10 - Philippe Coutinho

Underkategori til tidligere LFC-spillere
Oomph242
Indlæg: 5660
Tilmeldt: torsdag, 01. sep, 2011 00:14

Re: 10 - Philippe Coutinho

Indlæg af Oomph242 » fredag, 18. aug, 2017 22:45

Den tilbud er vidst nemt, at afslå.


Winning multiple trophies in the same season
Winning multiple Champions League titles
Winning the Ballon d’Or as the world’s best player
Winning multiple trophies and the Ballon D’Or in the same season
Payment of the basic £80m fee staggered over five years

Aggerdoo
Indlæg: 3156
Tilmeldt: mandag, 28. maj, 2012 14:53

Re: 10 - Philippe Coutinho

Indlæg af Aggerdoo » fredag, 18. aug, 2017 23:08

Fryder mig over at den lille slange ikke får sin vilje. Behold ham for enhver pris og ødelæg det hele for ham, indtil han kommer med en oprigtig undskyldning.

Repsej
Indlæg: 601
Tilmeldt: lørdag, 09. jul, 2011 14:28
Geografisk sted: Aabybro
Alder: 52

Re: 10 - Philippe Coutinho

Indlæg af Repsej » fredag, 18. aug, 2017 23:08

Jeg ved efterhånden ikke hvad jeg skal tro og sige om Coutinho.
Dog er jeg glad for at klubben står fast og sætter stolen for døren for de tilbud Barca kommer med.
Og ved gud hvor håber jeg de bliver ved med det.

Med de klausuler der skulle være kommet her til sidst, fristes man jo næsten til at sige at det er direkte useriøst bare de forsøger med det.
De tider hvor Barca tror de kan tillade sig lidt af hvert, bare fordi de er dem ser heldigvis ud til at være ovre. Samtidig håber jeg Dortmund også står fast.
Bill Shankly :
"Some people believe football is a matter of life and death, I am very disappointed with that attitude.
I can assure you it is much, much more important than that."

Brugeravatar
nikand
Indlæg: 2434
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 16:14
Alder: 44

Re: 10 - Philippe Coutinho

Indlæg af nikand » fredag, 18. aug, 2017 23:21

Aggerdoo skrev:Fryder mig over at den lille slange ikke får sin vilje. Behold ham for enhver pris og ødelæg det hele for ham, indtil han kommer med en oprigtig undskyldning.
Pænt bitter. Du skrev et andet sted, du var ligeglad med Cou.


Sent from my iPhone using Tapatalk
We need a new Fowler...

Scherwin
Indlæg: 6635
Tilmeldt: tirsdag, 29. nov, 2011 22:22

Re: 10 - Philippe Coutinho

Indlæg af Scherwin » fredag, 18. aug, 2017 23:29

De jo direkte retardet i Barcalona
Det lige før det topper 40 mil + 1 pund bid.

vi snakker 150 mil upfront før vi stopper med at "grine".

og selv på det tidspunkt bliver han ikke solgt.



But we are negotiating???

Barcalona er så full af lort at det halve kunne være nok.
Klopp “Defend like a soldier, attack like a scouser.”

Aggerdoo
Indlæg: 3156
Tilmeldt: mandag, 28. maj, 2012 14:53

Re: 10 - Philippe Coutinho

Indlæg af Aggerdoo » fredag, 18. aug, 2017 23:49

nikand skrev:
Aggerdoo skrev:Fryder mig over at den lille slange ikke får sin vilje. Behold ham for enhver pris og ødelæg det hele for ham, indtil han kommer med en oprigtig undskyldning.
Pænt bitter. Du skrev et andet sted, du var ligeglad med Cou.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Øh, hvor?

mortenbak
Indlæg: 3067
Tilmeldt: torsdag, 22. mar, 2012 01:43

Re: 10 - Philippe Coutinho

Indlæg af mortenbak » lørdag, 19. aug, 2017 00:25

Hvis han nægter at spille må han jo så sidde på lægterne.
Men han skal da have tilbuddet om at give den en skalle og spille.
Han var jo ikke just en ombejlet herre da vi hentede ham. Det vil han han så heller ikke være når hans kontrakt udløber efter 4 år som tilskuer.
Den sjat vi gav for ham har vi forlængst afskrevet i regnskaberne til den tid.
Jeg håber dog at vi finder den mellemvej at han spiller og får sin transfer næste sommer til et Barcahold som er i forfald.
Det bør altså være muligt at erstatte Coutinho. Det giver os en hel sæson til at researche.
Jeg håber han spiller i denne sæson for fuld blus... For hans egen skyld og for vores. Men sælges... Det skal han kun hvis alle Neymar pengene ender i vores lommer.
Jeg er som mange andre træt af Barca, træt af de vanvittige priser og lønninger af krukkede fodboldspillere.
"Jamen deres karriere er kort"....
Ja godaw do!!




Sent from my iPhone using Tapatalk

Brugeravatar
Thommo
Indlæg: 10264
Tilmeldt: lørdag, 02. jun, 2007 14:54
Geografisk sted: Randers
Alder: 48

Re: 10 - Philippe Coutinho

Indlæg af Thommo » lørdag, 19. aug, 2017 00:35

Jesper skrev:Det er godt nok mange penge! Hold da op! En udbygning af Anfield Road Stand ville koste det halve (bare for at få et perspektiv på - i øvrigt noget man overvejer om det økonomisk set kan betale sig)...Men hatten af for standhaftighed. Er I tvivl om det er smart..
Vi ser heldigvis bold forskelligt, det er da dybt usmart at sælge til det halve af hvad neymar koster, specielt når nye spillere åbenbart koster 70+(Naby/Keita) så kan ikke begribe man synes under 222 store(neymar prisen vistnok) er en fin pris, idet vi vel knapt kan få 2 spillere der flytter os når cou magien forsvinder. Men okay vi ser forskelligt på cou, mange har dog samme syn på ham, som jeg har, incl LFC til dels, for ved jo ikke om de sælger ved 150-170 mill.
Verden er smask fuld af hyklere....

Brugeravatar
Sledgehammer
Indlæg: 5552
Tilmeldt: onsdag, 07. sep, 2011 14:38
Geografisk sted: The Klopp

Re: 10 - Philippe Coutinho

Indlæg af Sledgehammer » lørdag, 19. aug, 2017 08:36

Oomph242 skrev:
athomsen skrev:
pingel skrev:Hvilket beløb accepterer vi så næste år - mere eller mindre?
Hvis det er sandt, at han nægter at spille, så får han vel ikke løn. Så jeg gætter på at vi accepterer et bud der er lavere svarende til sparer lønomkostning
Han får vist løn selvom han ikke spiller. Men det går vel nogenlunde lige op, med de bøder klubben giver ham.
Håber det. Det er ikke rimeligt, hvis han skal have løn, når han selv nedlægger arbejdet. Men hvem ved hvordan disse kontrakter er skruet sammen ... :dontknow:
Anfield Iron

Liverpool Football Klopp

Brugeravatar
Cynwal
Indlæg: 11233
Tilmeldt: lørdag, 22. dec, 2007 15:52
Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
Alder: 60

Re: 10 - Philippe Coutinho

Indlæg af Cynwal » lørdag, 19. aug, 2017 09:14

Oomph242 skrev:Den tilbud er vidst nemt, at afslå.


Winning multiple trophies in the same season
Winning multiple Champions League titles
Winning the Ballon d’Or as the world’s best player
Winning multiple trophies and the Ballon D’Or in the same season
Payment of the basic £80m fee staggered over five years
Det er nemlig rigtigt. Det er sædvanlig Barca taktik, at få et tilbud til at lyde guldrandet i overskriften - WOW! £ 119 mill - hvorefter alle de clickbait-hungrende medier galoperer derudaf med overskrifter om GIGA-bud. Men sandheden er, at 1/3 af buddet er add-ons, og som beskrevet ovenfor er det nok usandsynligt, at alle vil blive opfyldt. At så samtidig kræve 5 rater på de resterende 2/3 af summen, når de nu lige har fået fyldt kassen fuldstændig med oliepenge fra Quatar, så forstår jeg fandeme godt at Henry sætter foden ned.

Barcelona menos que un club!
Vi kommer kun af med Statsfinancierede klubber, ved at boykotte ALT der har med disse Sportwashing diktaturer at gøre.
Brug din magt som forbruger.

Oomph242
Indlæg: 5660
Tilmeldt: torsdag, 01. sep, 2011 00:14

Re: 10 - Philippe Coutinho

Indlæg af Oomph242 » lørdag, 19. aug, 2017 09:57

Cynwal skrev:
Oomph242 skrev:Den tilbud er vidst nemt, at afslå.


Winning multiple trophies in the same season
Winning multiple Champions League titles
Winning the Ballon d’Or as the world’s best player
Winning multiple trophies and the Ballon D’Or in the same season
Payment of the basic £80m fee staggered over five years
Det er nemlig rigtigt. Det er sædvanlig Barca taktik, at få et tilbud til at lyde guldrandet i overskriften - WOW! £ 119 mill - hvorefter alle de clickbait-hungrende medier galoperer derudaf med overskrifter om GIGA-bud. Men sandheden er, at 1/3 af buddet er add-ons, og som beskrevet ovenfor er det nok usandsynligt, at alle vil blive opfyldt. At så samtidig kræve 5 rater på de resterende 2/3 af summen, når de nu lige har fået fyldt kassen fuldstændig med oliepenge fra Quatar, så forstår jeg fandeme godt at Henry sætter foden ned.

Barcelona menos que un club!
Jeg håber ikke vi præsentere samme slags kontrakter og det måske er en af grundene til, vi gør så dårligt på transfermarkedet.

Niche
Indlæg: 1302
Tilmeldt: onsdag, 06. jun, 2012 21:24
Geografisk sted: Frederikssund
Alder: 51

Re: 10 - Philippe Coutinho

Indlæg af Niche » lørdag, 19. aug, 2017 10:58

Oomph242 skrev:
Cynwal skrev:
Oomph242 skrev:Den tilbud er vidst nemt, at afslå.


Winning multiple trophies in the same season
Winning multiple Champions League titles
Winning the Ballon d’Or as the world’s best player
Winning multiple trophies and the Ballon D’Or in the same season
Payment of the basic £80m fee staggered over five years
Det er nemlig rigtigt. Det er sædvanlig Barca taktik, at få et tilbud til at lyde guldrandet i overskriften - WOW! £ 119 mill - hvorefter alle de clickbait-hungrende medier galoperer derudaf med overskrifter om GIGA-bud. Men sandheden er, at 1/3 af buddet er add-ons, og som beskrevet ovenfor er det nok usandsynligt, at alle vil blive opfyldt. At så samtidig kræve 5 rater på de resterende 2/3 af summen, når de nu lige har fået fyldt kassen fuldstændig med oliepenge fra Quatar, så forstår jeg fandeme godt at Henry sætter foden ned.

Barcelona menos que un club!
Jeg håber ikke vi præsentere samme slags kontrakter og det måske er en af grundene til, vi gør så dårligt på transfermarkedet.
Jeg tror ikke, der står noget om Ballon D'Or i vores spilleres kontrakter...

STMO
Indlæg: 2342
Tilmeldt: lørdag, 10. maj, 2008 13:04

Re: 10 - Philippe Coutinho

Indlæg af STMO » lørdag, 19. aug, 2017 11:16

Er der fortilfælde, hvor spillere strejker? Kan klubben ikke give så strenge repressalier, at det hører op igen?

MP
Indlæg: 1030
Tilmeldt: mandag, 19. okt, 2015 16:20

Re: 10 - Philippe Coutinho

Indlæg af MP » lørdag, 19. aug, 2017 12:52

Niche skrev:
Oomph242 skrev:
Cynwal skrev:
Oomph242 skrev:Den tilbud er vidst nemt, at afslå.


Winning multiple trophies in the same season
Winning multiple Champions League titles
Winning the Ballon d’Or as the world’s best player
Winning multiple trophies and the Ballon D’Or in the same season
Payment of the basic £80m fee staggered over five years
Det er nemlig rigtigt. Det er sædvanlig Barca taktik, at få et tilbud til at lyde guldrandet i overskriften - WOW! £ 119 mill - hvorefter alle de clickbait-hungrende medier galoperer derudaf med overskrifter om GIGA-bud. Men sandheden er, at 1/3 af buddet er add-ons, og som beskrevet ovenfor er det nok usandsynligt, at alle vil blive opfyldt. At så samtidig kræve 5 rater på de resterende 2/3 af summen, når de nu lige har fået fyldt kassen fuldstændig med oliepenge fra Quatar, så forstår jeg fandeme godt at Henry sætter foden ned.

Barcelona menos que un club!
Jeg håber ikke vi præsentere samme slags kontrakter og det måske er en af grundene til, vi gør så dårligt på transfermarkedet.
Jeg tror ikke, der står noget om Ballon D'Or i vores spilleres kontrakter...
Kunne ellers være god gas at tilbyde Ballon d'Or add-ons ved køb af Robertson osv. :D

SeanJohn
Indlæg: 460
Tilmeldt: fredag, 01. jun, 2007 16:06

Re: 10 - Philippe Coutinho

Indlæg af SeanJohn » lørdag, 19. aug, 2017 13:30

Jeg tror ikke på Cou nægter at spille hvis han ikke ryger afsted. Cou virker som en god dreng. Men det er svært for sydamerikanske spillere at afvise Barcelona/Real Madrid. Der er også VM næste år så tror simpelthen ikke på han ikke giver sig 100%. Især hvis vi laver en aftale om han kan smutte til næste sommer ala Suarez.

Vi kommer nok ikke til at få en nogenlunde erstatning så sent i transfervinduet, og med det i mente synes jeg ikke vi skal sælge. Et salg af Cou vil betyde vores top-4 chance vil blive forringet, og det er altså deltagelse i CHL der er nødvendigt som "stepping-stone" for at vi kan vinde PL.

Besvar