10 - Philippe Coutinho

Underkategori til tidligere LFC-spillere
Hr. Drejer
Indlæg: 13746
Tilmeldt: søndag, 07. okt, 2007 21:52
Geografisk sted: Skee

Re: 10 - Philippe Coutinho

Indlæg af Hr. Drejer » fredag, 11. aug, 2017 14:06

Skovdal skrev:
Hr. Drejer skrev:
Skovdal skrev:
Hr. Drejer skrev:
Skovdal skrev:
Hr. Drejer skrev:@Skovdal

Jeg er en smule bekymret for dig. Er du okey? Hvis du begynder at se flyvende lyserøde elefanter, så lov mig at du søger læge.
What the fuck? Hvad fanden er det for en kommentar?
Du virker uligevægtig.
Og du virker da som et utrolig arrogant fjols.
Når klubben er kommet med en statement om at han ikke er til salg, så er der vel ingen grund til at fortsætte med at opføre sig som en hysterisk kælling.
Er du virkelig så tungnem og naiv at tro, at manden ikke kan tvinge sig igennem til et skifte? Har du fulgt med i fodbold de sidste, lad os bare sige 10 år?
FSG har kravlet så højt op i træet, at de ikke kan komme ned igen i dette vindue. Jeg vil næsten vædde på, at hvis han bliver solgt, så smutter Klopp. Det vil han ikke finde sig i. Men han bliver ikke solgt i dette vindue.
"Giving absolutely everything doesn't mean you get anything... but it’s the only chance to get something!”
Jurgen Klopp

Scherwin
Indlæg: 6635
Tilmeldt: tirsdag, 29. nov, 2011 22:22

Re: 10 - Philippe Coutinho

Indlæg af Scherwin » fredag, 11. aug, 2017 14:31

Breaking news.

Philippe Coutinho indgiver transferrequest for 5 dag i streg!

Troværdige tabloidaviser fra spanien fortæller hvordan en "nær ven af coutinho" har fortalt at han har indgivet en transfer quest!

Camp nou er pakket med 99.354 tilskure for at tage imød deres nye signing på fredag ved 16.00 tiden.



osv osv osv.

Løgn og latin allover. det egentlig ret vildt at man kan få penge for at være lyst løgner

Det sjovt at se hvordan folk prøver at trække i land

"INDGIVET TRANSFER REQUEST"

James Pearce: Passer ikke

Nå, "HAN OVERVEJER AT INDGIV EN TRANSFER ERQUEST"
Klopp “Defend like a soldier, attack like a scouser.”

Repsej
Indlæg: 601
Tilmeldt: lørdag, 09. jul, 2011 14:28
Geografisk sted: Aabybro
Alder: 52

Re: 10 - Philippe Coutinho

Indlæg af Repsej » fredag, 11. aug, 2017 14:38

Det skulle jo komme, altså rygtet, sandt eller falsk?
Det hersker der i hvert en del tvivl om på bla twitter og div mere eller mindre pålidelige kilder i England.

Men hvis det er sandt eller det bliver til virkelighed senere i vinduet så er vi vel i vores gode ret til at sige nej og lade ham sidde på tribunen, han er trods alt vores de næste 5 år.

Men ved gud jeg glæder mig til den 1/9-17!
Bill Shankly :
"Some people believe football is a matter of life and death, I am very disappointed with that attitude.
I can assure you it is much, much more important than that."

Scherwin
Indlæg: 6635
Tilmeldt: tirsdag, 29. nov, 2011 22:22

Re: 10 - Philippe Coutinho

Indlæg af Scherwin » fredag, 11. aug, 2017 14:48



rip



åbenbart klaret at gå til medierne før Liverpool

i sidste ende kommer det nok ikke til at betyde noget for vi kender godt FSG på det her plan, de spiller hardball, og jeg kan virkelig ikke se Coutinho prøve at fryse sig selv ud af klubben hvis han ikke får hans vilje.

Jeg er ikke særlig bekymret for at han ikke er her når vinduet lukket.

og under ingen omstændigheder til en pris under neymar.
Klopp “Defend like a soldier, attack like a scouser.”

AJJ
Indlæg: 2405
Tilmeldt: torsdag, 23. jan, 2014 15:04

Re: 10 - Philippe Coutinho

Indlæg af AJJ » fredag, 11. aug, 2017 14:55

Det er nu lidt for mærkeligt et sammentræf med den rygskade... Men ok den er måske reel nok.

Nu gælder det om at bevare fokus for de øvrige spillere.

Scherwin
Indlæg: 6635
Tilmeldt: tirsdag, 29. nov, 2011 22:22

Re: 10 - Philippe Coutinho

Indlæg af Scherwin » fredag, 11. aug, 2017 14:59

Klopp “Defend like a soldier, attack like a scouser.”

MP
Indlæg: 1030
Tilmeldt: mandag, 19. okt, 2015 16:20

Re: 10 - Philippe Coutinho

Indlæg af MP » fredag, 11. aug, 2017 15:01

Men der er da reelt set ikke noget nyt omkring Coutinho situationen er der??
Har han ikke tidligere udtalt han gerne ville skifte såfremt Barcelona og Liverpool kunne blive enige. Han har ikke indgivet transferanmodning, men fortæller blot stadig han gerne vil forlade klubben. Hvilket han så ikke får lov til..

Edit: Eller det har han så måske nu??? ref ovenstående

Scherwin
Indlæg: 6635
Tilmeldt: tirsdag, 29. nov, 2011 22:22

Re: 10 - Philippe Coutinho

Indlæg af Scherwin » fredag, 11. aug, 2017 15:03



Klopp “Defend like a soldier, attack like a scouser.”

Brugeravatar
Mugge
Forum administrator
Indlæg: 6992
Tilmeldt: onsdag, 30. maj, 2007 19:46
Geografisk sted: Skive
Alder: 49
Kontakt:

Re: 10 - Philippe Coutinho

Indlæg af Mugge » fredag, 11. aug, 2017 15:09

Skovdal skrev:
Hr. Drejer skrev:
Skovdal skrev:
Hr. Drejer skrev:
Skovdal skrev:
Hr. Drejer skrev:@Skovdal

Jeg er en smule bekymret for dig. Er du okey? Hvis du begynder at se flyvende lyserøde elefanter, så lov mig at du søger læge.
What the fuck? Hvad fanden er det for en kommentar?
Du virker uligevægtig.
Og du virker da som et utrolig arrogant fjols.
Når klubben er kommet med en statement om at han ikke er til salg, så er der vel ingen grund til at fortsætte med at opføre sig som en hysterisk kælling.
Er du virkelig så tungnem og naiv at tro, at manden ikke kan tvinge sig igennem til et skifte? Har du fulgt med i fodbold de sidste, lad os bare sige 10 år?
I to stopper omgående med jeres personlige fight - ellers tager jeg de nødvendige skridt!

Hr. Drejer
Indlæg: 13746
Tilmeldt: søndag, 07. okt, 2007 21:52
Geografisk sted: Skee

Re: 10 - Philippe Coutinho

Indlæg af Hr. Drejer » fredag, 11. aug, 2017 15:18

Hvis det er korrekt, at han har indgivet en transfer request, så har jeg mistet alt for ham. Vi tog ham til os, da hans karriere var nedadgående i Inter. Og nu - blot en dag før vi spiller sæsonens første ligakamp, indgiver han en transfer request! For mig vil det have været okey at indgive en transfer request i maj, juni og endda juli, men ikke en sølle dag før vi spiller mod Watford. Jeg håber og tror at FSG beholder ham i denne sæson, og så må han have 6 måneder hos reserverne. Det er et VM år, så det vil ramme ham hårdt, hvis ikke han spiller.
"Giving absolutely everything doesn't mean you get anything... but it’s the only chance to get something!”
Jurgen Klopp

Brugeravatar
Weissert
Indlæg: 706
Tilmeldt: lørdag, 29. jan, 2011 16:02
Geografisk sted: Tønder, Sdr. Jylland !

Re: 10 - Philippe Coutinho

Indlæg af Weissert » fredag, 11. aug, 2017 15:24

Perfekt scenarie:
Det hele er løgn

Realistisk scenarie:
Vi sælger Philipe og får hverken Keita eller Van Dijk..

Spændende.... ærgerlig timing af ham, lille møgunge :) men vel næppe en overraskelse. Havde håber på et år mere - bare det nu ikke ender grimt, som VVD- sagaen.
“When I've got nothing better to do, I look down the league table to see how Everton are getting along.”

MP
Indlæg: 1030
Tilmeldt: mandag, 19. okt, 2015 16:20

Re: 10 - Philippe Coutinho

Indlæg af MP » fredag, 11. aug, 2017 15:24

Selvfølgelig spiller han. Han har ikke skabt sig ude i medierne som tilfældet var med Sterling og Suarez. Tror han har respekt nok for klubben og Klopp til fortsat at yde sit bedste selvom han ikke bliver solgt. Han skal jo trods alt kunne komme i betragtning til både VM og Barca i næste sæson.

Brugeravatar
Jesper
Indlæg: 7429
Tilmeldt: onsdag, 14. mar, 2012 07:39

Re: 10 - Philippe Coutinho

Indlæg af Jesper » fredag, 11. aug, 2017 15:30

Der er da ingen grund til at blive sur på Coutinho. Det er hans lovmæssige ret at give et formelt ønske om at blive solgt. Der har jo åbenlyst været et spil i lang tid og det har også været tydeligt, omend meget høfligt, at Coutinho godt ville have den udfordring. Hvad søren skal han da eller gøre?! Baser fordi man skriver en kontrakt med en virksomhed, så er det jo ikke ensbetydende med, at man ikke kan ønske sig andre ting bagefter. Nu har klubbens lagt at komme med en officiel udmelding, hvorfor Coutinho har set sig nødsaget til at komme med den her udmelding. Han har én karriere og den er kort. Det bærer jeg ikke nag over.
I bund og grund ændrer det jo ingenting. Det samme ser vi med VvD.

Skal man være rigtigt kynisk, så er det FSGs legale mulighed for at score kassen, men det sagde jeg ikke højt.

Jeg tror i bund og grund at vi kommer at se samme sag, som med Suarez. De vil sige til ham, at han skal glemme det nu, men så lover vi dig, at du kommer videre næste år.

Jeg tror stadigvæk at han er Liverpool spiller efter 1. september.
Hvis man da bare én gang kunne stå i spillertunnellen, altså som spiller!

Brugeravatar
Weissert
Indlæg: 706
Tilmeldt: lørdag, 29. jan, 2011 16:02
Geografisk sted: Tønder, Sdr. Jylland !

Re: 10 - Philippe Coutinho

Indlæg af Weissert » fredag, 11. aug, 2017 15:40

Meget rammende Tweet:
PSG did to Barca, what Barca are doing to Liverpool, what Liverpool are doing to Southampton. And they're all moaning about it. (@BenGrace)
“When I've got nothing better to do, I look down the league table to see how Everton are getting along.”

Skovdal
Indlæg: 2676
Tilmeldt: mandag, 31. mar, 2008 00:40
Geografisk sted: Esbjerg
Alder: 33

Re: 10 - Philippe Coutinho

Indlæg af Skovdal » fredag, 11. aug, 2017 15:45

Weissert skrev:Meget rammende Tweet:
PSG did to Barca, what Barca are doing to Liverpool, what Liverpool are doing to Southampton. And they're all moaning about it. (@BenGrace)
Det er fodbold nu til dags, sørgeligt.

Er nu også ret sikker på, at han er Liverpool spiller når vinduet lukker. Dog er jeg spændt på, hvad Coutinho finder på. Dette havde jeg absolut ikke regnet med fra hans side af.

Men vi har jo allesammen vidst det, når Coutinho blev god nok skulle han til Barcelona.
Success is temporary, Loyalty is forever!
You'll Never Walk Alone
Liverpool FC - I medgang og modgang! <3

Besvar