10 - Philippe Coutinho

Underkategori til tidligere LFC-spillere
Aggerdoo
Indlæg: 3156
Tilmeldt: mandag, 28. maj, 2012 14:53

Re: 10 - Philippe Coutinho

Indlæg af Aggerdoo » lørdag, 12. aug, 2017 17:00


Hmm, det lader til at være Klopp der vil sælge?

Oomph242
Indlæg: 5698
Tilmeldt: torsdag, 01. sep, 2011 00:14

Re: 10 - Philippe Coutinho

Indlæg af Oomph242 » lørdag, 12. aug, 2017 17:25

Aggerdoo skrev:
Hmm, det lader til at være Klopp der vil sælge?
Har du set hele klippet?

Skovdal
Indlæg: 2676
Tilmeldt: mandag, 31. mar, 2008 00:40
Geografisk sted: Esbjerg
Alder: 33

Re: 10 - Philippe Coutinho

Indlæg af Skovdal » lørdag, 12. aug, 2017 17:34

Oomph242 skrev:
Aggerdoo skrev:
Hmm, det lader til at være Klopp der vil sælge?
Har du set hele klippet?
Her er post-match interviewet, man kan jo danne sine egne meninger om hvad han siger:

https://www.thisisanfield.com/2017/08/w ... gn=webpush
Success is temporary, Loyalty is forever!
You'll Never Walk Alone
Liverpool FC - I medgang og modgang! <3

Brugeravatar
Highspeed
Indlæg: 2427
Tilmeldt: søndag, 03. jun, 2007 21:30

Re: 10 - Philippe Coutinho

Indlæg af Highspeed » lørdag, 12. aug, 2017 17:36

Ja, ja hver sin lyst.
Jeg hader Barcelona og al spansk fodbold og jeg fatter ikke at Coutinho gider spille ca. 6 vigtige liga kampe om året.
Håber vi i fremtiden er færdige med at købe disse sydamerikanske vendekåber.
I medgang og modgang - Liverpool FC forever!

Oomph242
Indlæg: 5698
Tilmeldt: torsdag, 01. sep, 2011 00:14

Re: 10 - Philippe Coutinho

Indlæg af Oomph242 » lørdag, 12. aug, 2017 17:52

Highspeed skrev:Ja, ja hver sin lyst.
Jeg hader Barcelona og al spansk fodbold og jeg fatter ikke at Coutinho gider spille ca. 6 vigtige liga kampe om året.
Håber vi i fremtiden er færdige med at købe disse sydamerikanske vendekåber.
De vinder jo titler, spiller CL og er blandt verdens 5 bedste klubhold. Den slags tiltrækker.

Klimaet og byen foragter han nok heller ikke, begge er alt andet lige bedre en Liverpools...

Spansk fodbold siger heller ikke mig en skid, men de store hold er jo med hvor det virkelig sker.

Brugeravatar
Highspeed
Indlæg: 2427
Tilmeldt: søndag, 03. jun, 2007 21:30

Re: 10 - Philippe Coutinho

Indlæg af Highspeed » lørdag, 12. aug, 2017 17:56

Oomph242 skrev:
Highspeed skrev:Ja, ja hver sin lyst.
Jeg hader Barcelona og al spansk fodbold og jeg fatter ikke at Coutinho gider spille ca. 6 vigtige liga kampe om året.
Håber vi i fremtiden er færdige med at købe disse sydamerikanske vendekåber.
De vinder jo titler, spiller CL og er blandt verdens 5 bedste klubhold. Den slags tiltrækker.

Klimaet og byen foragter han nok heller ikke, begge er alt andet lige bedre en Liverpools...

Spansk fodbold siger heller ikke mig en skid, men de store hold er jo med hvor det virkelig sker.
Ja hvis det kun er CL der tæller og det er det vel efterhånden for klubber som RM og Barcelona.

Om de så køber hele verden får de aldrig mig som fan eller tilskuer.
I øvrigt er de vel også korrupte ad H til ?

Som spiller vil jeg da hellere være en del af det hold som snart gør Liverpool til mester igen.
I medgang og modgang - Liverpool FC forever!

Oomph242
Indlæg: 5698
Tilmeldt: torsdag, 01. sep, 2011 00:14

Re: 10 - Philippe Coutinho

Indlæg af Oomph242 » lørdag, 12. aug, 2017 18:05

Highspeed skrev:
Oomph242 skrev:
Highspeed skrev:Ja, ja hver sin lyst.
Jeg hader Barcelona og al spansk fodbold og jeg fatter ikke at Coutinho gider spille ca. 6 vigtige liga kampe om året.
Håber vi i fremtiden er færdige med at købe disse sydamerikanske vendekåber.
De vinder jo titler, spiller CL og er blandt verdens 5 bedste klubhold. Den slags tiltrækker.

Klimaet og byen foragter han nok heller ikke, begge er alt andet lige bedre en Liverpools...

Spansk fodbold siger heller ikke mig en skid, men de store hold er jo med hvor det virkelig sker.
Ja hvis det kun er CL der tæller og det er det vel efterhånden for klubber som RM og Barcelona.

Om de så køber hele verden får de aldrig mig som fan eller tilskuer.
I øvrigt er de vel også korrupte ad H til ?

Som spiller vil jeg da hellere være en del af det hold som snart gør Liverpool til mester igen.
Desværre synes jeg ikke Liverpool viser nok ambitioner, hvis vi virkelig vil tilbage som tophold. Det kræver bedre spillere. Desværre forsvinder vores bedste spillere en efter en, når klubber som kan tilbyde mere byder sig til. Ved godt jeg er lidt sortseer men jeg tror sku ikke rigtigt på, at vi indenfor de næste 5-6 år kommer helt i top.

Klopp mangler en Zorc og kompetente fodboldkyndige folk i ledelsen, hvis det her skal blive til noget stort.

Brugeravatar
RedRedRed
Indlæg: 2483
Tilmeldt: tirsdag, 30. okt, 2012 01:18
Alder: 35

Re: 10 - Philippe Coutinho

Indlæg af RedRedRed » lørdag, 12. aug, 2017 18:58

Skovdal skrev:
Oomph242 skrev:
Aggerdoo skrev:
Hmm, det lader til at være Klopp der vil sælge?
Har du set hele klippet?
Her er post-match interviewet, man kan jo danne sine egne meninger om hvad han siger:
https://www.thisisanfield.com/2017/08/w ... gn=webpush
Som jeg hører det, forsøger Klopp bare at sige, at når det er kommet så vidt som det nu er spiller og klub imellem, så er det ikke Klopps bord længere. Deraf "I am not involved any more".

Kasper88
Indlæg: 1715
Tilmeldt: lørdag, 19. nov, 2016 18:13

Re: 10 - Philippe Coutinho

Indlæg af Kasper88 » lørdag, 12. aug, 2017 20:15

Oomph242 skrev:
Highspeed skrev:Ja, ja hver sin lyst.
Jeg hader Barcelona og al spansk fodbold og jeg fatter ikke at Coutinho gider spille ca. 6 vigtige liga kampe om året.
Håber vi i fremtiden er færdige med at købe disse sydamerikanske vendekåber.
De vinder jo titler, spiller CL og er blandt verdens 5 bedste klubhold. Den slags tiltrækker.

Klimaet og byen foragter han nok heller ikke, begge er alt andet lige bedre en Liverpools...

Spansk fodbold siger heller ikke mig en skid, men de store hold er jo med hvor det virkelig sker.
Barcelona er en dejlig by, men ingen af jer nævner jo den vigtigste grund til, at han vil væk = Pengene!

Men jeg kan dog ikke hidse mig op over det her, selvom jeg deler holdningen omkring La Liga. Vi forsøger os jo at lave den samme på van Dijk, så det ville være en smule dobbeltmoralsk af os.
Corner taken quickly...

Brugeravatar
Pede
Indlæg: 2292
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 14:05
Geografisk sted: Aalborg

Re: 10 - Philippe Coutinho

Indlæg af Pede » lørdag, 12. aug, 2017 20:26

Kasper88 skrev: Barcelona er en dejlig by, men ingen af jer nævner jo den vigtigste grund til, at han vil væk = Pengene!
Ævl. Det handler ikke om penge.

Selvfølgelig er Barcelona attraktivt for Coutinho, og vi har alle vist det gik den vej. Jeg fortænker ham ikke i at ville til Barcelona, jeg ville dog ønske ledelsen var stædig, præcis som man var det med Suarez. Jeg er helt overbevidst om han nok skal præstere, når vinduet er lukket. Så kan han få hans drømmeskifte til næste sommer.

Kasper88
Indlæg: 1715
Tilmeldt: lørdag, 19. nov, 2016 18:13

Re: 10 - Philippe Coutinho

Indlæg af Kasper88 » lørdag, 12. aug, 2017 20:35

Skru lige ned for attituden, Pede. Selvfølgelig handler det om penge. Fodbold er ikke så rosenrødt som det var engang. Det må vi blot acceptere. Coutinho er ligesom alle de andre spillere i moderne fodbold på det punkt og der er det pengene, der tæller, resten er blot en bonus.
Senest rettet af Kasper88 lørdag, 12. aug, 2017 20:36, rettet i alt 1 gang.
Corner taken quickly...

Brugeravatar
Thommo
Indlæg: 10266
Tilmeldt: lørdag, 02. jun, 2007 14:54
Geografisk sted: Randers
Alder: 48

Re: 10 - Philippe Coutinho

Indlæg af Thommo » lørdag, 12. aug, 2017 20:36

Pede skrev:
Kasper88 skrev: Barcelona er en dejlig by, men ingen af jer nævner jo den vigtigste grund til, at han vil væk = Pengene!
Ævl. Det handler ikke om penge.

Selvfølgelig er Barcelona attraktivt for Coutinho, og vi har alle vist det gik den vej. Jeg fortænker ham ikke i at ville til Barcelona, jeg ville dog ønske ledelsen var stædig, præcis som man var det med Suarez. Jeg er helt overbevidst om han nok skal præstere, når vinduet er lukket. Så kan han få hans drømmeskifte til næste sommer.
Vrøvl, sydamerikanere skifter hellere end gerne HVER gang der udbetales mere et andet sted, så er de til gengæld også fodbold mætte som 30 årige. At det så bare er RM eller barca gør det jo bare endnu bedre. når man kommer fra sydamerika, Ufatteligt du kan skrive det bull, så skråsikkert.
Verden er smask fuld af hyklere....

Oomph242
Indlæg: 5698
Tilmeldt: torsdag, 01. sep, 2011 00:14

Re: 10 - Philippe Coutinho

Indlæg af Oomph242 » lørdag, 12. aug, 2017 20:47

Pede skrev:
Kasper88 skrev: Barcelona er en dejlig by, men ingen af jer nævner jo den vigtigste grund til, at han vil væk = Pengene!
Ævl. Det handler ikke om penge.

Selvfølgelig er Barcelona attraktivt for Coutinho, og vi har alle vist det gik den vej. Jeg fortænker ham ikke i at ville til Barcelona, jeg ville dog ønske ledelsen var stædig, præcis som man var det med Suarez. Jeg er helt overbevidst om han nok skal præstere, når vinduet er lukket. Så kan han få hans drømmeskifte til næste sommer.
Som jeg har læst, så går han lige som Suarez ned i løn med tilgangen til Barcelona... Bonus for titler og pokaler kan selvfølgelig rode bod på den slags..

Brugeravatar
Pede
Indlæg: 2292
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 14:05
Geografisk sted: Aalborg

Re: 10 - Philippe Coutinho

Indlæg af Pede » lørdag, 12. aug, 2017 20:51

Thommo skrev:
Pede skrev:
Kasper88 skrev: Barcelona er en dejlig by, men ingen af jer nævner jo den vigtigste grund til, at han vil væk = Pengene!
Ævl. Det handler ikke om penge.

Selvfølgelig er Barcelona attraktivt for Coutinho, og vi har alle vist det gik den vej. Jeg fortænker ham ikke i at ville til Barcelona, jeg ville dog ønske ledelsen var stædig, præcis som man var det med Suarez. Jeg er helt overbevidst om han nok skal præstere, når vinduet er lukket. Så kan han få hans drømmeskifte til næste sommer.
Vrøvl, sydamerikanere skifter hellere end gerne HVER gang der udbetales mere et andet sted, så er de til gengæld også fodbold mætte som 30 årige. At det så bare er RM eller barca gør det jo bare endnu bedre. når man kommer fra sydamerika, Ufatteligt du kan skrive det bull, så skråsikkert.
Men det er jo ikke GRUNDEN til at Barcelona er attraktive og toppen af poppen, for de sydamerikanske spillere. Selvfølgelig tager de sig godt betalt, men tag f.eks Suarez - han tog en lønnedgang, da han underskrev hans første Barcelona kontrakt.

EDIT: Oomph242 var lige en tand hurtigere.

sjampen
Indlæg: 1741
Tilmeldt: fredag, 14. aug, 2009 01:13
Alder: 33

Re: 10 - Philippe Coutinho

Indlæg af sjampen » lørdag, 12. aug, 2017 21:08

Oomph242 skrev: Som jeg har læst, så går han lige som Suarez ned i løn med tilgangen til Barcelona... Bonus for titler og pokaler kan selvfølgelig rode bod på den slags..
I betragtningen af at udmelding om en lønnedgang kommer direkte fra Barca der ikke engang kan finde ud af at oplyse den korrekte pris de betalte for Neymar, skal man måske ikke altid tage deres ord for 100% gode varer. Der er vidst rigeligt med skuffeaftaler og ting der altid ser dagens lys nede hos catalanerne.

Og lige i Barca er det jo relevant om beløbene er før eller efter skat, nu hvor skat ikke er noget man betaler som Barca spiller. Apropos ting der ikke så gerne skal se dagens lys.

Derudover har Barca naturligvis et ønske om at tegne et billede af hvor meget Suarez ønskede at komme dertil, så jeg tror ikke de ligefrem har gjort deres bedste for at tegne det komplette billede. Mon ikke de bekvemmeligt har glemt at medregne Suarez kæmpe signing bonus f.eks.
Jürgen Klopp - Forlad os aldrig!

Besvar