10 - Philippe Coutinho

Underkategori til tidligere LFC-spillere
Brugeravatar
Thommo
Indlæg: 10264
Tilmeldt: lørdag, 02. jun, 2007 14:54
Geografisk sted: Randers
Alder: 48

Re: 10 - Philippe Coutinho

Indlæg af Thommo » fredag, 11. aug, 2017 18:16

Det var også lidt overdrevet det med, ikke at kunne købe to gode spillere til 250mill. Men det er vel reelt kun lige knapt nok jeg overdriver, priserne skrues jo op til 3-4 gange prisen når PL klubber nærmer sig, fornemmer jeg, og der overdriver jeg ikke. Dijk og Naby kan jo ikke købes for 150 mill. Hvis Cou blev solgt, ville priserne stige yderligere, end "kun" 3-4 gange PL prisen
Verden er smask fuld af hyklere....

Hr. Drejer
Indlæg: 13746
Tilmeldt: søndag, 07. okt, 2007 21:52
Geografisk sted: Skee

Re: 10 - Philippe Coutinho

Indlæg af Hr. Drejer » fredag, 11. aug, 2017 18:28

Kasper88 skrev:
Skovdal skrev:
Hr. Drejer skrev:
Skovdal skrev:
Hr. Drejer skrev:@Skovdal

Jeg er en smule bekymret for dig. Er du okey? Hvis du begynder at se flyvende lyserøde elefanter, så lov mig at du søger læge.
What the fuck? Hvad fanden er det for en kommentar?
Du virker uligevægtig.
Og du virker da som et utrolig arrogant fjols.
+1.
-1.
"Giving absolutely everything doesn't mean you get anything... but it’s the only chance to get something!”
Jurgen Klopp

Brugeravatar
Valdemax
Indlæg: 488
Tilmeldt: lørdag, 10. mar, 2012 18:21
Alder: 51

Re: 10 - Philippe Coutinho

Indlæg af Valdemax » fredag, 11. aug, 2017 18:31

Jeg håber at vi efter lever hans ønske. Hvis vi ikke gøre det, kan det ende med at det bliver sværre at få de gode spiller til Liverpool.
Hvis vi ser på Southampton der ikke vil la VVD gå efter at han har givet et transfer request.
Når de skal ud og købe spiller igen husk agenter og spiller det. så er det med sikkerhed at der kommer en release clause i aftale, eller spiller vil vælge en anden klub.
En anden ting er at Coutinho er en meget god spiller, Men det er kun i en halv sæson, han har det med at falde ud i lange parioder. nogle gang 4-5 kampe i træk.
Hvis vi kan få 110 mill for ham. kan vi gå ud og købe en eller to super spiller. Ali, Kane, Mbappe eller en helt anden.

Brugeravatar
Sivi
Indlæg: 1979
Tilmeldt: søndag, 27. apr, 2014 21:36
Geografisk sted: En by ved æ' Vesterhaw
Alder: 27

Re: 10 - Philippe Coutinho

Indlæg af Sivi » fredag, 11. aug, 2017 18:33

Jeg som synes dette vindue startede så enormt positivt. Nu kan vi ende med at miste Coutinho og vi får hverken VVD eller Keita. Værste sommervindue LÆNGE
Justice for the 96! <3

Brugeravatar
Belloni
Indlæg: 3354
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 21:13
Geografisk sted: Sønderborg

Re: 10 - Philippe Coutinho

Indlæg af Belloni » fredag, 11. aug, 2017 19:35

Håber et eller andet sted at han bliver solgt. Han er vores største stjerne, men synes virkelig at han pisser på klubben og os fans ved at indgive en TR samme dag PL starter igen.
Generelt er jeg mega skuffet over transfer vinduet, og dette er prikken over i'et.
Specielt fordi man inden vinduet åbnede havde fået skruet forventningerne op, hvor holdningen var at vi skulle bruge rekord mange penge og med tilgang af flere spillere end de tre der er kommet.

Well, there's allways next year

Kasper88
Indlæg: 1715
Tilmeldt: lørdag, 19. nov, 2016 18:13

Re: 10 - Philippe Coutinho

Indlæg af Kasper88 » fredag, 11. aug, 2017 19:53

@ Hr. Drejer:

Du kunne i det mindste sige undskyld til manden for at kalde ham uligevægtig. No wonder, at der er mange herinde, der er efter dig. Skal du i øvrigt ikke snart have svaret Aarde på, hvilke virkelig gode backs + backtalenter, du mener de andre top-6 hold har?
Corner taken quickly...

Brugeravatar
Highspeed
Indlæg: 2427
Tilmeldt: søndag, 03. jun, 2007 21:30

Re: 10 - Philippe Coutinho

Indlæg af Highspeed » fredag, 11. aug, 2017 20:49

Kasper88 skrev:@ Hr. Drejer:

Du kunne i det mindste sige undskyld til manden for at kalde ham uligevægtig. No wonder, at der er mange herinde, der er efter dig. Skal du i øvrigt ikke snart have svaret Aarde på, hvilke virkelig gode backs + backtalenter, du mener de andre top-6 hold har?
Jeg opfattede egentlig Drejers første kommentar som venskabelig joke,
Live and let die ....
I medgang og modgang - Liverpool FC forever!

Niche
Indlæg: 1302
Tilmeldt: onsdag, 06. jun, 2012 21:24
Geografisk sted: Frederikssund
Alder: 51

Re: 10 - Philippe Coutinho

Indlæg af Niche » fredag, 11. aug, 2017 21:10

Highspeed skrev:
Kasper88 skrev:@ Hr. Drejer:

Du kunne i det mindste sige undskyld til manden for at kalde ham uligevægtig. No wonder, at der er mange herinde, der er efter dig. Skal du i øvrigt ikke snart have svaret Aarde på, hvilke virkelig gode backs + backtalenter, du mener de andre top-6 hold har?
Jeg opfattede egentlig Drejers første kommentar som venskabelig joke,
Live and let die ....
Det gjorde jeg også, men det lader ikke til, at han selv gjorde...

mawope
Indlæg: 1203
Tilmeldt: lørdag, 08. jan, 2011 16:24

Re: 10 - Philippe Coutinho

Indlæg af mawope » fredag, 11. aug, 2017 21:23

Nogen der har styr på, hvor Guillem Balague ligger på troværdighedsbarometeret? Utroligt så forskellig ordlyden kan være i to artikler om samme emne i med bare én dags mellemrum.

I artiklen i går var beskrivelsen af Coutinho, at han gerne vil til Barca, men at han har opført sig professionelt og formentlig ville glemme skuffelsen over et fejlet Barca-skifte i løbet af et par uger. Liverpool havde alle kortene på hånden og kunne roligt læne sig tilbage og observere et Barcelona snurre rundt om sig selv i panik.

http://www.skysports.com/football/news/ ... em-balague

I dag tegner han så et billede af en helt anderledes utilfreds, skuffet og desperat Coutinho, som lige pludseligt har en masse gamle issues med Klopp. Issues som øjensynligt vil vælte ud ad skabet i de næste dage. Hvis der er så meget bøf mellem de to, hvorfor har der ikke været en snert af det noget sted i hans tidligere beskrivelse (dagen før)?

http://www.skysports.com/football/news/ ... em-balague

Jeg har ikke læst så meget med Guillem Balague tidligere, men ud fra disse to artikler sidder jeg klart med billedet af en mand som gør sit yderste for at virke ITK ud fra de begivenheder, vi alle kan følge med i.

Det er en svær situation, vi står i lige nu. Coutinho kunne måske være typen der som Modric godt kunne æde en sæson mere inden et skifte. Men er han én, Barca vil vente på i samme stil som Suarez? Jeg tror, de ser sig nødsaget til mindst to offensive spillere dette vindue. De havde jo allerede en wing på indkøbssedlen, før Neymar blev solgt.
Senest rettet af mawope fredag, 11. aug, 2017 21:25, rettet i alt 1 gang.

Hr. Drejer
Indlæg: 13746
Tilmeldt: søndag, 07. okt, 2007 21:52
Geografisk sted: Skee

Re: 10 - Philippe Coutinho

Indlæg af Hr. Drejer » fredag, 11. aug, 2017 21:25

Jeg faldt over den artikel fra bold.dk

http://www.bold.dk/fodbold/nyheder/cout ... liverpool/

Den gør sq ondt at læse :cry:
"Giving absolutely everything doesn't mean you get anything... but it’s the only chance to get something!”
Jurgen Klopp

Scherwin
Indlæg: 6635
Tilmeldt: tirsdag, 29. nov, 2011 22:22

Re: 10 - Philippe Coutinho

Indlæg af Scherwin » fredag, 11. aug, 2017 21:35

mawope skrev:Nogen der har styr på, hvor Guillem Balague ligger på troværdighedsbarometeret? Utroligt så forskellig ordlyden kan være i to artikler om samme emne i med bare én dags mellemrum.

I artiklen i går var beskrivelsen af Coutinho, at han gerne vil til Barca, men at han har opført sig professionelt og formentlig ville glemme skuffelsen over et fejlet Barca-skifte i løbet af et par uger. Liverpool havde alle kortene på hånden og kunne roligt læne sig tilbage og observere et Barcelona snurre rundt om sig selv i panik.

http://www.skysports.com/football/news/ ... em-balague

I dag tegner han så et billede af en helt anderledes utilfreds, skuffet og desperat Coutinho, som lige pludseligt har en masse gamle issues med Klopp. Issues som øjensynligt vil vælte ud ad skabet i de næste dage. Hvis der er så meget bøf mellem de to, hvorfor har der ikke været en snert af det noget sted i hans tidligere beskrivelse (dagen før)?

http://www.skysports.com/football/news/ ... em-balague

Jeg har ikke læst så meget med Guillem Balague tidligere, men ud fra disse to artikler sidder jeg klart med billedet af en mand som gør sit yderste for at virke ITK ud fra de begivenheder, vi alle kan følge med i.

Det er en svær situation, vi står i lige nu. Coutinho kunne måske være typen der som Modric godt kunne æde en sæson mere inden et skifte. Men er han én, Barca vil vente på i samme stil som Suarez? Jeg tror, de ser sig nødsaget til mindst to offensive spillere dette vindue. De havde jo allerede en wing på indkøbssedlen, før Neymar blev solgt.

Det virker som om at han bliver instrueret af barcalona i hvad han skal sige og gøre for at blive udskildt fra truppen

Han skulle have problemer med Klopp og Klopp bruger ham ikke rigtigt og han kan ikke lide den måde vi spiller fodbold på
Han er blevet rigtig gode venner med Suarez hvilket skulle være en af de store grunde til han gerne vil til Barcalona.

Lyder meget som at han bliver puppy dukket fra barcalona af. ren Tap up style


Ligner ham ovehoved ikke. kan slet ikke se det som bliver skrevet som information de har fået af en "familie medlem tæt på ham" (hans agent)

-------------


Hørte Podcasten fra Liverpoolecho omrking alt dette idag.

De forventer at Coutinho underskriver en ny kontrakt i liverpool snart. hvor han får en release clause som kan udløses af barcalona næste sommer
(Mit gæt er at den vil være på omkring 110 mil pund)

Så alle kan ligge tingene bag sig i denne season.
De mener ikke FSG eller Klopp vil ligge sig ned også sælge til sommer pga den backlash fra fans vil være uovervindelig. og hverken eller vil tabe fjæset lige før season start.

Så det ender med Coutinho spiller (som jeg også forventer) som han plejer , eller kan sulker med reserverne (hvilket så gør han aldrig nogensinde bliver solgt til barcalona, det ved han også godt), FSG er ikke bange for at spille hardball og de vil ikke blive bullied af nogen somhelst. det ved vi allerede.
Senest rettet af Scherwin fredag, 11. aug, 2017 21:47, rettet i alt 1 gang.
Klopp “Defend like a soldier, attack like a scouser.”

Oomph242
Indlæg: 5677
Tilmeldt: torsdag, 01. sep, 2011 00:14

Re: 10 - Philippe Coutinho

Indlæg af Oomph242 » fredag, 11. aug, 2017 21:45

Det lidt som om PR afdelingen køre på den helt store klinge. Først er FSG ude og sige, at Coutinho bliver lige meget hvad. Senere kommer det frem, at Coutinho vil væk. På mig lyder det lidt som, at begge parter er kommet til enighed om fremtiden og nu bare spiller medie spillet....

Brugeravatar
Jesper
Indlæg: 7429
Tilmeldt: onsdag, 14. mar, 2012 07:39

Re: 10 - Philippe Coutinho

Indlæg af Jesper » fredag, 11. aug, 2017 21:50

Hvis der begynder at vælte nogle skeletter ud af skabet, så tror jeg, at man skal se det i det perspektiv, at alle simpelthen ikke kan være lykkelige på et hold. Coutinhos rolle på holdet (måske position, også internt i klubben) har været nævnt og så videre. Men det er jo ret normalt. Det er de også på et serie 5 hold, ret beset. Og da Barcelona begyndte flirten for et halvt år siden, så sætter det sig i hovedet på en spiller. Det er jo ikke meget anderledes en VvD. Vi har gjort præcis det samme.

Så jeg synes på ingen måde, overhovedet, at vi som klub kan tillade sig at brokke sig. Det er et (magt)spil, og det spil spiller vi selv. Man skal huske, at Suarez mere eller mindre havde gang i de samme ting - også op til turneringsstart - og han faldt til ro igen og leverede en magisk sæson. Det kan Coutinho også. Og vi fans, vi tilgav Suarez og det gør vi også med Coutinho, forudsiger jeg.
Hvis man da bare én gang kunne stå i spillertunnellen, altså som spiller!

Scherwin
Indlæg: 6635
Tilmeldt: tirsdag, 29. nov, 2011 22:22

Re: 10 - Philippe Coutinho

Indlæg af Scherwin » fredag, 11. aug, 2017 22:10

Btw jeg har ment dette i ca. 6 måneder men er det ikke ret vild at Coutinho ikke engang er Liverpools vigtigste spiller? :D

Det ret tydeligt at Mané er den spiller som får mest til at ske for at, coutinho har vist at han har det svært når Mané var skadet eller til african cup
men mane var bare klasse altid når han var på banen uanset hvem som han spillede med.

Ville Mané være mere værd på transfermarket?
Klopp “Defend like a soldier, attack like a scouser.”

YNWA-1892
Indlæg: 104
Tilmeldt: lørdag, 26. okt, 2013 15:44

Re: 10 - Philippe Coutinho

Indlæg af YNWA-1892 » fredag, 11. aug, 2017 22:14

1 milliard????? Sælg for satan... :dance:
“We have to change, from doubters to believers — now.”

Besvar