10 - Philippe Coutinho

Underkategori til tidligere LFC-spillere
Brugeravatar
RedRedRed
Indlæg: 2483
Tilmeldt: tirsdag, 30. okt, 2012 01:18
Alder: 35

Re: 10 - Philippe Coutinho

Indlæg af RedRedRed » fredag, 21. jul, 2017 09:30

Jeg gider ikke have £175m. Eller jo, det vil jeg gerne, men det skal være for Moreno så. Og der kan lidt mindre også gøre det måske.

Coutinho > £500m

Hvad (eller hvem) skal vi bruge alle de penge på? Vi kan ikke tiltrække en anden spiller på Cous niveau. Og da slet ikke hvis vi igen viser hele verden, at her i Liverpool sælger vi alt der hedder ambitioner for en god slat penge.

Barca kan sælge Neymar for ££$$$££, fordi de kan bruge pengene på en anden af verdens bedste spillere. Det kan vi bare ikke.

Brugeravatar
Spazzjack
Indlæg: 320
Tilmeldt: onsdag, 22. maj, 2013 12:46

Re: 10 - Philippe Coutinho

Indlæg af Spazzjack » fredag, 21. jul, 2017 09:55

Skovdal skrev:BREAKING: Barcelona have indicated to Liverpool that they will pay £72 million for Philippe Coutinho this summer. (Chris Bascombe)

And so it begins... Han er nok Barca spiller indenfor 2 år. Jeg tror ikke en klap på det han har udtalt med, at han ikke bare vil være "endnu en spiller" i Barca eller Real.
Det har han heller aldrig sagt. Det er Klopp der har lavet den udtalelse.
Billede

Skovdal
Indlæg: 2676
Tilmeldt: mandag, 31. mar, 2008 00:40
Geografisk sted: Esbjerg
Alder: 33

Re: 10 - Philippe Coutinho

Indlæg af Skovdal » fredag, 21. jul, 2017 10:09

Spazzjack skrev:
Skovdal skrev:BREAKING: Barcelona have indicated to Liverpool that they will pay £72 million for Philippe Coutinho this summer. (Chris Bascombe)

And so it begins... Han er nok Barca spiller indenfor 2 år. Jeg tror ikke en klap på det han har udtalt med, at han ikke bare vil være "endnu en spiller" i Barca eller Real.
Det har han heller aldrig sagt. Det er Klopp der har lavet den udtalelse.
"Stay here and they will end up building a statue in your honour," Coutinho told ESPN Brasil.


"Go somewhere else, to Barcelona, to Bayern Munich, to Real Madrid, and you will be just another player. Here you can be something more.

"I have a long contract with Liverpool. Speculation is for journalists only."


http://www.skysports.com/football/news/ ... nsfer-talk
Success is temporary, Loyalty is forever!
You'll Never Walk Alone
Liverpool FC - I medgang og modgang! <3

Callesen
Bestyrelsesmedlem
Indlæg: 8894
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 17:58
Geografisk sted: København
Alder: 36

Re: 10 - Philippe Coutinho

Indlæg af Callesen » fredag, 21. jul, 2017 10:24

Det er en fejl i artiklen. Det var Klopp der sagde det på et pressemøde tidligere på året.

Oomph242
Indlæg: 5680
Tilmeldt: torsdag, 01. sep, 2011 00:14

Re: 10 - Philippe Coutinho

Indlæg af Oomph242 » fredag, 21. jul, 2017 10:26

Med Barcelona vil Coutinho med sikkerhed vinde trofæer. Så jeg tror ikke selv han vil melde fra, hvis chancen byder sig.

Der er desværre stor forskel på, hvad de kan tilbyde og hvad vi kan tilbyde også bymæssigt.

Jeg tror han bliver svær, at holde på hvis Barcalona byder stort.

Brugeravatar
Jesper
Indlæg: 7429
Tilmeldt: onsdag, 14. mar, 2012 07:39

Re: 10 - Philippe Coutinho

Indlæg af Jesper » fredag, 21. jul, 2017 10:42

Da Suarez blev solgt, så støttede jeg det. Dels pga hans opførsel, dels fordi jeg synes han havde vokset sig for stor til Liverpool og jeg kunne godt unde ham det skifte. Jeg synes tiden har vist, at nok ville vi have haft enorm gavn af ham, men han er/var simpelthen vokset op i en kaliber, hvor det er titler og den absolut største scene, det handler om.
Dette leder mig hen til, at vi skal sørme passe på, at det samme ikke er ved at ske med Coutinho. For han er imø blandt verdens 5 bedste spillere og hans scene og behov for titler, harmonerer ikke med Liverpools, med mindre vi virkelig rykker os. Og lige nu er vi, efter Klopps ord, ikke længere en sælgende klub. Det er fremskridt, men vi er tilsyneladende heller ikke en købende klub. Ikke fordi vi ikke har viljen, men vi er sort på hvidt ikke lykkedes med andre store profiler end Salah og det er bare ikke nok. Så nok kan vi på papiret hold på ham ( i lighed med Keita, hvor hans klub holder på ham), men det nytter bare ikke det store, hvis spilleren er umotiveret og vil videre. Jeg tror ikke på, at Coutinho vil gå til at forlange et salg, men det er underordnet. Hvis han vil videre, så skal han nok også komme det, for Klopp ved udmærket, at man i længden ikke kan holde på en spiller, der vil væk. Så derfor, så skal vi saftsuseme have succes i dette transfervindue, for det har vores konkurrenter! Og det er jo dem, vi sammenligner os med. Dem vi skal slå for at vinde titler. Og titler, udmærkelser etc, det vil Coutinho selvfølgelig have og det skal en af verdens bedste spillere have. Derfor kan vi sagtens nå (og det er måske lidt kontroversielt) til et sted, hvor jeg også godt kan unde ham et skifte, for jeg holder utroligt meget af Coutinho. Synes han har tjent sin værnepligt og da en karriere er så kort, så forstår jeg godt, hvis man vil videre på et tidspunkt. Det håber jeg selvfølgelig ikke sker, men jeg er urolig for at vi er for inkompetente og for lidt tiltrækkende til at få succes i dette transfervindue.
Og ser man på Barcelona, så er de mildest talt desperate. De har fået Valverde som træner, men de kan heller ikke tiltrække spillere og de er under kæmpe pres fra PSG lige pt, da de vil gå på rov hos dem ved at købe Neymar. Iniestas dage er ved at være talte, så de har vitterligt brug for en spiller som Coutinho. Ikke mindst også fordi sommeren har budt på en kæmpe lussing, hvor Madrid snuppede en spiller for øjnene af dem. De har brug for succes i dette vindue, så jeg er sikker på, at vi ikke har set det sidste til dem.
Derfor, så skal vi simpelthen lande en/to spillere snarest, så Coutinho kan se perspektivet og ambitionerne i Liverpool, således at vi kan holde på ham.
Hvis man da bare én gang kunne stå i spillertunnellen, altså som spiller!

Skovdal
Indlæg: 2676
Tilmeldt: mandag, 31. mar, 2008 00:40
Geografisk sted: Esbjerg
Alder: 33

Re: 10 - Philippe Coutinho

Indlæg af Skovdal » fredag, 21. jul, 2017 11:27

Callesen skrev:Det er en fejl i artiklen. Det var Klopp der sagde det på et pressemøde tidligere på året.
Javel ja... Det har jeg nu ikke hørt noget om. ;)
Success is temporary, Loyalty is forever!
You'll Never Walk Alone
Liverpool FC - I medgang og modgang! <3

Brugeravatar
Spazzjack
Indlæg: 320
Tilmeldt: onsdag, 22. maj, 2013 12:46

Re: 10 - Philippe Coutinho

Indlæg af Spazzjack » fredag, 21. jul, 2017 11:30

Skovdal skrev:
Callesen skrev:Det er en fejl i artiklen. Det var Klopp der sagde det på et pressemøde tidligere på året.
Javel ja... Det har jeg nu ikke hørt noget om. ;)

https://www.thisisanfield.com/2017/05/j ... -revealed/

https://www.joe.co.uk/sport/how-jurgen- ... son-126094


Der var stor diskussion på RAWK om netop de udtalelser, og der fandt man frem til at det var Klopp der havde udtalt de ord, og så var de blevet mistolket af nogle medier som at det var Coutinho selv der havde sagt det.
Selvfølgelig ville en spiller med så stort potentiale som Coutinho aldrig sige sådan noget om Barcalona.
"
I found a video.

https://twitter.com/BrazilStat/status/8 ... 1302900736

It seems to be spin, what he said was:

 "I have a long contract with LFC. Speculations are for journalists only."
"We started the season very well, I started well. But then in the middle the performance regressed, then we bounced back."
"I finished the season at a high level? The whole team is playing well, today was a very important victory, next season it's UCL."
"

Og et link til diskussionen: https://www.redandwhitekop.com/forum/in ... 334571.560
Senest rettet af Spazzjack fredag, 21. jul, 2017 11:38, rettet i alt 3 gange.
Billede

Oomph242
Indlæg: 5680
Tilmeldt: torsdag, 01. sep, 2011 00:14

Re: 10 - Philippe Coutinho

Indlæg af Oomph242 » fredag, 21. jul, 2017 11:31

Jesper skrev:Da Suarez blev solgt, så støttede jeg det. Dels pga hans opførsel, dels fordi jeg synes han havde vokset sig for stor til Liverpool og jeg kunne godt unde ham det skifte. Jeg synes tiden har vist, at nok ville vi have haft enorm gavn af ham, men han er/var simpelthen vokset op i en kaliber, hvor det er titler og den absolut største scene, det handler om.
Dette leder mig hen til, at vi skal sørme passe på, at det samme ikke er ved at ske med Coutinho. For han er imø blandt verdens 5 bedste spillere og hans scene og behov for titler, harmonerer ikke med Liverpools, med mindre vi virkelig rykker os. Og lige nu er vi, efter Klopps ord, ikke længere en sælgende klub. Det er fremskridt, men vi er tilsyneladende heller ikke en købende klub. Ikke fordi vi ikke har viljen, men vi er sort på hvidt ikke lykkedes med andre store profiler end Salah og det er bare ikke nok. Så nok kan vi på papiret hold på ham ( i lighed med Keita, hvor hans klub holder på ham), men det nytter bare ikke det store, hvis spilleren er umotiveret og vil videre. Jeg tror ikke på, at Coutinho vil gå til at forlange et salg, men det er underordnet. Hvis han vil videre, så skal han nok også komme det, for Klopp ved udmærket, at man i længden ikke kan holde på en spiller, der vil væk. Så derfor, så skal vi saftsuseme have succes i dette transfervindue, for det har vores konkurrenter! Og det er jo dem, vi sammenligner os med. Dem vi skal slå for at vinde titler. Og titler, udmærkelser etc, det vil Coutinho selvfølgelig have og det skal en af verdens bedste spillere have. Derfor kan vi sagtens nå (og det er måske lidt kontroversielt) til et sted, hvor jeg også godt kan unde ham et skifte, for jeg holder utroligt meget af Coutinho. Synes han har tjent sin værnepligt og da en karriere er så kort, så forstår jeg godt, hvis man vil videre på et tidspunkt. Det håber jeg selvfølgelig ikke sker, men jeg er urolig for at vi er for inkompetente og for lidt tiltrækkende til at få succes i dette transfervindue.
Og ser man på Barcelona, så er de mildest talt desperate. De har fået Valverde som træner, men de kan heller ikke tiltrække spillere og de er under kæmpe pres fra PSG lige pt, da de vil gå på rov hos dem ved at købe Neymar. Iniestas dage er ved at være talte, så de har vitterligt brug for en spiller som Coutinho. Ikke mindst også fordi sommeren har budt på en kæmpe lussing, hvor Madrid snuppede en spiller for øjnene af dem. De har brug for succes i dette vindue, så jeg er sikker på, at vi ikke har set det sidste til dem.
Derfor, så skal vi simpelthen lande en/to spillere snarest, så Coutinho kan se perspektivet og ambitionerne i Liverpool, således at vi kan holde på ham.
Godt indlæg...

Men hvis viljen er der, så kan vi godt få gode spillere ind. Se Milan de har haft et transfervindue, nærmest alle storhold må misunde.

Hvis vi ikke får spillere ind, som gør vi kan kæmpe med i helt i toppen af PL. Så kan jeg også godt unde Coutinho, at han kommer videre. En spiller af hans kvalitet skal spille med de bedste spillere i verden.

AJJ
Indlæg: 2411
Tilmeldt: torsdag, 23. jan, 2014 15:04

Re: 10 - Philippe Coutinho

Indlæg af AJJ » fredag, 21. jul, 2017 13:28

[quote="Oomph242"]Men hvis viljen er der, så kan vi godt få gode spillere ind. Se Milan de har haft et transfervindue, nærmest alle storhold må misunde./[unquote]

Fordi de har fået Bonucci ? For jeg har da svært ved at se andre af deres transfers vække misundelse hos storhold...

AJJ
Indlæg: 2411
Tilmeldt: torsdag, 23. jan, 2014 15:04

Re: 10 - Philippe Coutinho

Indlæg af AJJ » fredag, 21. jul, 2017 13:30

Oomph242 skrev:Men hvis viljen er der, så kan vi godt få gode spillere ind. Se Milan de har haft et transfervindue, nærmest alle storhold må misunde.
Fordi de har fået Bonucci ? For jeg har da svært ved at se andre af deres transfers vække misundelse hos storhold...

Brugeravatar
YNWA!
Indlæg: 3889
Tilmeldt: tirsdag, 29. nov, 2011 22:03
Alder: 27

Re: 10 - Philippe Coutinho

Indlæg af YNWA! » fredag, 21. jul, 2017 13:32

En af mine kammerater kom med en god pointe.

Kan buddet på Coutinho være for at overbevise Neymar at han ikke skal skifte til PSG? Som vi alle ved er Coutinho og Neymar super gode venner, og Neymar har snakket om at han gerne vil have Coutinho til Barca.
You cannot have an impartial Football Association when members of that board are also executives at Manchester United football club! - Rafael Benitez.

Brugeravatar
Emmy
Indlæg: 14381
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 18:59
Geografisk sted: Legoland
Alder: 46

Re: 10 - Philippe Coutinho

Indlæg af Emmy » fredag, 21. jul, 2017 13:39

AJJ skrev:
Oomph242 skrev:Men hvis viljen er der, så kan vi godt få gode spillere ind. Se Milan de har haft et transfervindue, nærmest alle storhold må misunde.
Fordi de har fået Bonucci ? For jeg har da svært ved at se andre af deres transfers vække misundelse hos storhold...
Jeg kan heller ikke se de har fået andet end spillere ind der kvalitetsmæssigt ligger på en hylde eller to under de bedste. Selvfølgelig pånær Bonucci
"We're not racist, we only hate the mancs"

Oomph242
Indlæg: 5680
Tilmeldt: torsdag, 01. sep, 2011 00:14

Re: 10 - Philippe Coutinho

Indlæg af Oomph242 » fredag, 21. jul, 2017 15:10

Emmy skrev:
AJJ skrev:
Oomph242 skrev:Men hvis viljen er der, så kan vi godt få gode spillere ind. Se Milan de har haft et transfervindue, nærmest alle storhold må misunde.
Fordi de har fået Bonucci ? For jeg har da svært ved at se andre af deres transfers vække misundelse hos storhold...
Jeg kan heller ikke se de har fået andet end spillere ind der kvalitetsmæssigt ligger på en hylde eller to under de bedste. Selvfølgelig pånær Bonucci
Bonucci, Biglia, Kessié, Ricardo Rodríguez og André Silva er altså gode spillere. Vil mene de godt kunne få plads i vores trup (Bonucci, Kessié og Rodríuez i start 11eren) ... Belotti rygtes også til.

Borini forstår jeg så ikke, hvad de vil med. Han har kun niveau er til Serie B...

texy
Indlæg: 9729
Tilmeldt: onsdag, 27. jun, 2007 14:49
Geografisk sted: København
Alder: 48

Re: 10 - Philippe Coutinho

Indlæg af texy » fredag, 21. jul, 2017 15:23

Jesper skrev:Da Suarez blev solgt, så støttede jeg det. Dels pga hans opførsel, dels fordi jeg synes han havde vokset sig for stor til Liverpool og jeg kunne godt unde ham det skifte. Jeg synes tiden har vist, at nok ville vi have haft enorm gavn af ham, men han er/var simpelthen vokset op i en kaliber, hvor det er titler og den absolut største scene, det handler om.
Det her er så langt fra min opfattelse af Liverpool som noget overhovedet kan være. Spillere kan ønske sig videre til andre klubber. Sådan er det. Og en af årsagerne kan sagtens være, at de formoder, at de der vil kunne vinde flere titler. Men spillere kan ikke blive for store til Liverpool. For stor til en af verdens største klubber overhovedet - også her i 2017 uden titler igennem 5 år. Jeg synes godt nok, at det er en gigantisk undervurdering af Liverpool og klubbens status på verdensplan.

Men jeg er naturligvis også fra en tid, hvor Liverpool meget klart var verdens bedste klubhold.
Kloppite

Besvar