10 - Philippe Coutinho

Underkategori til tidligere LFC-spillere
Brugeravatar
DAGGER!
Indlæg: 3441
Tilmeldt: søndag, 01. aug, 2010 15:06
Geografisk sted: Herning
Alder: 29

Re: 10 - Philippe Coutinho

Indlæg af DAGGER! » tirsdag, 29. aug, 2017 22:47

Lad os da håbe for en arvtager iiThomas Lenar og Van Djik ind s makker til Joel Matip. Så er jeg tilfreds!


http://www.barcelonafc.dk/14463/medie-n ... dlen-i-hus

Farvel til Coutinho.... MANDEN vil væk, og har ingen skygge I Liverpool FC mere, desværre. Pris 1,2MIA flere engelske kilder melder den nu, at det sker efter landsholdskampen i nat.. ?
Dog er der mange spørgsmål i det her:

(Coutinho løber altså lige nu rundt på den brasilianske træningsbane velvidende om, at han meget snart kan kalde sig for Barcelona-spiller. Han har ikke været skadet og han har ikke været syg - det har udelukkende været et show, som Liverpool har kørt for ikke at melde ud, at en transfer var undervejs. Brasilianske læger har bekræftet, at Coutinho intet fejler.

Barcelona er altså enig med Liverpool og Coutinho. Man venter blot på at Liverpool får sikret sig Lemar før man offentliggører salget af Coutinho. )
You'r Never Walk Alone. ///

Brugeravatar
nikand
Indlæg: 2434
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 16:14
Alder: 44

Re: 10 - Philippe Coutinho

Indlæg af nikand » tirsdag, 29. aug, 2017 22:55

Rimelig forvirrende og divergerende meldinger i denne tråd.


Sent from my iPhone using Tapatalk
We need a new Fowler...

Scherwin
Indlæg: 6635
Tilmeldt: tirsdag, 29. nov, 2011 22:22

Re: 10 - Philippe Coutinho

Indlæg af Scherwin » tirsdag, 29. aug, 2017 23:07

nikand skrev:Rimelig forvirrende og divergerende meldinger i denne tråd.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Welcome to twitter
Klopp “Defend like a soldier, attack like a scouser.”

mortenbak
Indlæg: 3100
Tilmeldt: torsdag, 22. mar, 2012 01:43

Re: 10 - Philippe Coutinho

Indlæg af mortenbak » tirsdag, 29. aug, 2017 23:10

bblauritzen skrev:
Mambo skrev:Selvfølgelig kan man ikke pjække sig ud af træning og trup i en professionel fodboldklub som Liverpool. Er sikker på, at alle i klubben inklusiv medspillere har vist at Coutinho ikke har været rigtigt skadet.

Jeg håber bare, at klubben ikke giver efter for sådan en opførsel. Det ville da i hvert fald være en blåstempling af Coutinhos opførsel.
Ingen af os fans aner om hvad der er sket bag kulissen. Skal vi ikke lige vente med at lynche folk til vi, måske, får lidt klarhed over hvordan det er foregået?
Vi kan vel godt udlede at Coutinho har gjort forsøget på at komme væk!
Ellers kunne han jo selv have aflivet hele scenariet!

Det har han ikke gjort, hvorfor jeg egentlig er helt på linie med dem der råber "skuffet" efter ham.

Jeg synes personligt vi skal holde på ham. Lave en aftale om at han kæmper på lige fod med resten af truppen og hvis han har for ondt i psyken, ryggen, foden etc til at spille, så må han overvære sæsonen fra en "selvbetalt plads" på The Kop eller blive hjemme.
Optimalt vil han dog vælge at give os en kanon sæson og gå all in og så får han sit skifte.
Jeg er desværre fuldstændig ligeglad med hans skæbne og karriere efter dette vindue. Jeg tænker kun på hvordan vi som klub kommer videre.
Coutinho er ligegyldig, med mindre han spiller sig fuldt ud i vores trøje.
Hvis han bliver ved at have "ondt" skal vi måske bare bede ham gå til lægen, fysioterapeuten eller psykologen og få det fikset.
Jeg er sikker på han har råd til selv at betale.

Hvis vi, som jeg håber, vælger ikke at sælge, har han imo et kæmpe job foran sig, med at bevise hvor "god" han er overfor fansne.
Det bliver hans "rettergang"..... Med en jury som, som udgangspunkt peger på skyldig tror jeg.
Ærgelig udvikling.

Det er sgu efterhånden blevet et cirkus, den sport vi næsten alle har dyrket og siden elsket!!!

FIFA OUT!!!


Sent from my iPhone using Tapatalk

Niche
Indlæg: 1302
Tilmeldt: onsdag, 06. jun, 2012 21:24
Geografisk sted: Frederikssund
Alder: 51

Re: 10 - Philippe Coutinho

Indlæg af Niche » tirsdag, 29. aug, 2017 23:34

Hold nu kæft en flok forkælede pattebørn, der er på det her forum. Lynchstemning, tabt alt for ledelsen og FSG out, hvis vi sælger Cou. Den eneste officielle melding er, at han ikke er til salg, og de troværdige journalister siger, at det stadig er tilfældet. Når en eller anden tilfældig twitter bruger så postulerer det modsatte, så er det frem med høtyvene, og folk skal fyres eller ud af klubben. Det er bare så pisse barnlig en opførsel, at det er til at brække sig over. Og hvis han så bliver solgt, hvem siger så, at det ikke er for klubbens bedste? Imø er han ikke svær at erstatte, og han er med garanti ikke i nærheden af at være 1,2-1,5 mia værd. Ikke engang et det marked vi har. Niveaumæssigt ligger han imø omkring Salah, i hvert fald når han spiller på kanten, men han kan også spille på Cm, hvilke naturligvis trækker op, men så er han sq heller ikke mere uundværlig.
Jeg er nu ganske sikker på at de folk der er i klubben, langt bedre kan vurdere hvad der samlet set er til klubbens bedste, end jer børn der tror på alt det lort, der skrives på Twitter. Vent dog med dommedagsprofetierne til i har noget konkret at gå i spåner over.

Oomph242
Indlæg: 5681
Tilmeldt: torsdag, 01. sep, 2011 00:14

Re: 10 - Philippe Coutinho

Indlæg af Oomph242 » onsdag, 30. aug, 2017 00:56

Niche skrev:Hold nu kæft en flok forkælede pattebørn, der er på det her forum. Lynchstemning, tabt alt for ledelsen og FSG out, hvis vi sælger Cou. Den eneste officielle melding er, at han ikke er til salg, og de troværdige journalister siger, at det stadig er tilfældet. Når en eller anden tilfældig twitter bruger så postulerer det modsatte, så er det frem med høtyvene, og folk skal fyres eller ud af klubben. Det er bare så pisse barnlig en opførsel, at det er til at brække sig over. Og hvis han så bliver solgt, hvem siger så, at det ikke er for klubbens bedste? Imø er han ikke svær at erstatte, og han er med garanti ikke i nærheden af at være 1,2-1,5 mia værd. Ikke engang et det marked vi har. Niveaumæssigt ligger han imø omkring Salah, i hvert fald når han spiller på kanten, men han kan også spille på Cm, hvilke naturligvis trækker op, men så er han sq heller ikke mere uundværlig.
Jeg er nu ganske sikker på at de folk der er i klubben, langt bedre kan vurdere hvad der samlet set er til klubbens bedste, end jer børn der tror på alt det lort, der skrives på Twitter. Vent dog med dommedagsprofetierne til i har noget konkret at gå i spåner over.
Hvem er alle pattebørnene? Jeg synes kun jeg har set en skrive det, som sagen har udviklet sig.

Brugeravatar
Sledgehammer
Indlæg: 5552
Tilmeldt: onsdag, 07. sep, 2011 14:38
Geografisk sted: The Klopp

Re: 10 - Philippe Coutinho

Indlæg af Sledgehammer » onsdag, 30. aug, 2017 06:27

Aggerdoo skrev:
Emmy skrev:Hvis vi sælger ham for et så latterligt højt beløb samtidig med vi forstærker os med Lemar, VvD og Keita til næste sæson så er det helt fint med mig. Præcis som med alle andre der gennem tiden offentligt har ønsket sig væk fra klubben, så kan han bare skride. Og jeg mener sagtens han kan erstattes. Han bliver en større stjerne fremadrettet, det er der nok ingen tvivl om. Men han er stadig ikke så dygtig at man pr definition kan regne med en top præstation, der er masser af middelmådige kampe fra hans side også. Han vil sikkert shine i Barca da de jo er så overlegne i langt de fleste kampe.
Det største problem for mig er, at det nemt kan blive kutyme, at hvis en af vores spillere skaber sig nok, så får han lov til at smutte. Det er så farlig en glidebane.

I øvrigt mener jeg, at vores midtbane/kanter igen kommer til at se tynde ud, hvis vi sælger Coutinho og får Lemar ind. Keita kommer jo først til næste sommer, og det er fint, men det løser ikke vores nuværende situation. Med PL, CL, Fa Cup og liga-Cuppen skal vi have en bred trup med kvalitet, og det synes jeg ikke helt vi har, hvis Coutinho ryger og ingen andre end Lemar kommer ind.

Og så ligger der jo bare det helt grundlæggende utilgivelige i, at FSG løber fra et ord, hvis han sælges
Lad os nu slå fast, at i fodboldverdenen er alt - som i ALT - til salg, hvis nogen vil betale prisen. Al snak om noget andet er røgslør og spin med det eneste formål at presse denne pris så højt op som overhovedet muligt.

DEt seneste rygte jeg har hørt er at vi vil sælge Cou for £160M, men ikke før der er en underskrift fra en kvalificeret erstatning (Lemar?). Skulle det holde stik, vil jeg stadig mene, at vi har haft et udmærket vindue - karakteren stiger hvis det også lykkes at lande VvD - med 3 til 4 klassesigninger og et par solide, mens vi har solgt én klassespiller samt skilt os af med noget deadwood.

Sæsonstarten har i øvrigt vist, at vi kan klare os uden Cou.

edit: Nu er Oxen inde i rygtemøllen igen. Har - angiveligt - takket nej til Chelsea og vil hellere til Liverpool. Til gengæld er Renato Sanchez ude, men ved heller ikke om vi nogensinde reelt var interesserede i ham?
Anfield Iron

Liverpool Football Klopp

Robbie_God_Fowler
Indlæg: 3629
Tilmeldt: onsdag, 15. jun, 2011 19:00

Re: 10 - Philippe Coutinho

Indlæg af Robbie_God_Fowler » onsdag, 30. aug, 2017 08:12

Lur mig om den undersøgelse han gennemgik hos den brasilianske stab ikke har været et lægetjek igangsat med henblik på en potentiel transfer til Barcelona.

Coutinho skal ikke sælges, hvis ikke der står en erstatning klar i kulissen. Og nej, jeg mener ikke Lemar er den rette spiller til at skulle erstatte Coutinho, hvilket det udefraset kan se ud til at blive tilfældet. Jeg har været fortaler for et køb af Lemar siden i vinters, men sammenlignet med Coutinho besidder han ikke samme evner som playmaker.

Hr. Drejer
Indlæg: 13755
Tilmeldt: søndag, 07. okt, 2007 21:52
Geografisk sted: Skee

Re: 10 - Philippe Coutinho

Indlæg af Hr. Drejer » onsdag, 30. aug, 2017 09:14

Robbie_God_Fowler skrev:Lur mig om den undersøgelse han gennemgik hos den brasilianske stab ikke har været et lægetjek igangsat med henblik på en potentiel transfer til Barcelona.
Ok. Hvad er aftenens lottotal.







;)
"Giving absolutely everything doesn't mean you get anything... but it’s the only chance to get something!”
Jurgen Klopp

Brugeravatar
Cynwal
Indlæg: 11307
Tilmeldt: lørdag, 22. dec, 2007 15:52
Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
Alder: 60

Re: 10 - Philippe Coutinho

Indlæg af Cynwal » onsdag, 30. aug, 2017 09:53

Når der er tale om en spiller på Coutinhos niveau, er det umuligt at tale om en 1:1 erstatning.
Som eksemplificering/sammenligning så kig på da vi solgte Kevin Keegan i 1977. Han fik Ballon d'Or i 78 og 79. Han var udpræget angriber type, men blev erstattet af en langt mere offensiv-playmaker type i form af Kenny Dalglish. Jeg tror på, at Lemar har det i sig til at løfte opgaven efter Coutinho. Der sker jo også ofte det, at andre spillere blomstrer lidt mere op, når en stor stjerne er væk. .....som Can f.eks. er ved i øjeblikket.
Vi kommer kun af med Statsfinancierede klubber, ved at boykotte ALT der har med disse Sportwashing diktaturer at gøre.
Brug din magt som forbruger.

Brugeravatar
Surf
Indlæg: 6340
Tilmeldt: fredag, 31. dec, 2010 12:47
Geografisk sted: København
Alder: 33

10 - Philippe Coutinho

Indlæg af Surf » onsdag, 30. aug, 2017 10:15

Klopp har vist sig totalt uforsonlig når det kommer til spillere, der opfører sig i strid med hvad der er bedst for holdet. Han har også antydet, at han gerne så Coutinho solgt, men at det var op til ejerne i sidste ende (som ikke ville sælge). Visse rygter peger også på - men det kan både være spin eller bare opspind - at Klopp har truet med at trække sig, hvis han skal leve med Coutinho på holdet efter hans opførsel. Nemt valg for ejerne hvis det er tilfældet.

Coutinho stod sikkert over for at skulle have sin bedste sæson hos os. Men så er han ikke mere afgørende, og jeg er sikker på at andre vil steppe op i hans fravær (Firmino, Can, måske nogen af de unge). Får vi så også Lemar og VvD og måske Ox oven i hatten ser vi klart styrket ud. Husk, at vi sådan set ikke manglede mål sidste sæson, og at Salah nok helt kommer til at have samme end produkt som Cou, mens Firminos og Manés sikkert bliver bedre. Så ser en afgang ikke så slem ud.

Om holdet lider last ift fremtidige spillere, der vil forsøge st tvinge sig ud? Hm. Jeg er efter denne sommer ikke så nervøs for klubbens og holdets og Klopps tiltrækningskraft på spillere. Ox skulle have sagt nej til Chelsea for at komme til os (eller blive i Arse); VvD valgte tydeligt os foran Chelsea og City, som helt opgav at byde; Keita har committed sig et år ude i fremtiden! Det vidner altså om en klub i fremgang.

Ejernes troværdighed? Arh, det sker jo utallige gange hver sommer at spillere ikke er til salg, for så at blive solgt. Jeg stoler på klubbens og Klopps vurderinger, og hvis bare vi kan fortsætte den fremgang vi har pt og har haft siden Klopp kom, så vil jeg sgu skide højt og helligt på hvad FSG siger eller ikke siger. Vi går gode år i møde!
"Anybody who plays for me should be a bad loser."

Brugeravatar
richs
Indlæg: 1408
Tilmeldt: fredag, 01. jun, 2007 21:58
Geografisk sted: Hinnerup

Re: 10 - Philippe Coutinho

Indlæg af richs » torsdag, 31. aug, 2017 09:29

Kan det passe som eb.dk skriver, at vi først få svar på countiho sagaen midnat mellem fredag og lørdag(da Spanien lukker senere end uk). Har ikke kunne finde et præcist svar.

Edit: Fandt svaret i en anden tråd , og der skal ventes 24 timer mere - øv

Filos of Isk
Indlæg: 4768
Tilmeldt: fredag, 06. mar, 2015 08:17
Geografisk sted: Hillerød
Alder: 36

Re: 10 - Philippe Coutinho

Indlæg af Filos of Isk » torsdag, 31. aug, 2017 09:46

richs skrev:Kan det passe som eb.dk skriver, at vi først få svar på countiho sagaen midnat mellem fredag og lørdag(da Spanien lukker senere end uk). Har ikke kunne finde et præcist svar.

Edit: Fandt svaret i en anden tråd , og der skal ventes 24 timer mere - øv
25 timer mere og ja. Jeg låner lige fra Emmy i van Dijk tråden
Emmy skrev:Her lukker transfervinduet
Belgien: Torsdag den 31. august klokken 23.59

Danmark: Torsdag den 31. august klokken 23.59

England: Torsdag den 31. august klokken 23.59

Finland: Lukkede den 9. august

Frankrig: Torsdag den 31. august klokken 23.59

Holland: Torsdag den 31. august klokken 23.59

Island: Lukkede den 31. juli

Italien: Torsdag den 31. august klokken 23.00

Kina: Lukkede 14. juli

Kroatien: Torsdag den 31. august klokken 23.59

Norge: Lukkede den 17. august

Portugal: Fredag den 1. september klokken 23.59

Rusland: Torsdag den 31. august klokken 23.00

Skotland: Torsdag den 31. august klokken 23.59

Spanien: Fredag den 1. september klokken 23.59

Sverige: Lukkede den 11. august

Tyrkiet: Fredag den 8. september klokken 23.00

Tyskland: Torsdag den 31. august klokken 18.00

USA: Lukkede den 9. august

Kilde: transfermarkt.com

AJJ
Indlæg: 2413
Tilmeldt: torsdag, 23. jan, 2014 15:04

Re: 10 - Philippe Coutinho

Indlæg af AJJ » fredag, 01. sep, 2017 08:52

Nå, han har da ikke helt glemt at spille fodbold

https://www.tv3sport.dk/sport/fodbold/n ... fikationen

Synes nu godt, man kan se, at han er hæmmet af den ryg.

Spændende at se, hvordan det bliver, når han kommer tilbage.

texy
Indlæg: 9729
Tilmeldt: onsdag, 27. jun, 2007 14:49
Geografisk sted: København
Alder: 48

Re: 10 - Philippe Coutinho

Indlæg af texy » fredag, 01. sep, 2017 09:49

richs skrev:Kan det passe som eb.dk skriver, at vi først få svar på countiho sagaen midnat mellem fredag og lørdag(da Spanien lukker senere end uk). Har ikke kunne finde et præcist svar.

Edit: Fandt svaret i en anden tråd , og der skal ventes 24 timer mere - øv
Nej. Liverpool har forlængst givet deres svar. Og det var uanset om vinduet så havde været åbent i yderligere en måned.
Kloppite

Besvar