10 - Philippe Coutinho

Underkategori til tidligere LFC-spillere
texy
Indlæg: 9729
Tilmeldt: onsdag, 27. jun, 2007 14:49
Geografisk sted: København
Alder: 48

Re: 10 - Philippe Coutinho

Indlæg af texy » tirsdag, 02. jan, 2018 13:15

Det her lyder ikke for godt.
Coutinho Saga Close to End?

There’s plenty of reports flying around the internet today that the Phillipe Coutinho transfer saga will end with the Brazilian joining Barcelona this week.

It’s looking like, if the deal goes ahead, Coutinho will be one of the most expensive transfers of all time.

Reports from Spain today suggest that the Liverpool playmaker has- once again- told the club he will not play for them in light of Barca’s well-publicised interest, and our reporter James Pearce is hot on the trail of any official stance from the club.

Stay tuned!
http://www.liverpoolecho.co.uk/sport/fo ... n-14101455
Kloppite

Filos of Isk
Indlæg: 4768
Tilmeldt: fredag, 06. mar, 2015 08:17
Geografisk sted: Hillerød
Alder: 36

Re: 10 - Philippe Coutinho

Indlæg af Filos of Isk » tirsdag, 02. jan, 2018 13:25

texy skrev:Det her lyder ikke for godt.
Coutinho Saga Close to End?

There’s plenty of reports flying around the internet today that the Phillipe Coutinho transfer saga will end with the Brazilian joining Barcelona this week.

It’s looking like, if the deal goes ahead, Coutinho will be one of the most expensive transfers of all time.

Reports from Spain today suggest that the Liverpool playmaker has- once again- told the club he will not play for them in light of Barca’s well-publicised interest, and our reporter James Pearce is hot on the trail of any official stance from the club.

Stay tuned!
http://www.liverpoolecho.co.uk/sport/fo ... n-14101455
æv, æv, æv, men lad os nu se, men det ville næsten være underligt hvis det rygte ikke kom efter Coutinho ikke var med i går, om så han sad med åbent benbrud på tribunen ville folk spekulere i om ikke det var pga. et snarligt skifte.

Oomph242
Indlæg: 5677
Tilmeldt: torsdag, 01. sep, 2011 00:14

Re: 10 - Philippe Coutinho

Indlæg af Oomph242 » tirsdag, 02. jan, 2018 13:43

Filos of Isk skrev:
texy skrev:Det her lyder ikke for godt.
Coutinho Saga Close to End?

There’s plenty of reports flying around the internet today that the Phillipe Coutinho transfer saga will end with the Brazilian joining Barcelona this week.

It’s looking like, if the deal goes ahead, Coutinho will be one of the most expensive transfers of all time.

Reports from Spain today suggest that the Liverpool playmaker has- once again- told the club he will not play for them in light of Barca’s well-publicised interest, and our reporter James Pearce is hot on the trail of any official stance from the club.

Stay tuned!
http://www.liverpoolecho.co.uk/sport/fo ... n-14101455
æv, æv, æv, men lad os nu se, men det ville næsten være underligt hvis det rygte ikke kom efter Coutinho ikke var med i går, om så han sad med åbent benbrud på tribunen ville folk spekulere i om ikke det var pga. et snarligt skifte.

At vi har givet så meget for VvD giver så mere mening. Håbede ellers lige FSG var i julehumør.

Brugeravatar
Surf
Indlæg: 6340
Tilmeldt: fredag, 31. dec, 2010 12:47
Geografisk sted: København
Alder: 33

Re: 10 - Philippe Coutinho

Indlæg af Surf » tirsdag, 02. jan, 2018 13:47

Nedenstående del af det citat texy har lagt op må da, hvis det er sådan Coutinho har forklaret det, betyde at vi kan lægge sag an mod Barcelona? Eller at UEFA må åbne en sag? Men alligevel - "reports flying around the internet" er nok ikke den stærkeste kilde.
Reports from Spain today suggest that the Liverpool playmaker has- once again- told the club he will not play for them in light of Barca’s well-publicised interest, and our reporter James Pearce is hot on the trail of any official stance from the club.
"Anybody who plays for me should be a bad loser."

Hr. Drejer
Indlæg: 13748
Tilmeldt: søndag, 07. okt, 2007 21:52
Geografisk sted: Skee

Re: 10 - Philippe Coutinho

Indlæg af Hr. Drejer » tirsdag, 02. jan, 2018 13:55

Jeg håbede vi kunne holde på ham til sommer. Men nu ser det ud til at han smutter her i januar. Vi var hurtige til at afslutte VVD handlen, hvilket kan tyde på, at vi allerede på det tidspunkt vidste, at han røg til Barca i januar.

Vi er også blevet linket kraftigt til Lemar (selvom jeg ikke ser ham som 1:1 erstatning for Coutinho).

Men hvis vi kan få £150 m, så er det vel også ok. Men det sætter Klopps projekt under pres. Coutinho er nok den vigtigste spiller i projektet, eller han besidder nogle egenskaber, som ingen i truppen besidder, og det vil enten tvinger Klopp til at finde en 1:1 erstatning, eller justere formation og spillestil.
"Giving absolutely everything doesn't mean you get anything... but it’s the only chance to get something!”
Jurgen Klopp

Oomph242
Indlæg: 5677
Tilmeldt: torsdag, 01. sep, 2011 00:14

Re: 10 - Philippe Coutinho

Indlæg af Oomph242 » tirsdag, 02. jan, 2018 14:29

Hr. Drejer skrev:Jeg håbede vi kunne holde på ham til sommer. Men nu ser det ud til at han smutter her i januar. Vi var hurtige til at afslutte VVD handlen, hvilket kan tyde på, at vi allerede på det tidspunkt vidste, at han røg til Barca i januar.

Vi er også blevet linket kraftigt til Lemar (selvom jeg ikke ser ham som 1:1 erstatning for Coutinho).

Men hvis vi kan få £150 m, så er det vel også ok. Men det sætter Klopps projekt under pres. Coutinho er nok den vigtigste spiller i projektet, eller han besidder nogle egenskaber, som ingen i truppen besidder, og det vil enten tvinger Klopp til at finde en 1:1 erstatning, eller justere formation og spillestil.
Jeg håber først han forlader klubben til sommer. Ellers bliver top 4 og CL sku en svær omgang.

Filos of Isk
Indlæg: 4768
Tilmeldt: fredag, 06. mar, 2015 08:17
Geografisk sted: Hillerød
Alder: 36

Re: 10 - Philippe Coutinho

Indlæg af Filos of Isk » tirsdag, 02. jan, 2018 14:33

Hr. Drejer skrev:Jeg håbede vi kunne holde på ham til sommer. Men nu ser det ud til at han smutter her i januar. Vi var hurtige til at afslutte VVD handlen, hvilket kan tyde på, at vi allerede på det tidspunkt vidste, at han røg til Barca i januar.

Vi er også blevet linket kraftigt til Lemar (selvom jeg ikke ser ham som 1:1 erstatning for Coutinho).

Men hvis vi kan få £150 m, så er det vel også ok. Men det sætter Klopps projekt under pres. Coutinho er nok den vigtigste spiller i projektet, eller han besidder nogle egenskaber, som ingen i truppen besidder, og det vil enten tvinger Klopp til at finde en 1:1 erstatning, eller justere formation og spillestil.
Jeg syntes egentlig Coutinho er svær at placere i den nuværende formtion han spiller både venstre kant og central midt, men han har så meget klasse at han kan begge dele. Jeg havde lidt forventet at han i år ville bruge Coutinho som rigtig 10'er bagved angriberen i en fri rolle osv. men Klopp har for det meste holdt fast i 4-3-3 formationen og flyttet lidt rundt på Coutinho hvor der lige var plads.

Men det bliver meget svært at løse det her problem, Mané og Salah mangler en tredje mand på kanterne hvis Coutinho er væk er der bare ikke nogen andre end de to der er hurtige og teknisk dygtige nok til at spille der, Coutinho er ikke engang hurtig nok han er bare så god teknisk at han opvejer det.
Lallana er vores eneste rigtig gode kreative midtbanespiller og han er stadig et godt stykke fra topformen og altså ikke nogen Coutinho.
Så vi kommer til at stå med problemer i bredden uden Coutinho og det bliver to steder på banen, den stærkeste opstilling vil stadig være meget stærk offensivt, hvis vi antager Mané snart kommer tilbage på sporet.

Jeg har et spinkelt håb om at der bliver lavet en aftale om et sommerskifte ligesom vi gjorde med Keita, det vil berolige Coutinho så han ved at skiftet kommer, Barcelona er glade fordi de får deres mand og de kan alligevel ikke bruge ham i CL og ligaen er vundet så det er ikke så slemt for dem at vente og vi får lov at beholde ham sæsonen ud og må så håbe han ikke bliver turneringens bedste til VM så vi kunne have solgt ham for 40 millioner ekstra. Men det er små ofre alle tre parter må lave for at få det bedste ud af situationen.

sud
Indlæg: 68
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 19:18
Geografisk sted: Christiansfeld

Re: 10 - Philippe Coutinho

Indlæg af sud » tirsdag, 02. jan, 2018 14:37

Ærgeligt da han som alle skriver bliver svær at undvære.
Men hvis han ikke gider være her skal han væk.
1,3 milliard for ham og køb Mahrez for 400. Nej ved han ikke er ligeså go men stadig høj klasse .
Og så venligst brug de 900 til at springe banken og købe en målmand, der kontinuerligt tager med hænderne.
Jeg tænker Oblak kom hid.
Jeg vil ikke bruge så mange penge på Lemar.
Champions 18-19

Aggerdoo
Indlæg: 3156
Tilmeldt: mandag, 28. maj, 2012 14:53

Re: 10 - Philippe Coutinho

Indlæg af Aggerdoo » tirsdag, 02. jan, 2018 14:45

Hvis han nægter at spille for klubben, så smid ham op på tribunen, indtil han har fattet hvem der bestemmer. En spiller skal ikke have lov til at presse sig ud af klubben, uanset om det er et middelmådigt talent eller klubbens største stjerne.

Oomph242
Indlæg: 5677
Tilmeldt: torsdag, 01. sep, 2011 00:14

Re: 10 - Philippe Coutinho

Indlæg af Oomph242 » tirsdag, 02. jan, 2018 14:49

Aggerdoo skrev:Hvis han nægter at spille for klubben, så smid ham op på tribunen, indtil han har fattet hvem der bestemmer. En spiller skal ikke have lov til at presse sig ud af klubben, uanset om det er et middelmådigt talent eller klubbens største stjerne.

Hvis han nægter at spille, er det vel ligegyldigt hvor han sidder...

Aggerdoo
Indlæg: 3156
Tilmeldt: mandag, 28. maj, 2012 14:53

Re: 10 - Philippe Coutinho

Indlæg af Aggerdoo » tirsdag, 02. jan, 2018 14:50

http://www.goal.com/en-gb/news/philippe ... h7tx39f8tk

En artikel fra Melissa Reddy, der siger, at vi angiveligt er villige til at sælge for den rette pris allerede i dette vindue.

Aggerdoo
Indlæg: 3156
Tilmeldt: mandag, 28. maj, 2012 14:53

Re: 10 - Philippe Coutinho

Indlæg af Aggerdoo » tirsdag, 02. jan, 2018 14:51

Oomph242 skrev:
Aggerdoo skrev:Hvis han nægter at spille for klubben, så smid ham op på tribunen, indtil han har fattet hvem der bestemmer. En spiller skal ikke have lov til at presse sig ud af klubben, uanset om det er et middelmådigt talent eller klubbens største stjerne.

Hvis han nægter at spille, er det vel ligegyldigt hvor han sidder...
Nej, for han skal ikke have lov til at træne med eller gøre andet, der kan holde ham i gang.

Filos of Isk
Indlæg: 4768
Tilmeldt: fredag, 06. mar, 2015 08:17
Geografisk sted: Hillerød
Alder: 36

Re: 10 - Philippe Coutinho

Indlæg af Filos of Isk » tirsdag, 02. jan, 2018 15:05

sud skrev:Ærgeligt da han som alle skriver bliver svær at undvære.
Men hvis han ikke gider være her skal han væk.
1,3 milliard for ham og køb Mahrez for 400. Nej ved han ikke er ligeså go men stadig høj klasse .
Og så venligst brug de 900 til at springe banken og købe en målmand, der kontinuerligt tager med hænderne.
Jeg tænker Oblak kom hid.
Jeg vil ikke bruge så mange penge på Lemar.
Mit problem med Mahrez og Lemar er at de får svært ved at slå Salah eller Mané af på holdet og jeg tvivler på at de er specielt effektive på Lallana pladsen, ok, måske er Lemar en mulighed der, men han skal vel helst spille i siden.

Real Madrid vil måske sælge lidt ud af nogle af stjernerne, så Isco eller Kroos kan være en mulighed, de vil begge kunne spille på midten og levere en masse playmaker lækkerier, men de er heller ikke Coutinho niveau, PSG sælger måske også lidt ud, f.eks. Pastore kunne være en mulighed, men igen det er ikke en fuldgod erstatning.

Ellers er jeg enig i at en ny Keeper vel egentlig vil kunne redde nogle af de point vi taber med tabet af Coutinho.

Vi kan smide et bud på De Bruyne og håbe at Man City er i problemer med FFP :alcohol:

Uanset hvad kan vi bare ikke nå at spille en ny spiller godt nok ind til at det kan gøre op for tabet af Coutinho. Men vi har trods alt et stærkt hold og Salah spillede også godt og scorede mål inden Coutinho vendte tilbage, så det gør det ikke umuligt at slutte i top 4.

Brugeravatar
Valdemax
Indlæg: 488
Tilmeldt: lørdag, 10. mar, 2012 18:21
Alder: 51

Re: 10 - Philippe Coutinho

Indlæg af Valdemax » tirsdag, 02. jan, 2018 15:09

Det er Den catalanske avis, Sport, som er i gang med en masse rygter. Barcelona viser deres sand ansigt, og folk mister mere og mere for dem. og deres måde at jagt spiller på. Vi kan kun grine af hvor dumme Barcelona og catalanske aviser så ud i sommers da de hele tiden skrev at salget gik i gemmen i den her uge.

Hr. Drejer
Indlæg: 13748
Tilmeldt: søndag, 07. okt, 2007 21:52
Geografisk sted: Skee

Re: 10 - Philippe Coutinho

Indlæg af Hr. Drejer » tirsdag, 02. jan, 2018 15:19

http://www.ibtimes.co.uk/barcelona-read ... ek-1653431

Ifølge den artikel er Baca villige til at betale samme pris som de betalte for Dembele. Det mener jeg ikke er ok. Cou har vist langt mere end Dembele har vist, og han er i hvert fald £50 m mere værd end Pogba!

Vi skal have langt mere for ham, hvis vi skal sælge i januar. Blot min ydmyge mening.
"Giving absolutely everything doesn't mean you get anything... but it’s the only chance to get something!”
Jurgen Klopp

Besvar