10 - Philippe Coutinho

Underkategori til tidligere LFC-spillere
Robbie_God_Fowler
Indlæg: 3629
Tilmeldt: onsdag, 15. jun, 2011 19:00

Re: 10 - Philippe Coutinho

Indlæg af Robbie_God_Fowler » onsdag, 03. jan, 2018 08:12

Barcelona må være bange for, at der kommer andre bejlere til Coutinho til sommer. Hvorfor ellers sætte alle sejl ind på en transfer nu? De fører ligaen suverænt og vil ikke kunne benytte Coutinho i CL. Derudover må Barcelona forvente, at Liverpool ønsker en premium pris for at slippe deres bedste spiller midt i sæsonen.

Omvendt giver det absolut ingen mening for Liverpool at sælge Coutinho nu, da det vil have negativ indvirkning på videre deltagelse i CL og jagten på top 4. Disse faktorer SKAL medregnes i en prisfastsætning.

Filos of Isk
Indlæg: 4768
Tilmeldt: fredag, 06. mar, 2015 08:17
Geografisk sted: Hillerød
Alder: 36

Re: 10 - Philippe Coutinho

Indlæg af Filos of Isk » onsdag, 03. jan, 2018 08:42

Robbie_God_Fowler skrev:Barcelona må være bange for, at der kommer andre bejlere til Coutinho til sommer. Hvorfor ellers sætte alle sejl ind på en transfer nu? De fører ligaen suverænt og vil ikke kunne benytte Coutinho i CL. Derudover må Barcelona forvente, at Liverpool ønsker en premium pris for at slippe deres bedste spiller midt i sæsonen.

Omvendt giver det absolut ingen mening for Liverpool at sælge Coutinho nu, da det vil have negativ indvirkning på videre deltagelse i CL og jagten på top 4. Disse faktorer SKAL medregnes i en prisfastsætning.
Det er pr.
Jeg ved ikke hvornår de har Presidentvalg igen, men det kommer og når det gør vil fans gerne genvælge en President der knokler benhårdt for at få drømmespilleren til.
Jeg tror de tænker at de lige så godt kan give det et forsøg igeb her til januar for at markere at de stadig er ude efter ham.
De er helt sikkert også bange for at FC Franco stjæler ham på målstregen.

Liverpool forventer en premium pris uanset hvad Billede


Sent from my iPhone using Tapatalk

AJJ
Indlæg: 2405
Tilmeldt: torsdag, 23. jan, 2014 15:04

Re: 10 - Philippe Coutinho

Indlæg af AJJ » onsdag, 03. jan, 2018 08:48

Det her skriv er egentlig en meget god beskrivelse af situationen (forhåbentlig)

https://www.theanfieldwrap.com/2018/01/ ... ug-of-war/


Coutinho is under contract until 2022 so Liverpool still retain the best cards but the manager will point out to the club hierarchy that it’s increasingly difficult to work with an unhappy player. Jürgen Klopp’s daily reality has to be taken very seriously.

So what’s the club’s next actual move? Perhaps it’s to tell the player that it will sanction his sale but that it will be at a price and terms that reflects the upper end of his worth in the current market.

The club will seek to convince the player and his entourage that there is a figure below which they cannot be expected do business. Liverpool will make all of the right noises about wanting to “work with” Coutinho on this, but strictly on terms that all parties would deem “fair”.

Liverpool’s hand is strengthened by a bull transfer market. Kylian Mbappe’s transfer to Paris St Germain is worth around 180m euros. He’s only 19. Neymar moved for a world-record fee in excess of £200m (a fee considered to represent an undervalue because of a release clause).

The poverty of Barcelona’s final offer of the summer transfer window exposes their hand. They are not cash rich, despite the Neymar deal. If they could barely find £82m in the summer why are they suddenly going to find the further c.£60m that would be required to tempt Liverpool now?

Liverpool’s best plan would to remain apparently reasonable, but resolute. They must effectively reach a “virtual” deal with the player and his agent. Liverpool must seek to gain agreement with Coutinho that should Barcelona’s proposals not reach a certain minimum that it can be accepted that they are not acting commercially.

Hr. Drejer
Indlæg: 13746
Tilmeldt: søndag, 07. okt, 2007 21:52
Geografisk sted: Skee

Re: 10 - Philippe Coutinho

Indlæg af Hr. Drejer » onsdag, 03. jan, 2018 09:04

"Giving absolutely everything doesn't mean you get anything... but it’s the only chance to get something!”
Jurgen Klopp

Brugeravatar
Weissert
Indlæg: 706
Tilmeldt: lørdag, 29. jan, 2011 16:02
Geografisk sted: Tønder, Sdr. Jylland !

10 - Philippe Coutinho

Indlæg af Weissert » onsdag, 03. jan, 2018 09:33

Graeme Kelly på twitter skriver også, at Coutinho ikke vil spille for LFC mere.
Som jeg ser det, kan de enten vælge at skyde den lille rotte afsted og få et gigant beløb ind, eller trække hans løn, og lade ham træne selv uden kampe, indtil sæsonen slutter.
Hvorfor vil han afsted nu ? Han kan ikke spille CL for Barca alligevel, og hvis han bænkes i LFC, kan tumpens VM komme i fare ?
Jeg har på ingen måde respekt for den måde, han vælger at gøre tingene på. Suarez blev i det mindste til sæsonslut.
Rotte!


Sent from my iPad using Tapatalk
“When I've got nothing better to do, I look down the league table to see how Everton are getting along.”

Hr. Drejer
Indlæg: 13746
Tilmeldt: søndag, 07. okt, 2007 21:52
Geografisk sted: Skee

Re: 10 - Philippe Coutinho

Indlæg af Hr. Drejer » onsdag, 03. jan, 2018 10:06

Jeg håber ikke at Liverpool betaler hans løn i de uger, han nægter at arbejde. Er der nogen som ved det?
"Giving absolutely everything doesn't mean you get anything... but it’s the only chance to get something!”
Jurgen Klopp

AJJ
Indlæg: 2405
Tilmeldt: torsdag, 23. jan, 2014 15:04

Re: 10 - Philippe Coutinho

Indlæg af AJJ » onsdag, 03. jan, 2018 10:19



Det er ikke helt uden betydning om det er EUR eller £.... Der står begge dele i tweet.

Hvis det er EUR kan de under alle omstændigheder f.... af (Det kan de også hvis det er £)
Senest rettet af AJJ onsdag, 03. jan, 2018 11:12, rettet i alt 1 gang.

YNWA-1892
Indlæg: 104
Tilmeldt: lørdag, 26. okt, 2013 15:44

Re: 10 - Philippe Coutinho

Indlæg af YNWA-1892 » onsdag, 03. jan, 2018 10:28

Weissert skrev:Graeme Kelly på twitter skriver også, at Coutinho ikke vil spille for LFC mere.
Som jeg ser det, kan de enten vælge at skyde den lille rotte afsted og få et gigant beløb ind, eller trække hans løn, og lade ham træne selv uden kampe, indtil sæsonen slutter.
Hvorfor vil han afsted nu ? Han kan ikke spille CL for Barca alligevel, og hvis han bænkes i LFC, kan tumpens VM komme i fare ?
Jeg har på ingen måde respekt for den måde, han vælger at gøre tingene på. Suarez blev i det mindste til sæsonslut.
Rotte!


Sent from my iPad using Tapatalk
Har du et link til dette? :) Vil meget gerne læse det, før jeg bliver sur :cry:
“We have to change, from doubters to believers — now.”

Brugeravatar
Surf
Indlæg: 6340
Tilmeldt: fredag, 31. dec, 2010 12:47
Geografisk sted: København
Alder: 33

Re: 10 - Philippe Coutinho

Indlæg af Surf » onsdag, 03. jan, 2018 10:30

Jeg mangler fortsat at se nogle mere konkrete beviser eller noget fra troværdige kilder, der adskiller sig fra det generelle hysteri og sladder.

Ikke at jeg afviser, at en del kunne tyde på at Cou fortsat vil til Barcelona. Eller: Selvfølgelig vil han stadig det. Men alt det om, at han ikke vil spille, hvad barca kommer med af bud etc. er ren spekulation indtil videre som jeg ser det.

Efter VvD-købet har vi set, at klubben er meget forsigtige med at holde kortene tæt til kroppen. Går ud fra det også er tilfældet med Coutinho - den sag skal håndteres meget delikat. Så for nu tror jeg det er spanske aviser, journalister og måske Barcelonas forsøg på offentligt at vise Coutinho deres interesse idet de jo ikke må kontakte ham selv.

Når det er sagt er jeg mindre nervøs for at miste Coutinho, end jeg var for Suarez. Han er nok vores bedste offensivspiller med Salah (og måske efterhånden Firmino), men vi er ikke nær så afhængige af ham, som vi var med Suarez.
"Anybody who plays for me should be a bad loser."

Brugeravatar
Mugge
Forum administrator
Indlæg: 6992
Tilmeldt: onsdag, 30. maj, 2007 19:46
Geografisk sted: Skive
Alder: 49
Kontakt:

Re: 10 - Philippe Coutinho

Indlæg af Mugge » onsdag, 03. jan, 2018 10:31

Weissert skrev:Graeme Kelly på twitter skriver også, at Coutinho ikke vil spille for LFC mere.
Som jeg ser det, kan de enten vælge at skyde den lille rotte afsted og få et gigant beløb ind, eller trække hans løn, og lade ham træne selv uden kampe, indtil sæsonen slutter.
Hvorfor vil han afsted nu ? Han kan ikke spille CL for Barca alligevel, og hvis han bænkes i LFC, kan tumpens VM komme i fare ?
Jeg har på ingen måde respekt for den måde, han vælger at gøre tingene på. Suarez blev i det mindste til sæsonslut.
Rotte!


Sent from my iPad using Tapatalk
Uanset hvad, så omtaler vi vores spillere (og andre) på en ordentlig måde!

Filos of Isk
Indlæg: 4768
Tilmeldt: fredag, 06. mar, 2015 08:17
Geografisk sted: Hillerød
Alder: 36

Re: 10 - Philippe Coutinho

Indlæg af Filos of Isk » onsdag, 03. jan, 2018 10:34

AJJ skrev:
110 mill euro og 40 mill PUND
Er der noget valuta spekulation inde over her i disse brexit dage?

Ja de er godt nok noget nølende i forhold til at de gerne vil have ham, det tyder måske på at de egentlig gerne selv vil udskyde transferen, men stadig markere overfor fans og Coutinho at de gerne vil det skifte.

texy
Indlæg: 9729
Tilmeldt: onsdag, 27. jun, 2007 14:49
Geografisk sted: København
Alder: 48

Re: 10 - Philippe Coutinho

Indlæg af texy » onsdag, 03. jan, 2018 11:09

AJJ skrev:
£97,5m up front. Og £40m i sikkert utopiske add-ons. Det er i mine øjne mindst £40m for lidt.

Coutinho's pris SKAL være højere end Dembele og bør vel matche Mbappé's.

Jeg er helt enig med Anfield Wrap. Vi skal informere Coutinho's repræsentanter om et beløb, som vi vil være villige til at sælge for (lad os sige £150m cash - ikke alle mulige tåbelig add-ons). Og så skal vi i øvrigt sætte en deadline midt i januar, hvor aftalen skal være på plads, hvis han skal videre i dette vindue, så vi selv har mulighed for at hente en ny spiller. En aftale kan godt indgås efter denne deadline, men så bliver det med henblik på et sommerskifte.

Vi er nødt til at presse Barca til at reagere. Vi kan ikke leve med, at de sidder på hænderne, mens deres medier og spillere "unsettler" vores spiller - i et håb om, at de så kan hente ham billigt sidst i vinduet for at "redde" os fra en uholdbar situation med vores spiller. Den slags taktik skal vi være for store til at lade os påvirke af.

Og ja. Selvfølgelig skal Coutinho ikke have løn, hvis han strejker. Han skal vel pålægges bøder UDOVER at lønnen ikke udbetales - såfremt kontrakten tillader det.
Kloppite

mortenbak
Indlæg: 3076
Tilmeldt: torsdag, 22. mar, 2012 01:43

Re: 10 - Philippe Coutinho

Indlæg af mortenbak » onsdag, 03. jan, 2018 11:15

Han skal ingen steder i dette vindue! Om han vil spille eller ikke er imo ligegyldigt! Han bliver til sommer!! Så må vi trække hans løn i den periode han ikke vil spille og dermed bryder sin kontrakt med Liverpool.

Til sommer skal han så bare afsted for et fantasibeløb. Hans kontrakt er stadig lang og han har ingen frikøbsklausul. Forhåbentligt kan vi så bruge foråret til at scoute en erstatning.

Vi ved jo ikke hvad der foregår og hvorvidt alt den her snak om ikke at ville spille er sand, men efter hans ageren i sommers, tror jeg på at der er noget om snakken, hvorfor al min respekt for ham er væk.

Jeg er glad for at jeg ikke køber trøjer med spillernavne på ryggen..... det skæmmer trøjen.

AJJ
Indlæg: 2405
Tilmeldt: torsdag, 23. jan, 2014 15:04

Re: 10 - Philippe Coutinho

Indlæg af AJJ » onsdag, 03. jan, 2018 11:17

Filos of Isk skrev:Er der noget valuta spekulation inde over her i disse brexit dage?
Ja, bemærkede det godt efterfølgende. Hvis EUR kan de f.... af. Hvilket de egentligt kan under alle omstændigheder...

PS. Hvis vi laver en handel nu med overgang til sommer, som flere foreslår, så skal det være med et kæmpe add on i tilfælde af, at han får et fantastisk VM.

Fx hvis han kommer på FIFA's udvalgte hold, scorer over 4 mål eller hvad ved jeg...

For så vil hans markedsværdi jo blive endnu højere...
Senest rettet af AJJ onsdag, 03. jan, 2018 11:24, rettet i alt 1 gang.

mortenbak
Indlæg: 3076
Tilmeldt: torsdag, 22. mar, 2012 01:43

Re: 10 - Philippe Coutinho

Indlæg af mortenbak » onsdag, 03. jan, 2018 11:20

Mugge skrev:
Weissert skrev:Graeme Kelly på twitter skriver også, at Coutinho ikke vil spille for LFC mere.
Som jeg ser det, kan de enten vælge at skyde den lille rotte afsted og få et gigant beløb ind, eller trække hans løn, og lade ham træne selv uden kampe, indtil sæsonen slutter.
Hvorfor vil han afsted nu ? Han kan ikke spille CL for Barca alligevel, og hvis han bænkes i LFC, kan tumpens VM komme i fare ?
Jeg har på ingen måde respekt for den måde, han vælger at gøre tingene på. Suarez blev i det mindste til sæsonslut.
Rotte!


Sent from my iPad using Tapatalk
Uanset hvad, så omtaler vi vores spillere (og andre) på en ordentlig måde!
HVis der er sandhed i rygterne om at han ikke vil spille for os længere, så synes jeg Weisserts omtale er helt rimelig og meget pæn formuleret........

Besvar