10 - Philippe Coutinho

Underkategori til tidligere LFC-spillere
Brugeravatar
Sivi
Indlæg: 1979
Tilmeldt: søndag, 27. apr, 2014 21:36
Geografisk sted: En by ved æ' Vesterhaw
Alder: 27

Re: 10 - Philippe Coutinho

Indlæg af Sivi » fredag, 18. aug, 2017 16:54

jørgen lk skrev:Nu påstår Mail at Barca har afgivet et 3. bud.. 125 mio €.

https://www.thisisanfield.com/2017/08/l ... gn=webpush
Og at det skulle være afvist med det samme.
Justice for the 96! <3

Brugeravatar
Mads T.
Indlæg: 4630
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 14:44
Geografisk sted: Nørrebro
Alder: 39

Re: 10 - Philippe Coutinho

Indlæg af Mads T. » fredag, 18. aug, 2017 17:42

2. højeste bud i fodbold nogensinde. Godt vores ejere kun er i Liverpool for pengenes skyld... eller noget.

Brugeravatar
Jesper
Indlæg: 7429
Tilmeldt: onsdag, 14. mar, 2012 07:39

Re: 10 - Philippe Coutinho

Indlæg af Jesper » fredag, 18. aug, 2017 17:50

Det er godt nok mange penge! Hold da op! En udbygning af Anfield Road Stand ville koste det halve (bare for at få et perspektiv på - i øvrigt noget man overvejer om det økonomisk set kan betale sig)...Men hatten af for standhaftighed. Er I tvivl om det er smart..
Hvis man da bare én gang kunne stå i spillertunnellen, altså som spiller!

Oomph242
Indlæg: 5677
Tilmeldt: torsdag, 01. sep, 2011 00:14

Re: 10 - Philippe Coutinho

Indlæg af Oomph242 » fredag, 18. aug, 2017 17:55

Jesper skrev:Det er godt nok mange penge! Hold da op! En udbygning af Anfield Road Stand ville koste det halve (bare for at få et perspektiv på - i øvrigt noget man overvejer om det økonomisk set kan betale sig)...Men hatten af for standhaftighed. Er I tvivl om det er smart..
jeg tror stadig han bliver solgt...

Brugeravatar
Mads T.
Indlæg: 4630
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 14:44
Geografisk sted: Nørrebro
Alder: 39

Re: 10 - Philippe Coutinho

Indlæg af Mads T. » fredag, 18. aug, 2017 18:08

Oomph242 skrev:jeg tror stadig han bliver solgt...
Ja han ryger formentlig næste sommer. Det kommer ikke til at ske i dette vindue.

Oomph242
Indlæg: 5677
Tilmeldt: torsdag, 01. sep, 2011 00:14

Re: 10 - Philippe Coutinho

Indlæg af Oomph242 » fredag, 18. aug, 2017 18:10

Mads T. skrev:
Oomph242 skrev:jeg tror stadig han bliver solgt...
Ja han ryger formentlig næste sommer. Det kommer ikke til at ske i dette vindue.
Jeg håber det ikke. Men jeg har en lumsk fornemmelse om han ryger, når vi har kvalificeret os til CL.

Brugeravatar
Belloni
Indlæg: 3354
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 21:13
Geografisk sted: Sønderborg

Re: 10 - Philippe Coutinho

Indlæg af Belloni » fredag, 18. aug, 2017 18:16

Ifølge Poul Joyce var det 82 mill pund garanteret og resten i Add ons såsom coutinho vinder ballon d'or bl.a. Sådan læser jeg det på Twitter.
Hvis det smider 118 mill pund på bordet siger jeg SÆLG for satan.

Brugeravatar
Sledgehammer
Indlæg: 5552
Tilmeldt: onsdag, 07. sep, 2011 14:38
Geografisk sted: The Klopp

Re: 10 - Philippe Coutinho

Indlæg af Sledgehammer » fredag, 18. aug, 2017 18:36

Belloni skrev:Ifølge Poul Joyce var det 82 mill pund garanteret og resten i Add ons såsom coutinho vinder ballon d'or bl.a. Sådan læser jeg det på Twitter.
Hvis det smider 118 mill pund på bordet siger jeg SÆLG for satan.
ja det er en hulens masse penge, og det må et eller andet sted være fristende. Men jeg håber, at klubben i givet fald har is nok i maven til IKKE at sælge ham, før man har en underskrevet kontrakt med en kvalificeret erstatning. Hvem det så end skulle være.
Anfield Iron

Liverpool Football Klopp

Brugeravatar
Belloni
Indlæg: 3354
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 21:13
Geografisk sted: Sønderborg

Re: 10 - Philippe Coutinho

Indlæg af Belloni » fredag, 18. aug, 2017 19:05

Sledgehammer skrev:
Belloni skrev:Ifølge Poul Joyce var det 82 mill pund garanteret og resten i Add ons såsom coutinho vinder ballon d'or bl.a. Sådan læser jeg det på Twitter.
Hvis det smider 118 mill pund på bordet siger jeg SÆLG for satan.
ja det er en hulens masse penge, og det må et eller andet sted være fristende. Men jeg håber, at klubben i givet fald har is nok i maven til IKKE at sælge ham, før man har en underskrevet kontrakt med en kvalificeret erstatning. Hvem det så end skulle være.
Han skulle ydermere har fortalt Klopp at han ikke vil spille flere kampe. (Også Joyce, så tænker at det passer)
Personligt håber jeg vi går efter Draxler, uanset om coutinho sælges eller ej

Oomph242
Indlæg: 5677
Tilmeldt: torsdag, 01. sep, 2011 00:14

Re: 10 - Philippe Coutinho

Indlæg af Oomph242 » fredag, 18. aug, 2017 19:10

Belloni skrev:
Sledgehammer skrev:
Belloni skrev:Ifølge Poul Joyce var det 82 mill pund garanteret og resten i Add ons såsom coutinho vinder ballon d'or bl.a. Sådan læser jeg det på Twitter.
Hvis det smider 118 mill pund på bordet siger jeg SÆLG for satan.
ja det er en hulens masse penge, og det må et eller andet sted være fristende. Men jeg håber, at klubben i givet fald har is nok i maven til IKKE at sælge ham, før man har en underskrevet kontrakt med en kvalificeret erstatning. Hvem det så end skulle være.
Han skulle ydermere har fortalt Klopp at han ikke vil spille flere kampe. (Også Joyce, så tænker at det passer)
Personligt håber jeg vi går efter Draxler, uanset om coutinho sælges eller ej
Jeg tror desværre Draxler ryger til Arsenal. Wenger skulle vidst være rimelig opsat på ham.
Rimelig skræmmende offensiv de får, hvis Draxler også kommer og de beholder Sanchez.

Reina
Indlæg: 669
Tilmeldt: mandag, 11. jun, 2007 08:52
Geografisk sted: Vendsyssel

Re: 10 - Philippe Coutinho

Indlæg af Reina » fredag, 18. aug, 2017 19:51

Den er svær, men jeg er efterhånden nået frem til en konklusion - sælg ham asap.

Alle disse rygter og historier skaber alt for meget fokus på alt andet end de vigtigste - næste kamp.

Han er en klassespiller, men gøre ham til verdens næst dyreste spiller i historien er dog lige i overkanten. Hvis FCB seriøst
vil betale næsten 1 milliard, så skal vi slå til. Der er tid til at gå all in på en værdig afløser fra Dortmund, PSG eller andet.
Skulle vi ikke kunne finde en afløser er jeg stadig for et salg

Spilleren vil væk og jeg er bange for, at beholder vi ham mod hans vilje så vil det afspejle hans niveau på banen. Jeg har en fornemmelse der siger, at han ikke vil lave en "Suarez" og give fuld gas til næste sommer.

Mane, Salah, Firmino, Sturridge, Solanke, Origi, Ings, Woodburn, Lallana - vi kan godt undvære Coutinho
Jeg er arogant, men har intet at have det i.

pingel
Indlæg: 1009
Tilmeldt: lørdag, 27. nov, 2010 21:22

Re: 10 - Philippe Coutinho

Indlæg af pingel » fredag, 18. aug, 2017 21:37

Hvilket beløb accepterer vi så næste år - mere eller mindre?

Brugeravatar
Jesper
Indlæg: 7429
Tilmeldt: onsdag, 14. mar, 2012 07:39

Re: 10 - Philippe Coutinho

Indlæg af Jesper » fredag, 18. aug, 2017 22:01

Når man læser lidt om alle de halvumulige add-ons, så virker buddet sgu næsten plat. Glæder mig til at det her vindue lukker. Så det igen er fodbold, det handler om!
Hvis man da bare én gang kunne stå i spillertunnellen, altså som spiller!

athomsen
Indlæg: 2756
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 14:20
Geografisk sted: Aalborg

Re: 10 - Philippe Coutinho

Indlæg af athomsen » fredag, 18. aug, 2017 22:03

pingel skrev:Hvilket beløb accepterer vi så næste år - mere eller mindre?
Hvis det er sandt, at han nægter at spille, så får han vel ikke løn. Så jeg gætter på at vi accepterer et bud der er lavere svarende til sparer lønomkostning

Oomph242
Indlæg: 5677
Tilmeldt: torsdag, 01. sep, 2011 00:14

Re: 10 - Philippe Coutinho

Indlæg af Oomph242 » fredag, 18. aug, 2017 22:06

athomsen skrev:
pingel skrev:Hvilket beløb accepterer vi så næste år - mere eller mindre?
Hvis det er sandt, at han nægter at spille, så får han vel ikke løn. Så jeg gætter på at vi accepterer et bud der er lavere svarende til sparer lønomkostning
Han får vist løn selvom han ikke spiller. Men det går vel nogenlunde lige op, med de bøder klubben giver ham.

Besvar