for egen regning. Men min erfaring er bare at jo mere rygterne tager til, så sker det på et tidspunkt. Og jeg tror ikke FSG kan sige nej til 1 milliard, og spilleren til barca.
Liverpool FC for ever. You will never walk alone.

MP
Indlæg: 1030
Tilmeldt: mandag, 19. okt, 2015 16:20

Re: 10 - Philippe Coutinho

Indlæg af MP » tirsdag, 08. aug, 2017 16:46

Kelly skrev:
Mugge skrev:
Synes godt nok, at du har en tendens til at tro på ALT, hvad der bliver skrevet af rygter efterhånden...
Det står for egen regning. Men min erfaring er bare at jo mere rygterne tager til, så sker det på et tidspunkt. Og jeg tror ikke FSG kan sige nej til 1 milliard, og spilleren til barca.
Rygterne tog dæleme også til med Keita ;)

Brugeravatar
Cynwal
Indlæg: 11309
Tilmeldt: lørdag, 22. dec, 2007 15:52
Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
Alder: 60

Re: 10 - Philippe Coutinho

Indlæg af Cynwal » tirsdag, 08. aug, 2017 18:08

Hvad med at spille offensiv Hardball overfor Barca? De begynder at rumstere med, at der skal indgå spillere i handlen.
Hvis Coutinho gerne vil afsted til varmere himmelstrøg, så er jeg villig til at acceptere £100 mill. + Suarez den anden vej U/B.

......og så vågnede jeg op med "kosten i hånden og tapetklister på maven".
Vi kommer kun af med Statsfinancierede klubber, ved at boykotte ALT der har med disse Sportwashing diktaturer at gøre.
Brug din magt som forbruger.

Brugeravatar
DAGGER!
Indlæg: 3441
Tilmeldt: søndag, 01. aug, 2010 15:06
Geografisk sted: Herning
Alder: 29

Re: 10 - Philippe Coutinho

Indlæg af DAGGER! » tirsdag, 08. aug, 2017 18:10

Coutinho bliver ifølge de Liverpool meldingerne fra James Pearce.
Det eneste, som irritere de fleste er vel ersatningen næppe kan komme ind denne her sen sommer, og CHL kval kan være afgørende for Coutinho bliver eller skifter til sydens sol Barcelona som Suarez også gjorde for 3. År siden.

En milliard kr. kan ihvertfald styrke defensiven markant, men Klopp har jo kun Van Djik i kiggerten som 1 prioritet. Han har sendt transfer tiltaget ud, så det bare om Liverpool kan slå til og holde på stjernene og hente EN GOD STOPPER?
You'r Never Walk Alone. ///

Kelly
Indlæg: 4627
Tilmeldt: søndag, 12. dec, 2010 15:53
Geografisk sted: Viborg
Alder: 55

Re: 10 - Philippe Coutinho

Indlæg af Kelly » tirsdag, 08. aug, 2017 18:17

MP skrev:
Kelly skrev:
Mugge skrev:
Synes godt nok, at du har en tendens til at tro på ALT, hvad der bliver skrevet af rygter efterhånden...
Det står for egen regning. Men min erfaring er bare at jo mere rygterne tager til, så sker det på et tidspunkt. Og jeg tror ikke FSG kan sige nej til 1 milliard, og spilleren til barca.
Rygterne tog dæleme også til med Keita ;)
Tror du den er helt død ?.
Liverpool FC for ever. You will never walk alone.

Aggerdoo
Indlæg: 3156
Tilmeldt: mandag, 28. maj, 2012 14:53

Re: 10 - Philippe Coutinho

Indlæg af Aggerdoo » tirsdag, 08. aug, 2017 18:49

DAGGER! skrev:Coutinho bliver ifølge de Liverpool meldingerne fra James Pearce.
Sikke et chok at Pearce skriver det... Han er et direkte talerør for klubben, og meldingerne fra ham skal i lige så høj grad tages med et gran salt som meldingerne fra spanske medier.

Brugeravatar
Jesper
Indlæg: 7429
Tilmeldt: onsdag, 14. mar, 2012 07:39

Re: 10 - Philippe Coutinho

Indlæg af Jesper » tirsdag, 08. aug, 2017 18:54

DAGGER! skrev:Coutinho bliver ifølge de Liverpool meldingerne fra James Pearce.
Det eneste, som irritere de fleste er vel ersatningen næppe kan komme ind denne her sen sommer, og CHL kval kan være afgørende for Coutinho bliver eller skifter til sydens sol Barcelona som Suarez også gjorde for 3. År siden.

En milliard kr. kan ihvertfald styrke defensiven markant, men Klopp har jo kun Van Djik i kiggerten som 1 prioritet. Han har sendt transfer tiltaget ud, så det bare om Liverpool kan slå til og holde på stjernene og hente EN GOD STOPPER?
Scorede han ikke 13 mål og lavede 7 assist? Noget i den stil. Det kan jo sådan set godt erstattes. Æstetikken og stjernestunderne kan ikke. Man kan vel få to gange ny udvidelse af Anfield Stand for de penge. Et eller andet sted, så kan jeg godt forstå ejerne en lille smule, hvis det kribler lidt ift at lytte til, hvad de har at sige. Når jeg skriver dette, så handler det dels om at prisen er så gigantisk, at man som forretningsmand også må tænke på forretningen. På den anden side, så vil hans værdi næsten utvivlsomt stige. Og vores ambitionsniveau er vel forhåbentlig også stigende (selv om jeg har lidt vært ved at se det), og derfor kan vi selvfølgelig ikke sælge ham. Det vil deslige underminere Klopp og hans projekt fuldstændigt.
Det skal siges, at jeg virkelige, virkelig ikke håber at han sælges. Prøver bare at nuancere tingene lidt.
Hvis man da bare én gang kunne stå i spillertunnellen, altså som spiller!

texy
Indlæg: 9729
Tilmeldt: onsdag, 27. jun, 2007 14:49
Geografisk sted: København
Alder: 48

Re: 10 - Philippe Coutinho

Indlæg af texy » tirsdag, 08. aug, 2017 19:04

Lad mig lige se, om jeg forstår. Hvis Pearce er direkte talerør for Liverpool, og han (altså Liverpool selv - hvis accept SKAL til for at et salg nogensinde skal ske) siger, at Coutinho bliver i Liverpool, så skal det tages med et gran salt?

Det (altså klubben Liverpool) er vel den eneste aktør i det her spil, hvis udmeldinger ikke skal tages med et gran salt. Modsat Barcelona, har vi ikke indsat frikøbsklausul i vores spillers kontrakt, og dermed er hele denne konstante strøm af "click-bait" og Barca-inspireret desperation vel sommerens største non-story.
Kloppite

Scherwin
Indlæg: 6635
Tilmeldt: tirsdag, 29. nov, 2011 22:22

Re: 10 - Philippe Coutinho

Indlæg af Scherwin » tirsdag, 08. aug, 2017 19:09

Problemet er at der er folk her som nærmest ønsker at Coutinho bliver solgt så vi kan være mere negativ omkring klubben, holdet og transfers, FSG Out osv.

Fact er at Liverpool echo ikke er nogen propaganda avis og de lyver ikke og opdigter historier for at sælge aviser, det er geniunely det mest troværdige medie omkring liverpool og hvad der REELT set forgår. De siger både det vi gerne vil høre men også det vi ikke vil høre hvis det var sådan det forholdt sig.

Hvis man virkelig tror at James Pearce lægger en løgn ud på twitter for at Sælge aviser i morgen i liverpool så skal man satme gå til læge.
Klopp “Defend like a soldier, attack like a scouser.”

Brugeravatar
DAGGER!
Indlæg: 3441
Tilmeldt: søndag, 01. aug, 2010 15:06
Geografisk sted: Herning
Alder: 29

Re: 10 - Philippe Coutinho

Indlæg af DAGGER! » tirsdag, 08. aug, 2017 19:35

Jesper skrev:
DAGGER! skrev:Coutinho bliver ifølge de Liverpool meldingerne fra James Pearce.
Det eneste, som irritere de fleste er vel ersatningen næppe kan komme ind denne her sen sommer, og CHL kval kan være afgørende for Coutinho bliver eller skifter til sydens sol Barcelona som Suarez også gjorde for 3. År siden.

En milliard kr. kan ihvertfald styrke defensiven markant, men Klopp har jo kun Van Djik i kiggerten som 1 prioritet. Han har sendt transfer tiltaget ud, så det bare om Liverpool kan slå til og holde på stjernene og hente EN GOD STOPPER?
Scorede han ikke 13 mål og lavede 7 assist? Noget i den stil. Det kan jo sådan set godt erstattes. Æstetikken og stjernestunderne kan ikke. Man kan vel få to gange ny udvidelse af Anfield Stand for de penge. Et eller andet sted, så kan jeg godt forstå ejerne en lille smule, hvis det kribler lidt ift at lytte til, hvad de har at sige. Når jeg skriver dette, så handler det dels om at prisen er så gigantisk, at man som forretningsmand også må tænke på forretningen. På den anden side, så vil hans værdi næsten utvivlsomt stige. Og vores ambitionsniveau er vel forhåbentlig også stigende (selv om jeg har lidt vært ved at se det), og derfor kan vi selvfølgelig ikke sælge ham. Det vil deslige underminere Klopp og hans projekt fuldstændigt.
Det skal siges, at jeg virkelige, virkelig ikke håber at han sælges. Prøver bare at nuancere tingene lidt.
Ja Coutinho scorede 13 mål ud af 31 kampe, som vel er stærkt af en offensivt midtbane spiller. skadet i 8 kampe, måske flere i sidste sæson. Boldbehandling på hele 84/100%. Chance kreativitet 65 ud af 31 kampe. Hans evne til at lave mål kunne snildt havde været bedre i sidste sæson, men bli'r lokket godt ned i Liverpool FC. Primært i de store kamp, der shiner Coutinho næsten altid igennem. SCUM, Man City og Chelsea osv.

Det er en kæmpe værdi, at have en verdensklasse spiller i truppen end gå ud og sælge til 2. rekord salg på verden basis... Lad os håbe, Liverpool ejere vil have klubben op i hierkivet end sælge ud af guldet og tage til takke med en 8-9 plads gang på gang.
You'r Never Walk Alone. ///

Skovdal
Indlæg: 2676
Tilmeldt: mandag, 31. mar, 2008 00:40
Geografisk sted: Esbjerg
Alder: 33

Re: 10 - Philippe Coutinho

Indlæg af Skovdal » tirsdag, 08. aug, 2017 20:03

Jeg finder det underligt når folk snakker om, at vi bare kan lade vær med at sælge Coutinho. Er folk ikke blevet gjort klart efterhånden, at spillerne selv vælger hvor de vil være mere eller mindre?

Coutinho vil gerne til Barcelona, og det kommer han også - enten i år eller næste år. Hvis ikke man accepterer dette, så bliver man skuffet. Sorry to say.

Torres, Alonso, Ronaldo, Suarez og de nyeste skud på stammen: Payet og Neymar, Costa skal også nok få sin vilje.. Jeg kunne blive ved, disse er bare nogle eksempler på spillere som var i store klubber inden de blev solgt, men som selv pressede et skifte igennem på den ene eller den anden måde.

Spillerne har større mulighed for at bestemme selv, end nogensinde.

Coutinho bliver ingen undtagelse.
Senest rettet af Skovdal tirsdag, 08. aug, 2017 20:05, rettet i alt 2 gange.
Success is temporary, Loyalty is forever!
You'll Never Walk Alone
Liverpool FC - I medgang og modgang! <3

Besvar