10 - Philippe Coutinho

Underkategori til tidligere LFC-spillere
Niche
Indlæg: 1302
Tilmeldt: onsdag, 06. jun, 2012 21:24
Geografisk sted: Frederikssund
Alder: 51

Re: 10 - Philippe Coutinho

Indlæg af Niche » fredag, 11. aug, 2017 22:20

Wormie skrev:Btw jeg har ment dette i ca. 6 måneder men er det ikke ret vild at Coutinho ikke engang er Liverpools vigtigste spiller? :D

Det ret tydeligt at Mané er den spiller som får mest til at ske for at, coutinho har vist at han har det svært når Mané var skadet eller til african cup
men mane var bare klasse altid når han var på banen uanset hvem som han spillede med.

Ville Mané være mere værd på transfermarket?
Nej, Mané vil ikke være lige så meget værd som Coutinho, for han mangler flair og det magiske touch, som er så lækkert at se på. I øvrigt enig i, at Mané er i hvert fald lige så vigtig for vores offensiv som Cou...

AJJ
Indlæg: 2411
Tilmeldt: torsdag, 23. jan, 2014 15:04

Re: 10 - Philippe Coutinho

Indlæg af AJJ » fredag, 11. aug, 2017 22:20

Ser man bort fra alle de rationelle kommentarer, som jo objektivt set er helt korrekte, så er de fleste fans bare ekstremt skuffede over Cou. Vi troede, vi havde en spiller med et særligt bånd til klubben og til byen. Det var jo for fanden os, der reddede ham fra bænken i Inter og troede på ham. Vi vidste i de sidste par år godt, at han en dag skulle videre. For talentet var til den allerstørste scene. Men vi troede, vi skulle skilles på en anden måde. At han netop pga sit særlige bånd til klubben gerne ville give os et år mere. Og han derefter stadig ville være en af vores - selvom trøjen var en anden. Fra nu af er det ren business. Vi har brug for hans kvaliteter, han har brug for at spille pga VM og karriere.

texy
Indlæg: 9729
Tilmeldt: onsdag, 27. jun, 2007 14:49
Geografisk sted: København
Alder: 48

Re: 10 - Philippe Coutinho

Indlæg af texy » fredag, 11. aug, 2017 22:37

Weissert skrev:Meget rammende Tweet:
PSG did to Barca, what Barca are doing to Liverpool, what Liverpool are doing to Southampton. And they're all moaning about it. (@BenGrace)
Og dog.

Sothampton are doing to Liverpool,what Leipzig are doing to Liverpool, what Liverpool are doing to Barca, what Barca couldn't do to PSG.
Kloppite

Oomph242
Indlæg: 5679
Tilmeldt: torsdag, 01. sep, 2011 00:14

Re: 10 - Philippe Coutinho

Indlæg af Oomph242 » fredag, 11. aug, 2017 22:52

Wormie skrev:Btw jeg har ment dette i ca. 6 måneder men er det ikke ret vild at Coutinho ikke engang er Liverpools vigtigste spiller? :D

Det ret tydeligt at Mané er den spiller som får mest til at ske for at, coutinho har vist at han har det svært når Mané var skadet eller til african cup
men mane var bare klasse altid når han var på banen uanset hvem som han spillede med.

Ville Mané være mere værd på transfermarket?
Men hvem mangler lige en Mańe? Jeg synes mange af topholdene i Europa er ligeså godt besat på pladsen og nogen bedre.

Coutinho har potentiale til, at blive en af verdens bedste. Det ved jeg ikke rigtig om Mañe har.

Brugeravatar
Captain Fantastic
Indlæg: 50
Tilmeldt: lørdag, 21. dec, 2013 21:16
Geografisk sted: Nørrebronx

Re: 10 - Philippe Coutinho

Indlæg af Captain Fantastic » fredag, 11. aug, 2017 23:05

Aggerdoo skrev:Lille slange. Jeg kan ikke fordrage spillere som Coutinho, van Dijk osv., som på den måde skider på klub og fans. De har underskrevet en kontrakt og har bare af at opfylde den, med mindre klubben indvilger i at sælge. Hvad er det for en idiotisk opførsel at indgive en transfer request, lige efter klubbens ejere har lavet en officiel meddelelse om, at han ikke er til salg for nogen pris? Jeg væmmes.
KUNNE man forestille sig at James Pearce for en gang skyld tog fejl ?
Hvorfor fanden skal du svine Cou på den måde ?

Du holder meget af ham.
Så er det vel dig der vender på en tallerken og er en "lille slange" ??

texy
Indlæg: 9729
Tilmeldt: onsdag, 27. jun, 2007 14:49
Geografisk sted: København
Alder: 48

Re: 10 - Philippe Coutinho

Indlæg af texy » fredag, 11. aug, 2017 23:10

Det kan godt være, at vi skal begynde at varme op under Isco i Real Madrid. Han har kontraktudløb næste sommer, og hvis vi på et tidspunkt skal have en afløser for Coutinho, så er han vel et af de bedste bud på en spiller med lignende evner?

Ja, vi kan da også bare hente både Mbappé og Isco i dette vindue. Så afleverer jeg gerne Coutinho i Barca selv.

Jeg ser ikke dagens begivenheder ændre andet, end at Coutinho har voldt lidt skade på sit forhold til både fans, arbejdsgiver, chef og holdkammerater. Eneste måde man kan reparere på den slags, er med sublime præstationer på banen. Og det regner jeg med, at vi får at se så rigeligt, når vi når på den anden side af august.

Men jeg gad ikke at være i Coutinho's sko næste gang han mødes med Klopp. For jeg er temmelig sikker på, at han bliver sat gevaldigt på plads.
Kloppite

AJJ
Indlæg: 2411
Tilmeldt: torsdag, 23. jan, 2014 15:04

Re: 10 - Philippe Coutinho

Indlæg af AJJ » fredag, 11. aug, 2017 23:15

Isco? Den var go'...

Oomph242
Indlæg: 5679
Tilmeldt: torsdag, 01. sep, 2011 00:14

Re: 10 - Philippe Coutinho

Indlæg af Oomph242 » fredag, 11. aug, 2017 23:18

texy skrev:Det kan godt være, at vi skal begynde at varme op under Isco i Real Madrid. Han har kontraktudløb næste sommer, og hvis vi på et tidspunkt skal have en afløser for Coutinho, så er han vel et af de bedste bud på en spiller med lignende evner?

Ja, vi kan da også bare hente både Mbappé og Isco i dette vindue. Så afleverer jeg gerne Coutinho i Barca selv.

Jeg ser ikke dagens begivenheder ændre andet, end at Coutinho har voldt lidt skade på sit forhold til både fans, arbejdsgiver, chef og holdkammerater. Eneste måde man kan reparere på den slags, er med sublime præstationer på banen. Og det regner jeg med, at vi får at se så rigeligt, når vi når på den anden side af august.

Men jeg gad ikke at være i Coutinho's sko næste gang han mødes med Klopp. For jeg er temmelig sikker på, at han bliver sat gevaldigt på plads.

Isco bliver i Madrid. Den nye kontrakt skulle vist være lige på trapperne.

Tror du Klopp slår ham?

Hr. Drejer
Indlæg: 13752
Tilmeldt: søndag, 07. okt, 2007 21:52
Geografisk sted: Skee

Re: 10 - Philippe Coutinho

Indlæg af Hr. Drejer » fredag, 11. aug, 2017 23:54

Ikke lige før sæson start. Hvis cou var kommet i starten af pre season- måske

http://www.liverpoolecho.co.uk/sport/fo ... responsive
"Giving absolutely everything doesn't mean you get anything... but it’s the only chance to get something!”
Jurgen Klopp

Aggerdoo
Indlæg: 3156
Tilmeldt: mandag, 28. maj, 2012 14:53

Re: 10 - Philippe Coutinho

Indlæg af Aggerdoo » lørdag, 12. aug, 2017 00:01

Jeg tror at Coutinho forlader os denne sommer. Han er allerede gået godt i gang med det svinske spil i medierne, hvor der lækkes historier om, at forholdet til Klopp er dårligt osv. Håber han bliver sat noget så eftertrykkeligt på plads af klubben og at der i øvrigt er nogle ledere i det omklædningsrum, der kan give ham en besked eller to på træningsbanen. Som Roy Keane, Scholes eller Vieira ville have gjort.

Jeg væmmes over hans opførsel, og han har totalt ødelagt min begejstring over sæsonstarten,

Bruce
Indlæg: 193
Tilmeldt: onsdag, 29. dec, 2010 13:14
Alder: 49

Re: 10 - Philippe Coutinho

Indlæg af Bruce » lørdag, 12. aug, 2017 00:52

Er der ikke også noget om at spillere mister en eller anden form for bonus, hvis de selv ønsker at blive solgt? Mon ikke det har været en del af en aftale med Coutinho at han laver transferrequest og bliver solgt uden at få et beløb?

Men sådan er spillet jo blevet - de sidste par gange jeg har købt trøje i England er jeg blevet spurgt om jeg ville have navn på trøjen og mit svar har altid været: I support the team - not the player!

Spillere kommer og går - vi skl nok komme igennem uden Coutinho.

Scherwin
Indlæg: 6635
Tilmeldt: tirsdag, 29. nov, 2011 22:22

Re: 10 - Philippe Coutinho

Indlæg af Scherwin » lørdag, 12. aug, 2017 02:46



Ved ikke om det er sandt eller hvad men hvis han bare prøver på sådan noget så ødelægger han det mere for sig selv ind for nogen andre.

FSG har vist at de hellere vil lade dem sulke alene til de kommer til fornuft.

badly adviced, problemet er at coutinho's baglad er sikre på de kan skubbe FSG udover kanten, hvor de allerede har vist at de er fuldstændig ligeglade og benhårde.

Kan ende med at koste ham VM.


I min optik er det selvføligelig ikke fedt men hvis det skal være kunne jeg virkelig godt tænke mig vi ikke solgte ham i år. han så sulke hele året med U18 (hvis det er det han vil) og så vi hellere ikke ville sælge ham næste år. bare for at sende en direkte besked til spillere som mener de kan forhandle med andre klubber om skifte uden at liverpool er villig til at sælge. (så sælg ham om 2 år hvis der stadig er nogen som vil købe ham)
Klopp “Defend like a soldier, attack like a scouser.”

Hr. Drejer
Indlæg: 13752
Tilmeldt: søndag, 07. okt, 2007 21:52
Geografisk sted: Skee

Re: 10 - Philippe Coutinho

Indlæg af Hr. Drejer » lørdag, 12. aug, 2017 07:02

Aggerdoo skrev:Jeg tror at Coutinho forlader os denne sommer. Han er allerede gået godt i gang med det svinske spil i medierne, hvor der lækkes historier om, at forholdet til Klopp er dårligt osv. Håber han bliver sat noget så eftertrykkeligt på plads af klubben og at der i øvrigt er nogle ledere i det omklædningsrum, der kan give ham en besked eller to på træningsbanen. Som Roy Keane, Scholes eller Vieira ville have gjort.

Jeg væmmes over hans opførsel, og han har totalt ødelagt min begejstring over sæsonstarten,
Jeg væmmes også. Historier fra anonyme kilder, om hvor slem Klopp er. Lad den nar rådne hos reserverne.

Han har destabiliseret vores sæsonstart og Klopp's projekt.
Senest rettet af Hr. Drejer lørdag, 12. aug, 2017 07:32, rettet i alt 1 gang.
"Giving absolutely everything doesn't mean you get anything... but it’s the only chance to get something!”
Jurgen Klopp

Oomph242
Indlæg: 5679
Tilmeldt: torsdag, 01. sep, 2011 00:14

Re: 10 - Philippe Coutinho

Indlæg af Oomph242 » lørdag, 12. aug, 2017 07:07

Nu har rygterne med Coutinho, snart kørt et par måneder on and off. Spændende hvad der er arbejdet på i kulisserne som alternativ til ham. Forberedt på en evt. Afgang er vi helt sikkert.

sjampen
Indlæg: 1741
Tilmeldt: fredag, 14. aug, 2009 01:13
Alder: 33

Re: 10 - Philippe Coutinho

Indlæg af sjampen » lørdag, 12. aug, 2017 07:25

Oomph242 skrev:Nu har rygterne med Coutinho, snart kørt et par måneder on and off. Spændende hvad der er arbejdet på i kulisserne som alternativ til ham. Forberedt på en evt. Afgang er vi helt sikkert.
Ja, er der noget vi har styr på i Liverpool så er det jo netop transfervinduet...
Jürgen Klopp - Forlad os aldrig!

Besvar