10 - Philippe Coutinho

Underkategori til tidligere LFC-spillere
Brugeravatar
LFC-Aaby
Indlæg: 2587
Tilmeldt: torsdag, 20. jan, 2011 21:46
Geografisk sted: Herning
Alder: 31

Re: 10 - Philippe Coutinho

Indlæg af LFC-Aaby » fredag, 07. jun, 2013 11:59

Surf skrev:Fra livechat på sporten.tv2.dk med Patrick Olsen, der spiller i Inter:
Emil: Hvem er den bedste spiller du har trænet/spillet sammen med? Og imod?

Patrick: Der er et par stykker. Coutinho i Inter (nu Liverpool, red.) er rigtig god. Han var vanvittig hurtig og rigtig rigtig god teknik.
Interessant observation, og det bliver et større og større mysterie for mig, hvordan Inter kunne lade Cou gå, specielt når selv en af medspillerne kunne se, hvor god han var. Men tak til Inter da!
Og så til den pris. Mener det var 8 mio pund. Under det halve af Downings pris. Vanvittigt! Tror seriøst vi har købt en top 3 af verdens bedste fodboldspillere indenfor 3-5 år.
Hellere en god trekant end en ond cirkel

AllanShore
Indlæg: 2188
Tilmeldt: mandag, 09. maj, 2011 22:31

Re: 10 - Philippe Coutinho

Indlæg af AllanShore » fredag, 07. jun, 2013 12:16

Argumenterne har vist været, at det var for at finansiere købet af Mateo Kovacic, men med tanke på at Moratti normalt ikke er bange for at bruge penge, så giver det ikke rigtig mening.
Fan af Manchester United

thefugle
Indlæg: 2605
Tilmeldt: lørdag, 10. dec, 2011 15:59

Re: 10 - Philippe Coutinho

Indlæg af thefugle » fredag, 07. jun, 2013 14:22

LFC-Aaby skrev:
Surf skrev:Fra livechat på sporten.tv2.dk med Patrick Olsen, der spiller i Inter:
Emil: Hvem er den bedste spiller du har trænet/spillet sammen med? Og imod?

Patrick: Der er et par stykker. Coutinho i Inter (nu Liverpool, red.) er rigtig god. Han var vanvittig hurtig og rigtig rigtig god teknik.
Interessant observation, og det bliver et større og større mysterie for mig, hvordan Inter kunne lade Cou gå, specielt når selv en af medspillerne kunne se, hvor god han var. Men tak til Inter da!
Og så til den pris. Mener det var 8 mio pund. Under det halve af Downings pris. Vanvittigt! Tror seriøst vi har købt en top 3 af verdens bedste fodboldspillere indenfor 3-5 år.
Så bliver ham solgt videre ca om 3 når han er en af verdens bedste. Ligesom alle de andre vi har solgt gennem de seneste år (ja det var et surt opstød, da der faktum irritere mig)
- Den der siger et billede siger mere end 1000 ord....Ja han er da godt nok ordblind.

Brugeravatar
Alonso
Indlæg: 5105
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 14:53
Alder: 35

Re: 10 - Philippe Coutinho

Indlæg af Alonso » fredag, 07. jun, 2013 14:24

Det var vist også mest fordi træneren, der nu er blevet afskediget, ikke kunne bruge ham. Han passede ikke ind i systemet. Kovacic argumentet er lige så usandt som Liverpools argument omkring Andy Carrolls pris, der jo var Torres' pris minus 15 mio. pund.

Brugeravatar
LFC-Aaby
Indlæg: 2587
Tilmeldt: torsdag, 20. jan, 2011 21:46
Geografisk sted: Herning
Alder: 31

Re: 10 - Philippe Coutinho

Indlæg af LFC-Aaby » mandag, 10. jun, 2013 09:46

For én gang skyld en youtube-video der ikke snyder. Hold kæft hvor er han verdensklasse. Er det for meget at kalde ham ligeså stort et talent som Neymar(bare meget mindre hypet)? Jeg glæder mig umenneskeligt til at se ham i næste sæson.
http://m.youtube.com/watch?feature=rela ... inEMqzogQY[/youtube]
Senest rettet af LFC-Aaby mandag, 10. jun, 2013 11:44, rettet i alt 1 gang.
Hellere en god trekant end en ond cirkel

Nr.7LuisSuarez
Indlæg: 370
Tilmeldt: søndag, 04. nov, 2012 15:28

Re: 10 - Philippe Coutinho

Indlæg af Nr.7LuisSuarez » mandag, 10. jun, 2013 11:36

LFC-Aaby skrev:For én gang skyld en youtube-video der ikke snyder. Hold kæft hvor er han verdensklasse. Er det for meget at kalde ham ligeså stort et talent som Neymar(bare meget mindre hypet)? Jeg glæder mig umenneskeligt til at se ham i næste sæson.
http://m.youtube.com/watch?feature=rela ... inEMqzogQY
Fodboldmæssigt tror jeg at han er næsten lige så god som neymar, han kan i hvert fald blive det. På trods af det kan Neymar langt flere finter end Coutinho (selvom nogle af finterne ikke ville fungere i engelsk fodbold).
Form is temporary, class is permanent. Be faithful to your club.

OBI-WAN
Indlæg: 705
Tilmeldt: søndag, 20. jan, 2013 20:12

Re: 10 - Philippe Coutinho

Indlæg af OBI-WAN » mandag, 10. jun, 2013 12:46

thefugle skrev:
LFC-Aaby skrev:
Surf skrev:Fra livechat på sporten.tv2.dk med Patrick Olsen, der spiller i Inter:
Emil: Hvem er den bedste spiller du har trænet/spillet sammen med? Og imod?

Patrick: Der er et par stykker. Coutinho i Inter (nu Liverpool, red.) er rigtig god. Han var vanvittig hurtig og rigtig rigtig god teknik.
Interessant observation, og det bliver et større og større mysterie for mig, hvordan Inter kunne lade Cou gå, specielt når selv en af medspillerne kunne se, hvor god han var. Men tak til Inter da!
Og så til den pris. Mener det var 8 mio pund. Under det halve af Downings pris. Vanvittigt! Tror seriøst vi har købt en top 3 af verdens bedste fodboldspillere indenfor 3-5 år.
Så bliver ham solgt videre ca om 3 når han er en af verdens bedste. Ligesom alle de andre vi har solgt gennem de seneste år (ja det var et surt opstød, da der faktum irritere mig)
Der er vel flere ting der spiller ind her. Det første er hvordan vi ligger i PL, og hvordan vi klare os ude i Europa.
Og noget andet er Coutinho selv. Det er jo intet nyt i, at vi og andre ikke kan holde på spillere. Desværre.
Vi er desværre ikke øverst i fødekæden længere, men vi ligger heller ikke langt under! Bud kan altid blive så store, at det er umuligt at sige nej uanset hvem du er at sige nej. Sådan er sporten bare indrettet, det må man kalkulere med.

Brugeravatar
Pongolle
Indlæg: 1537
Tilmeldt: fredag, 01. jun, 2007 17:32
Alder: 35

Re: 10 - Philippe Coutinho

Indlæg af Pongolle » mandag, 10. jun, 2013 12:49

Han har fortryllet mig, så bestilte den nye hjemmebanetrøje fra den officielle igår aftes med Nr 10 på ryggen!

535.- med levering og LFC tryk, ikke galt...

Lige en quickie, kan jeg forvente den leveret sidst på ugen, eller?
Billede

Brugeravatar
Cynwal
Indlæg: 11306
Tilmeldt: lørdag, 22. dec, 2007 15:52
Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
Alder: 60

Re: 10 - Philippe Coutinho

Indlæg af Cynwal » mandag, 10. jun, 2013 20:24

LFC-Aaby skrev:For én gang skyld en youtube-video der ikke snyder. Hold kæft hvor er han verdensklasse. Er det for meget at kalde ham ligeså stort et talent som Neymar(bare meget mindre hypet)? Jeg glæder mig umenneskeligt til at se ham i næste sæson.
Fixed
Vi kommer kun af med Statsfinancierede klubber, ved at boykotte ALT der har med disse Sportwashing diktaturer at gøre.
Brug din magt som forbruger.

Brugeravatar
Pongolle
Indlæg: 1537
Tilmeldt: fredag, 01. jun, 2007 17:32
Alder: 35

Re: 10 - Philippe Coutinho

Indlæg af Pongolle » mandag, 10. jun, 2013 20:37

Ja han ligger bedre afleveringer med hans yderside, end nogle af vores andre spillere formår med indersiden.
Billede

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: 10 - Philippe Coutinho

Indlæg af Niels K » tirsdag, 11. jun, 2013 09:06

Det er vildt, så god han er. Vi bliver dræbende farlige, når Coutinho fører bolden frem på omstillingerne, og det må være en fornøjelse for medspillerne at løbe fremad i position/dybden, når afleveringerne ligger så smukt.

Jeg synes, Coutinho virker rigtig flot spillende med Sturridge, Hendo og Downing, og med Suarez kan det blive skræmmende. Jeg forestiller mig, at Aspas bliver et fint supplement, og mon ikke også Borini kan blive en god del af en lovende offensiv.

Jeg håber, at vi beholder både Reina og Suarez, og at begge holder 100% fokus på fodbolden og LFC, så vi får en max. koncentreret indsats fra begge i næste sæson, så kan det virkelig blive godt.

Brugeravatar
Belloni
Indlæg: 3354
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 21:13
Geografisk sted: Sønderborg

Re: 10 - Philippe Coutinho

Indlæg af Belloni » tirsdag, 11. jun, 2013 19:49

Den officielle melder 10 Coutinho som den mest solgte trøje foran Gerrard og Sturridge.

Brugeravatar
TomViolence
Indlæg: 2200
Tilmeldt: mandag, 01. okt, 2012 16:30
Alder: 35

Re: 10 - Philippe Coutinho

Indlæg af TomViolence » onsdag, 12. jun, 2013 12:31

Tillykke med fødselsdagen! :flag5: :flag5:
Scouser by heart.

Siden 2009.

Brugeravatar
LFC_20
Indlæg: 2648
Tilmeldt: tirsdag, 04. aug, 2009 13:35

Re: 10 - Philippe Coutinho

Indlæg af LFC_20 » lørdag, 13. jul, 2013 12:59


Brugeravatar
DaBonks
Indlæg: 4241
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 14:34
Geografisk sted: Århus
Alder: 33

Re: 10 - Philippe Coutinho

Indlæg af DaBonks » lørdag, 13. jul, 2013 16:46

:love3:
Billede

Besvar